„Českých komunistů hubitelé lítí: Nevědomost, gestapo a Vojtěch Filip“

humorný obrázek šířený na webu ukazuje Vojtěcha Filipa jako Hugo Cháveze. Očividně ovšem ne tak charismatického...

Humorný obrázek šířený na webu ukazuje Vojtěcha Filipa jako Hugo Cháveze. Očividně ovšem ne tak charismatického…

Na podobné slogany a humorné obrázky, které glosují komunální volby, narazíme teď všude. Lídr českých komunistů by si mohl mnout ruce, protože se mu podařilo zviditelnit partaj, která dožívá a donekonečna si stěžovala na nezájem veřejnosti. Jen kdyby se nedostala do centra zájmu tím, že se stala směšnou.

Vojtěch Filip skutečně asi dokázal to, co nezvládli katani za protektorátu. Dovedl KSČM do stavu, kdy je před vymřením. Noví členové se nehrnou, zdá se, snad jen v případě, že jde o typy, co ještě chtějí „podojit umírající krávu“. Příležitost dostane v podstatě každý, když není, kde brát. A tak jednooký může být mezi slepými králem, či spíše třicátník mezi sedmdesátiletými. A to i v případě, že jde o kariéristu, pro něhož je ideologie pouhou děvkou. Etablovaných na kapitalistický systém je hodně.

Pro každou politickou stranu je tím nejhorším, když se stane v očích národa směšnou. Stalo se to předlistopadové KSČ, stalo se to několikrát i sociálním demokratům. Dodnes občas slýcháme pořekadlo: „Sociální demokrat, kudy chodil, tudy krad.“ Český člověk má smysl pro humor a dobrou paměť, tedy nelze očekávat, že by se čtyřikrát ve volbách poražené vedení KSČM, které nemá občanům co nabídnout a nechalo si i ukrást levicová témata od oligarchů, jako je Andrej Babiš, dočkalo, že „věc zas vyšumí“.

Zjištění, že socialismus ještě ve vedení partaje funguje, dnes už nenadchne ani skalní přívržence KSČM, nebo mnoho straníků. Kde jinde, než v prostředí zcela prohnilém, by mohli přežívat řídící pracovníci, jenž čtyřikrát nesplnili očekávání, přičemž neučinili nápravné kroky – jen s výjimkou toho, že je slíbili?

U každé firmy by takové manažery okamžitě vyměnili při druhém nezdaru. Vedení KSČM se udrželo, jako se hrobník drží lopaty. Na koho asi svalí vinu tentokrát, když dřívější obětní beránek Josef Skála nekandidoval, mlčel a jen se moudře držel v pozadí všeho dění? Zbývají jedině ufouni, na ně Filip dosud vinu za zmršenou politickou práci vedení KSČM nesvaloval. Nebo konečně udělá chlapské gesto a ukáže na sebe a svoje politické vazaly?

Stalo se však to, co se stát muselo. Bývalý místopředseda KSČM Skála, onen spící obr, se probral. A vyzval Vojtěcha Filipa a jeho kumpány k rezignaci. Reakcí na to byly klasické právnické vytáčky, kterým snad již nemůže věřit ani Filip sám. Důležité ovšem je, zda jim uvěří plénum KSČM, případně delegáti sjezdu. Mimořádný sjezd lze očekávat, neb pud sebezáchovy má i trepka.

A nyní musí být i tomu největšímu ignorantovi jasné, že klika Filip-Dolejš-Konečná je sebevražedným kurzem. Ona „nemastnost“ stála partaj řadu poslaneckých křesel, míst v krajských radách a nyní i zastupitelských míst. Budou delegáti směšní? Určitě, když nezvednou ruku pro dramatickou změnu kurzu. Tu nezajistí nikdo jiný, než Josef Skála. Otázkou je, zda není už pět minut po dvanácté. Je na co se těšit. Nechá se Vojtou zas vodit KSČM za nos? Tak to bude asi i nový vtip: Trepka by to zvládla líp!

Vratislav Vyhlídka,

levicový romanopisec




207 Komentářů k „Českých komunistů hubitelé lítí: Nevědomost, gestapo a Vojtěch Filip“

  1. Helda napsal:

    Ke komu vlastně autor tohoto „humorného“ obrázku patří? Že je Filip, Dolejš a Konečná popravčí četa KSČM, o tom není pochyb. Ale že Filipa oblékl do postavy, jež má znázorňovat Hugo Cháveze, to hlava nebere. Neboť Chávez byl zvolen lidem, ve Venezuele byla vláda lidová, pro Venezuelany to bylo období, na které vzpomínají jako na doby, kdy jim bylo dobře. Chávéz byl s největší pravděpodobností zlikvidován (kým asi?!). Je ctěn jako hrdina národa. Tak proč ten stupidní obrázek!?

    • Jan Jinsky napsal:

      Chávez hlavně položil základy dnešního blahobytu ve Venezuele.

    • HVzV? napsal:

      PANE VYHLÍDKA NAPSAL JSTE UŽ NEKOLIK ČLÁNKŮ NA OSLAVU SKÁLY

      je velká škoda,že vám to sama skála načisto pohnojila,když z ničeho nic začala vychvalovat stalinismus a zvláště,když ještě byla ve funci propagátora KSČM nic nedělala,kromě odkopáváni voličů na FB aniž by respektovala vážná varováni nepolitické OSV Společnosti voličů,na kterou tento jen minimálně flexibilni politik dodnes nemá čas.

      NENAPADÁ VÁS,ŽE TAKOVI TO VYTRHNOUT NEDOKÁŽI?

      Vyhlídka udělal by jste si pomyšleni,když by jste napsal proč nenavidíte OBČANY a jejich Národni program občanů voličů,jejich špiček přesto,že je právě ten ve vašem zájmu a ne že ne ANO, pisateli!

      • HVzV? napsal:

        VYHLÍDKO,SPÍCI OBR PAN SKÁLA JE PRÝ JEN TRPASLÍK

        To mu nemůžete jako kamarádovi řici,že by měl držet v ruce heslo

        K LIDU NÍŽ S LIDEM VÝŠ?

        Všichni tu vidíme,že nemá odvahu se tady ta skála objevit,aby vysvětlila proč neotevřela včas na jejim stranickém webu pod články diskusni rubriky a tak prokázala činnost, nebot by se jeho web podobal NWOO úlu..
        Prý jeho propagace probíhala tak,že odkopával voliče k tomu kapitalistovi ZUCKERBERGOVI na FB tak dlouho,až jeho a jeho nic neělajici propagandistické oddděleni pro nic neděláni muselo být jeho propagandistické oddělenmi zrušeno,nebo to neni pravda?

        Řekněte mu Vyhlídka,at se tady mezi námi objevi a vysvětli proč nechce PŘIMOU DEMOKRACII NAŠEHO OBČANSKÉHO RAŽENÍ A TAK PROKAZUJ,ŽE SVOJE VOLIČE RÁD NEMÁ!
        Hlavně bychom tady chtěli MOŽNÁ vědět,proč svým nicnedělánim chce tlačit dále zubožovanou KSČM na misto,kde členové budou pozorovat jak rostou ředkvičky,ZDOLA!

      • HVzV? napsal:

        PROTOŽE KOMUNISTA SKÁLA OČIVIDNĚ NEMÁ ZÁJEM O VOLIČE

        a strach z nich mu nedovoli se tu v diskusi objevit zavolal jeden z aktivistů ty zmetky z ODS,kteři se zas cpou k zobu a prý daji dělnikům a rolnikům opět zabrat.
        Maji tam „mediálni odděleni“,ale číf byl prozatim pryč a
        tak jsme zavolali Vencovi Klausovi mladšimu,který tam má asistenta a nechali jsme pro něho vzkaz,jestli by on nechtěl ty komunistické hlasy neboť KSČM se o nic nechce starat a diversanti ve vedeni jí kopou stejně hrob,aby se stala nebožtikem!
        Tomu asistentovi JSME ŘEKLI

        ,ZDA BY SE kLAUSOVI mladšimu náhodou nehodil Národni program občanů a upozornili jsme,že visi na NR nahoře vlevo mezi plakáty VÍZE BUDOUCNOSTI -MODŘANY V DISKUSI.
        O TOM,ŽE TU NA NWOO MÁME ČŠR tedy Školu rebelů,kteři se uči křižit kusadla jsme mu ještě nic neřekli.
        Uvidime,zda se ON nedá na naši stranu a nepřemluvi svého tatika,zda by neodvolal ten jim instalovaný kapitalismus BEZ přivlastků.

        JESTLI JE NĚKDO PROTI AŤ TO TU NAPÍČE A ZDŮVODNI PROČ!

    • Forever Slav napsal:

      Helda

      Hugo Chávez hlavně duchovně a ekonomicky zlikvidoval Venezuelu. Venezuela dodnes patří k nejzaostalejším státům v Jižní Americe. Dokonce vévodí i v žebříčcích kriminality.

      Hugo Chávez byl svobodný zednář – to hovoří za vše. Tzv. „odpor USA“ k Venezuele je jenom hra gojímské publikum, stejně jako dávná Studená válka – „USA vs SSSR“.

      PS: Na seznam těch, kteří potopili vaši milovanou KSČM, můžete přidat i Martu Semelovou. ;-)

  2. Petr C napsal:

    Jinsky, vsechny staty co se postavily USA, byly budto humannim bombardovanim osvobozeny od te to zlotrilosti. Nebo likvidovany demkratickymi prevraty. Pokud ani to nevyslo prisla ke slovu ekonomie.

    • proud napsal:

      Curaka Jinskyho vubec neber vazne,je nervove labilni,schizofrenie,5.oddeleni v Bohnicich.

    • Jan Jinsky napsal:

      A když zklame ekonomie, zak příjde Maduro

      • Petr C napsal:

        Nemyslim, spis sankce, podvratactvi, sem tam nejaka ta sabotaz a atentat. Nebo si myslite ze nadnarodni monopoly si neco nechaji vyfouknout? Nejdete v jednotne linii s nima, tak zato zaplatite. Navic s vas udelame dostatecne odpudivy priklad pro jine staty.

      • HVzV? napsal:

        PANE JINSKÝ JSTE RÁD,ŽE ZDEMOLOVANÝ TISK A TV UKRADL

        svým ohlupovánim voličům hlasy a oni poslušně volili šariu,která poruči brzy policii,aby ty,kteři nepřijmou islam, svázané položila na asfalt a tam je prejede buldozer,přičemž jejich střeva budou střikat na dav čumilů a ten si nedá ujit přiležitost přitom znásilnovat jejich manželky a dcery?
        Co budete dělat až neomarxisté,kteři vítězi v AMERICE tam konečně zvítězi,budete IMÁM či co?
        To,že se lživým ohlupovadlům,kteři jsou za lhani námi placeni ,povedlo jak bylo plánovano menšinou majitelů velkých peněz, ukrást hlasy, nejen nebohým komunistům,kteři odkopávaji svoje voliče na zgichaný FB,kde zdatně pomáhaji kapitalistovi ZUCKERBERGOVI k jeho dalšim miliardám, nemusi nic znamenat,nebot takové zmanipulované volby totiž vůbec platit nemusi! !
        Co myslite je to pravda nebo ne?

  3. Petr C napsal:

    Jinsky, neco pro vas.
    Washington’s Latest Myths, Lies and Oil Wars
    By F. William Engdahl
    6 July 2018

  4. John_Pitralon napsal:

    Eisbrecher – Was ist hier los? https://www.youtube.com/watch?v=BGthmYzpGv0
    Města zločinu 3 Detroit dokument CZ 2017 https://www.youtube.com/watch?v=7wBZH_SyYx4

  5. Forever Slav napsal:

    A on snad někdo považuje či považoval KSČM za pronárodní alternativu?

    Nechápu, jak někdo může ještě dnes komunisty volit. Po více než 100 letech zkušeností s nimi.

    Já říkám – komunisté nikdy a nikde nebudou tvořit žádnou skutečnou opozici a změnu pro cestu z tohoto marasmu. A to platí i v případě KSČM. Bez Skály či se Skálou.
    Nestačí jen zvedat ruce pro to, co zrovna naše země potřebuje (viz např. referendum ohledně NATO či EU). Je třeba prosazovat dlouhodobější pronárodní agendu, stojících na:

    – patriotismus/nacionalismus
    – křesťanství
    – úcta k soukromému vlastnictví

    A tuto agendu prosazovat nejen do politiky, ale i do jiných míst veřejného prostoru (školství, vojenství, atd.). Nic z toho KSČM nenabízí. V tomto ohledu je KSČM je jen další “řízená opozice”, která žádnou změnu nepřinese. Její minulost dávného minulého režimu a obdiv ke komunistickým ideálům už tomu akorát nasazuje poslední korunu. Nepočítaje osobnosti typu Semelové či Grebeníčka.

    Nikoli skrze komunismus, ale jedině skrze konzervativní nacionalistickou křesťanskou revoluci (mírovou či násilnou cestou – toť otázka) vede cesta ven z tohoto marasmu.

    ŽIDOVSKÁ IDEOLOGIE KOMUNISMU ŽÁDNOU SKUTEČNOU PRONÁRODNÍ ZMĚNU NEPŘINESE.  

    PS: Stejně židé a komunisté (což jsou židovské děti) nesou odpovědnost za největší zvěrstva v historii lidstva.

    • proud napsal:

      Prisel ses vyblejt magore? Tahni za jinskym do Bohnic.

    • proud napsal:

      Jenom naprostej curak muze pripisovat siozidovsky svinstva komunistum a jeste si myslet ze to normalni aspon trochu oeznameni lidi sezerou. Naopak komunisti to byli co zatli sionistickejm trockistum rypak,ale to debilove jako forever nebo jinskej ani netusej,zijou jen z toho co jim ve skole siozidi nakvakali do palice misto mozku!Proto taky socik musel skoncit,siozidum uz nevonel ac fiktivniho nepritele nutne potrebujou pro valceni,jenze ze sociku co se jim vymknul z rukou meli strach jeste vetsi,myslim ze opravnene,casem by je poslal kam patrej,do kytek!

      • proud napsal:

        Skoda,socik mel potencial stat se po opravach skutecnou budoucnosti. Protoze tak jak byl to taky nebylo to pravy orechovy,i kdyz porad lepsi nez dnesni uz ani nezastiranej bordel! Proste se vracime zpatky na stromy.

        • Petr C napsal:

          Proude, socik mel potecial. Ale ve skutecnosti to byl jeden velky pracovni tabor, decka do jesli a matky do prace. Idioti si hrali v lidovych milicich na vojacky, opilym zavodnim predsedum strany se povinne tleskalo. Po prevratu vetsina komousu a jejich potomku prevlekla kabaty a vladnou v jinycb stranach. Netvrdim ze bylo spatne, ale clovek tam mel nalinkovanou budoucnost. Pracovat, pracovat a pracovat a nebo to aspon predstirat.

          • John_Pitralon napsal:

            No mateřská dovolená byla v ČSSR snad nejdelší na světě.
            A to se udrželo. V Israhellu ženou svobodné ženy na vojnu až dodnes.

            • Petr C napsal:

              Pitralone, ja netvrdim ze socialni vydobytky byly spatne. Jenze ty platy nekdy nutily mlade dat decko do jesli a jit makat. Vetsinou byly plne. Pokud si pamatuji mladi zamestnanci zacinali na nizke pracovni tride, kde byl maly hodinovy plat. Taake nerikam ze socik byl tragedie. Skolstvi, lekarska pece, ubytovani a pod. bylo celkem na urovni a dnes se o tom tady u nas nekterym ani nezda. Jenze pracovni tabor to byl. Kadrovak o vas rozhodoval skoro ve vsem. Jen blba vypovedni doba byla minimalne 6 mesicu +. Nekteri lide si po letech ten socialismus idealizuji.

              • John_Pitralon napsal:

                Ten mladej to ve dvaceti nějak zvládne, ale horší je důchod pro ženy o 10 let později. A to si to musí oddřít na pracovním místě, kde za komunistů by na to byly dvě…

                • proud napsal:

                  ….. a to je jeden z tech mensich problemu,krome slapani po lidsky dustojnosti a behani s mobilama a foceni za odmenu vsechny kdo slapnou vedle z vyznacenyho chcodnicku,nad tema svinema co tohle delaj a je jich hodne,si jen uplivavam,naposled to jednoho takovyho zmrda stalo zuby,mel kliku ze jsem si ho nepujcil ja,to by jen zubama neskoncilo!Tahle ovcanska debilni verbez musi zmizet.

                • proud napsal:

                  Rozdel a panuj je zaklad,proto sem ty svine jako foreverove a jinsky a jim podobny,lezou.

                • proud napsal:

                  Mam vsechny ty z kurevsyny a z kurevdcery precteny.

                • Petr C napsal:

                  Neobhajuji nynejsi stav, ten je v podstate jeste horsi. Jenze cast komousu byli prospechari, dalsi cast neprilis chytrosti obdarenych proto splhali ve stranickych funkcich a ta mensi cast vcelku solidnich lidi.
                  Co se tyce te prace, mam opacne zkusenosti. V tovarne na lince jsem ovsem nikdy nedelal, takze tam to porovnavat nemuzu.

                • Petr C napsal:

                  Proude to behani s telefonama a foceni je spis dobou nez systemem. V nejvetsim meritku to delaji cinane. Pozoruji tyto akce s radosti. Je to komedie zadarmo. Nazyvam tyto lidi zombie. Ovvsem nechapu proc pouzivate napr. Z kurevsyny a pod. Vzdyt to delaji i decka slusnych rodicu.

                • proud napsal:

                  Mel jsem to jinak,tak nevim,po vyuceni mi dali pakatel,tak jsem zdrhnul do vyroby a mel super sichty u masiny a super vejplatu,kdyz to jelo,chrapalo se,kdyz ne,holt se muselo makat,ale protoze jsme se vsichni naucili praci vsech,stridali jsme se,pivko bylo,vseobecna pohoda a na tu dobu 6 litriku v kapse byla taky pohodicka,ja si stezovat jako nestranik nemohl a protoze nestranik,v klidku jsem si kritizoval co me napadlo.Zato jak to padlo,padnul i prumysl a z vetsiny mestecek a obci je jen ustav pro ty co se dozijou duchodu a socialu co nemaji praci a nejsou tak pitomi aby za ni jezdili kdovikam,protoze si umej spocitat co jim pak zbyde a vola curakum delat nebudou!

                • proud napsal:

                  To sis poplet:-)))))))))))))),slusny decka slusnejch rodicu to nedelaj,ale odsuzujou,jako jejich rodice a do takovejch „ustavu“ kde se tohle deje vubec nelezou! Takze jsem to napsal dobre!

                • Petr C napsal:

                  Proude, ja si stezovat na vydelek take nemohl. Odesel jsem do provozu. Jenze vsichni nemohli odejit treba na sachtu. Nekdo musel delat ty min placene prace. V nasem kraji byly vydelky nadstandartni. Jinde to tak dobre nebylo. Vzdyt se tam platilo podle tarifnich trid a to nebylo nic moc, pokud zivil rodinu jen jeden bylo na ziti jen tak tak. Nepisu o preferovanych odvetvich.

                • Petr C napsal:

                  Proude, slusne decka nedelaji selfie? To jsou vsichni co je delaji jsou neslusni? Ja bych rekl ze to jsou spis narcisti. A je fakt ze to vznika asi uz u rodicu, kteri je vychovavaji jak v bavlnce.

                • proud napsal:

                  :-))))))))))))))),rec nebyla o selfie,ale o praskacskejch fotkach,treba ze jdes mimo vyhrazenej chodnik,nebo v 35 ve stinu bez prilby a podobne,praskani za penize

                • Petr C napsal:

                  Tak to prominte. Nic takeho neznam. Ja mel za to ze pisete o magorech ze selfie.

                • proud napsal:

                  V pohode,Peto,napadlo me ze si jen nerozumime :-)

                • proud napsal:

                  Ja to poznal v jedny francouzsky firme a hned me napadlo co musi bejt ten „narod“ za kreteny,podobny jako nemci,jen at je tam africani klidanko vymrdaj do posledniho a udelaj si z nich predlozky na modleni,kreten zajebe kretena,presne jak to ma bejt:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

              • benmil napsal:

                PetrC

                Ale aspoň v jeslích neprznili děckám mozky, že se mají svobodně rozhodnout, jestli jsou holčičky nebo chlapečci.

                • Petr C napsal:

                  No tak. Tenkrat to snad neprznili ani na zapade. Ale pamatuji ze kovany stranik vedouci pionyru prznil a uvadel do zivota trinactilete pionyrky. A my mladi pionyri jen tise zavideli.

                • petr napsal:

                  Petr C:
                  Děti do jeslí, matky do práce?

                  To nevidíte co se děje dnes? Děti cpou do školky pomalu ve 2 letech, a ještě za to musí platit až 7 000 měsíčně, jen aby se matka mohla vrátit do práce a to místo nenabídli nekomu jinému.

                  A dítě má ve školce místo kamarádů které dříve znalo z místního z pískoviště všemožnou náplavu od vietnamců přes ukrajince až po indy (teda ve větších městech).

                • Petr C napsal:

                  Petr, copak ja srovnavam vcerejsek a dnesek? Ja jen tvrdim ze socik byl jak pracovni tabor. Copak jde obhajovat jedno zlo jen proto ze druhe zlo je jeste horsi? A jsme snad od toho abychom se z minulosti poucili. A jestli vam chybi rozhodovani kadrovaka o kde jakem prdu, mi ne.

                • patr napsal:

                  Petr C:
                  Zkuste v nějaké české firmičce říct že volíte ČSSD nebo nedej bože KSČM. Majitel se vás zbaví takovou rychlostí, že ještě s lásou budete vzpomínat na kádrováka.
                  Mám jednu takovou v živé paměti, na oběd se chodilo s majitelem, takže nebylo možné s ostatními pracovníky mluvit o poměrech ve firmě, jak to na obědech chodívá. Místo toho jsme poslouchali skuhrání majitele, jak tu máme přísné zákony na ochranu zaměstnanců a že není možné jim platit hrstkou rýže denně ale musí vysolit krutých 15 000 kč měsíčně za každého.

                  Ostatně dnes si na sebe kádrový posudek píšete sám a velmi pečlivě si na tom dáváte záležet pokud chcete slušné místo. Říká se tomu „strukturovaný životopis“ a současný kádrovák z „human resources“ má o to míň práce, jen si vás ještě prověří na bývalém pracovišti telefonicky.

                • John_Pitralon napsal:

                  Pracovníci z „Human resources“ dodneška nechápou, jak jejich „bioroboti“ vznikají. Že to nesjíždí někde z výrobní linky, ale trvá to až 20 – 25 let než je někdo zprovozní a oni to můžou začít za měsíční platbu používat. A pak přijdou tito blbci z Human resources a vybírají si z nich bezdětné, protože s nimi mají celkově nižší náklady a vyšší zisk. Komunistický kádrovák byl oproti nim genius.

                • Petr C napsal:

                  Vase chuba je ze srovnavate spatne jeste z horsim a jinou cestu elimilovanitoho zla asi nevidite. Socialismus, byla velka tovarna kde lide byli zotroceni, nekdy nesmyslnou praci. Ted mi podle zprav vychazi ze Cechy jsou jedna velka montovna, kde jsou lide zotroceni praci. Dostali jste se tak daleko ze jste schopni obhajovat kadrovaky, kteri o nas rozhodovali podle jejich vlastniho usudku. To vam nevadi ze opily, napolo analfabet, predseda strany mel vetsi slovo nez treba reditel zavodu, ktery byl odbornik? Samozdrejme ze socialismus mel mnohem vetsi prinos pro obycejneho cloveka ve veci socialniho zabezpeceni, skolsvi, zdravotnictvi a pod.. To nic ovsem nemneni na tom ze to jeden velky pracovni tabor.

                • Eva napsal:

                  Petr C si idealizuje dnešní dobu a na „uvádění“ třináctiletých pionýrek do života si fakt nepamatuji.
                  Do 15 let bylo takové chování trestné a nedovolili si ho ani cikáni, natož nějaký kovaný straník.
                  To jsou bludy obludy, to si můžete Petře C vyprávět leda tak Emě Smetaně, ta je dostatečně blbá, aby vám to věřila.

                • nula napsal:

                  Evičko, ty komunistko… :)

                • Petr C napsal:

                  To chcete rici ze tenkrat uchylove neexistovali? Znam par pripadu, kdy se pripady ututlaly. Odepisujete na zaklade -ja to nezazila tak to neexistovalo. Takze nesmyslne obvineni prikladam vasi nevedomosti.
                  K tomu vasemu druhemu prispevku napisi jen tolik ze neumite ani poradne precist co jsem napsal. Videla jste ze bych vychvaloval dnesni dobu? Ja jen tvrdim ze vetsina lidi si vladu komunistu zacina idealizovat.

          • Eva napsal:

            Pracovat, pracovat a pracovat a nebo to aspon predstirat.
            ———————-
            Za to dnes se pracovat nemusí, nemusí, nemusí. Nemusí až do 65 let, na západě do 67 let, to je do prakticky 70 let.
            No nemusí, jenže, kdo není dobře zaopatřen skončí jako bezdomovec.
            Ty nějak nebylo za komoušů vidět…
            Pracovní morálka za socíku byla úplně jiná než ta dnešní, lidé po 50-tce byli ušetřeni namáhavé práce, takovým chodíme na pohřeb. Manželova teta měla 89 let, její manžel ještě žije, má 88 let. Zato manželoví rovestníci (moji bohužel taky) umírají okolo 62 let, rok před důchodem (ročníky 1965 už půjdou do důchodu v 65 letech).
            Zajímavé, dřív byli aspoň rok či dva v důchodu, dnes ho už nevidí.
            Bodejť když musí makat jako mladí stále bez ohledu na věk.
            Kdo myslíte, že chodí na přesčasy když firma potřebuje? Ročníky narozené v 60, 70 letech. Mileniálové si chtějí užívat, ty práce neláká, dokud rodiče žijí, že.

            Jo západ, bylo tam dobře, bohužel už jen bylo. I tam se to zhoršuje, sice značně pomaleji než u nás, ale zhoršuje. Otroci z východní Evropy stárnou, mladí chtějí být jako ti západní..ještě to bude zajímavé.

            • John_Pitralon napsal:

              Eva

              Právě nikdo nemusí pracovat, může klidně sedět doma a uchlastávat se, sekat dluhy, viset rodině na krku. No a výsledek práce neoliberálních umělců je tady – půl milionů lidí má tak vysoké exekuce, že je nikdy nesplatí a proto ani nemá smysl, aby chodili do ofiko práce. Kde jim vejplatu stejně celou seberou a nechají jen pár tisíc.

              • anonym napsal:

                Jenže ty exekuce si hodně lidí zavinilo samo. Znám hodně lidí co koupili barák, který byl obyvatelný, jenže se nelíbila střešní krytina, nelíbila se nová kuchyň, nelíbila se stěna mezi pokoji a koupelna.
                Takže hypotéka nestačila necelý milion, ale už musela být 2 milióny.
                A nastal kolotoč hádek mezi manžely, rozvod a exekuce, jelikož se mezi sebou nedohodli a neplatili.
                Zavinila to bývalá kolegyně, bývalý prchl do zahraničí a ona je tam kde se svou pitomostí dostala.

                Vypadá to, že problém s exekucemi nikdo řešit nechce a lidi to asi ani nezajímá.

                • proud napsal:

                  Ze si exekuce hodne lidi zavinilo samo,s tim souhlasim,ale nesouhlasim s mechanikou fungovani exekuci,kdy se z nekoho kdo jde po defakto „zlodejich“(podle soucasnyho taky zlodejskyho systemu) stava pravej zlodej jeste mnohem horsi a o to nebezpecnejsi,ze je zakrytej prejspravedlnosti.

                • proud napsal:

                  Podobny je to i mezi radobypodnikatelema co nekde dostanou sotva zaplacino nebo udelaj par trzeb a uz kupujou na pujcky fara, baraky a dovoleny a vzapeti se jim podnikani rozsype a po par letech machrovani padaj tvrde z ruznejch vejsek na tlamy.A ze jich kolem sebe vidim mnohem vic nez bych cekal.Zrejme je to zavineny tim padem a rozdilem ve vzdelani co jde od 89 bliz a bliz ke dnu zumpy,potoze sion potrebuje masy poloblbu.Chytrejch ma svejch dost.

                • John_Pitralon napsal:

                  No právě nikoho to nezajímá, protože řada lidí si na pohledávkovým a exekučním byznysu dobře mastí kapsy a celospolečenské náklady nikoho moc netrápí. Čistě statisticky třeba u spotřebitelských úvěrů je delikvence kolem 10%. Takže oni dobře vědí, že když dají milion půjček, automaticky vytvoří cca sto tisíc dlužníků.

                • proud napsal:

                  Njn,Pitralone,ja to napsal jen tak obecne,rozepisovat to a skody tim vznikajici by bylo na mnohem dyl,mozna i az na samostatnej web,kdyby se to melo rozebrat cely,treba jen cechacky co tem „podnikatelum“ skodolibe prejou krach a vubec si neuvedomujou ze i kdyz s nima nemaji nic spolecnyho,zaplatej to taky…….atd.,atd.Protoze je to vzdycky tak,ze zaplatej vsechno,prachaci jen hrabou pod sebe,kazdej peniz co vydaj se musi x krat vratit,jedno na co je vydavanej,kterej se nevraci,nesmi bejt jejich,ale tech po cich zadech splhaj,jinak by neexistovali.

                • proud napsal:

                  A tohle prave hodne poloblbu haji,protoze ani nevedi co vlastne hajej a sedaj na lep o americkejch snech dalsim poloblbum.Pochopitelne se jich nikdo z nich poctivym podnikanim nedocka,ani to nejde.

                • proud napsal:

                  Taky zajimavy cisla. „Země G20 zastupují 85 % světové ekonomiky, 75 % světového obchodu a dvě třetiny světové
                  populace. V roce 2015 vyprodukovaly 81 % emisí spojených s energetickým sektorem a spotřebovaly
                  77 % veškeré světové energie. Jejich celkový přínos k vývoji energetiky ve světě je tedy více než
                  zřejmý.“

        • Helda napsal:

          Proud: Semelovou nemusím, Grebeníčka jakbysmet, ani Filipa, ani Dolejše a pár dalších z KSČM. Nejsem ani člen, ani sympatizant této strany, ale nemohu nevidět, že to, co zde vládne, kde jsme a kam to míříme, je tak diametrálně víc obludně nebezpečné a smrtící, že KSČ před r. 89 proti tomu byla státotvorná, proobčanská, pronárodní organizace. Plně souhlasím s Vaším pohledem na věc stoprocentně! Pokud Bude přibývat takových, jako je p. Jinský, opravdu skončíme na stromech, daleko od toho už nejsme. Pokud dříve neshoříme v atomovém pekle, na jehož spuštění se třesou v USA.

      • Forever Slav napsal:

        proud

        K vaší smůle pravdu nezměníte. Židé a komunisté nesou odpovědnost za největší zvěrstva proti lidstvu.

        S židovskými-sionistickými KGBáckými dezinformacemi o „trockistech x stalistech“ na mě nechoďte. S tím pochodíte nanejvýš na levanetu.

        Zopakujme si známé skutečnosti:

        SSSR: 40 000 000-66 700 000 mrtvých; ovládaný židy
        ČLR: 55 000 000-75 000 000 mrtvých; ovládaná židy
        Kambodža: 2 000 000 mrtvých; ovládaná židy
        Severní Korea: 2 000 000; ovládaná židy
        Kuba: 35 000-141 000 mrtvých; ovládaná židy
        Maďarsko: 50 000-100 000 mrtvých; ovládané židy
        Polsko: 22 000-100 000 mrtvých; ovládané židy
        NDR: 80 000-100 000 mrtvých; ovládané židy

        Jediné komunistické státy, které nebyly ovládány židy, byly např. ČSR, Rumunsko, Vietnam, Uganda, atd. Jinak všechny komunistické státy kompletně ovládali a řídili židé.

        Komunismus je SATANSKÝ ŽIDOVSKÝ KULT. Každý, kdo se klání tomuto kultu, uctívá satanský židovský kult.

        KOMUNISMUS = JUDAISMUS
        BOLŠEVIZACE = JUDAIZACE

        PS: V Československu nesou komunisté odpovědnost za smrt 15 000-75 000 lidí. A takový zrůdný režim vy obhajujete.

        • proud napsal:

          Pro tebe,stejne jako jinskyho,tedy debily, mi bude vzdycky drncet blatnik,kreteni z Bohnic.

        • proud napsal:

          Ani me neprekvapuje jak nevis co je co a vymejslis si picoviny:-))))

        • Jan Jinsky napsal:

          Kim Čong je Žid? Koukám, že co jsem tu nebyl, tak si Korál vypěstoval opravdu kvalitní čtenářskou základnu. Takovou hnědou a sprostou (viz můj fanoušek proud)

          • proud napsal:

            Tak soudce a kat je tvuj fanousek? Hmmmm,jo-no,vy idioti to mate holt jinak:-))))

          • Forever Slav napsal:

            Jan Jinsky

            Nikdy jsem neřekl, že Kim Čong-un je žid. Uvedl jsem, že Severní Koreu ovládají židé. Kim Čong-un sice žid není, ale je svobodným zednářem. Svobodné zednářstvo je FRONTOVÁ ORGANIZACE ŽIDOVSTVA. A byli to židé a svobodní zednáři, kdo stvořili a řídí komunismus. Doporučuji vám si něco nastudovat o židovském stvoření a ovládaní svobodného zednářství. Např. toto:

            http://smoloko.com/?p=16508

            Komunismus je ŽIDOVSKÁ IDEOLOGIE.

            KOMUNISMUS JE JUDAISMUS
            http://smoloko.com/?p=12024

            • proud napsal:

              „Komunismus je ŽIDOVSKÁ IDEOLOGIE. „…………..nikoliv moulo:-))),k cemu je ti studium,kdyz z nej nicemu nerozumis?:-))))pouze „ideologie trockistickyho komunismu“;nikoliv komunismus jako takovej a uz vubec ne bolsevici,coz jsou v prekladu vlastenci,ty pitomce; je siozidovska,nikoliv jenom zidovska zalezitost.Sionisti jsou i prachaty gojimove,nebo „poturcenci“,nejen zidi.Mas neskutecny mezery,slehej se dovzdelat,mozna v Bohnicich najdes knihovnu a za dobry chovani te tam s jinskym pustej.:-)))))))))))

              • Forever Slav napsal:

                proud

                Vy už z těch židovských-dezinformacích fakt blbnete. A jak jsem řekl, s těmito židovskými KGBáckými dezinformaci jděte na levanet. Tam vám to sežerou i s navijákem. Tady vám pšenka nepokvete.

                Tak znovu:

                SSSR: 40 000 000-66 700 000 mrtvých; ovládaný židy
                ČLR: 55 000 000-75 000 000 mrtvých; ovládaná židy
                Kambodža: 2 000 000 mrtvých; ovládaná židy
                Severní Korea: 2 000 000; ovládaná židy
                Kuba: 35 000-141 000 mrtvých; ovládaná židy
                Maďarsko: 50 000-100 000 mrtvých; ovládané židy
                Polsko: 22 000-100 000 mrtvých; ovládané židy
                NDR: 80 000-100 000 mrtvých; ovládané židy

              • Forever Slav napsal:

                proud

                A pokud byste měl pravdu, trockistou by pak musel být i Stalin. ;-)

                • proud napsal:

                  Kdovi,mozna Stalin puvodne trockistou bejt mel a byl,ale rozhodne nebyl ovcanem,protoze ty sionsky zmrdy s jejich zamerama prokoukl a podle toho se zaridil.Ja u toho nebyl,ty jo? Takze soudim jen podle historie o ktery nevim jak az moc je vylhana a zmenena……. a znova,protoze jsem u toho nebyl,proto taky nekvicim nikde jako podsvince takovou picovinu,ze kdo nezna historii je odsouzenej k zaniku,protoze zanik zalezi na pritomnosti a pres ni na budoucnosti,minulost je tady jen k pouceni,ovsem ta pravdiva,co nam ji nereknou.

                • proud napsal:

                  Vsimni ze jsem napsal ono „puvodne“,takze trockistou NEBYL ac se tak do upevneni moci mozna tvaril.

              • Forever Slav napsal:

                proud

                A pokud bychom přistoupili na vaši logiku, trockistou by pak musel být i Stalin. ;-)

                • proud napsal:

                  Stalin trockisty potiral,magore,kdes prisel na „mou logiku“? :-)))))))))))))))),kdyz te ctu,vzpomenu si vzdycky jaks poslal jinskyho aby se dovzdelal kdyz to potrebujes ty sam,nejen dovzdelani,ale zakladni vzdelani vubec.:-)
                  PS: Nebejt Stalina,neni nejspis ani nas,tedy ani tebe ani me.Lenin byl trockista,napriklad,a plno Stalinovejch „zamestnancu“ ve vlade, ktery nemohl vyrazit.Podobna situace jako nejspis i ted s Putinem.

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Stalin byl židovská loutka. Podle vaší logiky byl tedy trockista.

                • proud napsal:

                  Porad zapominas ze neumis cist,natoz chapat co ctes.Otocim to,a podle tebe nebyl? Jak to vis,od jedny pani,nebo jsi byl 24/7 s nim? Nic jsi nepochopil,proc me to neudivuje? :-))))

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Podle vaší logiky byl SSSR v letech 1917-50. let trockistický. Jelikož židovské jařmo nad Rusí trvalo prakticky po celou dobu existence SSSR.

                  Stalin jen pokračoval v tom, co započali jeho židovští kolegové Trocký a Lenin – v židovském-bolševickém vyhlazování ruského národa a VÝVOZU SOVĚTSKÉ REVOLUCE.
                  ZA STALINA SE NIC NEZMĚNILO. ŽIDOVSKÉ JAŘMO NAD RUSÍ PO CELOU DOBU JEHO VLÁDY ZŮSTALO. Žido-bolševická genocida Rusů normálně pokračovala. A to, že se židům v 50. letech vymkl z kontroly, na věci nic nemění.

                  Stalin byl jen pouhá židovská loutka, která většinu své vlády sloužila židovským plánům. Teprve až v 50. letech se Stalin postavil proti židům – a zaplatil za to životem. A ano, byl židovskou-sionistickou loutkou – samo to, že se podílel na následujících židovských-bolševických zločinech, hovoří za vše:

                  1) Zničení monumentálního Chrámu Krista Spasitele v Moskvě: tento chrám byl národním ruským symbolem – symbolem ruského vítězství nad Napoleonem, na který se složil celý ruský národ. Se Stalinovým souhlasem (který byl židovskou loutkou) jej židé zničili. Židovský vládce SSSR Lazar Kaganovič (který řídil Stalinovy kroky a ovládal jej – obdobně jako Berel Lazar ovládá Putina a řídí jeho kroky) po zničení tohoto chrámu prohlásil:

                  “Matičky Rus padla. Vysvlékli jsme ji z jejích šatů.” – Lazar Kaganovič

                  Symbolika je více jasná. Vysvlečení a ukřižování Ježíše Krista – vysvlečení a ukřižování pravoslavné-křesťanské Rusi: oba dva nejhorší zločiny v dějinách provedeny židy.
                  Vražda ruské carské rodiny a zničení katedrály Krista Spasitele v Moskvě byly židovskou rituální vraždou a košerovou porážkou Ruska.

                  2) Kolektivizace ruského rolnictva a Holodomor:
                  Kolektivizaci začali provádět židé hned během občanské války. Což vedlo následně k rozsáhlým hladomorům. Tyto hladomory však nebyly způsobeny neschopností bolševiků – šlo o “řízený hladomor”, tj. o židovský-bolševický záměr zničit ruské rolnictvo, které představovalo výzmamnou složku proti-bolševického odporu. Proto nakonec přišla i kolektivizace na Ukrajině v letech 1932-1933, která způsobila záměrně veliký hladomor na Ukrajině a dokonce i v některých dalších částech SSSR. Cílem tohoto řízeného hladomoru bylo mj. rozdrcení ukrajinského nacionalismu. Jeho obětí se stali miliony Ukrajinců. A také další miliony Rusů. Počet obětí se pohybuje okolo 7 000 000-10 000 000 mrtvých (z toho 5 000 000-7 000 000 Ukrajinců a 2 000 000-3 000 000 Rusů).

                  3) Zničení pravoslavné církve:
                  Netřeba cokoliv dodávat. Bolševici vyhladili velkou část duchovních a zničili desetitisíce křesťanských kostelů a klášterů. Pravoslavná církev skončila v troskách. Židé tak zničili svého, tolik jimi [židy] nenáviděného, nepřítele. Sám Stalin se na této likvidaci pravoslavné církve podílel. Např. v roce 1929 se podepsal pod popravu 70 000 kněžích. Tato likvidace pravoslavné církve byla mj. součástí židovského-bolševického zničení ruské inteligence – tj. vyhlazení těch nejlepších Rusů podle židovského příkazu Talmudu: “Nejlepší z Gójů musí být zabiti!” Židé tento příkaz Talmudu vykonali během této jedné z fází židovské-bolševické genocidy Rusů pomocí Čeky-NKVD, komunistických mučíren a gulagů.
                  A kdo řídil sovětské tábory smrti-gulagy, kde zahynuly miliony až desítky milionů lidí?! Židé!
                  https://nationalvanguard.org/wp-content/uploads/2014/10/Screen-Shot-2014-09-15-at-10.03.49-PM.png

                  4) Podpora sovětského vývozu revoluce
                  Židovský-bolševický “vývoz revoluce” začal hned po VŘSR. Ale zasekl se v Polsku na Visle. Plány židů na komunistický “vývoz revoluce” tím však neskončily. Naopak tyto židovské-bolševické plány jely v plném proudu. Sovětská podpora komunistické revoluce ve Španělsku (1936-1939) a sovětský útok na Finsko (který následoval po sovětském zinscenovaném finském útoku) jsou jedny z hlavních důkazů sovětských plánů na ovládnutí a pozření celé Evropy. A toto vše Stalin podporoval.

                  http://smoloko.com/?p=14905

                  Zimní válka

                  PS: Kdyby se to povedlo, židům by na cestě za světovládou Izraele už prakticky nic nestálo v cestě. A to by bylo pro Rusko a veškeré Slovanstvo konečná. Avšak Hitler těmto židovským plánům na judaizaci-sovětizaci celé Evropy hodil vidle. Hitler byl jedním z mála lidí a politiků, který bojoval proti židovským plánům na NWO.

                  Stalin se na této likvidaci Ruska a ruského národa sám podepsal. Jediné, co Stalinovi slouží ke cti, je to, že se postavil židům v 50. letech na odpor – a zaplatil za to životem. Ale to je tak vše.
                  Nic to totiž nemění na tom, že byl součástí žido-bolševické genocidní a vyhlazovací politiky, vedené proti ruskému národu.
                  Celkově napáchal více škody, než užitku.

                  To je čistá pravda. Nic víc, nic míň.

                • proud napsal:

                  Nikoliv,podle moji logiky jsi dobre naletel! Vsechno bylo totiz uplne jinak ;-).A ono bejt pod zidem a bejt pod zidem,je rozdil,kdyz dva delaji totez,nemusi to bejt vzdycky totez,ale nema smysl rozvadet neco co si v tvoji ubohy tykvi neumis srovnat tak jako tak!

                • proud napsal:

                  Stalin se podepsal a udelal to podle svejch moznosti velice spravne! Vymrdal kretenu kolik jen mohl a na ktery dosahl,kdyz mu na to prisli,zabili ho a svoje kreteny co meli chcipnout zacali predvadet svetu jako obeti,jenze vrazda na tyranu,neni zlocinem,moulo.

                • proud napsal:

                  A nebejt jeho,nejspis by sis tady svou sprostou,navic uboze nevedomou drzku neotviral,pac bys vubec neprisel na svet!

                • Forever Slav napsal:

                  K vaší smůle, ovoce Stalinovy politiky hovoří za vše:
                  – vyhlazení 40 000 000-60 000 000 Rusů a miliony dalších národů bývalé ruské carské říše
                  – dokončení vyhlazení ruské národní inteligence
                  – dokončení vyhlazení pravoslavné církve
                  – Holodomor: řízený hladomor na Ukrajině, který zahubil až 7 000 000 Ukrajinců a 3 000 000 Rusů
                  – gulagy, kde zahynuly miliony až desítky miliony Rusů a příslušníků dalších národů bývalé ruské carské říše
                  – podíl na vymyšlení podvodu “židovského holocaustu”
                  – podíl na vzniku satanského Izraele
                  – pokračující degenerace ruského národa

                  Skutečnosti výše jasně hovoří za vše – židovské jařmo nad Rusí nadále pokračovalo – a žido-bolševické vyhlazování Rusů též. Stalin (jakožto židovská loutka) jen dokončil to, co započal Trocký.

                  Za Stalina byla dokončena totální duchovní a kulturní likvidace ruského národa – z Rusů, kdysi hrdého slovanského národa, se stali BÍLÍ NEGŘI.
                  Ovocem této duchovní proměny ruského národa je skutečnost, že později tito “bílí negři” (též doplňuji, že na masovém znásilňování se velkou měrou podíleli také Mongolové aj. žlutí Asiaté) později vyznásilňovali půlku Evropy. Jen v Německu rudoarmějci znásilnili 1 000 000-2 000 000 německých žen.
                  Aneb DUCHOVNÍ a KULTURNÍ VÝTVOR ŽIDO-BOLŠEVISMU (na němž se podílel i Stalin)

                  STALIN O NIČEM NEROZHODOVAL. O všem skrze něho rozhodoval LAZAR KAGANOVIČ, který ve skrytu řídil Stalina jako loutku. Prakticky celou dobu (s výjimkou 50. let) Stalin jen POSLOUCHAL ROZKAZY SVÝCH ŽIDOVSKÝCH PÁNŮ. Ovoce jeho politiky hovoří za vše – SLOUŽIL SVÝM ŽIDOVSKÝM PÁNŮM, NIKOLI RUSKU A RUSKÉMU NÁRODU.

                  Je vidět, že o SSSR nevíte vůbec nic. Doporučuji vám si něco o této době zjistit – jak to bylo ve skutečnosti.
                  Začněte třeba touto knihou V. Uškujnika.

                  V. Uškujnik: Kagan a jeho bek
                  https://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://pospolitost.files.wordpress.com/2009/01/uskujnik_kagan-a-jeho-bek.pdf&ved=2ahUKEwiWv7vzy_7dAhUDMewKHUM6DiAQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw1fmwr7mDZGAnHdLzHJiqcR

                  A pak si vyhledejte nějaká díla ruské antikomunistické emigrace. Možná pak přestanete oplakávat a oslavovat NEJHORŠÍ OBDOBÍ TEMNA V RUSKÝCH DĚJINÁCH.

                • Forever Slav napsal:

                  Oprava: Začněte třeba s touto knihou V. Uškujnika.

                • proud napsal:

                  A to udelal Stalin?,vidis jak jsi blbej:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).Navic ty miliony predpokladam budou asi jako ten mozna pul ze kteryho zidi udelali celejch 6 milionu:-)))))))))))))))))))))))))).Vazne chces bejt s tim co tu predvadis za porad vetsi a vetsi blbou picu?:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Můj milý zlatý, právě za smrt těch 40 000 000-60 000 000 Rusů nesou odpovědnost židé. To, že Stalin jakožto židovská loutka (kterého řídil žido-bolševik Lazar Kaganovič) přitom asistoval, je věc jiná.

                  A bohužel k tomuto holocaustu Rusů došlo. A na tomto žido-bolševickém zločinu se Stalin podílel. Obdobný počet obětí za svou kariéru stihl dostat Stalinův kolega a kámoš Mao Ce-tung, který během pouhých 27 let vyhladil 55 000 000-75 000 000 Číňanů.

                  RUSKÝ HOLOCAUST byl skutečný.
                  Stejně jako byl skutečný UKRAJINSKÝ HOLOCAUST (viz Holodomor).

          • nula napsal:

            Jendo Jinský, ale kolega Forever Slav je na tvojí straně barikády :)

        • vilon napsal:

          Ked už je reč o židoch, musím dať link na besedu s Marianom Magátom, ktorého zavreli Kalinakovi poliši za údajné popieranie holokaustu. Priznám sa, že doteraz som nevedel ako to vlastne v skutočnosti je, ale tu je dopodrobna vysvetlené, ža demokracia je založená na holokauste už od 20-tých rokov minulého storočia, keď židovské noviny už vtedy premieľali svojích 6 mil.židov.
          https://hearthis.at/slobodnyvysielac/bez-cenzury-116-2018-09-30/

        • Helda napsal:

          Forever Slav: Pletete si bolševiky s komunisty a trockisti? Ano, to jsou a byli židé. Všimněte si, že nepíši velké Ž. Tam je též velký rozdíl.

          • Forever Slav napsal:

            Helda

            Čili dle vaší logiky Stalin byl trockista?

            • proud napsal:

              Napsala to dobre a vychazi z toho,taky spravne,ze jsi debil!

              • Forever Slav napsal:

                proud

                Takže dle vás Stalin je trockista?! Vskutku dobrá logika, hodná soudruha prouda. ;-)

                • proud napsal:

                  Dobra logika je vedet co tady tvrdis ze ostatni rikaj a lzes az se ti od ty odporny drzky prasi,navic jeste nicemu nerozumis,bohnickej paciente :-)))))))))))))))))))))

        • Eva napsal:

          Ty mrtvé jste našel kde?
          V Grenadě?
          V Srbsku si dodnes pamatuji demokratizaci USA a nenávidí je.
          U nás se nenávist k bývalému režimu pěstuje propagandou 28 let trvající. To Srbovům stačí jen vzpomínat.

    • John_Pitralon napsal:

      No to je klasický problém vyvolenců. Oni nechtějí sedět někde v socialismu, třeba dělat právníky v okresní advokátní poradně a jezdit tam škodovkou, ale chtějí zaměstnávat lidi, mít vlastní firmy a jezdit v autě za x milionů, lítat po celém světě… Dřív nebo později tito umělci doničí každý systém.

      • Forever Slav napsal:

        John_Pitralon

        To právě že chtějí. Židovský NWO má být o dokonalém komunismu. Stačí si vzpomenout na dávný židovský SSSR. A že vyvolená vrstva má také v tom vašem milovaném socialismu bohatství? To se nevylučuje. Stačí se podívat např. na Castrovu famílii. Komunistická Kuba je toho názornou ukázkou – zatímco kubánský lid živoří v bídě, střední třída prakticky neexistuje, Castrova rodina se utápí v miliardách.

        • John_Pitralon napsal:

          Židokorporáti nechtějí produktivně pracovat, chtějí maximálně občas sečíst pár čísel (to jim udělá sluha v Excelu), vydávat moudré pokyny a sledovat, jak si vedou gojové v boji za jejich zájmy.

          Creedence Clearwater Revival – „Fortunate Son“ https://www.youtube.com/watch?v=qV4Q-RSQCq0
          Honza Nedvěd – Na kameni kámen https://www.youtube.com/watch?v=MEI_oOLTbJE

          • Forever Slav napsal:

            John_Pitralon

            Vy jste z těch židovských dezinformací vážně zmatený.
            O co jde vlastně židům?! Jak si představují svou “univerzální vládu” nad světem?

            Svět pod vládou židů bude jeden dokonalý komunistický stát, podobající se Sovětskému svazu:
            – vše pod vládou jedné centrální vlády
            – nebude existovat absolutně žádná svoboda (ani vnější, ani vnitřní)
            – svět bude jedno velké SOUOSTROVÍ GULAG
            – nebude ani křesťanství, ani islám – svět bude jedna velká ateistická pustina
            – nebudou žádné hranice, žádné národy, žádné rasy (s výjimkou židů samozřejmě)
            – nebudou žádné peníze, žádné soukromé vlastnictví
            – sociální jistoty pro všechny (to vše za cenu svobody samozřejmě)

            https://3.bp.blogspot.com/-1sKLVAls4aU/WN0jPIMj3fI/AAAAAAAAZ7Y/JxCKZWDAt68SBCRb6zFriY0XS_AtBwfEQCEw/s640/COMMUNISM%2Baimed%2Bfor%2BWORLD%2BDICTATORSHIP….%2Bunder%2BMARXIST%252C%2Bgenocidal%252C%2Bmass-murderous%2BTALMUDIC%2BJEW%2B%2BCOMMISSARS%2B%2526%2Bbillionaire%2Boverlords.PNG

            Proč by ale židé měli chtít ateizovaný svět?

            “Největším úspěchem Ďábla bylo, když přesvědčil svět, že neexistuje”.

            Není pak žádným překvapením, že řada slavných ateistů (Karel Marx, Charles Darwin, atd.) byli satanisté a členové zednářských lóží.

            Karel Marx byl členem zednářské lóže – lóže Velkého Orientu. Viz:
            https://100777.com/node/1269
            http://www.biblebelievers.org.au/33rd.htm

            • Forever Slav napsal:

              (pokračování)

              Marx nenáviděl křesťanství a byl vyznavačem Satana. Viz:

              http://www.tedeum.cz/1_2012/marx_satan_0112.htm

              http://www.protiproud.cz/politika/3215-socialismus-produktem-satanismu-mel-karel-marx-smlouvu-s-dablem-rovnostarstvi-nade-vse-prusecik-tri-dabelskych-nauk-poslanim-levice-je-nicit-nikoli-budovat-ustredni-cil-pryc-s-bozim-radem-ze-spolecnosti.htm

              Marxovo členství v zednářské lóži potvrzuje i odborník na svobodné zednářství, americký protestantský profesor Walter Veith. Jeho přednášky doporučuji.

              Charles Darwin – jeho ruku vedl samotný Satan. Satanské pozadí Darwinovy činnosti potvrzuje i bývalý člen tajného okultního spolku:

              1:22:06 – 1:25:16
              https://www.youtube.com/watch?v=UKzkARt9oTg&t=872s

              Ateizovaný svět, zbavený jakýkoliv morálních hranic, pak může hravě přijmout “Osvícení” – tj. světlo LUCIFERA! Ale proč to židé dělají?!

              “5Potom ho ďábel odvedl vzhůru a v jediném okamžiku mu ukázal všechna království světa. 6„Dám ti všechnu moc a slávu těchto království,“ řekl mu ďábel, „neboť mi byla předána a mohu ji dát, komu chci. 7Když se mi pokloníš, bude to všechno tvoje.“
              8Ježíš mu odpověděl: „Je psáno: ‚Hospodinu, svému Bohu, se budeš klanět a jemu jedinému sloužit.‘“ (Lukáš 4,5-8)

              Židé se po ukřižování Ježíše Krista upsali Ďáblu. Židé vybudují království Antikrista na Zemi – výměnou za vládu nad světem. Jak nám Bible dokazuje – Satan je pán tohoto světa a dává moc tomu, kdo se mu pokloní a slouží mu.

              • John_Pitralon napsal:

                Bohužel místo toho, aby se siokřesťánci podívali co skutečně spáchali, tak čumí do bible, slouží chazar papíru a vraždí po celém světě pod vedením satanovy synagogy.

                „Cesta ke 3. světové válce“
                https://www.youtube.com/watch?v=XyeAVBE9miw

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  A co mají křesťané společného se sionismem a židovským-americkým tažením na BV?

                • proud napsal:

                  Diky sionismu zacli vubec existovat,jako vsechny svine………..

                • John_Pitralon napsal:

                  Křesťané? Ti pomatení pánbíčkáři tam slouží jako kanonenfutter…

                  Pat Tillman not a christian but is ‚worm dirt‘ Anti Atheist Christian Bigots in Army
                  https://www.youtube.com/watch?v=IM9YnsB-oBo

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Ale tito křesťané defacto nejsou křesťané, jelikož porušují boží přikázání.

                  Nehledě na to, že řada křesťanů americké tažení (v zájmu Izraele) na BV odsoudila. Sami křesťané jsou největší obětí tohoto sionistického tažení, prováděné pod americkou vlajkou. Stačí se podívat např. do Iráku, Sýrie, Libanonu, (a mj. i v Kosovu, když pomineme BV), atd.

                • proud napsal:

                  Uz jen ten obrat „bozi „“prikazani““ by te mel varovat pred zmrdama a zmrdactvim!!!

                • John_Pitralon napsal:

                  Řada křesťanů to tažení na BV odsoudila, to je pravda. Jenže bohužel v USA tisknou peníze chazaři a křesťani jsou tam jen jako jejich poskoci.

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  A co je na těchto božích přikázáních špatného?

                  „2„Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, který tě vyvedl z Egypta, z domu otroctví.
                  3Neměj žádné bohy kromě mne.
                  4Nevytvářej si modly v podobě čehokoli nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. 5Neklaň se jim a nesluž jim, neboť já Hospodin, tvůj Bůh, jsem Bůh žárlivě milující. Trestám nepravost otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kdo mě nenávidí, 6a prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kdo mě milují a zachovávají má přikázání.
                  7Neužívej jméno Hospodina, svého Boha, nadarmo, neboť toho, kdo by užil jeho jména nadarmo, Hospodin neponechá bez trestu.
                  8Pamatuj na sobotní den, aby ti byl svatý. 9Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci, 10ale sedmý den je dnem odpočinku, zasvěceným Hospodinu, tvému Bohu. Nebudeš dělat žádnou práci – ty, tvůj syn ani tvá dcera, tvůj otrok ani tvá děvečka, tvé dobytče ani přistěhovalec ve tvých branách. 11V šesti dnech totiž Hospodin učinil nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, ale sedmého dne odpočinul. Proto Hospodin požehnal sobotní den a posvětil jej.
                  12Cti svého otce i matku, ať jsi dlouho živ na zemi, kterou ti dává Hospodin, tvůj Bůh.
                  13Nezabíjej.
                  14Necizolož.
                  15Nekraď.
                  16Nelži o svém bližním.
                  17Nezáviď svému bližnímu jeho dům. Nezáviď svému bližnímu jeho manželku, jeho otroka, jeho děvečku, jeho býka ani osla – nezáviď svému bližnímu vůbec nic.““ (Exodus 20,2-17)

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Čili tímto uznáváte, že křesťané nenesou odpovědnost za sionistické-americké tažení na BV?!

                  Btw. jestli narážíte na pseudo-křesťanský heretický proud tzv. „křesťanského sionismu“, ten nemá s křesťanstvím ve své podstatě nic společného. Je to jen judaizované náboženství, stejně jako dávné pseudo-křesťanské heretické směry jako např. ariánství či katarství.

              • John_Pitralon napsal:

                Forever
                Je sice dobře, že křesťani nesouhlasí, jenže jestli chtějí US křesťani po tom vraždění skutečně chazary zpacifikovat a osvobodit se, budou muset zavést rovnostářský systém a majetky chazarstva důsledně znárodnit. Přece nejde aby za usmolený dolar chodili dál pracovat ke svému šéfovi chazarovi s krvavýma prackama, který zatáhl národ do prasečin.

                Ministry – „Lies, Lies, Lies“ https://www.youtube.com/watch?v=6S0HznBnrCE

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Žádné znárodňování nebudeme provádět. Bolševizace = judaizace. Světový komunismus je cesta k židovskému NWO. Jedině křesťanská monarchie či nacionální socialismus je cesta ven z tohoto marasmu.

                • John_Pitralon napsal:

                  Forever
                  To bude de facto kapitalismus a skončí to jako Kocourkov-vychcánkov. Je třeba vyvlastnit a znárodnit majetky těch zločinců – egomaniaků.

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Bolševismus je jed, který ničí a rozkládá člověka. Je to jen cesta k DOKONALÉ TOTALITĚ, kterou chtějí vybudovat samotní židé.

                  Bohatě stačí vyhnat židy z naší země či zkrátka zamezit přístupu židům k politické moci naší země – zakázat jim přístup do politiky, podnikání a manipulaci s penězi. Ať se živí rukama.

                  Čili – řešením je buď rasová segregace či vyhnání židů z naší země.

                  Žádný marxistický socialismus, nýbrž OSVÍCENÁ KŘESŤANSKÁ MONARCHIE či NACIONÁLNÍ SOCIALISMUS JE ŘEŠENÍM. Jelikož oba dva systémy omezují přístup židů k politické a finanční moci země.

                • John_Pitralon napsal:

                  Ať se živí rukama. Ale co bude s jejich majetkem Forevere? Ten na sebe přepíše nějaký křesťan?

                • proud napsal:

                  Vlastenectvi ze je jed? Tahni zpatky do bane,kretene nackovskej!

                • proud napsal:

                  Zasranej nacek,hitleruv pohrobek by tady chtel kazat vodu a chlastat vino!

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Většina NEROVNÁ SE VLASTENECTVÍ. Lůza je bohužel snadno zkorumpovatelná a vláda lůzy nás dostala, kam dostala. A je jedno, jestli šlo o demokracii či komunismus.

                  Revoluce, komunismus a demokracie jsou VZPOUROU PROTI BOHU. Proti BOŽÍMU ŘÁDU.
                  Bůh vše totiž rozdělil neomylně.

                  “1Každý ať se podřizuje vládnoucí moci. Veškerá moc je totiž od Boha, takže současné vlády jsou zřízeny od Boha. 2Kdo odmítá vládu, bouří se tedy proti Božímu zřízení; a vzbouřence čeká jistý trest. 3Vládcové přece nejsou postrachem pro ty, kdo konají dobro, ale zlo. Chceš se nebát vlády? Konej dobro, a vláda tě pochválí; 4je přece Božím služebníkem pro tvé dobro. Pácháš-li však zlo, boj se! Vláda netřímá meč nadarmo; je přece Božím služebníkem, jenž po zásluze trestá pachatele zla. 5Proto se musíme podřizovat – nejen kvůli hrozbě trestu, ale i kvůli svědomí. 6Proto také platíte daně – vždyť jsou to Boží služebníci a pilně se věnují své práci. 7Každému dávejte, co jste povinni: komu daň, tomu daň, komu clo, tomu clo, komu vážnost, tomu vážnost, komu čest, tomu čest.” (Římanům 13,1-7)

                  Zopakujme si Boží řád ve fungování lidské společnosti:

                  Hlavou Církve je Kristus!
                  Hlavou lidu je panovník!
                  Hlavou ženy je muž!
                  Úcta mladších ke starším (viz boží přikázání: “Cti otce i matku svou!”)!

                  Člověk, který jakkoli narušuje tento dokonalý Boží řád, se rouhá Bohu.

                  Komunismus a demokracie se proti tomuto Božímu řádu bouří.

                  KOMUNISMUS = HEREZE
                  DEMOKRACIE = HEREZE

                  Oba systémy, jak komunismus, tak i demokracie, vedou přirozeně ke vzniku té NEJHORŠÍ A NEJDOKONALEJŠÍ TYRANIE, které se ani ta nejhorší monarchie či jakákoli jiná „diktatura“ nevyrovná.
                  Jediný rozdíl mezi demokracií a komunismem je ve své podstatě jedině v tom, že komunismus nehraje nějakou hru na „vládu lidu a podílu obyčejných lidech na fungování a chodu vlády“.
                  Ale to je tak vše.

                  PS: Mám pro vás otázku dole v diskuzi.

                • proud napsal:

                  Jo tak ty ses primo universalne blbej,i pres jakyhosi „boha“ a jakejsi jeho rad,aahaaa :-))))))))))))))))))))).Blbeckum nedochazi ze panbickove a rady jsou vejmysl GP,no pochopitelne,co taky jinyho lze ocekavat :-)))))))))))))))))))))))))))))).Ale bodejt taky ne kdyz neznas ani co je to svoboda krome omletejch vyblitku,pac ji v Evrope uz hodne dlouho ani nezazili :-))))))))))))))).Ale je to to co nam dal kdyz uz,paklize vubec je,stvoritel,a zadnej pobouchanej panbicek,a ke svobode taky patri zodpovednost,dalsi vec v evrope vsem cizi…………A kdyz svoboda a zodpovednost,pak se vsim vsudy,tedy pochopitelne zadnej „jeho“ rad,stejne jako zadnej trest a zadna pochvala,pochopitelne,udelal z tebe kus sebe tak se starej,ovsemze ze ne ty zdegenerovanej,to plati pro ty normalni.

                • proud napsal:

                  PS: Nemas narok se me na cokoliv ptat,dokazals ze tu slouzis jen k mymu pobaveni tvou blbosti………..ani tos nepochopil,snad to poberes takhle primo ;-)

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Že zrovna máte plnou pusu svobody a osobní odpovědnosti vy, který oslavujete totalitní komunistický režim. :DDDDDDDDDDDD

                  Ach, ti komouši jsou tak zábavní. ;-)

                • proud napsal:

                  Nehazet z nej to dobry i s tim spatnym do jednoho pytle a vsechno to jako spatny odsoudit………….tomu se dneska rika „oslavovani“? Mel sis radeji vzit k srdci to neukazovani tvy vlastni blbosti,co jsem ti radil……..kdybys ovsem daval pozor,ale za to te neplatej,co?:-)))))))))))))))))))))

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Nelze ohledně marxistického komunistického režimu koukat jen na to dobré a zapomínat na to druhé špatné. Jelikož to nelze od sebe oddělovat. Protože toto provádějí komunisté univerzálně všude, kde se dostanou k moci. Jedinou otázkou je, v jakém rozsáhlém měřítku a brutalitě budou komunisté své represe provádět.

                  Navíc, když se podíváte na marxistický socialismus do hloubky, zjistíte, že NIKDY NEMŮŽE FUNGOVAT. Že jde o pouhou UTOPII.

                  Jde o to, že nedokonalý člověk NENÍ SCHOPEN NIKDY VYBUDOVAT RÁJ NA ZEMI. Každý takový pokus je vždy předurčen ke zkáze a stvoření té NEJHORŠÍ TYRANIE v dějinách lidstva. Historie je toho samo důkazem. Viz:

                  Velká francouzská revoluce – jedna z mnoha ukázek, kam došlo snaha o vybudování dokonalého systému skrze “DOKONALÝ ROZUM” ČLOVĚKA. Došlo však k přesnému opaku – už Voltaire před svou smrtí došel k poznání, že tato myšlenka, které sám dlouhý čas věřil, je neuskutečnitelná. Velké francouzské revoluce (která po sobě zanechala 800 000 – 1 000 000 mrtvých) se naštěstí už nedožil.

                  Komunismus – netřeba připomínat, jak dopadla tato snaha o vybudování “Ráje na Zemi”. Jen dodám, že to stálo více než 100 000 000 lidských životů.

                  Abych to shrnul:

                  Vnucování jednoho univerzálního dobra na úrovni státu vytváří vždy hrozbu sklouznutí do otroctví.

                  Pokud člověk hledá svobodu a štěstí, je třeba se zeptat, jaký systém je nejvhodnější k nabytí svobody a štěstí. A tím je KAPITALISMUS. A neposlední řadě KŘESŤANSKÁ MONARCHIE (která může mít jak kapitalistickou, tak i nacionálně socialistickou podobu) a NACIONÁLNÍ SOCIALISMUS.

                  Že všech druhů socialismu, který neselhal a nepřinesl zkázu lidstvu, ale naopak povznesení lidstva, je NACIONÁLNÍ SOCIALISMUS. Pokud bych hypoteticky odmítl kapitalismus a hledal alternativu v socialismu, tak jedině v socialismu NACIONÁLNÍM.

  6. m.bareš napsal:

    Tak si pan Vyhlídka s chutí kopnul a s ním většina komentátorů.
    Co by chtěli neřekli, protože neví, a nic kromě kecání a trolování neumí.

    Vzdálená témata „chemtrails“, „deep state“ apod. jsou vzdálená a tudíž bezpečná. Tady se to filosofuje. V českém reálu autor ani komenty nic nenabízejí.

    Jen sračky jako mainstream.

  7. niSas napsal:

    Každej režim, kerej pase syny a dcery od naší mámy na ukradených podílech na půdě, rozpočtu, má dva miliony kolaborantů. Z nich 15% je kovaných, 30% se veze a 55% udržuje kolaborantské prostředí. Za vlády jedné strany byli všichni angažovaní v jedné straně a řvali, že státní kapitalizmus je to nejlepší. Po demontáži státního kapitalizmu zavedli soukromý kapitalizmus gde se rozlezli do více stran gde řvou, že demosgráca je to nejlepší, ale stále se jedná o ten samý režim, paktolizmus, paktokracie. Vyčerpání ideologického náboje, rozuměj skrývání systémové vykořistění synů a dcer od naší mámy, postupně obnažuje kontury koncentračního tábora, gde blboni zkoušejí volit nějaké střípky principiální spravedlnosti. To je doba jedné či dvou generací, gdy si ověří, že ať volí hlávky květáku nebo hlávky zelí, nic ku jejich prospěchu se nemění.

    • John_Pitralon napsal:

      No socík byl nejvyšším stadiem kapitalismu, kde se národní kapitalista aspoň snažil uchovat funkční pracovní sílu a
      budovat infrastrukturu společnosti. Jenže aby to dokázal, musel se paradoxně od původního kapitalismu izolovat.
      To byl problém, a proto na něj ostatní regresivní kapitalistické země útočily a časem socík sundaly.
      Další etapa bude asi taková, že vzniklý nad-národní kapitalismus pak tyto země postupně nechá vybydlet
      a pracovníci budou různě migrovat sem tam do momentálně příhodnějších podmínek.

      Klamné operace – Reaganova metoda
      https://www.youtube.com/watch?v=GqnCy8anNes

      • niSas napsal:

        Socialistický stát, gde otroci pracují povinně, „právo na práci“, v akcích Z byla pro cizácké korporace příliš velkou korporací, disponující všemy zdroji a bankocetlemi země. Tato firma s nepřebernou plejádou přidružených výrob od výrob špendlíků po lokomotivy byla příliš stabilní. Nedala se exekuovat, rozprodat na podíly cizákům a proto musely tyto socialistické korporace být zničeny ideologicky, zevnitř. V době gdy cizácké korporace se utrhly s hranic států a vytvořily megakorporace rozlézající se od západu k východu jako smrdutý mrak, dobíhali v socialistických zemí přípravy na rozprodej, gde se ani vteřinu nepřemýšlelo o tom, že by se země podílově vyspořádala se svými syny a dcerami od naší mámy za čtyřicet let akcí Z. Dnes vládnou světu korporace nemající hranic a tudíž nemající žádné, ani morální, závazky k původním národům, které pro ně dělají opičky a kotrmelce v jejich pracovně zábavných parcích. Kokoti mají dojmy, že ve „své“ zemi se jim gdosi odmění, páč jim vůbec nedochází obludnost megakorporací keré sou pouhým strojem na přeměnu lidských zdrojů a ostatního materiálu na odpadky a zisk. Odpadky nechají v těch zemích a zisky si skladují na kobylincové hoře, gde to eště třídí na neziskové zisky a ziskové zisky. Socialistická korporace si mohla dovolit přejmenovávat města, zplanýrovat krajinu k těžbě hnědého uhlí, odstraňovat kopce a přehrazovat vodními díly řeky gdy je to dle p plánovací komise napadlo. Nadnárodní korporace si plánuje mnohem více. Více, než si ve svých „národních“ hranicích může dovolit plánovací komise jednotlivých států. planýrují celé země, nahánějí lidi přes hranice jako dobytek, krmí je krmnými „potravinami“ a straší je horrorovými příběhy v televizi. Heh

        • proud napsal:

          „Socialistický stát, gde otroci pracují povinně, „právo na práci“……………..neumrzaj pod mostama a nenahani a neokrada je exekutor ,maji vzdelani a zdravi zadarmo,za tu trochu prace co neni na pistalku a s buzeraci,v nezadluzeny aspon republice a ne rozkradeny a zadluzeny kolonii,to kurva taky dodavej,kokote,kdyz chces buzerovat socik!

          • niSas napsal:

            Nadnárodní mega korporace jsou potomkem socialistické korporace . Celé to vzniklo na falešné mezinárodní družbě proletariátu, kerej jeden druhému kloval oči. Jedině úplnej dement si může myslet, že může prosperovat, chápej voe, vydělávat na tom, že převeze sklíčka a plechovky do jiné země, kerá to bude jako platit z luftu. Že jako to potřebují a že za to dají všechny podíly na neprodejné půdě a rozpočtu, že tím se družba vydělávání jeden na druhém utuží. No máš ho vidět. Nenávisti to nadělá až hamba a přitom nejde vůbec o nic z teho, co by si lidi napsali do svých sečitatelných kupónů, potvrzených uznaným razítkem. Takže v každém takovém korporátu blboni vyrábějí a dělají jen to, co je zaručeně nepřivede k totální soběstačnosti a ´eště je to odvádí od rodin, kultury a normáního myšlení. Jediné co to může napravit je navalení zpět podílů na neprodejné půdě, tam teprve kokot pochopí všechno podstatné a podíly na rozpočtu aby si něgdo nemyslel že bude kalit vocel na jejich zádech a psaní jen svých potřeb aby nějací dementi neběhali po ulicách že nějakej negr vodkopnutej v jejich zemi má hlad a řve že má nárok na všechno. Kua kokoti, zdar, zdar, a chcípněte už. Heh

            • proud napsal:

              „Nadnárodní mega korporace jsou potomkem socialistické korporace .“…………jeste vetsi debil nez jsem cekal:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))),ukaz mi jedinyho komance co by na takovou korporaci mel i kdyby se dal dohromady s deseti dalsima a ukaz mi v sociku vubec o neco takovyho zajem :-)))))))))))))))))))))))))

              • niSas napsal:

                Ty seš taková klikatá můrie, vykládej si co chceš, dokud nenarazíš, ty demográcio. Říkám, že našim synům a dcerám od naší mámy, je požehnáním už ten 1ha po mámě a 1ha po otci, že na těchto přirozených právech jako podílníci mají dosáhnout až do rozpočtu podělitelným rovným dílem podle toho kolik nás je. A proti hajzlům, co strkaj nosy do věcí, po kterých jim nic néní, mají spolurozhodovat každý sám za svoju rodinu svýma potřebama, keré mají podávat na místech, gde na to dostanou potvrzení. A hujerům , kerým je to málo, že chcou všechno, bych radil, zastřelte se, páč gdo se s váma má babrat. Kokoti. Pro proudy blboňů ve zkratce. U mě je národovec, syn nebo dcera, ten, gdo chce podíly na neprodejné půdě a rozpočtu a proti hajzlům je bude bránit přímo sečtenýma potřebama, keré se stannou de facto vůlí podílníků. Kokotům přeložím do chazarštiny, stanou se zákonem. Gdo podíly nechce a je mu to jako málo, tsssss, tak ty považuju za hajzly a vypořádání s něma by bylo předmětem jedného řádku potřeb normálních podílníků. Vůbec tím nechcu naznačit, že by to byl krátký řádek z dávky samopalu. Heh

                • proud napsal:

                  Uz s tim prestan,ty podile s demogracou:-)))))))))))))))))))))))).Demokracie bude prvni co to odsere,protoze kdyz rikam ze vsechno vsem a vsichni si sami povladnou,pak uz to nemuze bejt o otrokarich a otrocich coz je demokracie skutecnej zaklad,a ty si pindej co chces.:-)

                • niSas napsal:

                  Demográca je zřízení, že gdyž panstvo psalo a hlasovalo o s vých potřebách, otroci z vytřeštěnýma vočima běhali po poli, pleli, řádkovali, pekaři pekli na hostinu, uklízečky šůrovaly a podržtašky vynášely nočníky. Něgde někoho za rozlitou polívku zmrskali jinde někoho za popletení zasedacích koryt lámali kolem. Na syny a dcery od naší mámy vyjížděli dragouni, kerým ve městěch mávali a na venkově po nich zbyla jen spáleniště a seznamy otroků na vývoz. Kokoti, co to chtěj bych nechal bezmilosti vyvraždit.

                • proud napsal:

                  Tak aspon ze vis co je to demokracie,urraaa,uz jsem myslel ze i v tom ses vedle :-)

                • proud napsal:

                  Ale musi se jim nechat ze s nama hezky mlatej s demokracii o zem spolehajic na to ze si nezjistime co to doopravdy je.

            • John_Pitralon napsal:

              No dovede to společnost k závislosti na židokorporátu, kdy budou od rána do večera poskakovat před mamonáři a nenažranci a generovat jim spočitatelný zisk. To je úplná debilita a cesta do pekel, provázená mnoha prasárnami. Socík to částečně řešil byrokratickým omezením vlivu peněz na řízení společnosti.

              Zastupitelstvo města Štětí – 23. zasedání 1. 3. 2018 https://www.youtube.com/watch?v=keftn_VwDZs&feature=youtu.be&t=7281
              Jak získávají koncerny moc? Politici prohrají volby a koncerny je zaměstnají vše „ovlivňují“ https://www.youtube.com/watch?v=onQTLYM9JUQ

              • proud napsal:

                Mrkni Pitralone: https://www.youtube.com/watch?v=LIwv5Q6G3e8 , a zas budou nekteri debilove tvrdit ze to je jenom lidma,systemem a prachama ktery na ne pusobej ne……………Protoze jenom lidma to bude az teprv kdyz budou obecne adekvatne znali,znat od odborniku pravdu bez primesi a pujde i „o jejich“,zatim je to jeste vic tak ze jsou radi kdyz sousedum vychcipaji kozy a jinak jim do toho nic neni dokud nedojede buldozer na jejich dvorecek,presna jak se to Sasinovi libi a jak to Sasin chce,protoze jeho baba s dedkem prisli o louku,tak at to ted odserou vsichni,ale at maji hovno.Uvazovani debilniho sedlaka.

                • John_Pitralon napsal:

                  Na rozdíl od komunistů tihle hajzlové nezaměstnají nikoho bez dostatečného prokázání loajality k jejich systému… I kdyby byl z podstaty sebedebilnější, tak budou do poslední chvíle mlžit a zakrývat. A pokud se někdo přesto vzepře, no tak mu neprodlouží smlouvu a je bez finančního příjmu.

                • proud napsal:

                  Jaka je proti tomu ta nejlogictejsi obrana ? :-) ;-)

                • John_Pitralon napsal:

                  Nakonec to rabování zastaví bezpečnostní složky a najede se na jiný systém. Jinak neoliberální managoři předají zemi nepříteli i s lidmi.

                • proud napsal:

                  Bezpecnostni slozky jsou zaprodany prvni! Ale zrusit jim vsem prachy a obchodovani a znarodnit podniky,zrusit vladu a strany a zavist vladu vetsiny,to by pomohlo zarucene! Pak bych se vydal na cesty vysmat se zmrdum a zeptat se jich cim ze to jsou „vyjimecni“ ted????!

                • John_Pitralon napsal:

                  Klidně může být policejní a armádní převrat. Udělají razii na úřadu vlády jako za Nečase.

              • John_Pitralon napsal:

                Takhle oni legálně kradou, zvednou ruce a kriminální policie na ně nemůže, i když by tito zločinci měli být předmětem jejího zájmu v první řadě…

                Zastupitelstvo města Štětí – 23. zasedání 1. 3. 2018 https://www.youtube.com/watch?v=keftn_VwDZs&feature=youtu.be&t=7281

        • John_Pitralon napsal:

          No právě, člověk je jen prostředkem generování spočitatelného zisku.
          To, co nemá směnnou hodnotu, jako třeba zdraví, vztahy v rodině nebo soudružnost společnosti, kapitalistický „ekonom“ bohužel nezná, protože to nemůže nijak rozumně číselně vykázat.

          • niSas napsal:

            Plácnu to takhle. 90% výroby jsou kokotiny. Do nich se rvou kurvítka aby to nic nevydrželo. Kokotům v zahradnictví raděj, kua kokote, řež to, spaluj to hnojem, vobracej temu gágor a my ti k temu vyšlechtíme krpáky na kuřích nohách aby ti vyrostlo jen na párkrát do držky . Jednou za pět let to změníme, vysílací normu, povinnost placení, aby si musel jít s dobou, že pro potomky zůstanou jen dluhy, pak ti zvedneme inflácu a poplatky a esli ti kokote něco zbyde, tak uděláme takové za-kony, keré tě legálně dostanou pod most nebo na frontu. Proudy idiotů temu tleskají a eště žvaŇej cosi vo tem, že jako bezz práce nejsou koláče nebo že gdo jako nedělá v akcích Z, není Čech, ať tadá tadá nejí, KUA!!! A křičej jak je to paráda, ale nemají už materiál. Že jako soused, kerej je méně vylízanej, že má, že na tom stojí jen nějaká blbá vesnice nebo město, a tak že si to jako demosgráticky seberem, páč že jako kokotům z blbákova pré všechno přece patří všem.

            • proud napsal:

              A oni bez prace ty kolace pro poctivy lidi jsou???

            • John_Pitralon napsal:

              Co se dá zpeněžit to zpeněží a co zpeněžit nejde, to znehodnotí. Protože něco jako zdraví nebo perspektiva nemá směnnou hodnotu, tak to nejde nikam zaúčtovat na má-dáti / dal a zodpovědný managor neřeší.

  8. Jan Kowak napsal:

    Poposlední bitwa wzplá-la la dejme ssé ná Pochód int.. terniocá-la
    Je Zitřkú lidský zrod – pam pa-dam..

    Dál to neumim ..
    M

    • HVzV? napsal:

      EL COMANDANTE KAŠLEM NA PISNIČKY MY OPRAVDOVI MUŽI A ŽENY

      se NOWAKU alias KOWAKU budeme ptát,kde jsou naše penize a NÁŠ BIFTEK.Kdo se přidá toho papež stejně blahořeči nebot právě on je autorem věty

      KAPITALISMUS BEZ PŘIVLASTKŮ JE TA NEJHORŠI TYRANIE!!!

      Bůh je s námi volotrkové nebojte se nyc se fám nestane!
      Nepřátel se nelekejte na množstvi nehleďte,co vy na to mizerové,má ta nepolitická OSV a jeji dženi špičky pravdu nebo ne?

  9. Dušan napsal:

    9M729 Novator:

    Na Aeronetu jsem postřehl šílený komentář Říj 4, 2018 23:32 s názvem : Válka i Žně být musí. Nastal čas !! S odkazem na Frýdecké Komanče. Nezbývá nám než uzat, že jsme se stali zralými klasy, vhodnými ke sběru pro našeho Pána Lucifera. Jsme připraveni !! Šem ha-meforaš. Země je placatá, nakrytá diamantovou kupolí, proto žádné lety do vesmíru nikdy nebyly, a UFO a jeho piloti jsou Démoni z Pekla. Za vším hledej Lucifera říká moderní Komunista ze stránek OV KSČM Frýdek-Místek !!
    Nevím , co si tam na OV soudruzi píchaj do žil, ale je to určitě lepší matroš , než co máme my tady v Ostravě… Viz Komentář :

    Válka i Žně být musí. Nastal čas !!

    Válka, to očišťující světlo, to nekonečné delirium smrštěné v záblescích agonie , šílenství živočišného strachu
    v před-smrtné křeči se nezadržitelně blíží, a přijde velmi brzy, jako blesk z čistého nebe. Půjdete spát do svých upocených postelí , a zítřek pro vás bude jiný, čistší, neposkvrněný v záři Jitřenky, která vaše duše nikdy nezradí .
    Naše Země patří od roku 1953 plně pod správu našeho Pána Lucifera, poslední pečeť byla rozlomena, zbývá jen otevřít Portál v diamantové KUPOLI nad našimi hlavami. Je čas ! Každých 300 a 550 let bývají na naši placaté Zemi Žně – Sklizeň. Pak přichází Mesiáš, a s ním veliký RESTART a naše FARMA se zaseje novým, čistým genofondem, který se právě vykrmuje na sedmém kontinentě, daleko za kruhem ledové bariéry Jižního pólu.

    Tisíce bílých dětí a vyvolených Jaloviček do 23 let bylo transportováno z poloostrova s názvem Austrálie , tunely pod starými, dopotopními městy s pomocí vojenských jednotek OSN do Nové Země, daleko za břehy Antarktidy přes velké moře na sedmý kontinent.
    Válka i Žně být musí. Nastal čas !!

    Věčný led – permafrost po 500 letech SKLIZNĚ taje a pod ním se začíná objevovat nová pevnina, 300 let od doby , kdy poslední veliká potopa zavalila většinu evropských měst pod mnoha metrové nánosy bahna také dávno uběhla. Nezbývá nám než uznat, že jsme se stali zralými klasy, vhodnými ke sběru pro našeho Pána Lucifera. Jsme připraveni !! Šem ha-meforaš. Staň se tvá vůle. Amen !!

    http://www.ovkscmfm.estranky.cz/clanky/postrehy-k-duvodum-viry/

    • proud napsal:

      Ale mazec:-))))))))))))))))))))))),az to vypada ze nekomu hodne zalezi na tom,aby jeste ted komance poradne pospinil ac k tomu uz myslim ani neni duvod,stary odesli a mlady nemaj se socikem nebo komancema nic spolecnyho i kdyby se snazili sebevic,uz nemuzou mit.

    • Eva napsal:

      Oni tam čtou alternativní weby Ruska a vymýšlejí tyhle spisky.
      Nějaké katastrofy Evropu postihly, to je známé, ale jestli byly před 300 lety to nikdo neví,spíše před 5000 lety. Odborníci všude cpou ty zatrolené dinosaury, ale že byla nějaká katastrofa co zahubila mamuty, nosorožce a snížila lidskou populaci na minimum, to se obchází po špičkách a vymýšlí se bludy o Anunaki.

      Ví se, že Britanica popisuje země jako Tartárie ještě tuším v 17.století, že měli na mapách i Moskoviji, víme kulové co bylo a co nebylo.
      Dnešní historie je popisována asi 200 let, před tou dobou se psalo a opisovalo něco jiného.

      Že na 30 leté válce zbohatlo Švédsko se ví a píše, ale že se taky zmohl i útvar zvaný Rakousko, se mlčí. Přitom jejich historie je zamlžená a za dob Českého království to byla zaostalá alpská země.

      (V jednom dokumentu na Čt2 bylo jen tak namátkou zděleno, že první stavitelé poldrů v Holandsku byli stavitelé z Jižních Čech, by mě zajímalo jak tam mluvili a hlavně se domluvili.):-D

      Habsburkové obhospodařovali hlavně Španělsko, ti tu taky dost řádili, což nikde se taky moc neuvádí(tam ovšem úplně zdegenerovali, proto se hlavně v Čechách a na Moravě mluvilo o degeneraci těchto rodů).
      Habsburské Rakousko by bez zemí českých nebylo nic, jen další bezvýznamné království, taky z tohoto důvodu bylo po likvidaci Rakousko-Uherské monarchie Československo bohatší zemí.
      Tady byl prostě základ toho císařství a původní Rakousko zůstalo chudou zemí, dokud jim po 2.WW nepomohli Američané po odchodu SSSR.

      Vemte si jen takové Maďarsko, Budapešt je krásná bohatá metropole plná i bezdomovců, nacož upozornili i na iDěsu, že je jich tam víc než u nás v Praze.
      No bodejť, u nás velkých měst máme totiž taky víc, Morava má dvě – Brno a Ostravu a spoustu menších měst.
      České země mají taky města staré několik stovek let.
      Dokonce i chudší Slovensko má více měst než Maďaři, ti mají Budapešt a pak dlouho nic.
      No není to divné????

  10. Rocco napsal:

    Hamáček a Filip, odstoupit ze všech funkcí!
    Slouhové oligarchů a hrobaři levice, Hamáček a Filip, vypadněte!

  11. Forever Slav napsal:

    Btw. tohle proude obhajujete:

    Komunistický režim v ČSSR nese odpovědnost za zavraždění až 15 000-75 000 lidí.

    • nula napsal:

      Kurva to je rozptyl :-o
      To asi počítali na tom kuličkovým počítadle, jak tomu Rusáci říkali (prej) sčot, ne? A pár řad se jim rozsypalo…

    • John_Pitralon napsal:

      To je vytažené z chazarovy fusekle.

      „Předávkování narkotiky zabilo loni ve Spojených státech přes dvaasedmdesát tisíc lidí.“
      Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/usa-epidemie-opioidu-predavkovani-leky-pricina-smrti-pde-/zahranicni.aspx?c=A180817_120133_zahranicni_mko

      • Forever Slav napsal:

        John_Pitralon

        A co to má společného s komunistickým režimem ČSSR?

        • John_Pitralon napsal:

          Pod vedením chazarstva jim zhebne jedno 70-tisícové město ročně na drogy. Kolik je tam proboha závisláků? V takovém systému se samozřejmě uchlastají a ufetují.

          • Forever Slav napsal:

            John_Pitralon

            Ale co to má společného s komunistickým režimem ČSSR?

            • John_Pitralon napsal:

              To je perspektiva anti-komunistických darebáků. Lumpen-kapitalisti klidně vygenerují 20 milionů závisláků a ještě si na tom namastí kapsy.

              • Forever Slav napsal:

                John_Pitralon

                Počkejte, ale to demagogicky mícháte jablka s hruškami.

                1) Odvádíte demagogický pozornost od tématu stylem „Vy zase bijete černochy!“.

                2) Zatímco těch 15 000-75 000 lidí v Československu se stali obětí politického režimu, oni lidé, závislí na drogách, nejsou obětí žádného politického režimu. Nehledě na to, že tito lidé měli na výběr, zda budou či nebudou drogy brát. A oni si svou cestu zvolili. Je to také jejich chyba. Rozhodli si posr*ať život, tak si jej posra*li.

                Těm 15 000-75 000 lidem, obětem komunistického režimu, nikdo na výběr nedal.

                • John_Pitralon napsal:

                  Jak se má svobodně rozhodovat nějaké děcko, kterému CIA donese fet až pod nos…

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Tohle jsou ale konkrétní oběti CIA, NIKOLI kapitalistického hospodářského systému, který navíc v USA NEEXISTUJE.

                • proud napsal:

                  “ Rozhodli si posr*ať život, tak si jej posra*li. „……….a my vsichni to platime v danich ac uz socik neni a nic za ne nedostavame,protoze jsme je nevychovali jak by bylo zahodno a protoze nam to ani nebylo umozneno.To vsechno ty curaku hajis a omlouvas.

                • John_Pitralon napsal:

                  Nevím co tam teď mají za systém, ale nedoporučoval bych to napodobovat, chcípají jak mouchy.
                  Nedá se to srovnat s tím, že někdo přebíhal za socialismu hranici a trefili ho. Protože možný pachatel trestného činu si nemůže jen tak zmizet z republiky za nezájmu pohraniční stráže, která mu ještě zamává bílým šátečkem.

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Právě že v USA směřují k dokonalému socialistickému totalitnímu systému. A mj. Obama, Bill Clinton a H. Clintová jsou kryptokomunisté.

                  A mj. i KGB se významně podílela (na tom spolupracují všechny tajné služby z celého světa, CIA a MI6 nevyjímaje) na masivním vývozu drog na Západ. Tak i vaši milovaní komunisté nesou odpovědnost za masové šíření drog na Západě.

                  Nemluvě o „ruské mafii“ (která je ve skutečnosti židovská), podílející se na masivním vývozu drog na Západ, je tvořena a řízena špičkami bývalých komunistických elit a sovětských tajných služeb.

                • John_Pitralon napsal:

                  Mají tam evidentní korporátní fašismus. Stále ovčany vystrašují vnějším nepřítelem a hecují daňové poplatníky proti nějaké fatamorgáně. V socialismu neexistuje zaměstnávání lidí privátním kapitálem.

                  „James Risen Says War Profiteering Is Out Of Control And Driving The „War On Terror“
                  https://www.youtube.com/watch?v=F9DT-0RWJac

                • proud napsal:

                  V USA? :-)))))))))) K socialistickymu rozhodne ne a ani nejak extra k socialnimu! Co se korporaci tejka,ty fungujou smerem ven a sem tam na venkov,protoze uvnitr toho moc nezmuzou,jdou jakoby ruku v ruce se zahranicni politikou.Let tam a zkus tam par let pobejt,pochopis jak je postarano o armadu GP.Dobre se maji ti vsichni co jsou nasazeni schopny,s ostatnima uz to tak optimisticky neni.Proto duchodci,invalidi a dlouhodobe nemocni z USA prchaji,pokud maji kam,nebo se stehujou kde je nejlevnejc a schopny pocasi.

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Právě že k dokonalému centralistickému totalitnímu socialistickému státu směřují. Přesně k tomuto:

                  Svět pod vládou židů bude jeden dokonalý komunistický stát, podobající se Sovětskému svazu:
                  – vše pod vládou jedné centrální vlády
                  – nebude existovat absolutně žádná svoboda (ani vnější, ani vnitřní)
                  – svět bude jedno velké SOUOSTROVÍ GULAG
                  – nebude ani křesťanství, ani islám – svět bude jedna velká ateistická pustina
                  – nebudou žádné hranice, žádné národy, žádné rasy (s výjimkou židů samozřejmě)
                  – nebudou žádné peníze, žádné soukromé vlastnictví
                  – sociální jistoty pro všechny (to vše za cenu svobody samozřejmě)

                  https://3.bp.blogspot.com/-1sKLVAls4aU/WN0jPIMj3fI/AAAAAAAAZ7Y/JxCKZWDAt68SBCRb6zFriY0XS_AtBwfEQCEw/s640/COMMUNISM%2Baimed%2Bfor%2BWORLD%2BDICTATORSHIP….%2Bunder%2BMARXIST%252C%2Bgenocidal%252C%2Bmass-murderous%2BTALMUDIC%2BJEW%2B%2BCOMMISSARS%2B%2526%2Bbilliona

                  PS: USA se postupně mění na novodobý SSSR. Na místo USA nastupuje USSR.

                • proud napsal:

                  :-))))))))))))))))))))))))))),jo no,neni ti pomoci,me radeji zase drnci blatnik,skoda casu s hujerem,natoz svini dal perly hazet :-)))))))))))))))))))))))

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Pravda bolí, co? :-)

                • John_Pitralon napsal:

                  Forever Slav
                  Ve skutečnosti byli komunisté proti chazarům mnohem mazanější než Hitler. Za socíku je ten rovnostářský systém usadil. Jakmile před sebou chazar nevidí hromady prachů, majetku a poskakujících posluhů, je demotivovaný.

                • proud napsal:

                  Pravda neboli,ale tvoje pitomost ano,jestli je tu takovejch vetsina,pak nad tou tupou bandou blbu lamu hul.Al;e myslim podle toho jak se bavim s mladejma a detma,ze vas az takovejch debilu co si nedaji rict tolik neni,nastesti.

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Jo, a proto socík židé ovládali? A dodnes ovládají řadu socialistických států jako právě např. Kubu, Venezuelu, ČLR a Severní Koreu. O JAR ani nemluvě.
                  Viz:

                  SSSR: 40 000 000-66 700 000 mrtvých; ovládaný židy
                  ČLR: 55 000 000-75 000 000 mrtvých; ovládaná židy
                  Kambodža: 2 000 000 mrtvých; ovládaná židy
                  Severní Korea: 2 000 000; ovládaná židy
                  Kuba: 35 000-141 000 mrtvých; ovládaná židy
                  Maďarsko: 50 000-100 000 mrtvých; ovládané židy
                  Polsko: 22 000-100 000 mrtvých; ovládané židy
                  NDR: 80 000-100 000 mrtvých; ovládané židy

                  Aha! :-)

                • Forever Slav napsal:

                  Oprava: A dodnes ovládají řadu socialistických států jako právě např. Kubu, Venezuelu, ČLR a Severní Koreu?

                • proud napsal:

                  Tak,a ted napis cisla zbytku sveta kterej taky ovladaji siozidi,pac ho ovladaj celej a jsou zodpovedny za uplne vsechny masakry,takze vubec nevim co to tady predvadis a zkousis zonglovat,smarja ty ses ale idiot,zavolej si sestru v tech Bohnicich,ze uz je vecerka a vypadni,kdo ma to debilni bliti ovcana cist………..

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Jelikož komunismus je židovské beranidlo k dobytí světa. Sice možná se změnila trochu taktika (viz kulturní marxismus), ale na principu židovského ovládnutí celého světa skrze nastolení světového komunismu se nic nezměnilo.

                  A také – žádný rozumný člověk nechce, aby se tragická historie s komunisty, kteří spáchali jeden z největších holocaustů v dějinách lidstva, opakovala. Komunismus je jen JED, KTERÝ ROZEŽÍRÁ a NIČÍ LIDSKOU SPOLEČNOST a CELÉ NÁRODY. Rusové jakožto příklad toho, co s národy udělá bolševizace, bohatě stačil.

                  PROBUĎTE SE!

                • proud napsal:

                  Je to marny,ale poucny,ty curaku proste tim curakem zustanes i kdybych ti nalozil k premejsleni 3x vic nez doted…………

                • proud napsal:

                  Rekl bych ze jak ten Sasin,ale ten ma aspon par dobrejch napadu,teda jeden,ze si lidi povladnou sami.

                • Eva napsal:

                  Forever Slav ty v tom máš teda dobrej guláš, mícháš socialismus, židy (drtivá většina nemá židovský původ, jsou to konvertité), fašisty a já nevím co ještě do jedný hromady :-).

                • Forever Slav napsal:

                  Eva

                  Vy zjevně vůbec nemáte ponětí, co to židovský národ vlastně je.

                  Národ není o krvi, ale o duchu. Jedině rasa je o krvi. Proto i chazarští/aškenázští židé a sefardští židé mohou tvořit JEDEN ŽIDOVSKÝ NÁROD, jelikož mají JEDNOHO DUCHA – DUHA TALMUDU. Jak totiž řekl rabín Wise – „Moderní žid je produktem Talmudu.“

            • proud napsal:

              Hodne,ale musis se jeste hodne ucit abys to pochopil:-)))))))))))

              • Forever Slav napsal:

                proud

                Vy se hlavně konečně naučte psát aspoň mezery mezi větami. ;-)

                • proud napsal:

                  Ty se odnauc lizt nekam kde o tebe nikdo nestoji,pico! No vidis jak se ucis diky me cist,ale jeste to bude chtit poradnou praxi,protoze ses jeste nenaucil vedet co vlastne ctes a jak si to mas vysvetlit,rekni puska a vystrel si mezi svoje siozidovsky kamose co te platej,buzno.

                • proud napsal:

                  Zmrda jinskyho si vem s sebou…………

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  Nemusíte dále dokazovat svou mentální retardaci, soudruhu proude. ;-)
                  Jen mentální retard, když ho někdo upozorní na jeho dramatické chyby, bude na truc psát stejně.

                  A studovat doporučuji já vám. Je vidět, že o SSSR a mj. německé Třetí řísi NEVÍTE VŮBEC NIC.

                • proud napsal:

                  Jsi pitomec a chyby si vymejslis,krome diakritickejch znaminek ktery vubec nemam v masine,podobne jako neexistenci kapitalismu v USA,zils tam 12 let jako ja? Ne,do prdele jsi vylez,mozna tak krome dovoleny,pokud vubec a tady si zkousis hrat na pana chytryho a delas ze sebe jen cim dal vetsiho debila! Za soudruha dekuju,potesils,ani soudruzi me mezi sebe kdysi kvuli moji kritice nechteli:-)))

                • Forever Slav napsal:

                  proud

                  To je tak, že neznáte definici kapitalismu. Kapitalismus znamená neomezený a volný trh, s minimálními státními zásahy. Nic takového na Západě (a v Rusku už vůbec ne), kde probíhá mnoho státních zásahů do hospodářské soutěže na trhu a provázání státu s korporacemi, už dávno není. Dnes je na Západě nikoli kapitalismus, ale korporativismus.

                  KORPORATIVISMUS JE PROBLÉM! Ne kapitalismus.

                • proud napsal:

                  :))))))))))))))))))))))))))))))))))“Je vidět, že o SSSR a mj. německé Třetí řísi NEVÍTE VŮBEC NIC.“ :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Mas v tom dobrej bordel,i v tom korporativismu……………..

                • niSas napsal:

                  ..ˇAle zásadní problém přece dycky v kapitalizmu byl, je a bude, dokud peníze nebudou k jídlu. Cílem kapitalizmu je přece zisk, ale smyslem života je něco jiného. To je Radost, láska, rodina, spokojenost, soběstačnost a na ní vyroste dycky kultura, umění, krása.

                • John_Pitralon napsal:

                  Forever chce mít kapitalistickou šrajtofli nacpanou chazar dollarem.
                  To je jeho radost a spokojenost.

  12. proud napsal:

    A jak koukam,i v tom „statu“ :-))).Ale budiz,to kolonisti mivaji,stejne jako v -ismech,protoze i kolonisticky „vzdelavani“,spis uz jen zdelavani se,jak taky jinak…….

  13. Forever Slav napsal:

    proud

    Jedna otázka na vás:

    ruský car Mikuláš II. Nikolajevič x sovětský vůdce Stalin

    Koho byste zvolil?

    • Eschatolog napsal:

      komunista = jewrej , dementni komunista = proud, uplny blb komunista = slovan, overeno stoletim,
      mistni ruda watra je jen figurou na sachovnici synagogy pro goje

      • Forever Slav napsal:

        Eschatolog

        Ano, přesně tak. Jen jedna věc:
        „…uplny blb komunista = slovan, overeno stoletim…“

        Není Slovan jako Slovan. Je řada Slovanů, kteří jsou antikomunisté. To, že část Slovanů je bohužel nakažená komunistickým morem, je věc jiná. Např. v Rusku to začíná být problém – jelikož tito bolševimem či neo-bolševismem nakažení lidé např. podporují masivní imigraci turkicko-asijských a žlutých národů do Ruska a zaplavování evropských ruských měst muslimy. A nevadí jim, zda křesťanské-pravoslavné slovanské Rusko bude islamizováno a Rusové se stanou menšinou.

        Rusko potřebuje DEKOMUNIZACI-DEJUDAIZACI.

        ANTIKOMUNISMUS = ANTISEMITISMUS/ANTIJUDAISMUS

        • HVzV? napsal:

          SLAVE,VIDIME TU PROBLÉM.KDYBY SE OBJEVIL NOVÝ HITLER

          určitě by ho neomarxisti chytili a zavřeli do koncentráku pod kryci značkou FEMA a mohli bychom utřit hubu.
          Náš návrh je jit na to od lesa a chtit ten Sociálni stát a pozor,je to výmyslne komunistů,ale kované pravice,musime podle nás chtit NAŠE penize a začit hledat,kde je NÁŠ biftek a ne se bit ostrými myšlenkami.
          i když měl pan Hitler maso na lístk,rudoparmějci se divili,že Němci jsou dobře živeni a tak je tomu dodnes-plati skoro 9 eur na hodinu a všichni se tam vozi v tlustých mercedesech a směji se blbým Čechům,kteři to stejné neumi probit a jen závidí,že si cpou panděra a dluži nám

          3,6 BILOONŮ dnešnivch korun,KTERÉ PITOMCI CO ZVOLÍME NECHTĚJI A PROTO BY MĚLI JIT DO PRDELE
          Nebo to lneni pravda a proč?

          • HVzV? napsal:

            OPRAVA. SOCIÁLNI STÁT NENI VÝMYSL KOMUNISTŮ,

            ale kované pravice kancléře LUDWIGA ERHARTA a do svého Základniho zákona ho nacpali Němci

            A TO V DOBĚ,KDY SE Z JEJICH VÁLEČNÝCH RUIN JEŠTĚ KOUŘILO

            a asi jim to prý dovolili blahosklonně Američané,prý proto,aby zas nevolili pana HITLERA!!

      • proud napsal:

        Eschatolog=talmudackej sio,jen,kupodivu,hodne hloupej.

  14. Forever Slav napsal:

    Co se týče mého návrhu na řešení situace:

    Jedině KŘESŤANSKÁ MONARCHIE či NACIONÁLNÍ SOCIALISMUE je cestou záchrany našeho národa, Slovanů a celé bílé rasy.

    • Forever Slav napsal:

      Co se týče mého návrhu na řešení situace:

      Jedině KŘESŤANSKÁ MONARCHIE či NACIONÁLNÍ SOCIALISMUS je cestou záchrany našeho národa, Slovanů a celé bílé rasy.

    • HVzV? napsal:

      SLAVE,PŘIPOMÍNÁME VÁM,ŽE POLITICKÁ TŘIDA ŠMEJDŮ SE DĚLÁ BLBÁ

      a to včetně komančů našpici,že nevi nic o tom jak nám komunisti dávali VŠEM NZP tj Nepodminěný záklladnií přijem,který odpovídal asi 10 000 MĚSIČNĚ dnešnich korun!

      VYSVĚTLENI JAK TO DĚLALI A PROČ, UŽ TU MÁME PŘIPRAVENO,

      je s podivem,že žádný občan, volič penize nechce a kašle NA NĚ a ještě tleská,že se mu daři prý dobře a skvěle.

      NENI DIVU,ŽE PŘI TAKOVÉ VRSTVĚ V TOMTO SMĚRU NEVZDĚLANÉ PRÝ JAKÉSI YTELIGENCE ,PŘIJDEME TAK JEDINĚ NA BUBEN!

      • HVzV? napsal:

        NASÁVEJTE RADŠI TADY VY,VÝLUPCI OPRAVDOVÉ DEMOKRACIE

        názory vedení VAŠI nepolitickou Společnosti voličů-OSV, poznatky školy ČŠR tedy jak sami už jistě vidite vznikajici ČESKÉ SKOLY REBELŮ a nezapomeňte svoje heslo

        KDYŽ NEPŮJDE O PENÍZE, PŮJDE TAK JEDINĚ O HOVNO!

        Toto je jasný sjednocujici element možná i PLÁN tak si zazpívejme naši hymnu

        Nepřátel se nelekejme na množstvi nehleďme a uvidite tu srandu.

        • Jan Kowak napsal:

          ww prndělí ssem Na kowárně.. w útorok ssem Na
          kowárně , we Středu zas
          Na kowárně
          .. w sabattu ssem Na kowárně & w nedě-li Na
          kowárně..
          www w Brááníkú : p

          M

          • .lak napsal:

            Zdobytčelí de formanti dydlace nebo inkluzky se chtějí mamonem prosociopatovat do blahobytu. Tomu se říká odvaha hrdinů. A jsou jich odjakživa plné hřbitovy.
            https://www.youtube.com/watch?v=K9INZr1Mir8 https://www.youtube.com/watch?v=8fASAbvg9U8

            • John_Pitralon napsal:

              Lumpen-kapitalista se s nimi bude patlat ťuťuťu ňuňuňu jak s miminkem

              Krvavá neděle (1972)
              https://cs.wikipedia.org/wiki/Krvav%C3%A1_ned%C4%9Ble_(1972)

              • Forever Slav napsal:

                John_Pitralon

                Jste zaslepený žido-zednářskou proti-carskou propagandou, která vytvořila onen vylhaný obraz cara Mikuláše II., který ve skutečnosti byl jedním z největších ruských carů v ruských dějinách. Byl to svatý muž. Jeden z posledních panovníků, kteří si uvědomovali, že nevládnou z vlastní vůle, ale z BOŽÍ MILOSTI. A že panovnická moc nemá sloužit k vlastnímu obohacení, ale ke službě Bohu a svému lidu.

                Co se týče samotné tzv. „Krvavé neděle“:

                Její obraz je prakticky celý vylhaný.

                Např.:

                Nešlo o střílení do lidí nařízené carem, který se ve skutečnosti v tu chvíli nacházel mimo Petrohrad a o událostech „Krvavé neděle“ se dozvěděl až později. A nešlo o „nenásilné a pokojné demonstrace“, které byly „nesmyslně brutálně rozehnány carskou gardou“. Ve skutečnosti (ač nepochybně řada demonstrantů protestovala pokojně) řada demonstrantů se úchylila k násilnostem.
                Řádu demonstrantů tvořili levicoví anarchisté a komunisté, kteří se neváhali uchýlit k násilí a terorismu. Na řadě míst došlo k násilným útokům na členy císařské gardy a policisty. Císařská garda reagovala střelbou v řadě případů právě v reakci na tyto násilnosti ze strany „pokojných demonstrantů“.

                A tyto protest nebyly rozhodně lidově spontánní. Řada protestů byla dána do pohybu levicovými revolucionáři, kteří měli od samého počátku v plánu vyvolat násilné střety.

                A počet obětí této „Krvavé neděle“ je též zveličován. Proti-carská propaganda vytvořila mýtus o až tisících mrtvých. Ve skutečnosti (i podle svědků z řad bolševiků) byl počet mrtvých kolem 100-200 lidí.

                Jistě, tyto oběti i tak jsou tragickém. Ale to nic nemění na skutečnostech výše, které vyvrací vylhaný obraz „Krvavé neděle“.

                Též proti-carská propaganda zamlčela tyto skutečnosti:

                Car uskutečnil nedlouho poté schůzi s dělníky, došlo k vyplacení odškodného rodinám, které byly zasaženy událostmi „Krvavé neděle“. Nemluvě o tom, že byla vytvořena vládní komise, která se měla zabývat potřebami dělníků.

                Bohužel vylhaný obraz „Krvavé neděle“, stvořený a přiživovaný žido-zednářskou a komunistickou propagandou, je už hodně zažraný do mysli veřejnosti – jak na Východě, tak i na Západě.

                Car Mikuláš II. je jedna z mnoha obětí očerňující židovské propagandistické kampaně, stejně jako generál Franco a Adolf Hitler. Jeho současný vylhaný obraz je dokonalou ukázkou toho, že dějiny píší (v tomto případě židovští) vítězové.

    • proud napsal:

      Kdyby ta bila rasa mela bejt jako ty,nebo podobna,to radeji zadna!

  15. Rocco napsal:

    Není možné, že by volby byly zfalšované?
    Nemůžu uvěřit, že by tolik lidí volilo lidovce a jejich deriváty TOP, STAN, PRAHA SOBĚ a stahovače králíků Drahoše?!

    • Eva napsal:

      Šli volit mlaďoši co si nepamatují VV, TOP 09 a podobně. Před těmi 8 lety byli na ZŠ a tudíž neví. No a pak straníci, státní rozpočet se prostě dojí, pokud je vemeno aspoň z poloviny plné.

    • HVzV? napsal:

      SAMOZŘEJMĚ PANE ROCCO,ŽE VOLBY JSOU SFALŠOVANÉ TISKEM A TV

      a je docela možné,že vůbec neplati.
      Politická třida Šmejdů si z tiskových žurnalistů totiž udělala osly a ted ta menšina majitelů velkých peněz zvitězila tim,že na těch mrtvých oslech rajtuje a protože cenzura blokuje lidé voli naslepo!.
      Důkazem je,že NIKDO z tisku a tv nezveřejnil dodnes NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ ze strachu,že by ho občané chtěli,vytvořili by volitelné hnuti TŘI HWEZD a proto tomu

      vnitráci ČSSD,CHTĚJI ZABRÁNIT CENZUROU VE SLUŽBÁCH KAPITALISMU BEZ PŘIVLASTKŮ,nebot je tito SCHVÁLNĚ zadlužili tak,že nyni prý musi ta zubožená strana lhářů,která lže už i ve svém názvu jit ke dnu,aby se tam snad snažila odrazit!

      K TOMU JI MAJI POMOCI OHLUPENI VOLIČI,KTEŘI NEMAJI KOHO VOLIT

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!