Spisovatel Vyhlídka: Bolševická šlechta vrací úder

Od doby, kdy jsem viděl video, kde jaskýsi trouba strčil hlavu krokodýlovi do tlamy, aby si mohl udělat selfíčko, a ten mu ji urval, jsem se na adresu lidí bez pudu sebezáchovy (či rozumu, chcete-li) tak nezasmál, jako teď, když sleduji povolební dění ve vedení KSČM. Ultrakomunista Josef Skála vyzval kliku kolem předsedy Vojtěcha Filipa k rezignaci, protože každému musí být po čtyřech prohraných volbách jasné, že tato partaj končí jako parlamentní politická síla. Strana mi už hodně let tak trochu připomíná troubu, co strčil hlavu ještěrovi do tlamy, ale když někdo řekne „Proboha, vytáhni ji!“, jiný křičí: „Nech ji tam!“ Kdyby to byl puberťák, co chce vidět krev, nebo sebevrah, tak to pochopím. Když je to funkcionář KSČM, musím kroutit hlavou.

Politické harakiri, tak by konání vedení KSČM nazvali lidé, co pracují v manažerských pozicích korporací – kam spadám i já. Možná za čas se dokonce naprostá absence pudu sebezáchovy bude na ekonomických školách demonstrovat právě na současném konání lídrů KSČM. Jako příklad, jak 13letým podceňováním kritických ukazatelů (po tu dobu je Vojtěch Filip ve funkci předsedy ÚV) mohl někdo věc totálně dojebat, namísto, aby nepříznivý vývoj zvrátil. Bolševická šlechta (rozuměj lidi etablované na systém a žijící z podpory nekompetentního vedení) ovšem musela přijít s něčím, čím by před sjezdem Skálovy argumenty vyvrátila. Bylo to ale tak naivně ubohé a neprozřetelné, že mi vytryskly slzy.

Nejdřív se zmohl na reakci předseda Filip s tím, že výsledek komunálních voleb „odráží nálady ve společnosti“. Pro blbečka, jakým delegát sjezdu není, by to stačilo. Pro manažera řekl: „Naše činy a politika nejsou dlouhodobě za mák efektivní, aby ovlivnily občany.“ Uvedl, že věc je jasná, protože postavili o 300 kandidátek méně. Jako výmluva by to prošlo možná u žáčků základní školy, v očích manažera řekl: „Jsme tak nelákaví pro nové členy a bezpartijní, že za čtyři roky jsme venku ze hry ve 300 volebních okrscích.“ A úmrtnost starých členů a voličů KSČM z principu sehraje i v dalších letech roli, mladí nejsou.

Pobavila mne zastupitelka z Ústí nad Labem Gabriela Hubáčková, když napsala, že špinavé prádlo se pere doma. Snahy Pepy Skály o záchranu KSČM nazvala rozvracením a argumentovala i tím, že Filip získal nemálo preferenčních hlasů, stejně tak i Dolejš. Dost chabý pokus ovlivnit delegáty budoucího sjezdu, řekl bych – z toho důvodu, že přece nejde o zachování koryt pro soudruhy Filipa a Dolejše, ale o přežití komunistické strany. KSČM již čtyřikrát zcela vyhořela, je jasné, že voliči z principu tam zakroužkují a hodí primárně předsedu a i druhý nejviditelnější komunistický ksicht z televizní obrazovky. Nakonec běžný volič je idealista, neanalyzuje situaci – volí srdcem, byť nálepku.

Protože komunistické šlechtě, která byla jednou z příčin pádu socialismu (chápej tak, že solidárně-rovnostářská strana sama zdegenerovala a vytvořila vlastní vyvolené kruhy – vrchnost), docházejí očividně rozumné argumenty, korunoval věc sám Jiří Dolejš tím, že se pokusil lustrovat Josefa Skálu a vyzval jej, aby šel plakat do mauzolea. Inu, každá strana má své úchylkáře (a lidi napojené na nechvalně známé lobbisty), a od „soudruha“ Dolejše tak urážka nejzákladnějších pilířů levicové ideologie bolí málo. Co je to zač věděli delegáti posledního mimořádného sjezdu, kteří jej poslali z vedení strany do kytek se 41 hlasy z více než 300 delegátů, přičemž měl třiapůlkrát menší podporu než Skála. Dolejšova četná přítomnost na obrazovkách tak dává oprávněně prostor úvahám, komu ona zvláštní postavička slouží.

Dostáváme se tak do začarovaného kruhu. Na jedné straně vydají členové partaje kolem Josefa Skály jasný signál, že je potřeba udělat kroky pro záchranu KSČM, která podle mého názoru pomalu snad ani zachránit nejde. Na to reagují funkcionáři existenčně závislí na současném vedení tím, že všechno je ok, předseda si umyje ruce s tím, že „je potřeba víc jít mezi lidi, nespoléhat se na elektronická média a agitovat“ (to objevil Ameriku), což ten pomyslný míč zase dostane pryč ze hřiště. Kdo však trochu zalistuje zpětně ve zprávách, dozví se, že „Filipova dědička“ Kateřina Konečná při posledním mimořádném sjezdu vyzdvihovala právě to, že jako lídr by sázela víc na elektronická média.

Prostě slova se vedou, voda teče, něco se slíbí… Jenomže ta představivost asi panstvu nahoře chybí. Živě před sebou vidím sedmdesátníky ze základních organizací, jak agitují u mládeže. Tady vlak ujel. Dekádu ideologické nečinnosti nezvrátí žádný velkohubý plán – přičemž nesplněné sliby Filipa o nutné změně po minulých volbách dávají tušit, že i zde nejspíš zůstane jen u plánu. Čekat na krizi, která nažene nespokojence do náruče KSČM, je stejně naivní a krátkozraké, jako strkat komunisty do postele oligarchy Babiše. Volič prostě nepůjde za kováříčkem, ale za kovářem. A přisluhovači „velkého vůdce“ Andreje prostě nemají pro veřejnost šmrnc, jako Andrej sám. Navíc za situace, kdy neumí využít témata, vzdálili se pracujícímu lidu a drží se zuby nehty ztrácených pozic a „moci“, co se brzy rozplyne.

Chápu pozici bolševické šlechty – a je mi z ní jako levičákovi zle. V lidovém domě se svého času soc.dem. politici zdravili: „Každý další den je dobrý.“ A česká média, poplatná pravici, chválila jejich vedoucí kliku, která dovedla ČSSD tam, kde je teď. Média budou vždycky chválit levici jen tam, kde tuneláři chtějí, aby se udrželi neschopní vůdci, co tu stranu pohřbí. A přitom stačí jen vytvořit iluzi úspěšnosti a důležitosti, aby si mohli delegáti sami tleskat v prosklených sálech a snít…

Být delegátem já, změním vedení KSČM a tím i její kurz. Řekl bych Josefu Skálovi, že strana půjde nejspíš do kopru stejně. Zeptal bych se ho na to, zda to lidsky a citově zvládne, kdyby byl tím posledním z posledních lídrů. A potom bych zvedl ruku, ať zkusí Pepa zázrak, otočí kormidlem doleva – a modlil bych se, ať ten setrvačností směrem k záhubě rozjetý Titanic dokáže ledovec minout. A co s bolševickou šlechtou? Nechal by jí ona parlamentní místa – jako výraz solidarity, vždyť důchod je již blízko: a jak se mi zdá, tak výpočet výše důchodu (odvislý od příjmu v posledních letech a tím počtu zastávaných partajních a parlamentních funkcí) byl tím hlavním, co leckteré zajímalo.

Hitlerovská elita ustupující na všech frontách říkala: „Užívej si válku, mír bude strašlivý.“ To jim nebránilo navenek mluvit o zázračných zbraních, co všechno zvrátí. Jen ať ti kluci na frontě ještě chvíli bojují! Jen ať důchodci ještě chvíli hážou hlasy KSČM, po nás ať přijde potopa. Rozumím tomu, že podporou vlády někdo získal další parlamentní funkce. Rozumím tomu, že si někdo klepe na rameno, když „rozhoduje o vládě“, byť by o ní mohla rozhodovat i Sudetoněmecká strana Konráda Henleina, pokud by byla se zlomkem mandátů v parlamentu. Rozumím tomu, že národ se od KSČM odvrátil, protože ji chápe jako partaj, co má zajistit živobytí pár desítkám rodin té bolševické šlechty nahoře. Rozumím tomu, že o názor delegátů se vede boj, protože ti už mají dost toho, že politicky tak razantně ztrácí. To, co nepochopím, je, když někdo vidí chlapa, jak strčí krokodýlovi do tlamy hlavu a křičí: „Nech ji tam!“. To zůstává rozum stát.

Vratislav Vyhlídka, levicový romanopisec, manažer prevence ztrát nadnárodní finanční skupiny




149 Komentářů k Spisovatel Vyhlídka: Bolševická šlechta vrací úder

  1. Josef Švejk napsal:

    Hezky řečeno. Jen bych dodal, že uvedené platí pro všechny strany. Každá hrabe pod sebe, jako slepice.
    PS: Rozčarování voliče po každých volbách je pak pochopitelné, leč není třeba házet flintu do žita. V příštích volbách bude mít každý šanci to zvorat zase znova.
    PS2: Bosenská vesnice Podgora… kousek od Sarajeva… se vyhnula volbám… protože s heslem „Dost bylo lží!“… zakázala na svém území všechny politiky… (Tereza Spencerová)

    • .lak napsal:

      To přeci jde proti tradici politiků – co voliči za boha nikdy nechtějí. :-D

    • Lukaš napsal:

      Josef Švejk.
      Komunistická strana zůstala komunistickou pořád,tu pomohli Klausovi,tu Kalouskovi,tu Zemanovi,takže se nedivím,že pomohli Babišovi.Filipa táta byl estebák,tak si s Babišem rozumí nejlíp.
      Jen je nutno dodat,co estebák to žid.

      • Eschatolog napsal:

        tedy vy jste vubec nepochopil co je to proletařsky internacionalismus :-):-):-)

      • proud napsal:

        Zapomels na ty jeste horsi,na „poturcence“!!!

      • Eva napsal:

        Jasně a proto nejvíc estebákům pomohl po revoluci V. Havel, že!
        Kdo asi nejvíc vyřvával – nejsme jako oni a my jak ovce jsme tomu tak fandili?!
        Nejsme jako oni!
        Howno, dostali renty a důchody se jim pak pěkně šplhaly k neuvěřitelným číslům…

      • HVzV? napsal:

        PANE VYHLÍDKA VAŠE SLEDOVANOST PRORÁŽI STROP 200 kusů.

        je jasné,že i kdyby se ultrakomunistická pepa Skála dostala do čela KSČM nená na to silu,aby běh na dno zastavila.
        Důkazem mezi jiným je,že nejen nemá žádný program,ale nesmi se objevit tady mezi námi skvělými zastupci demokracie,kteři už i maji místo Fankfurtské školy,školu s názvem ČŠR tedy ŠKOLU ČESKOU rebelistickou.
        Když už pan ultrakomunista pepa neni schopen se tu mezi námi objevit,dejte si pionýrský závazek a dělejte mu aspon advokáta.

        PRVNI OTÁZKOU JE PROČ NEJSTE JAKO SNAD BUDOUCI LEKTOR
        TÉTO ŠKOLY SCHOPEN psát a ZASTÁVAT NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ,KTEŘI SE ZAČALIPTÁT „KDE JE NÁŠ BIFTEK“??

        Přiznejte se i kdyby jste se stal VY přecedou nebudete NIKDY chtit ŽÁDNÉ OPRAVDOVÉ VOLIČE a budete dále podporovat radši menšinu majitelů velkých peněz,kteři nám tu právě předvedli jak umi vyhrávat volby prostřednictvim jimi zdegenerovaného tisku a tv,VOLBY které snad vůbec nemusi platit!.
        Tak co pisateli Vyhlídko je to pravda nebo ne?

        • HVzV? napsal:

          VYHLÍDKA PÍŠETE,ŽE SKÁLA PŘIŠTI TÝDEN OTOČI KORMIDLEM

          ALE KDE TO NEPÍŠETE,přitom,když byl ve funkci nechtěl ani naši občanskou přimou demokracii naši

          SPOLEČNOSTI PROZATIM JEN ŠPÍČEK VOLIČŮ

          v situaci,kdy tzv elity selhaly a píši jenom sračky nemaji ani statný NÁRODNI PROGRAM a jejich největši hrdinstvi je ignorovat ho a vlézt do prdele menšině majitelů velkých peněz odkud jim čouhaji jen jejich polobotky.

          Ta je hodlá vyměnit za stádo opic a zbytek pobit válkou.
          Oni v KSČM uměji jen hnát své členy a voliče jen ke v kapitalistovi ZUCKERBERGOVI na jeho FB ,aby mu tam dále zvětšovali jeho miliardy a odměnou za to by komunisti mohli být brutálně zcenzurováni.

          TO JE TO ZA CO CHCE BÝT SKÁLA TZV přecedou ČI CO?

          VYHLÍDKA neni divu,že jste zalezlý v jeskyňce a bojite se tu objevit a dělat prý budoucimu přecedovi advokáta,aby byl konečně zvolen jako pohřebák co?.

        • HVzV? napsal:

          ZA ZVLÁŠŤ HROZNÉ JE,ŽE SE TA SKÁLA NEDISTANCOVALA OD NEOMARXISMU

          a to společně s přecedou,který je snad také POPLANTANÝ ,protože jen chabě odporuje,že prý pomůže AFROARABŮM u nich doma.
          Vůbec si neuvědomuje,že NIKDO z bohatých věřicich přimo na př v Saudské arabii nepřijal ani jednoho uprchlíka !

          Přitom je u Mekky nejméně milion komfortně zařizených míst, které po věřicich přimo volaji!

          ABY SE PRÝ BUDOUCI PRESES NEVYMLOUVAL,ŽE JE HLOUPÝ A NIC NEVI ,DÁVÁME TU V RÁMCI ČŠR PŘEDNÁŠKU JAK BUDE AMERIKA NEOMARXISMEM ZNIČENA NEJSPÍŠE NA SRAČKY A ČR TAKY!

          https://youtu.be/k1RasXw7iko

          • HVzV? napsal:

            Ti kdo nerozumi řeči si samozřejmě mohou jak je obvyklé zapojit ve Škole rebelů české titulky dole vpravo…
            Dáváme to tady co pět minut,ale stále tu máme dotazy co ten NEOMARXISMUS je.

            Je to to co nám taji zgichaný a lživý tisk a tv,aby nám zase zmanipuloval volby,které proto platit vůbec nemusi a zablokoval návrhy nápravy dané v NÁRODNIÍM PROGRAMU OBČANŮ.
            No politická třida Šmejdů kteři prý nevi co by to mohlo být HNUTI TŘI HWĚZD,,nebot neni koho volit a tak ČR voliči přes ohlupovadla voli šariu a vylupováni jejich kapes korporátni oligarchickou tyranii shrbených hřbetů a nizkých platů!

            JE TO TA PRAVDA NEBO NE?

        • HVzV? napsal:

          VYHLÍDKA JE VÁM JASNÉ,ŽE VÁMI NABODNUTOU PARTAJ,KTERÁ LŽE

          když nám slíbi socialismus a komunismus a všichni víme,že je to bluff,neboť by to znamenalo znárodněni a to dnes jen tak nepůjde,potřřebujema brutálně A LIDOVĚ řečeno

          JAK Z KOZI PYČA RUKSAK!

          Proč nechtěji to co jim tlučeme do jejich dubových hlav hned v prvnimčlánku Národniho progranu a tak se vyhýbaji občanům voličům,aby jejich partaj byla nebožtikem

          A TO ZA KAŽDOU CENU!KDE JSTE ADVOKÁTE A PISATELI?

        • HVzV? napsal:

          VYHLIDKA,NAŠI AKTIVISTÉ MLUVILI S NĚKTERÝMI PŘEDSEDY

          komunistů a většina pokládá pana SKÁLU za carovraha který nic nedělal a nedělá,proto byl vyhozen, jeho odděleni zrušeno a je po něm.
          Tento dojem museji mít snad i zdejši lidovi komentátoři nebot to pan Skála tvrdošijně potvrzuje tim,že se mezi námi občany neobjevi,protože ŽÁDNÝ program nemá a za komunisty se stydi!

          A VY VYHLÍDKA JSTE S NIM prý POD JEDNOU DEKOU NEBOT MU NECHCETE DĚLAT ADVOKÁTA A JAKO VÁŠ KÁMOŠ VÁM ZA TO NESTOJI!
          Je to pravda nebo ne?

        • HVzV? napsal:

          PŘI ROZHOVORECH S KOMUNISTY ZJIŠTUJÍ NAŠI AKTIVISTÉ,

          katastrofické nedostatky v propagaci myšlenek padajicich komunistů.
          Oni nevi co je to neomarxismus,prý chtěji,aby měli děti ve školách penize na svačiny,ale nevi co je to nepodminěný základni přijem,který proklati kapitalisté kradou každému občanovi ve výši asi DESET TISIC MĚSIČNĚ,maji panický strach otevřit diskuzni rubriky na svém stranickém webu,který jim MY DĚLNÍCI A ROLLNICI PLATIME a proto budou podporovat dále toho kapitalistického zmetka ZUCKERBERGA a hnát komunisty,aby mu přidávali penize použivánim jeho zcenzurovaného FB a otevřit diskuzni rubriky na stranickém webu našim skvělým lidovým demoklratům odmitaji atd.

          Neni divu,že jim chybi Lenin skvělý agitátor,kterého dali vycpat do mausolea a proto budou dále bezhlaví a dopadnou tvrdě na dno a tam jim z nosu poteče červená!

      • proud napsal:

        To co se tak a podobne dnes nazejva nema s minulym rezimem uz vubec nic spolecnyho,klidne to muze zmizet.Situace by byla jina kdyby komunisti prehodnotili a navrhli pro lidskej a svobodnej ,novej system,kterej by musel samozrejme zahrnovat zestatneni pro stat,tedy nikoliv zabrani pro republiku,uz vubec ne kolonii a samozrejme vladu vsech pomoci referend coz nejde jinak nez ruku v ruce se vzdelanim a poradnim odbornym managementem jako pouhym zamestnancem.Tim by tak jako tak podepsali svuj konec a konec vsech nenazranejch stran v zajmu vyssiho,vseobecnyho zajmu.

        • Forever Slav napsal:

          proud

          Komunismus a svoboda jsou oxymoróny. Chtít po komunistech svobodu je stejný nesmysl, jako chtít svobodu po jakobínech.

    • proud napsal:

      „V příštích volbách bude mít každý šanci to zvorat zase znova.“……….tak,tak :-))))))))))))))))),a znova a znova,kam az nase volebni,nepoucitelna pitomost saha…………:-)))

  2. Jan Jinsky napsal:

    Autor článku úspěšně mnohokrát zdůraznil, že je manažer.

    A proč komunisté ztrácejí? Protože ANO slíbilo vyssi důchody, zlevnilo jízdné atd. Voliči KSČM jsou už takoví. Kdo jim víc slíbí, toho volí.

    • John_Pitralon napsal:

      No jestli nějaké důchody vůbec budou. Zločinci z pravicových krachpartají slibují lidem prosperitu a pak prodlouží odchod do důchodu o 10 let. Už neřekli, že tu bude asi taková prosperita jako v Japonsku, kde je výhodnější spáchat na stará kolena trestný čin a nechat se zavřít do basy.

      „Vězení plná důchodců. Japonští senioři v nich hledají sociální jistoty“
      https://xman.idnes.cz/japonsko-duchodci-vezeni-bida-d26-/xman-styl.aspx?c=A170205_155224_xman-styl_fro

      • Eva napsal:

        Jj, takový důchod nás čeká, pokud nás nesedřou v montovnách. Už není kde brát otroky a tak na Kopřivnicko jezdí plné autobusy Poláků, cesta jim trvá i dvě hodiny, stávají ráno ve 3…hnus.

        • Jan Jinsky napsal:

          No to je věc těch Poláků, že se jim to vyplatí. Nechal bych to na nich.

          • proud napsal:

            Na nich bych to ty magore nechal u nich doma v Polsku,ale tady je to(ma to bejt) na nas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kvuli debilnim jinskejm si ovsem i cigosi a ukrajinci u nas delaji co chteji,at to zkusej v Americe,tam jim rychle zatnou tipce,stejne jako v usku,jen u nas diky tobe podobnejm idiotum si dela kazdej parchant kdoviodkud co chce.

            • Petr C napsal:

              Proude, je znamo ze ve statech delaji cizinci pod cenu. Diky tomu si muzou americti farmari dovolit prodavat lacineji.
              U nas se zacina taky propagovat ze neni dostatecne delniku a remeslniku. Je to lez jen pro to aby firmy mohly pozyvat zahranicni lacinou pracovni silu.

              • proud napsal:

                Mozna,ja pod cenou nedelal a v takovym „businessu“ se nehejbal,tak nevim…….

              • proud napsal:

                Ovsem je fakt ze jsem delal bud kvalifikovanou praci,nebo praci „vyjimecnou“(tady bych rekl „pro vlast“,to jsem tam rict nemohl).

                • Petr C napsal:

                  Proude, tu je uplne jedno za kolik jste delal vy. Tu se jedna o to ze kdysi byl trend vyvazet cele tovarny do zemi s lacinou pracovni silou. To bylo ovsem dost drahe, mnohem lacinejsi je dovazet lacine pracovniky. Prvni bude predchazet propaganda ze mame malo kvalifikovanych pracovniku proto potrebujeme zamestnat pracovniky jinych zemi. Tato propaganda probiha uz ted a jak ctu, tak to u vas zacina i fungovat. Navozi se nizko placena prac. sila a pomalu se bude propoustet lepe placene Cechy.

                • proud napsal:

                  Co lidi dopustej Peto,to budou mit,porad to tak funguje a porad si to nechteji uvedomit.

      • John_Pitralon napsal:

        Ve srovnání s dnešními pracovními lágry byla za komunistů radost pracovat.
        Lidskoprávnice paní Uhlová si to vyzkoušela v praxi. Nechala se inkognito zaměstnat v lágru pana Babiše a po třech týdnech byla zralá na kapačky. Hajzl tam zaměstnává Ukrajince a Rumuny za almužny a vyplácí jim to na dřevo.

        „HRDINOVÉ KAPITALISTICKÉ PRÁCE
        Uvádíme sérii investigativních reportáží z prostředí nejhůře placených zaměstnání u nás.“
        http://a2larm.cz/2017/09/hrdinove-kapitalisticke-prace/

        • Josef Švejk napsal:

          Paní Uhlová si tak na vlastní kůži ověřila, jak nedemokratické a nelidskoprávní je heslo „Povaleči z kaváren, do polí a továren!“

        • Forever Slav napsal:

          John_Pitralon

          Komunisté, jako vy, kteří ve svých lágrech zahubili miliony až desítky milionů lidí (viz gulagy, u nás v ČSSR to bylo naštěstí jen kolem 10 000 obětí), by měli raději mlčet.

          • John_Pitralon napsal:

            Je vidět, že humanitární lidskoprávníci mají taky svoje gulagy. Paní Uhlová by tam po pár měsících onemocněla nebo zhebla. Jenže v Sovětském svazu to bylo pro trestance, ne pro normální lidi.

            • Forever Slav napsal:

              John_Pitralon

              Pokud někdo není normální, jste to vy. Jen nenormální člověk může obhajovat žido-bolševickou genocidu Rusů (aj. národů bývalé ruské carské říše) v gulazích.

              Hlavně nezapomeňte zopakovat tu pohádku o ruském caru Mikulášovi II. zvaná „Krvavá neděle“.

              • Marco napsal:

                Super myšlení:o))) Takže stačí příšztímu systému ukazovat na předešlý systém a je vlastně vše ok. Díky blbům, jako jste vy, se tu dějí svinstva dodnes. Můžete dál snít, že jste na straně spravedlnosti:o)))))))))))))

  3. John_Pitralon napsal:

    KSČM chcípá, protože být komunistou je ve slušné společnosti stigma. Lidé chtějí pravý „demokratický“ kapitalismus, kde budou oddaně generovat spočitatelný zisk cizím korporacím na úkor vlastního života a vlastních rodin. Chtějí solidní společnost, kde bude alespoň milion lidí v exekuci, dostatek feťáků, gamblerů, bezdomovců a flákačů na dávkách, zatímco pracující občan bude ždímán a vyhazován systémovými zloději na ulici.

    „Obrovské selhání vlády s vážnými důsledky. Pro západní politiky a bankéře jsme jen snadná kořist. Bude muset dojít k vyvlastňování cizího velkokapitálu. Sociolog Petr Hampl hovoří“
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Obrovske-selhani-vlady-s-vaznymi-dusledky-Pro-zapadni-politiky-a-bankere-jsme-jen-snadna-korist-Bude-muset-dojit-k-vyvlastnovani-ciziho-velkokapitalu-Sociolog-Petr-Hampl-hovori-555075

    • proud napsal:

      „Český dělník pracuje lépe než americký nebo francouzský dělník, a většinou i lépe než německý dělník.“…………obavam se,ze to bejvavalo……………dneska jsou si uz ti blbci spis rovni,coz je pro nas narodni ostudou,kterou si ale ti nasi blbci ani neuvedomujou.

      • proud napsal:

        Aha,niz je to vysvetleny „Dnes Češi vyrábějí většinou jednoduché komponenty a až odejdou do důchodu dnešní padesátníci, 200letá tradice zmizí. To nám přinesly zahraniční investice.“

    • Forever Slav napsal:

      John_Pitralon

      Proč asi není slušné být komunistou? No proto:
      Komunismu – více než 100 000 000 obětí

      Jak je vidět, komunisté žádnou sebereflexi nemají.

      • John_Pitralon napsal:

        100 milionů obětí, a hlavně – vázly dodávky hajzlpapíru.

        • Forever Slav napsal:

          John_Pitralon

          Argumenty vskutku na „úrovni“, hodné sprosté bolševické lůzy.

          • John_Pitralon napsal:

            Když chtějí židovize a jiné hlásné trouby židokorporátu zakrýt před ovčany své současné zločiny, začnou mluvit o obětech „totality“ a komunistického režimu. Princip jejich činnosti je pořád stejný – sami vymývají lidem hlavy a posílají je páchat prasárny.

            „Los Angeles anti-war demonstration, 8th anniversary of Iraq invasion“ https://www.youtube.com/watch?v=pL4W0taQJYE
            „Music of the Vietnam war“ https://www.youtube.com/watch?v=KnnLrmboOYE

            • Forever Slav napsal:

              John_Pitralon

              Argumenty typu: „Vy zase bijete černochy!“. Právě že komunisté, děti židů, jsou na Západě a na Východě chráněni. Stačí se podívat u nás v ČR. Komunisté, jako Semelová, můžou beztrestně popírat bolševické zločiny, zatímco nacionální socialisté a revizionisté 2. světové války a holocaustu jsou perzekuováni a zavíráni.

              • John_Pitralon napsal:

                Samozřejmě, dokud tu bude vládnout židokorporát, bude tu panovat mediální bordel, a bude probíhat každodenní vymejvka mozků ze strany mainstreamu, který bude současnost i historii převracet naruby. Na tom není asi nic zvláštního.

                „Ivana Smolenova (PSSI) about Russian disinformation in the Czech Republic – with Slovak subtitles“
                https://www.youtube.com/watch?v=0HOMRJ6VbJw

    • HVzV? napsal:

      TEN HAMPL SICE DOKÁŽE POPISOVAT SITUACI,ALE KDE HRAJE MUZIKA

      TO ASI JEŠTĚ NEVI.Ten náš skvělý pravičak Hampl to ještě totiž nezpozoroval.
      Žádný návrh jak to řešit tam ve vašem odkaze na pana Hampla pane PITRALONE nevidime a doposud ho asi nedal bo jak to vypadá nezpozoroval písničky zuřivého rokenrolu vznikajici Společnost voličů OSV a jejich Školy rebelů,kteři se začinaji účit jak křižit kusadla a vysunuli rohy ve svém NÁRODNIM PROGRAMU.

      Když komunisté žádné voliče nepotřebuji,neozvou se tady aby tak dávali na obdiv svou nadřazenost a zpupnost se svou scopností ignorance,kdovi,zda by se nemohlo zkusit doporučit voličům ty pravičáky,kde Hampl vybral TŘI prý osobnosti,které by mohly ještě nakonec kroutit volantem misto načisto zdemolovaných komunistů,kteři maji prý jenom Skálu co se cpe do vedeni,aby tam konečně udělal tu naši naději světa ksčm NEOŽTIKEM na placku!

      Ten Hanpll totiž doporučuje zejména syna bývalého presidenta KLAUSE,kterému můžeme zkusit zatelefonovat a doporučit mu lidový Národni program,kde korunni

      PRVNI bod je NÁVRH DÁT ZUBOŽOVANÝM VOLIČŮM čr celý SOCIÁLNI STÁT,VÝMYSL TO ČINITELŮ OPRAVDOVÉ PRAVICE A ONI V ČR O TOM NEVI NEBOŤ TO JSOU TO SAMÁ POLENA.

      • John_Pitralon napsal:

        Každá ideologie, která se staví nad rodinu, skončí. I současný systém „urvi co můžeš a pak uteč“.

        • HVzV? napsal:

          PANE PITRALONE,POKUD BY JSTE MĚL NĚJAKÝ DRUH ŘEŠENI

          dejte ho tady,co podle vás znamená „každá ideologie“
          a jak to vlastně myslite se zdá málo jasné,ovšem kdyby jste to rozvedl,možná,že máte nápad nebo ne?
          Co přesně máme my občané chtit,aby to dubové hlavy,které volime pochopily?
          Že by to věděl Pjakin,či kdo vlastně?

          https://m.youtube.com/watsch?v=B929v2_Cnc#

        • HVzV? napsal:

          V tom Pjakinovi ze dne 8.10.2018 odkaz nefunguje

          se propaguje,aby jsme se nedali oblbovat jako občané různými partajemi a politickou třidou Šmejdů a pochopili,že musime zformulovat svoje občanské požadavky a začit konečně požadovat jejich řešeni těmi,které si platime.
          Jinak se tu budeme donekonečna tady mezi sebou dohadovat a nic z toho nebude.
          V krajnim připadě budeme muset najit takové řešeni,které by dokonce mohlo celou třidu Šmejdů poslat strašit do zeli a tam se mohou zapíchnout do země a jit se vycpat!

          • John_Pitralon napsal:

            Občané s tím nic nenadělají. Musí zasáhnout bezpečnostní síly nebo tu vše vyrabují neoliberálové, lumpen-kapitalisté a nadnárodní kapitál společnou rukou.

            • HVzV? napsal:

              PANE PITRALONE,MÁME TU V ZÁSOBĚ NĚCO PĚKNĚ MÍROVÉHO

              a to v bodě OSUM Národniho programu který bude dalši puma a vyděláme naněm v boji boji za mir MILIARDY a plno pracovnich mist.Prozatim si zkuste všimnout prvnich pět bodů Národniho programu a napsat jak jim rozumite.
              Visi na NR vlevo nahoře pod plakátem pozvánky na BUDOUCNOST VIZE REPUBLIKY MODŘANY v diskusi hned v jednom z prvnich mist!

              • John_Pitralon napsal:

                No jako jeden z prvních bodů musí být zastavení právního zločinu a zrušení pučistické ilegální ústavy sepsané židáky z takzvaného „Parlamentu“. Protože tam chybí úplně základní věci o národním majetku. Ten tito gauneři samozřejmě neznají, respektive si ho privatizují do svého osobního vlastnictví.

    • Marco napsal:

      Samozřejmě, bo se lépe lidi na dně manipulují a ostatní řeší jenom marginálie. Kdo by asi prodal i své tělo nebo ledvinu, kdyby jsme se měli všichni dobře. Jednou třeba konečně někomu dojde, že tento řízený bordel tu bude i nadále. Komunismus byl pro tyto lidi skutečné zlo, jelikož by paraziti vychcípali jako první a že jich tu je, o neziskovkách nemluvě. Ti nám budou dokola cpát kolik lidí chcíplo za bolševika i když jejich počty sedí asi jako počty u Holocaustu. To, že komunistů bylo zavražděno daleko více, když započítám 2500000lidí jen v DE z kraje války, to už vidět ani nechtějí, protože tyto vraždy schvalují. Již dávno jsem si všiml, kolik fašistů obhajuje tyto vraždy a ukazují na komunisty. Komunisté vážení také umírali v lágrech. Ve Španělsku jim odebírali i děti na převýchovu(mluví se až o 100000 odebraných dětí)ale blbec bude neustále ukazovat na lágry za Stalina aniž by svůj kritický pohled odvrátil o 180stupňů.

      • proud napsal:

        Tak nejak,ale blbcovi to nevysvetlis,protoze to nejde,natoz po nem chtit aby snad neco hledal sam u sebe,vzdyt vidis ze ma bordel i v nazvech samotnejch,nerozlisuje,zrejme umyslne……..

  4. m.bareš napsal:

    Za koho „levičák“ autor kope?
    Článek hloupý a hlavně zákeřný od začátku do konce. Program nemá, ale „levičák“ je chytrý jak radio, přesně Český rozhlas Radiožurnál. A to jsem celoživotní nestranník.

    Jinak díky Johnu Pitralonovi za odkaz. Přečetl jsem se zájmem a vidím, že po 30ti letech nestydatého rabování, zlodějen, lží, mediální manipulace se pan sociolog Hampl probudil a objevuje Ameriku. Že by se chtěl zařadit do čela buřičů? Aby nezmeškal příležitost, kdyby se to náhodou trochu otočilo?

    Pane Hampl: Doba OF (očekávám funkci) už minula. Místečka jsou rozebrána. Plně. U lizu je prázdno, krmelec vyžrán. Seno není, bylo sucho!

    • proud napsal:

      :-)))

      • Jan Kowak napsal:

        ww w Mlá~dí.. ssem se úú-čil s hrobařem ss mistrem
        Proudem
        ŤaHaŤ za Tůzem..
        .. prodat BONY , by-byl muj + Ideál !!
        Já ..s černou rakwí , OUD ss ss bílym Medwědem..
        Utopi-li sme Rakušan-ku w Brodě na Váhem – bo kopat HROB
        .. nebyl náš – Ideál !!

        REplay : lá láá lá la lá , atď..

        Admine – neš-li by ssem dát místo těch hejbacích Smajlíků
        Eště ta-ky Noty ??

        M

        • Jan Kowak napsal:

          Mroži.. TO neni prawda – že ti hol-ki psa-ly , ze je Proud Buzerant..
          a že mu neStóji – na twuj E-majl , bo to psa-la Michala
          16. w Září 2016 (17:00) & to ssem na NWOO.

          .. ta-ky psala , že už nic psát nebude !
          Ale neumim dát Link : (

  5. Petr C napsal:

    V lete jsem dostal nabidku vzit praci v jednom U.S. statu. Ale
    musel bych bidovat pod cenu. Takze pod cenu se dela vsude. Samozdrejme ze jsem nereagoval.

    • Petr C napsal:

      To bylo pro prouda.

    • proud napsal:

      Ano,tak to tam funguje,pozves vsechny kdo maji zajem poslechnes si podminky a vyberes si ,nebo taky ne.Otazka je co je pod cenu,hodne otazek je taky po kvalite a ta je potreba zaplatit.Ovsem primerene,nikoliv preplatit jak je obvykly v evrope.S preplacenim to bude v usa fungovat nejspis taky,ale uz v jinym levelu kterej je o jinejch penezich,si myslim.Taky zalezi kolik nechas tomu kdo ti tu praci sezene…..Ale to uz mam z doslechu,tak se s tebou nemuzu hadat,to bdes znat lip.Ja delal tam tu normalni praci jenom jako zamestnanec.

      • Petr C napsal:

        Pisu ze jsem dostal nabidku a ne ze jsem mel jit bidovat. Parchanti doufali ze vybabraji z vlastnima lidma. A to jsou ty vselijake treaty, vybabrat z vlastnima lidma. Vy jste akorat naivne napsal ze ve statech jim zatnou tipce. Co se tyce korupce, ta asi ve statech a tu v Canade je legalni, co jineho je totiz lobbying. Ale jak pisete – lide maji to co nechaji dopustit. Lide se stali apaticti.

        • proud napsal:

          Na tom neco je,na vsem.Vsak jsem psal,ze se v tomhle vyznas lip,co se firem tejka.A jiste podplaceni kvete vsude,vsak taky temer vsechno podplacenim je,at uz se to tvari jak chce.I toho bysme se dokazali zbavit,dokonce rovnou plosne,jedna z vyhod moji predstavy novyho systemu,jsou jich tisice.Ale odvaha zadna,spis dalsi tisice vejmluv,jak u zavislejch,presne stejna diagnoza.

  6. Forever Slav napsal:

    Marxistický socialismus je svinstvo, které zdegenerovalo lidskou rasu a přineslo více než sta milion mrtvých. Je to jen neuskutečnitelná utopie, která vždy zákonitě skončí NEJHORŠÍ TYRANIÍ v dějinách lidstva, které se ani ta nejhorší forma monarchie či jakákoli jiná diktatura nevyrovná.

    Jediný socialismus, který fungoval a přinesl lidstvu kulturní a duchovní povznesení, byl NACIONÁLNÍ SOCIALISMUS. Ale ten zde jaksi není in. Že?

    • proud napsal:

      Nackove opravdu in nejsou,tema to v nemecku zacinalo,a nejen tam,to uz bysme rovnou mohli porvavat heil hitler,ze? Divim se ze si s tim dovolis prijit kdyz vis ze i tohle mel a ma sion podchyceny,ale tvuj ukol je na to upozornovat jen u komunismu,protoze se ho tvy panickove bojej jako certi krize,kdyz to neni ten jejich trockistickej.

      • Forever Slav napsal:

        proud

        Máte vymytý mozek židovskou propagandou. Až to praští.

        1) Nacionální socialismus nebyl podchycený židy. Hitler naopak provedl de-judaizaci Německa. Za jeho vlády došlo k pálení jedovatých židovských knih a plodů, propagující dekadenci, hanobení křesťanství, marxismus, atd. Židovská komunistická strana byla perzekuována. Byly zabaveny židovské obchody, firmy a podniky. Židé byli zbaveni významných míst v politice, kultuře a soudnictví. Německo se též vymanilo z vlivu rodiny Rothschildů a založilo vlastní nezávislou banku.

        Samotné Židovstvo vyhlásilo Hitlerovi a Německu r. 1933 svatou válku.

        2) Hitler neměl nic proti Rusku a Slovanům, Rusy nevyjímaje. Rusko a Rusy Hitler považoval za oběť židovského komunismu. Ve svých spisech a projevech se Hitler klaněl ruské dynastii Romanovců, tomu rodu s germánskou krví. Zkrátka a dobře, kdyby nebylo židovského komunistického SSSR, Hitler by nikdy na Východ vojensky netáhl. Ani by se nedostal k moci. Hitler neměl v plánu vést válku proti Rusku a ruskému národu, ale proti židobolševickému SSSR.

        3) Nacionální socialismus není o „šlapání po druhých národech“, ale naopak o obhajobě kulturních a národních práv každého národa na této Zemi. Proto ve Wehrmachtu bojovala celá škála ras a národů – Arabové, černoši, Slované, atd. Dokonce i mj. židé (kteří odmítli sloužit židovskému spiknutí) bojovali v jednotkách Wehrmachtu.

        4) HITLER NIKDY ŽÁDNOU VÁLKU NECHTĚL a ani NENESE ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST ZA ROZPOUTÁNÍ 2. SVĚTOVÉ VÁLKY. Hitler usiloval, co mu síly stačily, o záchranu světového míru. Nabízel mnohokrát Británii, Francii a Polsku mír. Bohužel všechny tyto země (na židovský nátlak) zamítly. Británie a Francie (na pokyn svých židovských pánů) vyzývaly k vojenskému tažení proti Německu s cílem jej zničit a srazit na kolena. Polsko (manipulované židy ovládanou Británií a Francií) vyzývalo už r. 1933 k útoku na Německo. Polsko navíc na svém území rozpoutalo genocidu proti německému obyvatelstvu.

        Jedinou válku, kterou Hitler považoval za NEVYHNUTELNOU, BYLA VÁLKA s SSSR. SSSR, ovládaný židy, měl v plánu vývoz bolševické revoluce do celé Evropy. Stejný tragický osud, který potkal Rusko a Rusy, měl potkat i Německo a Němce. Hitler moc dobře věděl, že SSSR se chystá zaútočit na Německo. Proto Hitler připravil preventivní útok na SSSR. Kdyby tak neučinil, SSSR by dobyl celou Evropu. Hitler svým útokem na SSSR odsunul židovský NWO nejméně o 100 let dál.

        PS: Nemusíte s Hitlerem ve všem souhlasit. To však nic nemění na tom, že celá historie o 2. světové válce je vylhaná. Že Německo a Hitler nenesou žádnou odpovědnost za rozpoutání 2. světové války. Že nacionální socialismus je dobrá myšlenka, nejen po stránce ideové, ale i praktické.

        S Hitlerem úplně nesouhlasila celá řada lidí. A přesto bojovali v jednotkách Wehrmachtu za svou vlast – Rusové (vlasovci), Ukrajinci (banderovci), Lotyši, Estonci, Litevci, atd.

        • John_Pitralon napsal:

          Hitler byl prachobyčejný zloděj, který s těmi židáky spolupracoval jakožto jejich loutka.

          „Nemorální Bank of England: Posvětila Hitlerovi zabavení československého zlata“
          http://ceskapozice.lidovky.cz/nemoralni-bank-of-england-posvetila-hitlerovi-zabaveni-ceskoslovenskeho-zlata-gc9-/tema.aspx?c=A130801_084752_pozice_134787

          Kdo financoval Hitlera – dokument BBC 1998 české titulky
          https://www.youtube.com/watch?v=J8BdpBRHdHs

          • Forever Slav napsal:

            John_Pitralon

            Šíříte laciné židovské dezinformace.

            1) ŽÁDNÝ HOLOCAUST ŽIDŮ SE NEKONAL. Je proto nelogické, že by ve válce umírali je “chudí židé” a ti “bohatí židé” ne, jelikož žádné masivní vyhlazování (ani trochu) neprobíhalo. Židé se Hitlera a nacionálních socialistů nemuseli bát. Teda leda v tom smyslu, že Hitler ničil židovský vliv a židovské globalistické plány.

            2) Židé měli v plánu totální sovětizaci Evropy. Navíc SSSR židé kompletně ovládali. Samotní židé se (Joseph Trimble, 3. května 1938, American Hebrew) chlubili, že mají Židy v předních vlivných pozicích v Británii, SSSR a Francii, a že tito „tři synové Izraele, pošlou nacistického diktátora do pekel.“ Je proto nelogické, aby židé podporovali Hitlera a velmocensky posílili Německo.
            A určitě by židé nevyhlásili Hitlerovi a Německu r. 1933 válku:
            https://href.li/?https://www.dreuz.info/wp-content/uploads/2016/08/the-bizarre-story-of-kristallnacht-631-judea-declares-war-daily-express-evening-edition.jpg

            3) Též to máte popletené i s financováním NSDAP a Třetí říše – Hitler měl hodně významných sponzorů (který se židovským spiknutím neměli nic společného):
            http://www.inconvenienthistory.com/3/3/3157

            Hitler též šel po nejvýznamnějších židech a společnostech:
            https://href.li/?http://smoloko.com/?p=10628

            Btw. krásně jste se nechytal a vyvrátil vlastní teorii, když jste uvedl, že Henry Ford sponzoroval Hitlera. Kdyby Hitler byl řízený židy, asi těžko by jej lidé jako Henry Ford sponzorovali.

            Hitler nebyl sponzorován židovskými bankami. Je to hoax. Hitlera sponzorovali především lidé jako Henry Ford, samotní němečtí občané (na základě dobrovolných finančních příspěvků), antikomunistická ruská emigrace, atd. Zapomněl jste též dodat, že právě že Hitler zabavil majetky nejbohatším židům na území Třetí říše – zejména na území Německa.

            • John_Pitralon napsal:

              Obě strany vymývali lidem mozky. Ve skutečnosti nacisté a sionisté spolupracovali na osídlování Palestiny.

              „Sionismus a Třetí říše“ https://deliandiver.org/2016/05/sionismus-a-treti-rise.html

              „Důstojník SS Leopold von Mildenstein a představitel Sionistické federace Kurt Tuchler společně podnikli půlroční inspekční cestu po Palestině, aby zhodnotili stav tamějšího sionistického projektu. Na základě zkušeností z první ruky sepsal von Mildenstein sérii dvanácti ilustrovaných článků pro významný berlínský deník Der Angriff, která vyšla ke konci roku 1934 pod názvem Ein Nazi fährt nach Palästina („Nacionální socialista na cestě do Palestiny“). Projevuje v něm upřímný obdiv k průkopnickému duchu a úspěchům židovských osadníků. Židovský sebe-rozvoj podle něj stvořil nový typ Žida. Velebil sionismus coby požehnání židovskému národu i celému světu. V posledním díle série napsal, že židovská vlast v Palestině „ukazuje cestu k vyléčení staleté rány na těle světa: židovské otázky.“ Der Angriff vydal coby připomínku této společné cesty SS a sionistů speciální medaili se svastikou na jedné a Davidovou hvězdou na druhé straně.“

              • Forever Slav napsal:

                John_Pitralon

                To byl pragmatický tah. Hitler se chtěl židů, které považoval za pátou kolonu na svém území, zbavit. I proto se dohodl se sionisty na vystěhování židů z Německa do Palestiny. Šlo o čistě pragmatický tah že strany Třetí říše. Sám Hitler se stavěl proti založení židovského státu v Palestině. Spousta Arabů bojovala v řadách Wehrmachtu.

            • nula napsal:

              FS: nevzdávej to, bojuj! Šekely ani dolary na stromě nerostou, ty ti samy do klína nespadnou. :)

              • Forever Slav napsal:

                nula

                To přesně platí pro vás. ;-)

                • houbeer napsal:

                  Forevre-mate jiny priklad narodniho soc.?nebo jen to nemecko,kde hnedle byl nacismus?prosil bych o nejake priklady narodniho soc.pac se mi nechce verit,ze by jste nackovsky velebil risi hitlera….

                • nula napsal:

                  FS: no, kámo, nejsem to já, kdo všude tapetuje tuny kilometrovejch příspěvků, ve kterejch velebí Hitlera, jako toho národně uvědomělýho, kterýho dostala do sedla práce a laskavost obyčejných Němců a ten ekonomickej zázrak byl přece způsobenej tím, že Hitler dal obyčejným Němcům práci a nechal je stavět ty dálnice :D

                  a nejsem to já, kdo ruku v ruce s tím lepí všude kilometrový příspěvky o tom, jak narozdíl od Hitlera, kterýho samozřejmě žádní ti židi nefinancovali (ano, to nebyli židi, ale sionisti, to nejsou etniční židi), toho zlýho Putina financujou a ten je s nima jedna ruka a už už se třese na to, aby zavedl komunismus a mohl zase vraždit další miliony obětí, eh co to plácám, stamiliony, miliardy! stejně jako ten zlej Stalin, kterej nám odstavil Lva Bronsteina, kterýho jsme, eh, jste, tam vyslali, aby vám Rusko porobil a dostal na kolena a on zklamal, tak jste museli poslat Hitlera… a ten taky zklamal :D

                • niSas napsal:

                  Áda mohl svý fašounky poslat sekat trávu na těch prrr hrrr mašinkách každej měsíc. Tráva to stihne dorůst na ježka a v Rusku té trávy je. Aj by se tam mohli té trávy nažrat., páč tráva taky patří jako všem. A gdyby tu bitvu přežilo pár pampelišek, mohli by uzákonit sběr a udělat na ní komoditní burzu, že gdo najde víc pampelišek bude v parlamentu rozhodovat o ustájení lidského dobytka. A největší pampeliškář bude vysedávat na hradě pampeliškového království a při trhání okvětních lísků se bude sebe ptát, Mám nemám, mám nemám. Mám. Ko-ryto . Muheeeeee

                • Forever Slav napsal:

                  nula

                  K vaší smůle je to HOAX. Hitlera žádní sionističtí židé nefinancovali. Viz:
                  http://www.inconvenienthistory.com/3/3/3157

                  Židé naopak hned r. 1933 vyhlásili Německu válku.
                  https://href.li/?https://www.dreuz.info/wp-content/uploads/2016/08/the-bizarre-story-of-kristallnacht-631-judea-declares-war-daily-express-evening-edition.jpg

                  A dovzdělejte se – JUDAISMUS a SIONISMUS JE JEDNO a TO SAMÉ. SIONISMUS JE PRODUKTEM JUDAISMU.

                  Doufám, že vám židé za vaše očerňování německé Třetí říše nezapomenou poslat nějaké ty šekely. ;-)

                • Forever Slav napsal:

                  houbeer

                  Nejsem nějaký skalní fanoušek Hitlera (jako panslavistova nesouhlasím se vším, co Hitler konal, jelikož část jeho plánů mi jde v rozporu s mými panslavistickými představami).

                  PS: Ač na druhé straně osobnost Hitlera v jistém smyslu obdivuji a respektuji jej jako velkého charismatického národního vůdce. A jsem přesvědčen, že nacionální socialismus má spoustu předností a dobrých vlastností.

                  Ale to neznamená, že budu automaticky přijímat všechny lži o Hitlerovi, která hlásá židovská mainstreamová propaganda.

                  Jsem zastánce historického revizionismu v oblasti 2. světové války.
                  A zastávám i následující názory:

                  1) Hitler a Německo nenesou odpovědnost za 2. světovou válku.

                  2) Hitler nikdy neměl v plánu rozpoutat válku, ani neměl v plánu německou světovládu.

                  3) Odpovědnost za rozpoutání 2. světové války nesou Británie, Francie, USA a SSSR (ovládané židy).

                  4) Hitler nespáchal holocaust židů, ani nikdy neměl v úmyslu židy vyhladit.

                  5) Hitler nikdy neměl v úmyslu vyhladit Slovany, ani nikdy nic neměl proti Slovanům jako takovým.

                  6) Nacionální socialismus není o nadřazenosti jedné rasy či národa nad druhými.

                  7) Porážka německé Třetí říše nebyla vítězstvím, nýbrž porážkou bílé rasy.

                  Můj postoj k Hitlerovi je obdobný, jaký měli např. vlasovci. Nesouhlasím se vším, co činil a měl v plánu. Na druhé straně si uvědomuji, že Hitler nebyl žádné „absolutní zlo“. Hitler byl v tu chvíli pro nás menší zlo.

                  Československo před okupací ze strany Třetí říše bylo pod židovským jařmem. To samé Rusko. Slované se v této situaci ocitli ve volbě mezi německým a židovským jařmem.
                  Pokud si tuto volbu ukážeme např. na Rusku:

                  Rusko se ocitlo v situaci, jako kdysi za časů vlády slavného ruského knížete Alexandra Něvského – kdy byl nucen tento svatý ruský kníže učinit rozhodnutí mezi dvěma zly: západním německým-papeženským vazalstvím a východním mongolským vazalstvím. Co teď? S oběma vést válku najednou nemohl.

                  Alexandr Něvský se nakonec rozhodl podřídit mongolskému chánu. Proč? Roli zde sehrál vztah obou nepřátel k pravoslaví. Zatímco němečtí dobyvatelé násilím obraceli všechny ortodoxní křesťany a vraždili každého, kdo odmítl přestoupit na římský katolicismus, Mongolové nevyvražďovali ortodoxní křesťany a nepronásledovali církev.

                  Něvský se řídil principem z Bible:
                  „Nebojte se těch, kteří zabijí tělo, ale nejsou schopni zabít duši: ale bojte se toho, kdo je schopen zničit jak duši, tak tělo v pekle“ (Matt 10:28)

                  A stejná situace nastala i v případě Ruska během 2. světové války – komu se podřídit? Němcům nebo židům? S oběma Rusové nemohli bojovat. Pokud bychom se řídili Něvského přístupem, museli by Rusové zvolit podřízení se Německu. Proč? Vzpomeňte si:
                  „Nebojte se těch, kteří zabijí tělo, ale nejsou schopni zabít duši: ale bojte se toho, kdo je schopen zničit jak duši, tak tělo v pekle“ (Matt 10:28)

                  Zatímco židé skrze bolševiky masivně vyhlazovali pravoslavné křesťany a likvidovali pravoslavnou církev (duchovní kořeny ruského národa), Němci pravoslavnou církev a pravoslavné křesťany respektovali. Dokonce Němci podporovali výstavbu pravoslavných kostelů na jimi dobytých územích.

                  Bohužel, většina ruského národa, s výjimkou vlasovců, si zvolila horší možnost. Ať už z důvodu neinformovanosti, zmanipulováním se sovětskou propagandou či přesvědčením, že zrovna teď bojují za vlast. A následky tohoto rozhodnutí musí nést Rusové dodnes. A kruté židovské jařmo (proti němuž i mongolsko-tatarské jařmo je procházkou růžovým sadem) dodnes pokračuje.

                  Obdobně jsme se rozhodli i my Češi. A také musíme nést následky židovského jařma.

        • John_Pitralon napsal:

          „Děrné štítky a holocaust: první informační společnost“
          https://www.root.cz/clanky/derne-stitky-a-holocaust-prvni-informacni-spolecnost/

          „Třetí říše byla prvním státem, který ve velké míře využíval informační technologie. Dehomag, dceřiná společnost IBM, byla firmou, která ony technologie od roku 1933 až do konce války navrhovala, dodávala a udržovala v chodu. Ve třetím díle našeho miniseriálu se podíváme, jak se intenzivní vztah zrodil.“

          • John_Pitralon napsal:

            „Epizoda 5. Kdo financoval druhou světovou válku?“
            http://www.zvedavec.org/komentare/2015/07/6513-epizoda-5-kdo-financoval-druhou-svetovou-valku

            „Takže I. G. Farben, společnost, která se stala klíčovou složkou německé válečné mašinérie, byla pod kontrolou Rockefellerovy Standard Oil, která v té době, ve 30. letech, financovala 45% Hitlerovy volební kampaně. Prostřednictvím General Electric ovládal J. P. Morgan německý radio-elektrický průmysl ve formě AEG a Siemens (v r. 1933 vlastnila General Electric 30% podíl v AEG). Prostřednictvím telekomunikační společnosti ITT ovládal 40% německých telefonních sítí a 30% leteckého výrobce Focke-Wulf. Opel byl převzat General Motors rodiny DuPontových. Henry Ford měl 100% ve Volkswagenu. V r. 1926, za účasti Rockefellerovy banky Dillon Reed and Co., se zrodil druhý největší průmyslový monopol – metalurgická firma Vereinigte Stahlwerke Thyssen, Flick, Wolf, Fegler etc.“

        • proud napsal:

          Vymytou palici mas prave ty sam,az tak,ze si to nejspis ani neuvedomujes,takze naprava neni mozna.

        • John_Pitralon napsal:

          Nacisti vymyli Němcům hlavy, zfetovali je pervitinem a poslali do idiotské války proti Rusům. Protože nejspíš i oni sami řádně fetovali.

          „Nacisté hnali do boje vojáky na pervitinu“
          https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/345319-naciste-hnali-do-boje-vojaky-na-pervitinu.html

        • John_Pitralon napsal:

          „Legie Condor srovnala Guernicu se zemí, nálet byl ale vojenské fiasko“
          https://zpravy.idnes.cz/75-let-od-naletu-na-baskickou-guernicu-ds0-/zahranicni.aspx?c=A120424_162206_zahranicni_aha

          • John_Pitralon napsal:

            Göring: 22 let pod vlivem morfia
            „Samostatnou kapitolou byl Hermann Göring. Obtloustlý šéf luftwaffe byl na morfinu závislý od roku 1923. Po postřelení tišil bolest břicha opiáty tak dlouho, až se z něho stal regulérní narkoman. Přezdívali mu také podle morfia Möring. Od mládí byl zvyklý na život v přepychu a ve svém letním sídle Carinhall často utíkal mimo realitu. Místo aby řídil vojenské operace, si v opiovém rauši hrával s dětskými vláčky. Líčil si obličej a lakoval nehty načerveno. Nosil u pasu keltský meč, zlaté sandály a hedvábné punčochy. Když ho v pětačtyřicátém zatýkala americká armáda, měl u sebe kufr s 24 tisíci opiáty, zejména eukodaly. Denně prý užíval dvacetinásobek běžné dávky.“

    • proud napsal:

      Nacionalni kde se splha po zadech zpravidla jinejch narodnosti a narodu je opravdu u kretenu tvyho formatu in,to je pravda,zrejme jste vsichni vysli ze sesty tridy az kvuli veku,jiak si tu vasi debilitu neumim vysvetlit.

      • Forever Slav napsal:

        proud

        Btw. vaši „náckové“ alias nacisté nikdy neexistovali. Jediný, kdo existoval, byli NACIONÁLNÍ SOCIALISTÉ. Pojem „nacista“ je výmysl západní a sovětské propagandy. Sami nacionální socialisté si tak ani nikdy neříkali.

        http://smoloko.com/?p=11570
        http://smoloko.com/?p=11996&

        • proud napsal:

          To mi v tomhle pripad je uplne putna,soudim podle jejich cinu a to mi jasne rika,ze ty ses zralej jedine na spagat.Oproti trockistum mezi nima byl rozdil jen ten,ze nackove doma,trockisti po celym svete.Ten rozdil se casem smazal,kdyz nackove vyrazili do sveta,ze prej pro narod a stali se z nich fasisti=trockisti.Jak vidis,vsechny tvoje zvasty koncej vzdycky jen v lezeni do riti sionu!!! Jediny co tady delas,snazis se premenit snahy o osvobozeni se ve stejny ritolezectvi,jako ostatne mnoho dalsich,a kdyz to nejde tak zkousite to vselijak,treba vymyslenejma majlama :-)))))))))))))))))))))))))))))))))).Bojite se a ja vam ten strach schvaluju,je na miste,cas ukaze ;-)

          • Forever Slav napsal:

            proud

            Kromě toho, že projevujete ve vašem chorobopisu svou mentální retardaci, jen ukazujete, že, stejně jako o SSSR, o německé Třetí říši NEVÍTE VŮBEC NIC. Nanejvýš že židovské propagandy Spojenců.

            • proud napsal:

              A nedam si rict,a nedam,ze ja se vubec s takovym idiotem jako ses ty zahazuju…………no nic,ted uz mi bude ten blatnik nejspis drncet pro idioty porad,krome chvile kdy na vas konecne pujdeme,na to si cas udelam vzdycky:-)

          • HVzV? napsal:

            MYSLITE SI PANE FS ,ŽE SIONISTICKÝ ŽID PAN HITLER

            podepsal schválně jen úplnou kapitulaci a žádnou mirovou smlouvu,aby nemusel zaplatit ČR naše reparace ve výši 3,6 BILIONŮ DNEŠNICH KORUN?
            Je to pravda pane FS,že kvůli tomu dnes Německo existuje jen DE FAKTO a vůbec ne DE JURE TEDY NEEXISTUJE VŮBEC?
            Co myslite pane FS,způsobi pani židé,že půjdeme znovu směrem DRANG NACH OSTEN společně se Slovenskem a dáme strejdovi Putinovi zabrat,aby jsme udělali životni prostor pro pro Židy?
            Tomu prý bude zabráněno jen tim,že pravi židovšti neomarxisté jsou připraveni, zavřit HITLERA až ho konečně chyti,do koncentráku pod jejich kryci značkou FEMA,kdyby se objevil,aby chtěl dělal mir?

            NO JE TO CELÁ ŘADA OTÁZEK,KTERÉ NAŠE POLITICKÁ TŘIDA ŠMEJDŮ NECHCE REŠIT,NEBO JAK TO VLASTNĚ JE?

        • John_Pitralon napsal:

          Nacionální socialisté to byl zase jen obětovaný křesťanský kanonenfutter, který zhebnul zfetovaný a s vymytým mozkem za zájmy oligarchie.

          „World War II – Eisbrecher – This Is Deutsch“
          https://ok.ru/video/277093749049

          • Forever Slav napsal:

            John_Pitralon

            1) Vy jste z těch židovských dezinformacích vážně už zmatený. Nedivím se, že píšete co píšete, když vycházíte z podobných nesmyslů a dezinformací.

            Velikou trhlinou vaší teorie je, že Hitler NIKDY NECHTĚL VÉST ŽÁDNOU VÁLKU.

            Kdyby Hitler chtěl skutečně válku, určitě by nečinil následující:

            1) Proč by strávil tři roky budováním obrovské a nákladné Siegfriedovy linie k ochraně Německa před Francií? (Na agresi doslova “dělaný”)

            2) Proč by začal válku bez námořní flotily, bez transportérů pro pěchotu a s pouze 29 ponorkami?

            3) Proč nestavil strategické bombardéry, namísto dvou motorových Dornierů a Heinekelů, které ani nemohly doletět z Německa do Británie?

            4) Proč by nechával britskou armádu prchnout od Dunkerku?

            5) Proč nabízel Británii mír, dvakrát po pádu Polska a znovu po pádu Francie?

            6) Proč, když padla Paříž, si Hitler nečinil nárok na francouzskou flotilu, obdobně jak si Spojenci činili nárok na Kaiserovu flotilu? Proč si nečinil nárok na Francouzi ovládanou Sýrii k útoku na Suez?

            7) Proč prosil Benita Mussoliniho, aby neútočil na Řecko?

            To je chování hotového “agresora”, který chce ovládnou celou Evropu či dokonce svět.

            • Forever Slav napsal:

              John_Pitralon

              Hitler VE SKUTEČNOSTI chtěl válku ukončit už v roce 1940, téměř dva roky před tím, než dorazily do koncentračních táborů (kde měli nacisté údajně vyhlazovat židy) první vlaky.
              Čímž se vaše teorie sesypala jako domeček z karet.

              2) Židé by určitě Hitlerovi a Německu r. 1933 nevyhlasili válku. A určitě by se židy ovládané mocnosti Británie, USA a SSSR nespojily proti Hitlerovi. Británie a USA by nedodávaly SSSR masivní vojenskou podporu, bez které by SSSR Hitlera rozhodně neporazil.

              Tím vaše tvrzení definitivně padá. Zvláště v souvislosti s židovskou snahou o kompletní SOVĚTIZACI EVROPY – kvůli čemuž by si židé do cesty nestavěli silné Německo. ;-)

              • John_Pitralon napsal:

                Nacisté jen posloužili židokorporátu, který si hrál svojí hru. Krycí historka – holokaust.

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Můžete si říkat, co chcete, ale vaše teorie je již vyvrácená. Viz:

                  1) Velikou trhlinou vaší teorie je, že Hitler NIKDY NECHTĚL VÉST ŽÁDNOU VÁLKU.

                  Kdyby Hitler chtěl skutečně válku, určitě by nečinil následující:

                  1) Proč by strávil tři roky budováním obrovské a nákladné Siegfriedovy linie k ochraně Německa před Francií? (Na agresi doslova “dělaný”)

                  2) Proč by začal válku bez námořní flotily, bez transportérů pro pěchotu a s pouze 29 ponorkami?

                  3) Proč nestavil strategické bombardéry, namísto dvou motorových Dornierů a Heinekelů, které ani nemohly doletět z Německa do Británie?

                  4) Proč by nechával britskou armádu prchnout od Dunkerku?

                  5) Proč nabízel Británii mír, dvakrát po pádu Polska a znovu po pádu Francie?

                  6) Proč, když padla Paříž, si Hitler nečinil nárok na francouzskou flotilu, obdobně jak si Spojenci činili nárok na Kaiserovu flotilu? Proč si nečinil nárok na Francouzi ovládanou Sýrii k útoku na Suez?

                  7) Proč prosil Benita Mussoliniho, aby neútočil na Řecko?

                  To je chování hotového “agresora”, který chce ovládnou celou Evropu či dokonce svět.

                  Hitler VE SKUTEČNOSTI chtěl válku ukončit už v roce 1940, téměř dva roky před tím, než dorazily do koncentračních táborů (kde měli nacisté údajně vyhlazovat židy) první vlaky.
                  Čímž se vaše teorie sesypala jako domeček z karet.

                  2) Židé by určitě Hitlerovi a Německu r. 1933 nevyhlasili válku. A určitě by se židy ovládané mocnosti Británie, USA a SSSR nespojily proti Hitlerovi. Británie a USA by nedodávaly SSSR masivní vojenskou podporu, bez které by SSSR Hitlera rozhodně neporazil.

                  Tím vaše tvrzení definitivně padá. Zvláště v souvislosti s židovskou snahou o kompletní SOVĚTIZACI EVROPY – kvůli čemuž by si židé do cesty nestavěli silné Německo. 

                  Btw. proto židé usilovali už od r. 1933 o zničení Německa?

                  Proto Hitler usiloval, seč se snažil, o mír se Západem?

                  ;-)

                  https://i2.wp.com/smoloko.com/wp-content/uploads/hitlerRothschildWW2lieSmolokoMeme.jpg?w=639

                  https://i1.wp.com/smoloko.com/wp-content/uploads/TellMeWhyWW2truthMeme.jpg?w=766

                  https://i2.wp.com/smoloko.com/wp-content/uploads/WW2truthHitlerFoughtNWOmeme2.jpg?w=654

                  HITLER BOJOVAL PROTI [ŽIDOVSKÉMU] NWO.

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Btw. vaše oslavování židovského SSSR, židovské Velké vlastenecké války a židovské loutky Stalina je více než výmluvné. A velmi úsměvné v souvislosti v marné snaze udělat z Hitlera židovského agenta. :D ;-)

                • John_Pitralon napsal:

                  Po válce velká část nacistů v klidu skončila v židovských USA a tam pod vedením chazarstva dál pokračovali ve svých prasečinách.

                  https://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Paperclip

                • John_Pitralon napsal:

                  „Poválečná recyklace nacistických vědců I.“
                  https://www.vojsko.net/index.php/armady/18-historie/2350-povalecna-recyklace-nacistickych-vedcu-i

  7. Forever Slav napsal:

    John_Pitralon

    To nemá s nacionálními socialisty prakticky nic společného. Německá Třetí říše byla poražena. A vítěz (v tomto případě USA, Británie a SSSR) bere vše. Proto USA využívaly po válce svou válečnou kořist v podobě německých vědců. Nic víc, nic míň.

    • John_Pitralon napsal:

      Jenže ve finále opět jen oddaně posloužili chazarům pod jejich vedením… Von Braun a mnoho dalších.

      • Forever Slav napsal:

        John_Pitralon

        Neposloužili. Naopak odsunuly uskutečnění NWO o sto let dál. To je naopak problém gojímské masy, že se nechala zmanipulovat proti německé Třetí říši a udělala užitečné idioty židovským zájmům – ať už Češi, Poláci, Francouzi, Britové, Rusové či Američané. A následky celosvětového židovského jařma, jež je i zejména důsledkem porážky německé Třetí říše během 2. světové války, musí lidstvo nést dodnes.

        • Jan Kowak napsal:

          Forewerr.. Slabe – newši-mnul sis si si si si.. f moři Aut
          Že sseš AUTST..ta a , na te-be .. wroucí Voda chystááá.. jéé
          .. gdepak jéé ~ Márie ?

          Replay Mroži..

          Micha Lea

        • Jan Kowak napsal:

          Oprawa : doprde-le ss fungl Nowou klábosnicí : /

        • niSas napsal:

          Slave, kapitalizmus je o tištění kapitálu, to je takovej haluzovej papírek s nějakou natištěnou zlo dějskou gebulí, že se tím dá jako platit, že de legálně ten papírek vyměni za hodnotu, kerou nejde vytisknout. Takže všechny ty logický, racionální kokotiny, stavěný na ukradených základech protivá ukradeným podílům na neprodejné půdě, rozpočtu a právoplatně zakázanými požadavky každého okradeného podílníka, sou nestydatá křupanina zlo dějského rodu demográtické nebo jiné fašistické čeledi. Přímo čeládky masturbujících pochtívačů, co vokecají každej lup stohama románů, že byla , žila gdysi jezinka a bylo jí smutno, že jako potkala druhou jezinku na pasece a dohodli se naté stráni, že navštíví budulínka. Že von bude šťastnej a pozvou na večeřu u ohýnka aji jelena s liškou, že se pjakovatě domluví na jen dvou prstíčkách.

        • niSas napsal:

          No a eště todle.
          Něgde se uvádí že u nás za druhé války padlo 350 tisíc obyvatel. Tak to nebyli češi? Takže nám Hitler vlastně jako pomáhal, páč dneska to vypadá, že situace se opakuje?
          Někteří dokonce tvrdí, že se na gestapu dveře netrhly, že blboni práskali jako pominutí. Tak to taky nebyli češi? Tím by se mohlo mnohé vysvětlit. Jak se na to Slave díváte svýma očima?

          • Forever Slav napsal:

            niSas

            1) Píšete se to Slav (Slovan).
            2) O kapitalismu se teď nikdo nebavil. Bavíme se o německé Třetí říši.
            3) K mému postoji k německé Třetí říši jsem se už vyjadřoval výše. Klidně vám to zopakuji:


            Nejsem nějaký skalní fanoušek Hitlera (jako panslavistova nesouhlasím se vším, co Hitler konal, jelikož část jeho plánů mi jde v rozporu s mými panslavistickými představami).

            PS: Ač na druhé straně osobnost Hitlera v jistém smyslu obdivuji a respektuji jej jako velkého charismatického národního vůdce. A jsem přesvědčen, že nacionální socialismus má spoustu předností a dobrých vlastností.

            Ale to neznamená, že budu automaticky přijímat všechny lži o Hitlerovi, která hlásá židovská mainstreamová propaganda.

            Jsem zastánce historického revizionismu v oblasti 2. světové války.
            A zastávám i následující názory:

            1) Hitler a Německo nenesou odpovědnost za 2. světovou válku.

            2) Hitler nikdy neměl v plánu rozpoutat válku, ani neměl v plánu německou světovládu.

            3) Odpovědnost za rozpoutání 2. světové války nesou Británie, Francie, USA a SSSR (ovládané židy).

            4) Hitler nespáchal holocaust židů, ani nikdy neměl v úmyslu židy vyhladit.

            5) Hitler nikdy neměl v úmyslu vyhladit Slovany, ani nikdy nic neměl proti Slovanům jako takovým.

            6) Nacionální socialismus není o nadřazenosti jedné rasy či národa nad druhými.

            7) Porážka německé Třetí říše nebyla vítězstvím, nýbrž porážkou bílé rasy.

            Můj postoj k Hitlerovi je obdobný, jaký měli např. vlasovci. Nesouhlasím se vším, co činil a měl v plánu. Na druhé straně si uvědomuji, že Hitler nebyl žádné „absolutní zlo“. Hitler byl v tu chvíli pro nás menší zlo.

            Československo před okupací ze strany Třetí říše bylo pod židovským jařmem. To samé Rusko. Slované se v této situaci ocitli ve volbě mezi německým a židovským jařmem.
            Pokud si tuto volbu ukážeme např. na Rusku:

            Rusko se ocitlo v situaci, jako kdysi za časů vlády slavného ruského knížete Alexandra Něvského – kdy byl nucen tento svatý ruský kníže učinit rozhodnutí mezi dvěma zly: západním německým-papeženským vazalstvím a východním mongolským vazalstvím. Co teď? S oběma vést válku najednou nemohl.

            Alexandr Něvský se nakonec rozhodl podřídit mongolskému chánu. Proč? Roli zde sehrál vztah obou nepřátel k pravoslaví. Zatímco němečtí dobyvatelé násilím obraceli všechny ortodoxní křesťany a vraždili každého, kdo odmítl přestoupit na římský katolicismus, Mongolové nevyvražďovali ortodoxní křesťany a nepronásledovali církev.

            Něvský se řídil principem z Bible:
            „Nebojte se těch, kteří zabijí tělo, ale nejsou schopni zabít duši: ale bojte se toho, kdo je schopen zničit jak duši, tak tělo v pekle“ (Matt 10:28)

            A stejná situace nastala i v případě Ruska během 2. světové války – komu se podřídit? Němcům nebo židům? S oběma Rusové nemohli bojovat. Pokud bychom se řídili Něvského přístupem, museli by Rusové zvolit podřízení se Německu. Proč? Vzpomeňte si:
            „Nebojte se těch, kteří zabijí tělo, ale nejsou schopni zabít duši: ale bojte se toho, kdo je schopen zničit jak duši, tak tělo v pekle“ (Matt 10:28)

            Zatímco židé skrze bolševiky masivně vyhlazovali pravoslavné křesťany a likvidovali pravoslavnou církev (duchovní kořeny ruského národa), Němci pravoslavnou církev a pravoslavné křesťany respektovali a nepronásledovali je. Dokonce Němci podporovali výstavbu pravoslavných kostelů na jimi dobytých územích.

            Bohužel, většina ruského národa, s výjimkou vlasovců, si zvolila horší možnost. Ať už z důvodu neinformovanosti, zmanipulováním se sovětskou propagandou či přesvědčením, že zrovna teď bojují za vlast. A následky tohoto rozhodnutí musí nést Rusové dodnes. A kruté židovské jařmo (proti němuž i mongolsko-tatarské jařmo bylo procházkou růžovým sadem) dodnes pokračuje.

            Obdobně jsme se rozhodli i my Češi. A také musíme nést následky židovského jařma.

            • niSas napsal:

              Slav

              No a jak to ten Hitler s náma myslel? Vracel by podíly našim synům a dcerám od naší mámy a za jeho vlády by synové a dcery od naší mámy braly z rozpočtu rovný podíly, že by si to jako mohli pojistit , PROTI VŠEM, při všeobecným volení, svými KON-krétními potřebami na veřejné plnění?:

            • HVzV? napsal:

              Pane Sasine svérazným komentářem pan FB řiká,

              což možná ale nevi,že tam náznak pozemni reformy u hitlerovského vojska byl.
              Měli na opasku sponu a tam stálo BLUT UND BODEN.
              Tedy KREV A PŮDU.
              Dalo by se napsat,že to dostali ve velkém a dnes zpeněžuji Rusaci ty spony,když je vykopaji z té půdy.
              FS nevi,že by se měl starat radši o naše peníze z rozpočtu,přece pane Sasine nemůžeme dělat VŠECHNO sami,no ni?

              • niSas napsal:

                V Německu mají nějakou hérečku, Sylvanu Osvícenou, kerá dokonce napsala Merkelové, to je pré dcérka Ády Hitlerovýho, že už to jako přehání s migrantskou rekultivací, že si přeje aby všichni mafiáni, co si lížou konečníky v tem bundestágu šli do tepláků na doživotí. No esli to psala sama za sebe do sečítání potřeb v Německu, tak pré má velký ohlas. No vona bude přez koleno stejně odněkud od nás.

                • HVzV? napsal:

                  MERKELOVÉ SE TO SERE,ZA 14 DNI BUDOU VOLBY

                  v HESSENSKU,jestli je prohraje všechno se ji pod rukama začne rozpadat.
                  Bavorsko to odesralo prvni.Co se tam děje ted je cirkus Humberto.
                  Voliči se začinaji mstit za vadnou politiku a stávaji se nevypočitatelni zejména pro Soc.dem,která dostává od kancléřky polibek smrti,což by znamenalo rozpad koalice se soc.dem.
                  To by mělomit nějaký ten vliv i na ČR.

            • John_Pitralon napsal:

              Forever Slav
              Cizí korporát nikdy nesmí působit v národním státě nebo přes své nastrčence a posluhy zmanipulují média, politiku a navedou společnost do nesmyslů a rabování. Média budou fungovat už jen jako nosiče cizí reklamy a autentická národní kultura chcípne.

              Z Hitlera udělali největšího vyhlazovače židů v historii, i když skutečnost byla dost jiná.

              Americký kapitál za Hitlerem https://pavelherman.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=339167

              • Forever Slav napsal:

                John_Pitralon

                Tak znovu:

                K vaší smůle je to HOAX. S tím vaším financováním Hitlera. Viz:
                http://www.inconvenienthistory.com/3/3/3157

                Židé naopak hned r. 1933 vyhlásili Německu válku.
                https://href.li/?https://www.dreuz.info/wp-content/uploads/2016/08/the-bizarre-story-of-kristallnacht-631-judea-declares-war-daily-express-evening-edition.jpg

                • John_Pitralon napsal:

                  Židovský bojkot to byla šaškárna, která hrála do not sionistům. Ve skutečnosti židokorporát normálně fungoval i ve Třetí říši.

                  „Wall Street and the Rise of Hitler: Antony C. Sutton“
                  http://www.voltairenet.org/IMG/pdf/Sutton_Wall_Street_and_Hitler.pdf

                  „Several basic observations can be made from this evidence. First, the board of American
                  I.G. had three directors from the Federal Reserve Bank of New York, the most influential of
                  the various Federal Reserve Banks. American I.G. also had interlocks with Standard Oil of
                  New Jersey, Ford Motor Company, Bank of Manhattan (later to become the Chase
                  Manhattan), and A.E.G. (German General Electric). Second, three members of the board of
                  this American I.G. were found guilty at Nuremburg War Crimes Trials. These were the
                  German, not the American, members. Among these Germans was Max Ilgner, director of
                  the I.G. Farben N.W. 7 office in Berlin, i.e., the Nazi pre-war intelligence office. If the
                  directors of a corporation are collectively responsible for the activities of the corporation,
                  then the American directors should also have been placed on trial at Nuremburg, along with
                  the German directors — that is, if the purpose of the trials was to determine war guilt. Of
                  course, if the purpose of the trials had been to divert attention away from the U.S.
                  involvement in Hitler’s rise to power, they succeeded very well in such an objective. „

                • proud napsal:

                  Jiste,kdo chtel do Izraele,pres Nemecko,ten se tam dostal aniz mu byl zkrivenej vlasek na hlave i s celym svym majetkem,za to nacisti rucili! Ovsem nam to pochopitelne bylo podavany jinak a po zidech co Izrael neuznavali se slo.Clovek se pak logicky pta,k cemu vsemu kdo valku skutecne potreboval? Myslim ze s timhle uhlem pohledu to zacina bejt zrejmy,kazda valka sionu k necemu byla a splnila ocekavani……a sion nikdy nedela nic jen pro jednu vec,vzdycky jich ma rozjeto x.

                • Forever Slav napsal:

                  John_Pitralon

                  Opakujete pořád jeden a ten samý hoax. Hitlera ve skutečnosti financovaly anti-sionistické síly:
                  http://www.inconvenienthistory.com/3/3/3157

                  Co se týče Izraele:
                  To byl pragmatický tah. Hitler se chtěl židů, které považoval za pátou kolonu na svém území, zbavit. I proto se dohodl se sionisty na vystěhování židů z Německa do Palestiny. Šlo o čistě pragmatický tah že strany Třetí říše. Sám Hitler se stavěl proti založení židovského státu v Palestině. Spousta Arabů bojovala v řadách Wehrmachtu.

                  Židé naopak vyhlásili Hitlerovi a Německu válku na život a na smrt:

                  „Judea vyhlašuje Německu válku! Židé celého světa, spojte se! Bojkotujte německé zboží! Demonstrujte!“ – všechny hlavní titulky Daily Express, 24. března 1933.

                  „Izraelský lid celého světa vyhlašuje Německu obchodní a finanční válku. Čtrnáct milionů Židů stojí pospolu jako jeden muž ve vyhlášení války Německu. Židovský velkoobchodník opustí svou firmu, bankéř burzu, obchodník svůj obchod a  nemajetný člověk svůj prostý dům, v rozkazu připojit se společně do svaté války proti Hitlerově lidu.“ – Daily Express, 24. března 1933.

                  „Každý z Vás, z Židů a Nežidů, který dosud nevstoupil do této svaté války, nechť tak učiní hned a tady. Nestačí nekupovat zboží z Německa. Musíte přerušit veškeré styky s obchodníky, kteří prodávají německé zboží nebo podporují německé lodě… musíme zničit Hitlerův režim a přivést německý lid k rozumu tím, že zničíme jejich zahraniční obchod, na němž závisí jeho přežití.“ – Samuel Undermeyer, v rádiovém vysílání na WABC, New York, 7. srpna 1933. Samuel Untermeyer byl židovský vůdce a blízký přítel prezidenta Wilsona a Roosevelta.

                  Bernard Baruch se připojil k Samuelu Untermeyerovi a volal po válce proti Německu: „Zdůrazňuji, že porážka Německa a Japonska a jejich eliminace ze světového obchodu by dala Británii obrovskou příležitost ke zvětšení zahraničního obchodu v objemu i zisku.“ – Baruch, „The Public Years“ od Bernarda M. Barucha, strana 347 (New York: Holt, Rinehart and Winston, 1960). Bernard Baruch, syn německého Žida, byl poradce prezidentů Wilsona, Roosevelta a Trumana.

                  „Toto vyhlášení války proti Německu, jsme nyní povýšili na „svatou válku.“ Tato válka skončí zničením Německa.“ Dr. Franz J. Scheidl, Geschichte der Verfemung Deutschlands.

                  „Válka v Evropě je v roce 1934 nevyhnutelná.“ – H. Morgenthau, ministr financí Spojených států, Hearst Press, září 1933 (také citováno v „The Palestine Plot“ od B.Jensona, strana 11 (vydáno Johnem McKinleyem, 11-15 King Street, Perth, Skotsko).

                  „V boji proti Německu je už několik měsíců zapojena každá židovská komunita, každá konference, ve všech syndikátech a každým jediným Židem na celém světě. Je důvod věřit, že naší úlohou v tomto boji je zvláštní význam. Vyvoláme duchovní a materiální válku celého světa proti německému úsilí stát se jednou velkým národem a aby získalo zpět svá ztracená území a kolonie. Ale židovským zájmem v první řadě je úplné zničení Německa.  Pospolu i jednotlivě, německý národ je hrozbou pro nás Židy.“ – Vladimir Jabotinsky (zakladatel židovské teroristické skupiny Irgun Zvai Leumi) v „Mascha Rjetsch“, leden 1934 (také citováno v „Histoire de l’Armée Allemande“ od Jacques Benoist-Mechina, část IV, strana 303).

                  „Hitler nechce válku, ale my mu ji vnutíme, ne letos, ale brzy.“ – Emil Ludwig Cohn v Les Annales, červen 1934 (také citováno v jeho knize „The New Holy Alliance“).

                  „My Židé přineseme Německu válku.“ – David A. Brown, národní předseda Židovské sjednocené kampaně, 1934 (citováno v „I Testify Againts The Jews“ od Roberta Edwarda Emondsona, strana 188 a v „The Jewish War of Survival“ od Arnolda Leese, strana 52).

                  „Chceme vyvolat hlubokou nenávist k Němcům, k německým vojákům, námořníkům a letcům. Musíme je nenávidět dokud nezvítězíme.“ – Lord Beaverbrook (citováno v „Niemals!“ od Heinricha Goitsche).

                  „Je zde pouze jediná síla, která se opravdu počítá. Je to síla politického nátlaku. My Židé jsme nejmocnější lidé na světě, protože tuto moc máme a víme jak ji použít.“ – Vladimir Jabotinsky, Jewish Daily Bulletin, 27. července 1935.

                  „Před koncem roku, bude složen ekonomický blok z Anglie, Ruska, Francie a Spojených států, který srazí ekonomický systém Německa a Itálie na kolena.“ – Paul Dreyfus, „La Vie de Tanger“, 15. května 1938.

                  3. května 1938, se American Hebrew (noviny) chlubily, že mají Židy v předních vlivných pozicích v Británii, Rusku a Francii, a že tito „tři synové Izraele, pošlou nacistického diktátora do pekel.“ – Joseph Trimble, The American Hebrew.

                  „Německo je náš úhlavní nepřítel číslo jedna. Je naší povinností vyhlásit mu znovu bez milosti válku. Každý si může být jist jednou věcí: My tuto válku povedeme!“ – Bernard Lecache, prezident Mezinárodní ligy proti rasismu a antisemitismu, v novinách Droit de Vivre, 9. listopadu 1938.

                  „Válka je nyní navrhována za účelem židovské hegemonie nad světem.“ – brigádní generál George Van Horn Mosely, The New York Tribune, 29. března 1939.

                  „Chtěl bych potvrdit co nejzřetelněji, že prohlášení, které jsem já a mí kolegové učinili v několika posledních měsících, a hlavně minulý týden: Židé stojí při Velké Británii a budou s ní bojovat na straně demokracie. Přejeme si, aby tomu tak bylo v naprosté shodě s britským jednáním a proto musíme najít své místo, v oblastech velkých i malých, pod řízením Jeho Veličenstva. Židovská kancelář je připravena zahájit okamžitá opatření pro využití židovské pracovní síly, technických schopností, zdrojů a dalších potřebných věcí.“ – Chaim Weizmann, prezident Světového židovského kongresu, ředitel Židovské kanceláře a později prezident Izraele, London Times, 5. září 1939, a také London Jewish Chronicle, 8. září 1939.

                  „Milion Židů, kteří žijí v Americe, Anglii a Francii, severní a jižní Africe, a nesmíme zapomenout na ty co žijí v Palestině, všichni jsou odhodláni Německu přinést vyhlazovací válku do úplného konce.“ – „Central Blad Voor Israeliten“ v Nizozemí, 13. září 1939.

                  „Přestaňte mluvit o mírových podmínkách! Rozbijte Německo na kousky!“ – The Daily Herald, číslo 7426, 9. prosince 1939.

                  „Židé berou tuto válku jako válku svatou.“ – The Daily Herald, číslo 7450, 1939 (citováno v „Reichstagsbrand, Aufklärung einer historischen Legende,“ od U.Backese, K.H.Janßen, E. Jesse, H. Köhler, H. Mommsen, E Tobias).

                  „I když Židé nejsou s vámi v zákopech, jsme s vámi morálně. Tato válka je naší válkou a vy bojujete s námi.“ – Schalom Asch, Les Nouvelles Litterairres, 10. února 1940.

                  „Se ztrátou Německa ztratilo Židovstvo území, z něhož působí síla. Proto bylo rozhodnuto o jeho znovudobytí.“ – Louis Marschalko, „The World Conquerors: The Real War Criminals.“

                  „Světový židovský kongres byl ve válce s Německem po sedm let.“ – Rabbi M. Perlzweig (představitel britské sekce Světového židovského kongresu), Toronto Evening Telegram, 26. února 1940.

                  „Druhá světová válka je bojována na obranu základů judaismu.“ – Rabbi Felix Mendlesohn, Chicago Sentinel, 8. říjen 1942.

                  „Nepopíráme a nebojíme se přiznat, že tato válka je naší válkou, že ji vedeme pro osvobození Židovstva… Nejsilnějších ze všech front je ta naše, fronta Židovstva. Nedáváme této válce jen finanční podporu, která zaručuje vojenskou výrobu, neposkytujeme vám jen plnou sílu naší propagandy, kterou je morální síla udržet tuto válku v chodu. Záruka vítězství je založena na oslabení nepřátelských sil, na zničení jejich měst, jejich odporu. My jsme trojským koněm v protivníkově pevnosti. Tisíce Židů žijících v Evropě představují hlavní faktor při zničení našeho protivníka. To je naše fronta, která je ve skutečnosti nejcennější pro vítězství.“ – Chaim Weizmann, prezident Světového židovského kongresu, ředitel Židovské kanceláře a později prezident Izraele, v New Yorkském projevu, 3. prosince 1942

                  „Hrál jsem golf s Joe Kennedym (Americký velvyslanec v Británii). Chamberlain mu řekl, že Amerika a světové Židovstvo ho donutilo zavléct Anglii do 2. světové války.“ – James Forrestal, ministr námořnictva (později ministr obrany), Deník, 27. prosince 1945.

                • proud napsal:

                  Prestan lhat,nikdo te nebere vazne,obzvlast kdyz napises ze valku financovaly antisionisti.Musim se zeptat admina jestli jsme financovali Hitlera.:-))))))))))))))))))) Ale zase jsi pobavil,jen si nemyslim ze u toho budes tak roztomilej jak trilety decko,i to ti v tom dava na prdel.:-)))))))))))))))))))))))))))).Vsichni sem a vsichni si prectete ten mix „forever“ a „Slovan“,oboji ze prej,vyjadrujici chudobu ducha:-))))))))))))))))))))))))))))))))

                • John_Pitralon napsal:

                  Forever Slav
                  No, to jen poukazuje na moc židovstva.
                  Běžní nacisté vypalovali synagogy v domnění, že bojují za Říši, ale ve skutečnosti bojovali za zájmy sionistů a židokorporátu, který si na nich
                  mastil kapsy a realizoval vlastní cíle. Nacisté posloužili židokorporátu jako kanonenfutter, obdobně US vojáci v 21. století.

                  War Medals of Dishonor thrown out https://www.youtube.com/watch?v=OBCABql41vY
                  Los Angeles antiwar march https://www.youtube.com/watch?v=TiSrEt_Wo4I

  8. Forever Slav napsal:

    proud

    Svými bezcennými útoky nezměníte pravdu, kterou uvádím ve svém komentáři výše.

    • Robo napsal:

      A ty si čo za kkta?

      Počúvaj, psíček, kilometrovým príspevkom pravdu NENAHRADÍŠ!

      Rozumieš? Ak potrebuješ väčší výklad, urobím ti cenu.

      • Robo napsal:

        ..okrem toho v tom jedinom príspevku odporuješ sám sebe, keď píšeš:

        „Opakujete pořád jeden a ten samý hoax. Hitlera ve skutečnosti financovaly anti-sionistické síly“

        A vzápätí vyjadrenia pár sionov, jak živia a rozširujú vojnu.. (tu je od teba vzácne tá pravda.

        • Forever Slav napsal:

          Robo

          Díky za vaše odkopání se. :-)
          „A vzápätí vyjadrenia pár sionov, jak živia a rozširujú vojnu..“

          No právě. Válku proti Hitlerovi a Německu, která bylo jedním z největších židovských nepřátel.

          • Forever Slav napsal:

            Oprava:které

          • Robo napsal:

            Najväčšími židovskými nepriatelia sú židia.
            Vrátane žida Hitlera.

            Máš v tom dosť bordel.
            Respektíve, rád by si to zabordelil..

            • Forever Slav napsal:

              Robo

              Vadou vaší vaše teorie je, že Hitler nebyl žid. Tvrzení o Hitlerově židovském původu je HOAX, který byl už dávno vyvrácen:
              https://radicalrevival.wordpress.com/2010/09/17/myty-o-holokaustu-podle-illinois-holocaust-museum/

              https://justice4germans.wordpress.com/2012/10/13/hitler-was-a-jew-a-rothschild-really/

              Hitler nebyl židovský agent, ale naopak jeden z největších bojovníků proti židovskému NWO.
              http://entityart.co.uk/adolf-hitler-was-not-a-controlled-agent-opposition-rothschild-jew-iewish-controlled-opposition-lies-zionist-bank-funding-soldier-david-irving/

              • Robo napsal:

                Áno, slnko nieje slnko, v skutočnosti je to mesiac…

              • niSas napsal:

                Chceš podíl na neprodejné půdě a neprodejném rozpočtu, kontrolovanej našimy syny a dceramy od naší, kua, naší mámy. ? Robo byl za. Esli Hitler byl nášim spasitelem, bych to při vší fantazii netvrdil. Proud chce aby naši synové a dcery neměli nic, že se budou dívat na transparenty, “ všechno patří všem“. A budou muset běhat po fabrikách a a dělat ze sebe dělníky utahovače a šroubováky. Že to za ně všechno bude vyřizovat vybraná, exkluzívní , nejlepčí mudrofunící jelita každej měsíc, Po OP výplatě. Muheeeeee

                • proud napsal:

                  Ses debil sasine :-))))),jinak bys vedel ze nechci nic jinyho,nez aby si o sobe lidi rozhodovali sami svou pravou vetsinou,co chci ja,neni dulezity,jsou to jenom navrhy vsem,ve kterejch tvrdim,ze chteji li bejt svobodny,mit jistoty a svou zemi,musej odstranit penize a zasadni rozdily ve vlastnictvi.Nevidim nic spatnyho v tom ze jim patri jejich zem vsem stejne a ze si na ni vsichni vladnou ;-).To jen ty,curaku ublizenej tady porad kroutis neco o nejakejch podilech,ale jak to tak sleduju,tak s tim,ze bys tomu velel :-))))))))))))))).Zapomen pico ze budes velet dalsimu molochovi kde budou jedni vydelavat na druhejch! A to budou a dobre to vis,podil nepodil!

                • niSas napsal:

                  Jo, kokote, a jak to zorganizuješ, bimbo, ha? Muheeeeee

                • proud napsal:

                  Ja??? Snad my vsichni,ne? Vidis jak az jsi v prdeli a zavislej na soucasnym systemu „vudcu“ a „organizatoru“? ;-) :-))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Radeji o budoucnosti ani nepremejslej :-))))

                • niSas napsal:

                  Tak jak to bude? Chcu vědět gde se bude splachovat, gde je vypínač, gde se sundávají holínky, gde sou žlaby a gdy se fasuje nářadí a ména, koho se mám bát. Stačí seznam odshora dolu. Dotoho.

              • Robo napsal:

                Hitler bol žid, ktorý mal za úlohu rozvrátiť národný socializmus a zničiť Rusov aj Nemcov.

                Presne, ako jeho dnešní pokračovatelia.

                • proud napsal:

                  Tak nejak a Nemce znicil,u Ruska se mu to nastesti nepovedlo.

                • Forever Slav napsal:

                  Robo

                  Ke svému nepravdivému tvrzení však nemáte žádné důkazy. Důkazy výše však vaše tvrzení jednoznačně vyvrací. Nedivím se, že melete jako kafemlejnek své tvrzení bez podložených důkazů.

                  Stejně, jako jsem jsem uvedl níže:

                  Tak znovu – fakta, které vyvrací vaše nepravdivá dogmata:
                  1) Hitler válku nikdy nechtěl. A i během války Hitler VE SKUTEČNOSTI chtěl válku ukončit už v roce 1940, téměř dva roky před tím, než dorazily do koncentračních táborů (kde měli nacisté údajně vyhlazovat židy) první vlaky.
                  Čímž se vaše teorie sesypala jako domeček z karet.

                  2) Židé by určitě Hitlerovi a Německu r. 1933 nevyhlasili válku. A určitě by se židy ovládané mocnosti Británie, USA a SSSR nespojily proti Hitlerovi. Británie a USA by nedodávaly SSSR masivní vojenskou podporu, bez které by SSSR Hitlera rozhodně neporazil.

                  Tím vaše tvrzení definitivně padá. Zvláště v souvislosti s židovskou snahou o kompletní SOVĚTIZACI EVROPY – kvůli čemuž by si židé do cesty nestavěli silné Německo. ;-)

                  Rád vám to zopakuji tu klíčovou část, kdyby jste “náhodou” zase ignoroval:
                  Židé chtěli SOVĚTIZACI EVROPY. Proto by si určitě nestavěli silné Německo s Hitlerem v čele do cesty. Proto židé nepodporovali Hitlera, ale bolševické síly v Evropě.

                • Forever Slav napsal:

                  Ale co čekat na druhé straně od někoho, kdo považuje židovskou loutku Stalina za zachránce Slovanů, že? :-)

                • Forever Slav napsal:

                  Oprava: …,že omíláte jako kafemlejnek své tvrzení bez podložených důkazů.

    • proud napsal:

      O pravde ty nemas ani poneti,jak tady dnes a denne ukazujes,krome svoji hlouposti :-)))

  9. Forever Slav napsal:

    John_Pitralon

    Jo a teď tu pohádku o “Nikolaji krvavém”. Opakováním svých vylhaných dogmat o Hitlerovi pravdu nezměníte.

    Tak znovu – fakta, které vyvrací vaše nepravdivá dogmata:
    1) Hitler válku nikdy nechtěl. A i během války Hitler VE SKUTEČNOSTI chtěl válku ukončit už v roce 1940, téměř dva roky před tím, než dorazily do koncentračních táborů (kde měli nacisté údajně vyhlazovat židy) první vlaky.
    Čímž se vaše teorie sesypala jako domeček z karet.

    2) Židé by určitě Hitlerovi a Německu r. 1933 nevyhlasili válku. A určitě by se židy ovládané mocnosti Británie, USA a SSSR nespojily proti Hitlerovi. Británie a USA by nedodávaly SSSR masivní vojenskou podporu, bez které by SSSR Hitlera rozhodně neporazil.

    Tím vaše tvrzení definitivně padá. Zvláště v souvislosti s židovskou snahou o kompletní SOVĚTIZACI EVROPY – kvůli čemuž by si židé do cesty nestavěli silné Německo. ;-)

    Rád vám to zopakuji tu klíčovou část, kdyby jste “náhodou” zase ignoroval:
    Židé chtěli SOVĚTIZACI EVROPY. Proto by si určitě nestavěli silné Německo s Hitlerem v čele do cesty. Proto židé nepodporovali Hitlera, ale bolševické síly v Evropě.

    • John_Pitralon napsal:

      Forerver Slav
      Chazar gang se zajímal zejména o ropná pole kolem Baku. Jenže nacisté se jim v průběhu války zfetovali pervitinem, takže z armády se stala nepoužitelná banda závisláků.

      Documentary „Objective Baku.“ – How Hitler lost the battle of oil
      Dokument – Podivná druhá světová válka – Hitlerova droga https://www.youtube.com/watch?v=AZVcWm6MBec

      • John_Pitralon napsal:

        Oprava linku: “Objective Baku. Hitler’s War on Oil” https://www.youtube.com/watch?v=x0lozl3Uknc

        • niSas napsal:

          K normálnímu světu není jiné cesty než restart k podílu na neprodejné půdě a rozpočtu. Všechny kecy o užitečnosti ideologie, užitečnosti zdebilizovaných magorů nebo idiocké představy, že něgdo dělá víc než druhej, “ dyk to něgdo spočítejte kurwa“, sou piczoviny na kvadrátovém kruhu. Sou debilové, keří melou celé dny , že gdyž blboni nedřou gatě ve výrobě, že to je nějaká ztráta, že gdyž nelámou a nesekaj rostliny, že to je nějaká ztráta, že gdyž nekupujou srágoroviny, že to je nějaká ztráta. Herdek bazmek, co to jééé?

      • Forever Slav napsal:

        John_Pitralon

        Chazar gang se nemusel o ropná pole v Baku zajímat, jelikož je od r. 1917 ovládal.

  10. niSas napsal:

    Každá blbá píča řve, že musíme platit daně, poplatky a výpalné, že bez teho se nedá jako normálně žít. Dyk si to už kua uvědomte. Všichni kokoti, že normální musí být život bez teho všeho. Že pokud je národ, tak se složí na to, co je potřeba, ale jinak nasrat a namazat. Kua. Každej národovec přece musí mít kus své půdy, zděděné po předcích a na ní vychovává své děti v souladu s kulturou, kerou má kolem sebe, tu svoju, našu. Dyk co je to za blba , kerej žije v podnájmu, kkupuje vojeté žrádlo z cizákova a mele cizí řečí nebo se snaží kurvit našu řeč bez intonačních znaků, o kvadraticky násobených kunďákovinách, kerým vůbec nerozumí. Co to kua jé. Co to je za magory , keří celé dny tady blábolej o chujovinách a vyjevují se o pádech letadel, vo prasatech, keré zabili na úřadě cizí země, tu se dou posrat z negrů kerým platí angažmá v jevropě, tu zas volí vepřové hlavy do koloniálního vepřína a to je furt něco. Ani jeden kokot nenapíše, kua já chcu to, a za sebe kua, toto a už vás mám plné zuby. Kouska cti to nemá. Heh

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!