Chtějí vládnout, ale nenést odpovědnost.

Mám takový pocit, že když se občan se stranickou legitimací v kapse stane jedním ze zákonodárců, nějak automaticky sám sebe povýší do role nadčlověka, který, jak se zdá, má automaticky patent na rozum a nějak zapomene důvod toho, proč ho voliči do parlamentu zvolili. Podobné to je na ministerstvech a krajích. Bez ohledu na požadavky svrchovaného lidu si byrokrati za pomoci mediálního prostoru vytváří absolutní mandát moci, vztahující se prakticky na všechno. Především na to, že jich se zákony, normy, slušnost a morálka jaksi netýkají.

Politici a lidé kolem nich (placení z daní vybraných od občanů) si v zaslepení náhlého přílivu peněz ve výši, o které si sami rozhodli, nevšímají rostoucí občanské nevole vůči politikům a úředníkům, neboť nerespektují vůli suverénního lidu a bez pokory k vlastní sebe-odpovědnosti doslova pohrdají společenskou objednávkou na prosperitu, spravedlnost a pravdu.

 

Mzdové šílenství

Vládní politici korumpují navyšováním mezd státní zaměstnance s motivační vidinou toho, že je budou volit, bez ohledu na skutečnost, že pro tyto peníze stát musí drze sáhnout do kapes formou daní těm, kteří je vytvořili.

Ten, kdo vědomě porušuje pravidlo vyváženosti příjmů a výdajů, porušuje makroekonomickou rovnováhu státu a koleduje si o pořádný hospodářský průšvih. Každý ekonomicky vzdělaný člověk vám řekne, že není možné, aby ve státní sféře, která ničím nepřispívá k hospodářské produkci, byly vyšší platy, než v privátní sféře. Je to cesta k vytváření dluhu.

Kde jsou Babišova slova o zodpovědném hospodáři? V roce 2013 činily výdaje státu na mzdy cca 130 miliard. V roce 2018 se náklady vyšplhají téměř na 190 miliard. To je zřejmě to proslulé odšpuntování ekonomiky, o kterém Babiš před vstupem do politiky hřímal.

Je ale třeba pravdivě pojmenovat, co ve skutečnosti odšpuntoval. Mimo jiné i to, že počet státních zaměstnanců narostl za pět let o 40 tisíc.

 

Odšpuntované zdražování všeho

  • nemovitosti vyletěly raketově do takových výšin, že jsme se v rychlosti růstu dostali téměř na světovou špičku;
  • současně s tím ČNB zvýšila úrokové sazby a znepřístupnila řadě občanů dosáhnout na hypotéky. To bude mít obrovský vliv na budoucí spotřebu a hlavně další prohloubení nedostatku už tak chybějících bytů;
  • razantně zdražují všechny potraviny;
  • zdražují se všechny služby;
  • obrovský nárůst ceny el. energie a následně i plynu;
  • ceny stavebního materiálu stoupají neustále.

Ve své podstatě se musí zdražit vše, co je zatíženo mzdovým nárůstem. A tak občan radující se z navýšené mzdy netuší, že o ni vzápětí přijde navýšením cen všeho. To jsou neúprosné zákony ekonomiky. Jediný, kdo na této falešné hře vydělal, je „politik“, který dosáhl svého cíle a vděčný, ale oklamaný, lid ho opět zvolil.

Zběsilý růst mezd zapříčiněný politickou korupcí voličstva, razantním zvyšováním mezd státním zaměstnancům, je neudržitelný a je cestou do pekel. Zdravý růst je podmíněn zejména růstem produktivity práce a růstem produkce, který lze zabezpečit především modernizací a robotizací firem, nebo, nejefektivněji, snížením daňového zatížení. Za těchto podmínek klesají ceny a občan bohatne, protože koruna posiluje. V této oblasti stát zcela selhává a naopak svírá produkující firemní oblast daněmi a stále narůstající byrokracií, kterou ale nezapomíná za její neproduktivní zbytečnost velmi dobře platit.

Babiš se holedbá „efektivním“ výběrem daní, ale to, že za jeho vlády se zvýšily náklady na státní správu o 60 miliard, ho už vůbec nezajímá. Stát sebere daňovému poplatníkovi formou mnoha nemravných daní 70 % ze sta a ještě má málo. O neoprávněných zajišťovacích příkazech a EET u drobných živnostníků ani nemluvě.

Opět, tak jako Kalousek, i Babiš láká investory na státní dluhopisy, aby zalepil díry v rozpočtu a mohl do médií lhát, že má vyrovnaný rozpočet.

Státní dluh je stále téměř na 1.7 bilionech a každý z nás, včetně nemluvňat, je zatížen dluhem ve výši 166 tisíc. Za šest let Babišova vládnutí se nic k lepšímu nezměnilo, a to i přes to, že ekonomika šlape na plné obrátky.

Otázka zní: Proč?

Odpověď zní: Stát z toho všeho sežere 70 % na rozhazování a vlastní spotřebu, která je čím dál vyšší.

Stát opět rozdává nadnárodním korporátním molochům, stovky miliard z daní Čechů, podporuje tak odtok vysoké přidané hodnoty z naší země, a tím likviduje českou prosperitu proradným nadržováním cizákům.

Občanské protesty lidí proti politické zlovůli jsou ignorovány a přehlíženy politickou, obchodní, akademickou a mediální „elitou“. Firmy a samospráva jsou šikanovány rostoucími byrokratickými nesmysly na každém kroku. Sílící kritika je stále častěji svazována mediální cenzurou, kdy pravdu se občan nedozví z veřejnoprávních médií, ale ze svobodných informačních serverů.

Justice jako pilíř ochrany práva občana je v rozkladu a stává se z ní spíše obhájkyně gaunerů, kteří jsou společnosti prezentováni jako VIP. Vedle toho jsou justicí stíháni lidé za projevy svobody slova, např. i za to, že na vojenský konvoj vystrčí zadnici, ale nahá vystrčená zadnice na pochodu homosexuálů Prague Pride, rovnou do kamery, je v naprostém pořádku.

listina

Stát a státní zaměstnanci jsou k občanovi v podřízeném postavení

Ctihodní občané, prezident, premiér, vláda, poslanci, senátoři a 463 tisíc státních zaměstnanců jsou vašimi, našimi, zaměstnanci. Jak budou hospodařit se 70% procenty toho, co vám seberou na daních, je na vás, neboť, ať se vám to zdá divné nebo ne, vy těm úžasným politikům podepisujete pracovní smlouvu tím, že jim dáte ve volbách hlas.

Netuším, jak dlouho se lid ještě nechá do nekonečna urážet arogancí mocných a jak dlouho ještě bude snášet kriminalizaci svobodného vyjadřování zakotveného v Ústavě, za použití lidmi vytvořeného kapitálu proti nim. Mějte na paměti, že tyto finanční prostředky jsou v rukách politického establishmentu neomezené a politické nástroje, ukryté třeba za pitomou koblihou nebo neoprávněným destruktivním navyšováním platů státním zaměstnancům, jsou vychytralým nástrojem, jak se udržet u plného státního koryta. Mějte v patrnosti, že jejich vliv na média (kterých celou řadu vlastní), je totální.

Stovky miliard utopených v korupčních aférách za asistence politických špiček dělají z naší země pohádkového třesoucího se OSLA.

Hloubka všech dosavadních nemravností politické korupce je, jak se zdá, bez hranic a to vždy v minulosti vedlo k rozkladu společnosti.

Jsme svědky uplatňování jednostranného práva establishmentem vůči společnosti, ale bez jejich vlastní odpovědnosti. Politici nám nesdělují fakta, ale jen svůj názor, ten je ale v rozporu s prospěšností reality.

Dostali jsme se do bodu, kdy o chodu společnosti rozhodují neeticky smýšlející „elity“ bez morální pevnosti, v rozporu se zájmem celé společnosti, jež odmítá nadvládu nepodložených názorů a nehospodárnou spotřebu jí vyprodukovaných peněz.

SORY JAKO




105 Komentářů k Chtějí vládnout, ale nenést odpovědnost.

  1. .lak napsal:

    Z AE
    No ano.
    Ale když mluvím o brutální funkční nevzdělanosti formantů věřte tomu že to prostě tak bohužel je. Tady ti zázraci se pořád ohání nějakými imaginárními západními ho.notami a realita je s bezpečností a stavem neradostného postavení evropy o naší zemi radši nemluvě prostě takováto.

    Rozhodně nejsou to čím se prezentují s kavárnou a jÍzdami trousícími deploid uránium z otěru munice. A ten vlhký sen 80 000 žoldáků nato na ruských hranici by jim bylo konečnou a dávejte pozor v jakém čase. A že nato je armáda promuslimské organizace i polomozkům dává odpověd na nálet kobylek z araboafriky. Jsou jasnými suverény a bez nich (ruska) tedy patrně zanikneme v agendě kalergi NWO.
    Ještě postřeh ze zvědavce a nakonec *odkaz.
    včera 10:18
    Co jsou to západní hodnoty v evropě v praxi?

    Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
    Zakázková zájmová agenda helpervexly kolonialistů obchodu s lidmi, ruku v ruce s institucionálními rasisty které oběti platí.

    A zde k tomu máte náhled z PP

    Lubomír Bouše 8.1.2019 08:46:20 Odpovědět
    Židovská dynastie Rothschildů drží Británii jako své léno pevně ve spárech a všichni politici se jí báli už před 50 lety a nadále se bojí.
    Rasistický projekt NWO na zničení evropských národů a států běží od konce WWII, která jej na pár let přerušila a nemohly být dříve realizovány zásady Kalergiho projektu z 20. let před sto lety, který si objednala židovská kriminální klika Warburgů za 50 tisíc zlatých marek.
    Ale to je samozřejmě všechno konspirace putlerovských agentů, která nemá se skutečnou realitou vůbec nic společného.

    https://pravyprostor.cz/pred-50-roky-varoval-dnes-…

    36895
    Podstatné tedy nakonec
    * https://ac24.cz/-/v-pripade-valky-budou-americke-strategicke-cile-znicene-za-jednu-minutu-uvedl-satanovskij?

    • HVzV? napsal:

      PANE PŘECEDO RADOMILE BÁBKU Z PRÝ PODNIKATELSKÝCH ODBORŮ

      jistě vite,že vzniká Národni program občanů voličů.Tam stoji,že vůbec jako Středni třida NEEXISTUJETE!
      To ostatně POTVRZUJETE svým videem s buřtem.
      No pane přecedo to je malér:
      Prý kdosi ze Společnosti voličů vám před časem volal a zval vás k práci na NPV ovšem prý mali a středni podnikatelé vědi všechno líp,takže jste se ozvali až tady.
      Nedělejte si z toho nic,že neexistujete no stači,aby jste upravili svůj web tak,aby měl diskusi a vypadal jako tady NWOO!

      OVŠEM POKUD OPRAVDU EXISTUJETE,ŽE ANO A NE ŽE NE!?

      Když Babko existujete tak se tu mezi námi ozvěte nebojte se nyc se vám nestane!

    • HVzV? napsal:

      AUTHORE HAVLÍČKU VÁM NEPOMŮŽE DÁVAT TU POPISY JaK BUŘTY MIZI

      kdo to má za vás řešit,to nenapíšete.To vám nikdo neřek,že eistuje Společnost voličů kde jste členem?
      Kdyby jste radši napsal články Národniího programu občanů voličů tak by jste zjistil,kde hraje muzika!
      No založit odpory neexistujici Středni vrstvy malých a střednich podnikatelů a žinostniků no to je opravdu švanda.
      Budete taky stávkovat a vylezete s transpatenty typu OSV tvrdi,že neexistujeme a tak PROTESTUJEME,to se posranci umláti smichem!

      HAVLÍČEK VLEZTE TADY K NÁM JE TU TEPLO A ÚTULNO A HLAVNĚ JSME TU JEDINÍKTEŘI VÁM VYSVĚTLI CO JE ZAPOTŘEBI,ABY JSTE VZNIKLI!

  2. Josef Švejk napsal:

    A Češi šlapou stále jako hodinky s pohledem vytřeštěným do iPhonu, místo aby si už dávno zakoupili žlutou vestu a od dědy si půjčili vidle. Ani za 30let „demokracie“ nepochopili, že politikům musí nad hlavou neustále svítit varovný vykřičník, že příště jim tou hlavou nemusí prolétnout jenom myšlenka na konání „dobra“.

    • erg napsal:

      Vidle? No jó, to by polistopadoví borci museli všdšt co to je!!!

      • erg napsal:

        oprava: vědět

        • niSas napsal:

          Kokoti, ludry a zaprodanci si myslí, že termodynamika občanské společnosti ) chápej voe z multikulti, né z rodů) spárovaná (demograticky což se rovná jako dobrovolně) s vybíjením zdrojů okradených na základních lidských potřebách jim zajistí trvalý příjem, chápej voe „inkogníto , teda plné špajzy nejlepší zboží a nejlacinější, chápej voe, kupuješ jedno pívo nebo tank píva, že v těch rozdílech leží na ulici potenciál, kerej si smí sebrat bez dovolení, že jako patří všem, ale gdyž k temu okradení nemaj páky, (stydí se) tak že se to smí přivlastňovat že jako to nigdo jako nepotřebuje, že to vlastně ve společenském zájmu ty filcky sbírají pro potóm-ky, že teda až potom, až natáhnou hnáty do futrálu, že až pak se teho jako pro dobro lidstva nebo potomků nebo bůh ví pro jakého šlaka vzdají, …ale kua nedobrovolně. Že pokaváďě se nevymyslí nějakou umělou inteligencí přenést do té páté diměnze nějaké bitkojny, že to jako stojí na zemi z podnikatelského hlediska stejně jako ztrátová námaha. Kua kokoti.

          • proud napsal:

            Multikulti neexistuje a paklize budeme vlastnici vseho,prestane mit nejaky nakupovani a placeni smysl,proc bych platil za to co uz mam ? ;-)

          • proud napsal:

            Tim nebudou potreba zadny elity natoz vlady a uz vubec ne nejaka „seda eminence“,sef v praci se stane sefem prace a nikoliv lidi,jak to ma bejt,tedy spolupracovnikem v dile.

            • niSas napsal:

              Noa kolik je v čechách čechů, keří si můžou bouchnout do hrudi, že sou Čech. A gdyby věděli o sobě, kolik z nich by vybíralo činži od své tety, strýce báby, dědka nebo od svých potomků, kerým, teda jako až budou na Marach že jim to stejně volky nevolky předají?

              • proud napsal:

                :-)))),to nevim,ale zatim je porad system ve kterym ani kure zadarmo nehrabe,bohuzel…….a otroci?,ti maji aspon se svou almuznou utechu ze taky zadarmo nedelaj,i kdyz temer.Ono vubec co se platu tejka,je videt jak jsme silene pozadu s matematikou…….kolik lidi jede za praci buhvi kam a kdyby pocitali,zjistili by ze denne vstavaj a zerou marketovy hovna,protoze na pripravu zdravyho nemaji cas a jeste za to zaplatej,plus ostatni naklady na ono „pracovani“ a jsou v pluse treba 2 tisice po rozdeleni ma dati dal.A porad ne a ne zodpovednejm ty hlavy prozbijet,kdo chce kam,pomozme mu tam.

                • niSas napsal:

                  A gdyby stála hodina života milion bankocetlí, kerá sviňa by na to placení otroků měla, že?

                • proud napsal:

                  Presne,lidi si neuvedomujou ze je prace stoji jejich cas a anergii k zivotu!

    • geronimo napsal:

      Josef Švejk :

      zastupitelská demokracie nikdy a nikde nefungovala jinak,než jako oligarchie / plutokracie. Demokracii měli a mají tak maximálně křováci, pokud nemají náčelníka, nebo radu starších

      • proud napsal:

        Co je to,ta „demokracie“,vis?….

      • proud napsal:

        Zrejme mi odpovis tak na pul,tedy ze: vlada lidu,dobra,ale pak se ptam JAKYHO, lidu? Odpoved je SVOBODNYHO lidu,kteryhoz byla v meststskejch statech tehda naprosta mensina chranena vojakama,zbytek byli otroci.A ted si tedy predstav,co je to ta demokracie,zjednodusim ti to. Je to vlada nadrazeny mensiny vetsine………..a toho tady ma kazdej kreten kterej spoleha na to ze jsou lidi blbci,plnou drzku a drzi se jako hovno kosile jen ony prvni vety,ze vlada lidu,ale uz nevysvetli ze onen „lid“ v tomhle pripade je ona socasna elita.

        • proud napsal:

          Takze kazdej kdo vyrukuje s „demokracii“ je okamzite na rozkopani tlamy,nebo na cestu k Chocholouskovi!Nicmene je to nadhernej priklad jak az jsou lidi zpitomeli a jak lehky je ovcany zblbnout.Proto nekteri vime,ze nejdriv je potreba si to rozdat s ovcanstvim,stadnosti a nevedomosti,bez toho bude kazda snaha ktera tohle preskoci,marna.

        • geronimo napsal:

          neodpovím ti nic, pokecej si s Robem, já psal Švejkovi

          • Robo napsal:

            Nehovor meno božie nadarmo, otrok.

            • geronimo napsal:

              tvůj bůh má jména jako El Shaddai, Jahve, Jehova atd. ty chuju namyšlenej

              • Robo napsal:

                Nene, to si si ma z niekym pomýlil, otrok.

                JA som boh, boží vnuk. A teba zatracujem, otrok. Hlúposť a nevedomosť je najväčší hriech.

                S tou demokraciou ale súhlas.
                Demokracia je mýtus.

                • geronimo napsal:

                  ještě na tom nejsem tak špatně, abych nepoznal chuja

                • Robo napsal:

                  Gero, ty si proste frajer!
                  Síce otrok, ale frajer!

                • geronimo napsal:

                  Nikdo není beznadějněji zotročen, než ti, kteří falešně věří, že jsou svobodni

                  Johann Wolfgang von Goethe

                • Robo napsal:

                  Keď sa je, s jazykom na nemelie.

                  Moja babka.

      • Josef Švejk napsal:

        Žel je tomu tak, jen někteří to za posledních několik tisíc let ještě nepochopili.
        Jedině v přirozené smrti máme záruku svobody a demokracie. Kdo říká, že žijeme dnes v demokracii a svobodě, je bezesporu vůl.

  3. niSas napsal:

    No tak inteligence howad a prasat u koryt je stejná, že gdyž už se pomstít okradeným synům a dcerám od naší mámy, motivovaní ze zahraničí, že až bude pozdě, je pošlou dekretem na hranice. Polovině dají staré peétépácké kanady, na koho vynde mundůr bude ráth, dostanou na úvěr kalachy s jedním zásobníkem, někeří si budou muset vzít s sebou cepy a voni to celé budou organizovat přes drůžici ze svých kančepašalíků. Dronama budou kontrolovat rozestupy, laserem budou mířít „vlastizrádcům“ do týla a polní kuchyně budou připravovat šlichtu z babišové řepky a prošlé mouky od mooSanty. Jó, že až to poserou emigrují, už na to mají osn prověření, odjedou za gorbym na přednášku o perestrojce do ňůůjorku, že si tam dají tři palačinky za osmset kách–lí..***

  4. HVzV? napsal:

    STÁVAJICI POLITICKÉ SUBJEKTY SE SMĚJI BEZMOCNOSTI VOLIČŮ A VĚŘI

    že jsopu dostatečně prohnanéa všehoschopné,bez skrupuli a jejich systémukradeni hlasů voličů vykleštěnými žurnalisty,kteři podpindostnickým způsobem demoluji informace v jejich prospěch jim vydrži dalšich TŘICET let,přicemž se naši tzv zástupci budou vymlouvat,že nic ovlivnit ve prospěch těch,kteři je zvolili nemohou,prý maji rodinya ocitli by se jejich předsedy vyhozeni na ulici!

    BEZOHLEDNĚ PŘEHLÍŽEJI,ŽE I VOLIČI MAJÍ RODINY.

    Prý maji ještě více chudnout,ti jejich voliči.
    Nemá tu někdo nápad anebo myšlenku jak se CELÉ této politické třidy maji voliči zbavit?

    • proud napsal:

      Ten napad jsem uz psal x setkrat,marne,ovcanovi pomoct nejde.

    • HVzV? napsal:

      Pane PROUD,všichni víme,že jste dobrý borec,vime taky,že ovčané jsou tak zapomnětlivi,že za 7 dni už nevi o čem byla řeč.
      Tak nás tu napadá,byl by jste odvážny muž a napsal nějaké to slovo do pranice emajlem těm našim poslancům?
      Asi tak jako Záporožci tureckému sultánovi JESTLI ZNÁTE TEN OBRAZ.
      Mohli bychom zkusit společně se všemi zdejšimi lidovými komentátory sestavit text a počkat na odpovědi.

      TO BY BYL MARAS,CO VY NA TO?

      • proud napsal:

        Mas na mysli nejaky to slovo navic,nebo staci to co jim pisu da se rict temer obden? :-))).Ovsem,oni nekomunikuji!!! Obavam se ze psat slova uz davno nestaci,podobne jako se ucastnit demonstraci a ucit se na nich ovcansky skandovat.Uz se ani nenamahaj s vymlouvanim!

      • HVzV? napsal:

        VYMYSLET NĚCO NA CO BY REAGOVALI I VLÁDNI NEBOŽTICI

        však je nás tu jak myši at zkusi dát všichni jakékoli návrhy z čeho by dostali poslanci infarkty nebo tak něco.
        Zná někdo ten obraz,myslim,že je od Repina,.když to psali ten dopis tomu sultánovi ti kozáci!!
        Ten obraz by se hodil jako hlavička!

        • proud napsal:

          Tak malo zkusenosti mas ze nevis co vedi oni ze je pro ne schovany za cajtama nejlepsi? A to delat mrtvyho brouka!

          • proud napsal:

            Maji svoje jisty,co by se bavili s nejakejma „sockama“!

            • petr napsal:

              Jeden poslanec říkal že měl svůj kancl ve městě, denně tam seděla jeho sekretářka a za celé volební období tam nepřišel jediný člověk. Že by svého zástupce v parlamentu o něco požádal nebo ho nějak zaúkoloval.

              • HVzV? napsal:

                TEN POSRANEC NEVĚDĚL,ŽE MUZIKA HRAJE TADY A U OSV A NÁRODNIHO PROGRAMU OBČANŮ VOLIČŮ

                Který dodnes ignoroval,tak s čim by tam kdo přišel.
                Vysvětlovat komusi co je třeba udělat dovede v tomto okamžiku jen HNUTI TŘI HWĚZD a ne že ne ANO!
                Obsada toho kanclu měla zapnout PC a dát tu svoji vizi a zdejši kvítka z čertovy zahrádky by vysvětlili jak vyhrát monumentálně volby,ale vidite,že se tu nikdo z politiků doposud neobjevi,prý maji strach z voličů ,nemaji čas a spěchaji už TŘICET LET na poradu!
                Tak ať nás polibi v prdel!

        • HVzV? napsal:

          PROUDE PŘIZNEJTE SE,ŽE BY JSTE DOBŘE ZAPAD MEZI SRAČKOMETY

          z Prdlamentu jste stejný jako oni,nic nedělat a dřistat jenom ,až vám sračky tečou do holinek to je celé co tu píšete a proto se kryjete píčete ,že tomu vůbec nerozumite, protože jste pacholek podpindostníků, neomarxista, sralinista z blbowicz ,no nemáme tu všichni pravdu?

          • proud napsal:

            Nejmenujes se Slavek Popelka? Vypadas jako presne stejna blba pica. :-).Ten se taky schovava za kdejakej ideal a je to jen obycejnej blbecek jako politbyro,kouka kde co oprcat a sezrat.Oprcat uz ani ne,paprda,spis vychlastat.

            • HVzV? napsal:

              JESTLI POPELKA BYL KOZÁK TAK SE TAK JMENUJU

              a co vy pane Proude,před kterým nás varoval pan Krtecek,že se dovedete obštastnovat jen s kozami v chlívku a to ještě výhradně v sobotu,kdy máte v tom čim vás fotr udělal a čim jste, zbytek poslednich sil a na nic jiného vám už nezbyde?!

      • HVzV? napsal:

        ŽADÁNE CTĚNÉ OVČANY NEDEJTE SE ODRADIT A PÍŠTE VLÁDĚ JAKO KOZÁCI SULTÁNOVI DOPIS,ABYCHOM SE VZDALI

        O vládo,čerti turečti a čertovi bratři vy přitelíčkové Satanáše,samému Luciferovi děláte sekretáře!
        Co jste to k čertu za rytiře,když holým zadkem nerozsednete ježka,malé zviře,vaše vojsko je na hovno.
        Nebudete pod sebou čubči synové křestanské syny mít,nebojime se budeme se bít!
        Když se vám postavime obskočite strachem své matky.
        Před našim Bohem pitomci jste hadi vnuci a hnusni skřeti a na našich chujich jenom vředi.
        Praseči rypáci v kobylí řiti,psi,nepokřtěné hlavy,obskočte radši vlastni matku a ne nás.

        TO PROHLAŠUJEME MY ZÁPOROŽCI VY UBOŽÁCI.BRZY NEBUDETE PÁST ANI NAŠE KŘESŤANSKÁ PRASATA,

        Tim končime ,takže nám polibte prdel.

        Atamani Hnuti tři hvězd kteři dali tento dopis do vínku třeti hwězdy KSDH.!

        • Krtecek napsal:

          TAK CO BUDE TA DEMISE ZÁPADU NEBO NE ZÁPOROŽCI?

          http://www.novarepublika.cz/2019/01/demise-zapadu.html

          • HVzV? napsal:

            DEJTE TU KRTECEK,VY PROKLATÉ ZVIŘE DALŠI ČLÁNKY

            kde je jenom najdete,aby je tady nikdo nečetl nebot nikdo tu neví,že existuje už i okřidlená věta nápravy a ta má tuto protivládni formuli.

            Námi zvolená vláda má dlouhý krk jako žirafa a proto ji docházi všechno pozdě.
            To by bylo půl bídy,ale ona strká tu blbou palici do písku a dělá se blbá že jakonevi,že musi bohatnou jeji voliči a ne nenažrani majitelé už tak velkých peněz!

            TO MÁME POŽÁDAT PANA SOROSE O 3.9 MILE EUR

            z jeho kapsičky u vesty,aby vzniklo konečně HNUTI TŘI HWEZD které to dopracuje tak,že ty žabky ani nakonec nebude potřeba když už tu je HVzV,HzNR a hlási se KSDH?

    • John_Pitralon napsal:

      Paní Nopasarán z infocentra v Nejdku, nejde do německé firmy Witte anizanic, protože tamní SS managor by jí nenechal fotku rodiny na pracovním stole. Nejde to, v Nejdku to nejde.

      ДДТ – Это Всё, Что Остaнется После Меня https://www.youtube.com/watch?v=vGcfZ7BOfkY

  5. HVzV? napsal:

    ŘEKLO SE ŽE MY OVČANI NEPOTŘEBUJEME PROZATIM FUJERA ,PROTOŽE

    fujerem bude každý kdo tu přijde s nějakým dobrým nápadem a nejlepši by bylo kdyby byl samozřejmě SKVĚLÝ.
    Jsme tu zdá se všichnin výkvět z čertovy zahrádky,když nic tak se tu aspon posereme smíchem z tech politických kreatut,no ni?

    • niSas napsal:

      Něgdo tu psal, že otroci na západě se nemají ani tak dobře jako otroci gdysi. No já bych teda s obojkem v řetězech jak bylo zvykem za feudálů nebo v té SSquelé emerice ešte před jižanskou válkou, žít nechtěl. A příkladem sou Brémy, ne? Tam už by to prase aji snad natáhli na hák. Jenže u nás sou všichni bouchači na pravdě boží, učej se ve výřivce přechodu do páté dimenze a pracují na sobě. Tož tak. Ale možná by myslivci mohli uspořádat hon na lyšku třeba v Prahe?
      Sweet – Fox On The Run
      https://www.youtube.com/watch?v=VP2umy6TdEU

      • proud napsal:

        Ty toho na sobe moc nedelas,to mi je jasny uz jen z ty ironie o tom,ale takovejch primitivu je spousta,ztratis se.

      • Jan Kowak napsal:

        F Ukrajííně & powol-ží .. jag hejno hladowejch Wran..

        Uháání wpřed ..Red fox – pam pa.dam..
        Sasíne – nesměj sse čučmowi : ))

        • Jan Kowak napsal:

          .. já U Quelle ssem.. & Žízňňí hy hynu .. ač

          wonic neškemrám – KKARÁM – TO – mu , Gdo mi Dá-wá ww winu

          A-ha.. jo to juš ssem psal !
          .. kurwáá do pi-ču to Zejtra..

          R

          • niSas napsal:

            Viděls něgdy budhu, ježíše, vodníka, čerta nebo anděla? Viděls něgdy pátou dimenzi v mlínku na maso, v mixéru, ve výlevce, nebo na hajzlu?

            • .lak napsal:

              Je na to slovo či představa, je a to si myslíš že vesmír je tak blbej že by to neuměl jako jo. Že prej od tý pátý dimenze už si to jde blbě představit a čtvrtá je pro ty s vyšší matikou geometry co s tím lopatí malina.:-)
              Už si bil plakvůň? :-D
              https://www.tartaria.sk/zaklady/obrazy-rodnej-viery/6-uvod
              No jo ale že prý čakry a reinkarnace vymysleli reptiliáni kde je sssmichaela když si to tu zprivatizovalili archonti a mrsk jim nahrazuje poškozenou planetární síť pjetigéčkem aby jim to s vesmírem nepálilo jako hajnej kuba anče s traunberkem. To je vyloženě provokace západním ho.notám rusofoby. Jinak blboni západní mají o čakru míň a východní o dvě. Poledníkoví maj jen v trenkách a 7.milháři a donald zmrzk nemají o čem prášit.
              https://aeronet.cz/news/vime-prvni-americane-si-potichu-privlastnili-5g-satelitni-frekvence-pro-celosvetovou-internetovou-sit-starlink-huawei-s-tim-nesouhlasil-ostre-protestoval-a-zbytek-uz-znate/

              • .lak napsal:

                Sem měl šampón rok výroby 22 a pěnu do koupele taky a prodavač mne přesvědčoval že se už pajsky fakt nevidí že vypadávají z mince středy ve čtvrtek, obchod tam předtím nebyl a potom taky ne a ten khm popsal jo tramvaj i chemtrais s ptačí inteligencí 32. dimenze po druhým kafi z plezírů. kowáku ok?

                • niSas napsal:

                  A zkus to s proudem blbé pěny, takové našlehané pfff, pak budeš zklamán. Heh

              • niSas napsal:

                Už si strčil něgdy do velké výlevky trubku, třeba z badatelské vášně co se bude dít uvnitř a kolem ní běhalo čaker, tý voe ani nespočítáš. Muheeeeeee

              • proud napsal:

                Nebo blil na plakvůňa? :-))))))))))))))))))))))))))))))))

            • Jan Kowak napsal:

              Já ssem Andě-la newiděl.. ale ři.kal tu-hle
              Bruslos & Likwomrd-ka – wod Bejra , že prej wi wydě-li Mrtwoláka !!!

              U Labe..
              By-lo jí cca 12 let @ by-la úplně Sstudená ®

              • .lak napsal:

                No, nemá to šupiny? :-D z PL
                Vy blázniví revizionisti, eš, 11.01.2019 0:10:15
                Popíráte bohulibou činnost bruselu, Když na vyžraném a vyválčeném kontinentu dvěmi WW (WORLD WAR) pro idioty dvěmi světovými válkami proti lidem finančníků a darmožroutů lifrují na kontinent bez surovin, energií s půlročním vegetačním klidem araboafričany ze zemí slunce a blahobytu k vymírajícím z útlaků úžerů se svou tiskárnou ECB privilegianty, to je snad blbě uprchlíky? kterým natisknou a vám až po zboží a službách jestli se k prašivým nevěřícím psům nezachovají morálně. CO? Asi musíte do školních lavic aby jste pochopili, děti.

  6. Eschatolog napsal:

    doplňte si socialni fyziku šulici, odpovednost existuje pouze tam, kde ji nekdo po nekom vyžaduje, ty vaše pocity blondýn, že se odpovědnost vytváří z vakua jsou legrační, pracujte na sobě :-)

  7. Martin Rubáš napsal:

    Naše daně jsou extrémně vysoké. Běžný zaměstnanec zaplatí 60-70% mzdy státu.
    https://www.epshark.cz/clanek/1364/opravdu-mame-nizke-dane

    • niSas napsal:

      To je jízda sportovních slimáků na běžecké trati, kolem nich řvou sázkaři, že gdyž je malej vejvar posunou je i se slizem zpět nebo jim nasypou do cesty žhavej popel z doutníku nebo tak nějak sa to vylepšuje.

    • Petr C napsal:

      Pane Rubas ve clanku se uvadi jen to co vam strhnou primo z platu. U nas (Canada) to je jeste navic dane na vetsinu zbozi a sluzeb a ta je priblizne 12% plus skrytedane napr. pohonne hmoty, alkohol, cigarety, ruzne ekologicke dane. Nekdo proste musi zaplatit armadu byrokratu.

      • proud napsal:

        Vsak tady taky,a ty dane jsou tusim 21%? Nemluve o predrazovani,napriklad cigaret,to je vubec pokrytectvi vrchol.

        • niSas napsal:

          Pokrytectví se jen hrabe na despotické vybírání výpalného. Například tabák , tam je snad 90%ˇvýpalného. Heh.

        • niSas napsal:

          Demosgráca, že otroci si můžou volit své pasáky a hned druhej den ty kurwy svlečou kabáty, navlíknou si kožichy, , boty se zlatou špicí a kopou do těch debilů jako na fotbálku. A eště střídaj po poločase strany aby je nakopali z druhý strany. Heh

          • proud napsal:

            Prave proto nasrat,at si lidi vladnou sami,nepotrebujou pasaky.

            • niSas napsal:

              A v pezpodílové bandě zlo dějů, gde okradení synové a dcery od naší mámy jim musej , chápej voe, z námezdní povinnosti prát smradlavý fusekle, prochcaný spodky a dělat celej ten blbej občerstvovací cirkus a eště platit nájem za svoje a půčovat si svoje, , to nebude brát konce dokud to obecenstvo je v srdceryvném, radostném objetí neztiskne do bezvědomí s následkem smrti.

              • proud napsal:

                Kdykoliv muzou rict DOST! Jenze to prizdisracove neudelaj a nas par bez nich nezmuze nic,protoze to je a musi bejt zalezitost celyho naroda,bez nej to mozny neni.Jednotlivcum se da pomstit a jeste z nich udelat odstrasujici priklad a kriminalizovat je,ale kdyz se spojej vsichni,bude to o vuli naroda.

                • niSas napsal:

                  no ale gdyby v tem 1917. roce zabili Lenina, určitě by to pak bylo jinak. Heh

                • niSas napsal:

                  A eště je potřeba pochopit, že západní howada taky poslouchaj vůdce. Jejich prachy nejsou všemocný, zabij tyrana a osvobozovací rozsudek musí vzejít z bezpráví. A zápaďáci sou na řadě, a doufám, že ukážou, že mají i kus naší krve, páč než se tady začala roztahovat křesťanská víra, byli oni samozřejmě jako my syny a dcerami svých bohů. Né mordechujcké kavárny. A například v Prahe, ti bouchači, gdyby nebyli blbí, už mohli mít výpisy s adresami těch kurew z kukaččího hnízda. Jenže ve stínadlech byli naposledy červěňák s tím druhým, už sem zapoměl ména, a hádali se jen o blbého ježka. Heh

                • Petr C napsal:

                  Proude vse se deje diky netecnosti lidi. Je jednoduche brblat. Misto brblani v hospode se ma hospoda zvednout a jit brblat do kancelare posrance, ktereho zvolili. A cim vic lidi to udela tim rychleji se ledy pohnou.

                • proud napsal:

                  Sasine.Hovada te zajimat v tomhle nemusej,nybrz ti vudcove,jejich prachy vsemocny jsou z prostyho duvodu,maji jich vzdycky vic nez kolik potrebujou,aby umlatili ty ostatni a presvedcili zbytek ze jedine penize a nic nez penize.
                  Peto.Brblani,mas na mysli ty plany drby tady napriklad?To je takova knajpa,kde se tahaj hrichy a pranyruje se a nic se nemeni a ani zmenit nemuze,kdyz se pranyrujou jenom hur,nebo lip placeny sluzebnici,nebo uplny blbove co sem lezou.Ti vsichni nemuzou vubec nic zmenit,muzou jen poslouchat a delat co se po nich chce,“jinak je vymenej“!!! A kdou dobry jen k tomu aby si ti min znali z nas o ne otirali hubu,pripadne kdyz bude nejhur je povesili misto tech kdo maji skutecne viset a melo se jim zakrouti krkem hned jak se narodili!!! Brblani,voleni ci nevoleni je nam k nicemu podobne jako demonstrace,tady pomuze jenom cin,ale uvazenej cin kterymu bude predchazet dlouholeta priprava lidi aby byli takzvane znali a obeznameni.Jinou cestu k cemukoliv lepsimu nevidim,pak uz jich je kolem plno,ale jenom do pekel.

                • Petr C napsal:

                  Brblani v hospode jsem myslel obrazne. Kroutit nekomu krkem je zbytecne. Ale pozadovat zodpovednost za jejich konani a plneni volebnich slibu. V Canade mame tkz. – https://www.foia.gov – neboli freedom of information. U vas nic takeho neni? Tento act se da v celku dobre vyuzit. Vzdyt ti posranci jsou jen nasi zamestnanci.
                  Posranci si vychutnavaji svoje korytko diky pasivite lidi. Ja bych spis rekl ze problem je v tom ze vetsina lidi nic nechce zmenit. Obchodni kosik plny, bricho nema na rozdil od tela pocit hladu, zbude i na ten pocitac a na pivko tak co menit. Malo lidi vidi ze za to vse plati ceny, ktera se v budocnosti nebude dat splatit.

                • proud napsal:

                  Problem je ze za to lidi platej svym zdravim a zivotem,asi se jim libi makat ve stressu z nedustojnosti,prodavat svuj cas k zivotu co nejlevnejc,zrat „hovna“,pit chcanky tech co jsou desetileti na ruznejch jedech z lekarny a podobne a natahovat backory hodne predcasne…..

  8. niSas napsal:

    Od kapitulace rozumu a udržitelnosti, tmáři už 2019 let vítězí v nadhazování mrkve do dálky. Blboni si k temu vyrobili super navijáky, háčky všech velikostí až po harpuny s integrovanými obvody a všichni se řehtaj nad svojí blbostí, že za celou dobu se jim společnými silami nepovedlo tu mrkev chytit za pačes. No to je velevážení kokoti bída .

    • Petr C napsal:

      To mate pravdu, ale armada ovcanu se nepostavi. Tak co ocekavat. Politici by meli mit respekt pred lidma a branit jejich zajmy. Jenze respekt si lide musi musi vybojovat sami. System je vychcany tim ze uz od nejmensiho veku mlati lidem do hlav ze jsou podrizeni vlady. Zkuste se zeptat lidi co potrebuji aby mohli strilet a devadesat procent vam odpovi ze povoleni.

      • proud napsal:

        „To mate pravdu, ale armada ovcanu se nepostavi. Tak co ocekavat.“…………..az sem dobry,ale na politiky rovnou zapomen,stejne jako na jakykoliv „vudce“.Armada ovcanu se nepostavi,ale armada sectelejch obcanu uz ano. To samo o sobe uz napovida kazdymu co je potreba delat nejdriv……..

      • proud napsal:

        Vis co se rika: Ze nejhorsi srazka je vzdycky s blbcem,reseni? Odstranit blbce!Jinak se srazek nezbavis,jen blbci se budou menit,na to mas priklad i tady na nwoo,ze jich tu uz bylo a porad lezou dalsi. Tedy udelat z ovcanu obcany.

  9. Petr C napsal:

    Ja nevim jestli se da s nima neco udelat. Ale vim ze jim muzeme to jejich dobre bydlo zneprijemnit. Zadne dopisy, panflety a vselijake emaily. Nic nenahradi osobni navstevu a cim vic lidi tim lip. A budete se divit kolik krat ti namysleni politici sklapnou. Jenze opet jsme u toho nezajmu lidi. Dokud neco neskusim nikdy nereknu ze to je zbytecne.

    • proud napsal:

      Tak hrrrr na ne…………proberes se v kriminale,kdyz to dobre dopadne……

      • Petr C napsal:

        Snad si nepredstavujete nejake nasili. Ja vetsinou tam vletim kvuli nejake veci a zadam konkretni odpoved + pisemne potvrzeni. Prave ze nasili a vyhrozovani nasilim nepomuze. Sedet doma na prdeli a plivat ohen nepomuze.

      • houbeer napsal:

        Jo,uzjsem byl za starostkou taky.kvuliva nemocnejm stromum,nebezpecnejm vetvim,vysadbe novych stromu….no klasika,ze ji nemam co radit a poucovat,ze socku na nas nejlepe….tak jsem pred volbama to zverejnil.nezvolena,ale stejne zase starostkou…..

  10. Petr C napsal:

    Ve vase odkazu pisou o rozprasovani z letadel. Ja nasel jen tady to, co by prichazelo v uvahu – oficialne.
    A tady je take neco zajimaveho – https://www.naturalnews.com/048347_aerosolized_vaccines_behavioral_modification_obedience.html
    I to video je celkem zajimave.
    Proc? Proto ze jim to dovolime.

    • proud napsal:

      Ale tak jiste,spolehaj na to ze se neozvem,kdyz uz se dozvime,vsak taky delaj vsechno proto abysme na to nemeli ani cas,ani energii,ani naladu.Ale to porad neni ten pravej duvod proc to delaj ani ten pravej duvod proc jako cukr a bic.Musej mit nejakej duvod dobrej pro ne,proc.A ten mi unika,vsechno jde delat zrovna tak dobre po dobrym,jako po zlym,proc si vybrali po zlym.

  11. Petr C napsal:

    Tak oni tvrdi se to delaji pro nase dobro a hodne lidi jim to zere. Jedna z veci je redukce populace. A z toho co zbude chteji mit idioty. Mne spis prekvapuje ze lide je v tom podporuji a slepe jim veri. Zrovn dnes jsem cetl o tom jak skouseji cipovat lidi v Rusku (zapadni svet uz ani o tom svym cipovani nepise) ti lide si to nechaji delat dobrovolne a jeste jsou asi na to hrdi, proto ze se citi jako prukopnici neceho dobreho.

    • proud napsal:

      “ Mne spis prekvapuje ze lide je v tom podporuji a slepe jim veri. „…………to jsme dva takovy,protoze moje prani je ze at se deje cokoliv co se me tejka,je k tomu potreba moje pozehnani,jedina vyjimka je referendum ve kterym proti me rozhodne vetsina lidi,nikoliv stran. Vsechno ostatni je ve vztahu ke me,paklize nejsem otazanej, kriminalni cin! Ale lidi si za to muzou sami,kdyz nezadaj napravu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!