Lidice

oc_TvzyxnLY10.6. 1942 došlo k vypálení obce Lidice. Obec byla srovnána se zemí a název vymazán z mapy. Obec čítala 104 domů s 503 obyvateli. Navečer dne 9. června byly Lidice obklíčeny jednotkami SS a německé policie a nikdo nesměl obec opustit. Starosta byl přinucen vydat veškeré obecní cennosti a obyvatelé začali být po půlnoci vyváděni ze svých domovů. Muži starší 15 let byli shromažďováni ve sklepě a chlévě Horákova statku. Všechny cennější věci, koně, dobytek, zemědělské stroje apod., byly shromažďovány a odváženy do sousedního Buštěhradu. Ráno 10. června 1942 se na místo osobně dostavil K. H. Frank, aby dohlížel na likvidaci obce.

Ženy s dětmi byly za úsvitu autobusy převezeny do tělocvičny kladenského gymnázia. Mezitím byly zdi stodoly v sousedství Horákova statku obloženy slamníky a matracemi (proti odraženým střelám) a přichystána popravčí četa. Lidičtí muži byli posléze vyváděni ve skupinách na přilehlou zahradu a tam stříleni. Celkem jich na tomto místě bylo povražděno 173. Nejstaršímu bylo 84, nejmladšímu Josefu Hroníkovi 14 let. Všechny domy včetně školy, kostela a fary byly polity benzínem a podpáleny.
V následujících týdnech a měsících byly zbytky vypálených budov vyhozeny do povětří, zničen hřbitov včetně exhumace zemřelých, vykáceny stromy, sutí zavezen Podhorův rybník a vše srovnáno k nepoznání. Prostor, kde stávaly Lidice, měl být učiněn holým polem a jméno obce vymazáno z map.

Po druhé světové válce se vrátilo 143 žen a po usilovném pátrání i 17 dětí.Dnes opět rostou snahy o revizi výsledků 2. světové války a vidíme to na zvedání hlav sudeťáků, kteří by rádi v naší vlasti uspořádali sjezd.

My vlastenci toto NIKDY nedovolíme a vaše hlavy spolu s hlavami kolaborantů budou podle dekretů prezidenta Beneše opět SRAŽENY!

My NIKDY nezapomeneme.

ZBXQAp4dyHk

FnD1Yrr7tAw

vYOgrZQBkGk




102 Komentářů k Lidice

  1. karel napsal:

    Anglosasi se považují za nadřazenou rasu dodnes….Jak se dívají na Slovany výborně popsal účastník 2. sv. války Helmut Nowak ve svých románech : Jak jsem bojoval u Stalingradu, Jak jsem bojoval u Kyjeva atd., atd….Jsme pro ně (a pořád budeme) bezcenný póvl, vhodný akorát pro otročinu….

    • mp1488 napsal:

      hitler nemal rád židov

      ľsns a kotleba by splinoval každého migranta

      banderovci sú mediami vykreslený ako zlý ale v skutočnosti tiež sú proti židom

      stalin a hitler uzavreli pakt aby si rozdelili a zabili najhnusnejší národ a tím národom je poľsko veľký priateľ usa

      holokaust je mýtus tak ako lidice

      tu je článok ktorí vysvetľuje ako amerika donútila hitlera zaútočiť na rusko…+ hitler nie je zlý a bol spojenec zo stalinom http://www.nwoo.org/2018/12/12/nova-kniha-nikolaj-viktorovic-starikov-kdo-prinutil-hitlera-prepadnout-stalina/

    • mp1488 napsal:

      taktiež rudolf vasky napríklad paktuje s kotlebom a v komentároch používa výrazi heil jugend a podobne len škoda ,že to musia robiť tak skryte keby tu už bol fašizmus tak by sme splynovali židov strašne mi chýba doba stalinového ruska a hitlerového nemecka existujú zábery nemecka ešte predtým než usa donútila hitlera napadnúť stalinové rusko a to bola krásna a nádherná doba : https://www.youtube.com/watch?v=B-m9A8mY-U0

      a pozrite čo sa stalo po vojne a čo usa sa páčilo že hitlera donútili zautočiť na sovietov je to veľmi smutné : https://www.youtube.com/watch?v=SgHWSJBlnas

    • mp1488 napsal:

      Som hrdý na ľsns ,že existujú fašisti ako oni pretože len oni by zastavili židov tak ako chcel aj hitler a toto trápne video autori považujú za chybu/fail https://www.youtube.com/watch?v=Q3fe0WDR0JI

      • Člověk napsal:

        kašpárci nechtějí zobrazit zde můj komentář, to se odhalili

      • Člověk napsal:

        á, krátký to bere… tak znova, pro toho chudáčka: Pomineme-li fakt, že hitler byl plně pod vlivem židů, aby si mezi sebou zničili dobré židy a ty zlé (bohaté) nahnal na blízký východ pro založení velkého izraele, tak je to jako s rakovinou, vyřízneš jeden nádor a vznikne sto dalších- metastáze. Jediný způsob jak zastavit rakovinu je odstranit příčiny jejího vzniku (nedostatek buněčného kyslíku=kyselost a toxicitu). Stejně tak je to s chováním židů. Musíš znát mnohem více pro schopnost napravovat svět. Víš jak vzniká velmi parazitující (kdokoliv) třeba žid? Tak já ti to prozradím. Vzniká tak, že je 8.mý den po narození strašlivě zohaven, zrazen, zraněn, vytržen z bezpečí a přítomnosti jeho milujícího Lůna, vytržen z Lásky. Je jim totiž provedena obřízka a to má za následek obrovskou tragédii u tohoto človíčka, zastavení vývoje EQ pro velmi snadné ovládání a manipulace, a tedy proto se každý žid chová jako strašlivě zraněné 8 mi denní mimino. Ano, je to neuvěřitelné

      • Člověk napsal:

        Ano, je to neuvěřitelné a šokující, ale je to tak. Židi jsou skupinou lidských bytostí, které byly asi Nejvíce podvedeni a poškozeni někým pro jejich ovládnutí a následně zneužití k používání jako nástroje, pracovníky, tzv. profesionální revolucionáře. Stejně tak muslimové (bylo potřeba „nástroje“ s větší razancí), ti kromě obřízky jsou vmanipulováváni k terorizování vlastních žen ještě dříve, než počne i porodí. Tak se rodí muslim= „žid na steroidech“. Jediný způsob jak problém „zlých“ lidí vyřešit je postupovat v souladu s principem Lásky v Pravdě. Tedy konkrétně u židů (či muslimů), je to zabránit jim v hlubokém zterorizování svých vlastních novorozenců (zabránit jim v obřízce, to je to nejdůležitější) a poté jim zabránit v pojídání masa z jakýchkoliv umučených zvířat a samozřejmě žádné očkování a alespoň 80% syrové rostlinné stravy. Podstatné je také, aby jedli jen 2x denně a nejlépe monostravu a né žádný šoulet apod. Dále je potřeba

      • Člověk napsal:

        Dále je potřeba zabránit jim (v příznivých podmínkách) se zahalovat (jako bubáci), neboť jejich tělo potřebuje značnou dávku Slunce. Ideální je (v příznivých podmínkách počasí) téměř Nahota! Mít pod sebou vesnici židů, muslimů, hotentotů, kanibalů, je to uplně jedno, tak začnu na ně aplikovat přirozené změny. Ženy (za pomoci ochranky s různými nezraňujícími zbraněmi,jako např. elektrické obušky, sítě, plyny apod.) se budou moci svobodně a bezpečně promenádovat mezi muži TÉMĚŘ NAHÉ, ve Svých tradičních oděvech, krásných perlových kalhotkách s drahokamem vepředu, a muži se budou učit (bude-li potřeba pomocí elektrických sil, plynových i uspávajících malých bomb) úctě k Ženě jako ke Královně. Pak po dvou letech Kvalitní detoxikace fyzické i citové, „budou k sobě připuštěni“. Děti takto z tohoto početí vzniklé, budou žít jako v Ráji a garantuji vám, že poté za 15 let bude v této vesnici taková Krása, že by bylo nutno postavit menší raketovou obranu, protože by se začaly stahovat k vesnici Milióny slintajících bláznů (jen velmi na srdce i na tělo nemocných ubohých, zmanipulovaných lidí). Tato Vesnice, by byla (po druhém početí) Nová (a pravá) Mekka.

        ps. A židé by vyráběli velmi POCTIVĚ nádherné kuličkové kalhotky s PRAVÝM diamantem uprostřed pro muslimy a muslimové by je POCTIVĚ nosili na vlastních rukou i na zádech, pro vodu a jídlo by jim běhali, koberce jim tkali až do rána a stáli by všichni i měsíc frontu na to, aby mohli krmit lžičkou ty obnovenou Láskou počaté, v Ráji vyrostlé, Nové, přirozené, židovské nebo muslimské královny. Tak je to!

  2. proud napsal:

    …………a ted se ma stat Lidicema cela Evropa a jednotlivy „vlady“ tomu pomahaji a vsichni jsou bud slepci,nebo si na ne hrajou………..

  3. Kadlik napsal:

    At to skusej udelat si tu sjezd esesacky svine se zlou se potazou !

  4. obycejnilide7 napsal:

    Zdravím Tě Sílo žádám odplatu za náš národ a všechna válečná zvěrstva na něm provedena v 1 a 2 světové válce. Němci nám stále berou chleba pod rukama ještě v tuto dobu po válce, ožebračují nás, máme zde v České Republice méně jak třetinové mzdy v práci, cca 4x dražsí sazby za elektriku, posílají nám sem podřadné jídlo a lžou nám, vlastně mi přijde že pracujeme spíše na Němce než na naše děti, válečné reparace jsme jako stát také do dnešní chvíle nedostali a to se mi nelíbí a žádám nápravu.
    Děkuji.

    • Člověk napsal:

      Ahoj. Od „bitvy“ na Bílé hoře, vám zavedli okupanti Habsburkové, 3 jídla denně, abyste mohli otročit a oni aby vám vzali Sílu. Předtím jste měli 2 jídla denně. Po strávení veškerého jídla proběhne v žaludku a střevech tzv. hladový migrující motorický komplex, kdy pomocí vnitřních stahů se dočistí celý trávicí systém. Pokud se jí častěji než 2x denně, nemůže tento proces proběhnout pro očistu a přípravě těla na příjem Síly. Doufám, že vám to pomůže a znovu budete schopni přijímat Mou Sílu přirozenosti.

      • Člověk napsal:

        Pro jistotu doplňuji, že pro příjem Síly nesmíte mít v ústech žádný rtuťový amalgám a nesmíte se nechávat poškozovat očkováním s neurotoxickými aditivy.

        https://www.youtube.com/watch?v=If81vDpy91g
        https://www.youtube.com/watch?v=9ylnQ-T7oiA

        https://www.youtube.com/watch?v=ycpTHgQSjsk
        https://www.youtube.com/watch?v=lNeHlbwsBS4

      • pandrhola napsal:

        ej,kurňa, to abych pťestal s řízkama a karbanátky před večeří! Zkusím to.

        • obycejnilide7 napsal:

          pandrhola

          Nepřestávé a migrujícně motoricky žer dál, pak budeš silný jak silnica!
          :-)

        • Jan Kowak napsal:

          Pandrholo.. já wypi-ju bečku wajnos & Smrťá-ka ss scroupnu i z
          .. papanákem ..grrr : //

          ps : KRTe wood rá-na mi NEJDOU hodinky..
          Co TO tá-ram ne nejdou mě nejdou fkláDat pří.spěw.kos !

          anonymní w.d.

      • proud napsal:

        Mozna na tom neco je,ale v pripade ze se ji 1x za 24 hodin,coz i dava smysl v pripade prvobytne pospolny spolecnosti kdy nebyl cas „celej den jen zrat“, protoze jinak cerpas zasoby z jater,nez dojde na podkozni tuk,coz se mi zda uzce souvisi s onou „praci“ strev pri cisteni…………….Ovsem i u toho mame nejaky „kdyby“,to zasadni,je „kdyby nejaka kdy bejvala existovala“.Nemam ten pocit ze onen vyvoj cloveka z opice existoval.

        • Petr C napsal:

          Proude, jednou denne by se mohlo jist pokud by bylo jidlo vyzivne a cerstve. Niceni jsme hlavne kvalitou potravinovych produktu. Pokud telu neco chybi, rekne si o to samo. Bohuzel pri dnesni kvalite potravin telu porad neco chybi.

          • proud napsal:

            To je tema urcite na dyl,ja reagoval na castost jidla vzhledem k cisteni se,nebo hubnuti…………..

      • proud napsal:

        Nicmene by me celkem zajimalo,jakouze to „Silu“ mas vlastne na mysli,ze souvisi s jidlem a cistenim se ;-)

      • obycejnilide7 napsal:

        Člověk napsal: 12.6.2019 (12.03)

        ———–
        A ty si které – že píšeš „vás“?? Mrké inžinýre nejsu tu za plastelínu ty hovne.
        Nepíšu totiž o tej síle z fyziky ale o něčem docela jiném, tož spi dál a pak zhasni.

        PS
        Kdyby Tě totiž Síla permanentně neoživovala zároven tak jako mne a vše živé zde, už tu nejsi (a ani o tém nevíš)…

  5. proud napsal:

    „Sila“ je jeden z nejmocnejsich nastroju,ne-li nejmocnejsi,kdyz se s ni umi zachazet v souladu se zakony Universa…………..

    • obycejnilide7 napsal:

      proud

      Zdravím Proude. Když vynechám slovo „kdyby“… a všimnu si veškeré té krásy zde na Zemi, tak mi přijde že přeci by fakt měla (resp. MUSÍ…) existovat okamžitá přímá zpětná vazba od Stvořeného ke Stvořiteli… Když vezmu v úvahu to vše krásný co zde je stvořeno a tu „námahu“ s tím spojenou a tak, myslím bylo by dost naivní domnívat se, že člověk nemože hovořit se ZDROJem (Stvořitelem, …) napřímo.
      Prostě mi to dává smysl.

      • proud napsal:

        Zdar :-).To je z myho pohledu tezko povedet,mam za to ze stvoritel stvoril,tedy pouze stvoril,a povedla se mu dokonalost.Ale dal se do onoho stvoreni nevmesuje,coz je zaklad dany svobody,takze ho ciste teoreticky zpetna vazba nezajima,nebo naopak ano,ale jen z duvodu uceni se a mozna zabavy,kdovi,za tim ucelem ma dlouhodoby mechanismy oprav, kdyz se nahodou idiot co si rika homo ssapiens zabije a zlikviduje i svou planetu navzdory tomu ze ho stvoril k obrazu svymu a dal mu i svy drahocenny nastroje,aby pokracoval v jeho dile,nikoliv aby ho znicil.

        • obycejnilide7 napsal:

          Však to z teho plyne (i logicky – zapadá to do té „dokonalosti“). Áno nevměšuje se, ale možnost na okamžitou zpětnou vazbu od Stvořeného by měla být zachována… Svoboda funguje i nadále. Prostě dokonalé. Popisuju zde navíc osobní zkušenost.

          • proud napsal:

            Jj,a tim spis si prave myslim,ze to nakonec proste zvladneme,uz jen proto,ze jsme „jeho“ deti ;-).Ovsem jak moc to bude „bolet“,je jenom na nas,mame svobodnou vuli……….Ze si uzurpuje onu vuli a svobodu jen malinka nase cast uz je jen nase vec,nikoliv jeho,navarili jsme si,musime i snist.

            • Člověk napsal:

              „navarili jsme si,musime i snist.“ Asi ano. Vždyť uvaž, že např. obyčejní lidé prosí o radu jak k Síle, a pak, když ji dostanou, tak mně obviní z toho, že myslím sílu rovnu zrychlení krát hmotnost a navíc ukazují jen svou slabost když odmítají pro trochu nepohodlí se zbavit více jak dvou jídel denně, tak ukazují, že oprávněně a jen chvíli prosí o Sílu, neboť ta jejich se rovná hovnu. Pro lepší pochopení, těch kteří mají zájem o Sílu, zde dávám ještě tento zajímavý a mnohokráte ověřený, platný text.

              Esejské evangelium míru
              „A nedychtěte spotřebovat všechny věci, které všude uvidíte. Neboť vpravdě pravím vám, když všechny ty druhy potravy ve svém těle smícháte, skončí mír ve vašem těle a zpustoší ho nekonečný boj. A bude zahubeno, tak jako rodiny a královské říše přivodí svůj zánik, když se rozdělí. Neboť váš Bůh je Bůh míru a nepodporuje žádné rozdělení. Nepřivolávejte na sebe tedy jeho prokletí, aby vás nevyhnal od svého stolu a vy jste nebyli nuceni jít ke stolu Satana, kde oheň hříchů, nemocí a smrti zahubí vaše tělo.

              A když jíte, nejezte až do plnosti. Prchejte před pokušením Satana a poslouchejte hlasy andělů Božích. Neboť Satan a jeho moc vás svádí, abyste jedli víc a víc. Žijte z Ducha a odolejte žádostem těla. A váš půst bude pokaždé radostí v očích Božích andělů. Tak pozorujte, kolik jste snědli, když jste sytí a jezte vždy o jednu třetinu méně. Množství vaší denní potravy by nemělo být menší než jedna třetina, ale hlídejte, abyste nepřekročili dvě třetiny. Pak vám Boží andělé vždy pomohou a neupadnete do zvůle Satana a jeho nemocí. Neztěžujte práci andělům ve svém těle častým jídlem. Neboť vpravdě pravím vám, ten, kdo jí během dne více než dvakrát, koná v sobě satanskou práci. A Boží andělé opustí jeho tělo a brzy nato ho převezme Satan do své moci.

              Jezte jen, když je slunce vysoko na obloze a opět, když zapadne. A neuvidíte žádnou nemoc, neboť to najde zalíbení v očích Pána. A jestli chcete, aby se andělé Boží z vašeho těla radovali a Satan se vám zdaleka vyhýbal, pak sedejte u Božího stolu jen jednou denně. Pak budou Vaše dny na zemi dlouhé, neboť toto najde obzvláštní zalíbení v očích Pána.“

              • Robo napsal:

                Nemáme Pána.
                … že sa do toho pletiem ..

                A pardon, celé som to nečítal…po jedení v noci sú ťažké sny…

              • obycejnilide7 napsal:

                to nick Člověk

                Myšleno bylo tak, že k článku pro mne smutného výročí
                Lidic 10.6. 1942
                otáčet přání do nějakého směšného úhlu v popisu počtu jídel denně to zase ne, na to lze použít jiné diskuse. Jídlo zde vynechme a netrolme.
                Tak pak se nedivme že su přesně takový,když se někdo takto při-sé_re a otáčí smysl příspěvku pro nějakou dohadovačku vo žrádle.

                Je snad jasný že tělo lze čistit půstováním na to netřeba esejských bo kýho šlaka.
                Snídat lze později a tělo pak ráno vyloučí mnohé snáze. Pak někdy použít očisty trubek atd.

                • Člověk napsal:

                  Lidice jsou důsledkem nerespektování života podle Esejských (podle přirozenosti), tj. důsledkem požívání více než dvou jídel denně, obilí mořeného rtutí, klíčku a slupky zbavených zrnin, nestravitelných míchanic (proteiny cukry), alkoholu a nedostatku svobodné (neomezované) lásky, především té první. V lidském mikrobiomu je 100-1000x více DNA než v celém člověku. Pokud „jídlo zde vynecháme“, tak nám zbyde k diskuzi 100-1000x méně než nic. Je samozřejmé, že přijmout naráz celou pravdu je pro mnohé velmi nelehké a rádi by si věci zjednodušovali, ale faktem je též to, že pokud by se „Lidice“ staly v době přirozeněji vedeného života Slovanů, např. v době Velké Tartárie, tak by tehdejší Slované celou oblast uzavřeli (tak jako Čínu zdí) a snažili se zjistit, jakou nemocí, jakým druhem lepry, všichni obyvatelé střední Evropy onemocněli, že dopustili „Lidice, Mnichov, Habsburky, Přemyslovce…“ Stačilo by však jen krátce se jim podívat „do talíře a postele“.

                • obycejnilide7 napsal:

                  Člověk napsal: 13.6.2019 (0.26)

                  Táhni v řiť inžinýre.
                  Moja žádost stále platí.

                • Člověk napsal:

                  obycejnilide7 napsal:
                  13.6.2019 (7.43)

                  Sám si táhni v řiť. Moje pravda o tvé „žádosti“ stále platí.

                • Člověk napsal:

                  obycejnilide7 napsal:
                  13.6.2019 (7.43)

                  a „muslimské Lidice“ či kolorektální karcinom tě už přesvědčí, že mám pravdu.

                • obycejnilide7 napsal:

                  Člověk napsal: 13.6.2019 (11.03)

                  První slovo pláátííí, druhýý leze z gááátííí!
                  a máš to ty hovne inženýrskej. :-P

                • obycejnilide7 napsal:

                  Člověk

                  Co se sem vtíráš jak smrad Vladimíre, je ti to stále hovno platny.

                • Člověk napsal:

                  Platí mé první slovo, že nemáš „žrát jako prase“, neb poté píšeš, jak patrno, jako vypadlý odpadní lepivý produkt značně narušeného mikrobiomu hovnivála. Patologické přežírání se a z něj plynoucí výskyt kolujících výkalů v celém tvém těle je to, co tě nejvíce trápí. Tak jsme na to přece jen přišli. Tvůj mikrobiom je systémově i funkčně velmi narušen. Rovněž tak kognitivní dopady této nerovnováhy jsou značné a patrné = projevená neschopnost uvědomění si hlubších souvislostí, důraz je kladen na zachování častého přísunu „potravy“ = fekálií do tvého nevyváženého mikrobiomu, vlastními dotazy projevený náznak nedostatku životní energie, informační přímo zoufalé volání organismu o pomoc, lze předpokládat i značné dysfunkční hormonální změny, deficience makro a mikronutrientů, při současné intoxikaci organismu hraničícího až se sepsí, jak přímým působením metabolických zplodin, tak i nepřímo působením celkově rozkolísaného mikrobiomu. V citové oblasti je výrazná absence lidského vcítění, hraničící s psychopatií. Stav je jistě výsledkem dlouhodobého procesu, neb nebylo nikdy diskutováno, že k této změně došlo náhle = akutně poškozením Nejen mikrobiomu. Stav je tedy výsledkem dlouhodobé otravy vlastními, toxickými (šíleně toxickými) Hovny. Proto lze předpokládat, že dlouhodobá toxémie má za následek dlouhodobě zavedenou a již i poměrně živelnou snahu organismu o rychlou a celkovou detoxikaci, jak z pevných, tak i kapalných, plynných, ba i sublimujících zplodin. Doporučení a závěr: Nežer Hnoji! Ještě že tě nelze pachově skrze internet cítit. Je potřeba si opravdu hlídat všechny tzv. „chytré“ aplikace virtuální reality.

                • obycejnilide7 napsal:

                  Pěkně piš dál Vladi, nenech se rušit. Jako bych tu ani nebyl..
                  :-D

              • proud napsal:

                „Esejské evangelium míru
                „A nedychtěte spotřebovat všechny věci, které všude uvidíte. Neboť vpravdě pravím vám, když všechny ty druhy potravy ve svém těle smícháte, skončí mír ve vašem těle a zpustoší ho nekonečný boj. A bude zahubeno, tak jako rodiny a královské říše přivodí svůj zánik, když se rozdělí. Neboť váš Bůh je Bůh míru a nepodporuje žádné rozdělení. Nepřivolávejte na sebe tedy jeho prokletí, aby vás nevyhnal od svého stolu a vy jste nebyli nuceni jít ke stolu Satana, kde oheň hříchů, nemocí a smrti zahubí vaše tělo.“……………uz jenom tohle mi staci abych vedel co jsi zac i se svou silou a vsim ostatnim…………….jinejma slovama: „Nic jsi nepochopil,Ivanku“!

                • Člověk napsal:

                  Vidíš to Ramcho? Jak tvé hračky, jenž mnohokráte a všemi možnými způsoby prosím o (jejich) vysvětlení (o uvedení Jména těch, jenž jsou schopni cokoliv stvořit) si akorát tak manipulačně účelově vytrhávají věci z kontextu a samozřejmě nejsou schopni zde napsat ani jediné (jiné než Tvé) Jméno. Řekni, jak je lze probudit.

  6. Člověk napsal:

    nemáte Toho, kdo by vám přidal Sílu, neboť jste opuštěni z vlastní nepřirozenosti

    • proud napsal:

      Skutecne nemame,bereme si ji sami,naprosto prirozene a nechavame ji pro nas pracovat ;-)

      • Člověk napsal:

        rád bych viděl Toho, kdo jakkoliv ovládá, „bere si“ , vyrábí a řídí např. biony (Wilhelm Reich), či jejich enzymy

        • Robo napsal:

          Kvantoví fyzici by vám možno vysvetlili (nech ostaneme na neutrálnej pôde).

          • Člověk napsal:

            kdo vyrobil biony či enzymy? (né využil pravidel jejich vzniku, např. při „výrobě“ jogurtu, ale skutečnou výrobu, stačí i jediné živé buňky). Jméno prosím…

        • proud napsal:

          Ze to nedokazes ty, ti nedava pravo tak soudit o vsech ostatnich ;-)

          • Člověk napsal:

            otázka není souzení, proto: ach, jejich Jména jsou?

            • proud napsal:

              “ Člověk napsal:
              12.6.2019 (19.41)

              rád bych viděl Toho, kdo jakkoliv ovládá, „bere si“ , vyrábí a řídí např. biony (Wilhelm Reich), či jejich enzymy“…………………tomu rikas otazka?….zajimavy……

              • Člověk napsal:

                ano, tomu:

                „Člověk napsal:
                12.6.2019 (19.57)

                kdo vyrobil biony či enzymy? “

                říkám otázka. Ach, Pane Síly, (Ramcho), proč zrovna já? Proč já se musím tak ponížit, abych „hovořil“ s tvými výrobky pro jejich záchranu a přitom Ty se mi přímo ani neozveš, jen náznaky „náhod“ a sny, proč necháváš své hračky kazit se a upadat, přímo přede mnou a Ty jen mlčíš???

                • Robo napsal:

                  Už som vysvetľoval, že Pána nemáme.
                  Sme časťou Ramchy, nieje to náš pán.

                • Člověk napsal:

                  Robo napsal:
                  13.6.2019 (14.19)

                  Už som vysvetľoval, že Pána nemáme.
                  Sme časťou Ramchy, nieje to náš pán.

                  Vidíš to Ramcho? Jak tvé hračky, jenž mnohokráte a všemi možnými způsoby prosím o (jejich) vysvětlení (o uvedení Jména těch, jenž jsou schopni cokoliv stvořit) si akorát tak komolí a redukují Tvé jméno z Pána Síly na Pána, aby měli „argument“ pro „útěk“ od tvého Nepřekročitelného zákona (přírody), (neboť jejich vnitřní nečistota je značná), tak samozřejmě nejsou schopni zde napsat ani jediné (jiné než Tvé) Jméno. Řekni, jak je lze probudit. Stvořil sis hračky. Vím to, neboť jsem poznal částečku složitosti tvého života. Dokonalé strojky, nepochopitelnou komplexností vytvořené pohyblivé panáčky, od nejmenších po největší. Dal jsi jim nespočet koleček, všechny správně a přesně do sebe zapadající, pérka a klíček k natahování. Pak jsi některým dal schopnost vidět část svých koleček. Pak jsi natáhl a vše spustil. Poté, když některým spadly na jejich oči klapky, začali oni tvrdit, že si vyrábějí svá kolečka a klíček sami, a když je vyzvu aby mi ukázali jediného Toho, který je schopen vyrobit i Tvé jediné a třebas i to nejjednodušší kolečko, abych se na Něj podíval, jak to vyrábí, tak NEJSOU toho schopni! Co teď? Řekni mi, čím jsou tvořeny ty jejich klapky na očích, jenž jim slepě umožňují tvrdit, že jsou schopni vyrobit Tvé jediné živé kolečko, i když toho nejsou schopni. Tvrdí opakovaně někteří z nich, že to dokážou a když se jich zeptám na ta Jména, odmítají (kromě Tvého) napsat i Jediné jméno Tohoto Tvůrce a přesto všechno si to nechtějí přiznat, že toho nejsou schopni. NIKDE A NIKDY, kromě Tebe, ani jedinkrát, nikde, nikde, nikde. Nedokázali to jedinkrát. Kde to dokázali? NIKDE. Když někdo z nich znova prohlásí, že to nemohu vědět, neboť jejich klapky na očích z nich udělaly prázdné kafemlýnky, tedy poté se jich zeptám, kde to dokázali, jejich odpověď je ZASE PRÁZDNÁ. Tak vidíš, jak jsou pokaženy tvé hračky. Moc. Měl bys je spravit. Já (a nejen já) si to přejeme. Pro žití v pravdě, pro harmonii. Ta harmonie se kvůli jejich slepotě kazí. A tak lžou (parazitují), aby se dostali k tomu, co jim nenáleží. Tak se kazí harmonie na Zemi. Jak se projevíš? Sundáš jim ty klapky z očí přímo a nebo nám vidoucím prozradíš, čím jsou ty jejich klapky tvořeny? Přímo i nepřímo. Třebas i nepřímo mi to prozraď, pro mou snahu tak trpělivě hledat a najít pravdu, pro mou lásku ve mně. Řekni mi, čím.

                • Robo napsal:

                  Človek, máš otca? Normálneho otca, čo žije s tvojou mamou. Normálny model rodiny.
                  Pamätáš sa na to aspoň z detstva?

                  Teraz povedz – je tvoj otec Pán?

                  Vy mrchy kresťanské ste všetci rovnakí.
                  Najskôr mierne, postupne čoraz agresívnejšie budete podsúvať svoje bludy na zakrytie vecí, jak sú.

                • Člověk napsal:

                  Přesně tak, skrýváte věci takové, jaké jsou. A zda je můj otec Pán Síly (orgasmu)? Jo.

                • Robo napsal:

                  Tak to si mal napísať hneď, že sa bavíme o tvojom Predkovi.

                  Ja furt, že o vašom bohovi/satanovi.

                  Vidíš, stačí napísať jasné, že ti ide len o jebačku (v tom prípade by som do toho nezaťažoval otca. Ale vy máte zrejme spolu iné vzťahy).

    • Eschatolog napsal:

      prána je, je jen na tobě , jestli si ji vezmeš nebo nechceš,
      s personifikací „stvořitele“ bych to nepřeháněl, ale nikomu nevnucuji své mínění

      • Jan Kowak napsal:

        Patri hore.. pod to-ho ge-je .. Člowě-ka qq ( šetřim totiž
        ing. oust ) a tag použíwam wam wša-dy ma-lý píssmena : ((

        Wši-mli ste si ?

  7. Člověk napsal:

    Dnes ve 12:13 jsem zde napsal ještě jeden příspěvek, ale nebyl doposud schválen, domnívám se, že z důvodu existence odkazů. Proto jej zde vkládám takto: „Člověk napsal:
    Komentář čeká na schválení.
    12.6.2019 (12.13)
    Pro jistotu doplňuji, že pro příjem Síly nesmíte mít v ústech žádný rtuťový amalgám a nesmíte se nechávat poškozovat očkováním s neurotoxickými aditivy.“
    a zde 4 odkazy na tytrubka, s názvem:

    1. Mercury vapor from amalgam
    8 700 zhlédnutí
    Dr. Sergej Jurčenko
    Publikováno 16. 1. 2014

    2. SMOKING TEETH = POISON GAS
    1 007 300 zhlédnutí
    David Kennedy, DDS
    Publikováno 30. 1. 2007

    3. PRAVDA O OČKOVANÍ – Anita Petek
    41 910 zhlédnutí
    barbus65
    Publikováno 11. 7. 2013

    4. 25.5.2018 – Svobodné rádio – Studio Beta – Doktorka Eleková o současné epidemii spalniček.
    1 982 zhlédnutí
    Alternativa
    Publikováno 26. 5. 2018

  8. Člověk napsal:

    největší Síla je:

    iSphere (Orgasmatron) el Tablet del futuro
    15 107 zhlédnutí
    Adolfo García Yagüe
    Publikováno 21. 9. 2011

  9. proud napsal:

    Neni kam s tim,ale je to pekny,Zdenek neumi moc „mluvit jasne“,ale srovnany to ma,prestoze se vsim uplne nesouhlasim,obecne mu hodne fandim,je tak nejak „nejbliz“. https://ulozto.cz/!nGeDWN5n0ZNv/vzdelavanie-pre-dospelych-94-kopne-pravo-obciny-drzavy-2-mp4

    • proud napsal:

      Musim se ho zeptat odkud to vsechno ma.

      • Jan Kowak napsal:

        Pitralone.. ráno sem ti psal – wohledně tě twejch IMPERTINENCÍ , co
        sse tý-če EET ..Dicky Minaj , Honga a Kissáků a ale mi

        TO neproš-lo cez ČSSD kapschu : /
        .. jóó halt gdo jinskýmu já-mu kope – ss sám do ní
        Pam pa dam..

        no mě snad jebne !

        M w.d.

      • Jan Kowak napsal:

        Pitralone.. ráno sem ti psal – wohledně tě twejch IMPERTINENCÍ , co
        sse tý-če EET ..Dicky Minaj , Honga a Kissáků a ale mi

        TO neproš-lo cez ČSSD kapschu : /
        .. jóó halt gdo jinskýmu já-mu kope – ss sám do ní
        Pam pa dam..

        no mě snad jebne !

        M w.d.

  10. John_Pitralon napsal:

    Kapša a droni furt buzerujou. Já jsem zkoušel psát na dotykáči, sice to de, ale je jako když mě věší gectapo.

    Janelle Monáe – Crazy, Classic, Life https://www.youtube.com/watch?v=cx30_oXJDaY

  11. proud napsal:

    Nepotrebujeme se vybijet………..staci jenom pockat……. https://www.biosferaklub.info/ludia-dostavaju-do-organizmu-mikroplast-dychanim-aj-jedlom/

  12. Člověk napsal:

    Jak nahoře tak dole, všechno je jinak, není důležité co vychází ale co vchází (neboť co vchází, poté zákonitě vytváří to, co vychází-bez přetvářky). Jak se kdo chová k sobě-ke svému vnitřku, tak se pak chová i ke světu-ke svému vnějšku.

    • proud napsal:

      „Jak se kdo chová k sobě-ke svému vnitřku, tak se pak chová i ke světu-ke svému vnějšku.“…………..coz je namodelovany a jsou dany priklady prave zvnejsku! Chovani takzvane prejimame,ucime se ho…………

      • houbeer napsal:

        ja s nim souhlasim,ze jak se mame radi,tak potom muzeme teprve mit radi neco vne naseho ja.kdo se nema rad,tak na sebe kašle,nasledne trpi vsimmoznym a vne uz jen vyzaruje zmar apod.

        • proud napsal:

          Kdo vi :-).Treba mate i pravdu,ale ze svejch zkusenosti ji popiram,poznal jsem v tomhle zivote hodne lidi a rozhodne mi neprijde ze jejich chovani ke druhejm je spjaty s nejakou sebelaskou,nebo jejich vizazi,vetsinou slo o takzvany „zrcadleni“ by se dalo rict,a tak se casto chovam i sam,to znamena ze kdo me poskodi,dostane to ode me zpatky NEprimerene vic,aby na to do smrti nezapomel!!! A to skutecne funguje!

          • houbeer napsal:

            vsichni piseme ze zkušenosti.,,sebelaska“neni image.kdo by nechtel byt ,,stastny“?-tzn.nezazivat strach,uzkost,stres,predsudky,zlost,zmar,atd.nemluve o fyz.zdravi(ve zdr.těle,zdr.duch)a k tomu dospejeme ,, péčí“o sebe v komplexnosti.dokud k sobe nebudeme uprimni,tak to nejde ani navenek.

    • proud napsal:

      „Jak nahoře tak dole, všechno je jinak“……………jen tohle tedy plati.Ale musi se to umet chapat i podavat,coz ti jak je videt na prikladu,moc nejde :-)

      • Člověk napsal:

        Chápat tě nenaučím, je potřeba mít široký záběr poznání, tak alespoň k přiblížení: náš vnitřek je vnějšek světa, kde se světa (např. pomocí mikroklků) blízce dotýkáme a interagujeme. Tak stavíc a formujíc náš svět vnitřní z vnějšího, formujeme poté i svět vnější. Nepřejímáme nic z toho, co Plně nesouzní s naším Mikrobiomem. S jeho stavem, šířkou, hloubkou, s jeho Vlastním cítěním. „Všechno je jinak“ souvisí s: „není důležité co vychází ale co vchází“, neboť právě opačně se to píše v tlustých Bichlích. V závorce je to však vysvětleno.

        nebo zde:
        …“Kromě toho existuje výzkum, který naznačuje, že manipulování se střevními bakteriemi může jistým způsobem vytvářet modely chování vztahující se k úzkosti a depresi.

        Jedna studie z roku 2013 zjistila, že nahrazení střevních bakterií úzkostlivých myší bakteriemi odvážných myší, vedlo k tomu, že myši začaly být méně úzkostlivé a více společenské.

        Fungovalo to i obráceně – odvážné myši se staly plachými, když dostaly bakterie úzkostlivých myší a agresivní myši se uklidnily, když vědci pomocí změny stravy pozměnili jejich střevní bakterie. Podávali jim probiotika nebo antibiotika.“

        zdroj:https://www.vylectese.cz/jak-bakterie-v-nasem-streve-ovlivnuji-nas-mozek-a-mysleni/

        nebo zde: „Vážni, nežní, smiešni
        aj tak nikdy nemáš na nich
        Sú nevinní aj hriešni
        a nepodobní im tým z kníh“

        zdroj:https://www.youtube.com/watch?v=YqNrnoLc1fc

        • proud napsal:

          Nerikam ze na tom nic neni,ale i pres to ze hodne vis ukazujes,ze si pletes dojem a prujem :-). Je potreba dobre sledovat kdy to funguje a kdy ne a proc.Proto jsem ti psal zes dal spatnej priklad,coz jsi skutecne udelal,protoze jsi pletl jablka s hruskama!Nezapomen ze jako jediny disponujeme intuici a rozumem,tedy ze jsme schopny si ruzny pochody ridit,paklize si je konecne uvedomime,tak jako stvoritel! To znamena ze oproti jinejm tvorum mame moznost vedomyho tvoreni a pretvareni!To znamena jinejma slovama,kratce a jasne,ze kdyz si leccos uvedomime a naucime se to,muzeme delat co chceme,cokoliv,jediny na co je potreba dat pozor jsou zakony Universa,i ty muzeme obejit,ale od tech se nam to rozhodne vrati!!!!

        • proud napsal:

          Ovsem je pravdou ze nic neni „zadarmo“,je potreba se ucit a poznavat,aby platilo kontrolovane a vedome co jsem vejs napsal,jinak je z toho jen chaos a bordel.Podobne jako si ty pletes silu a „Silu“ ;-)

          • Člověk napsal:

            Neboj se chaosu. Řád je vrozený. A jestli tě záhy opustili tví Stvořitelé, i když jsi Je tehdy potřeboval, nezlob se na ně, nechtěli to tak, chtěli být Pořád s tebou, aby ses nikdy nebál, jen neměli z různých důvodů v sobě SVŮJ Mikrobiom. Stvoření je stvořeno vždy s Láskou. A Láska je Největší.

            Elvis Presley : Bridge Over Troubled Water
            91 650 zhlédnutí
            Jackie Love
            Publikováno 7. 7. 2008

            https://www.youtube.com/watch?v=p8M4D8we4hk

            Putin vystavěl most na Krym. Já to dokážu všude, i k tobě, Kdekoliv. Přes všechny moře, které jsou. Neboť mám SVŮJ Mikrobiom. Stvořený, stále tvořený a vrozeným řádem Lásky řízený Mikrobiom, v celém mém organismu.

            Simon & Garfunkel – Bridge Over Troubled Water HD (Lyrics)
            435 339 zhlédnutí
            Ken W
            Publikováno 29. 12. 2012

            https://www.youtube.com/watch?v=iIm-YTrs4tM

            • proud napsal:

              Tak mezi nama,zajimalo by me kdo to prisel s tou tolik vyrvavanou a hovno platnou „laskou“,ze by slunickari?……..

              • proud napsal:

                Vsude sama laska a zmar,valka a bida,zajimava kombinace,uz hitlerovci porvavali cista rasa,poradek a rad a zabijeli kam se hnuli……….a ted jim nas napriklad Petricek a mnozi jini lezou na Ukrajine do prdele,jeste se s tim kreteni vytahujou………..aspon vime koho povesit mezi prvnima,at jsou vdecni za reinkarnaci!

                • proud napsal:

                  ……samozrejme je tedy povesime s laskou! ;-)

                • proud napsal:

                  Doufam ze prece jen driv nez dostanou zase statisice a miliony vedome do nestesti uplne.

                • Člověk napsal:

                  vyřvávanou a „láskou“, to ano, ale o té přece nepíšu. Já píšu o Lásce. Ta překoná vše. Vždyť i ten její nedostatek tě tak strašně trápí… Utíkáš jim (mi) utíkáš, neboť se bojíš, že tě oni zase opustí(m), ale já tě neopustím, ty jejich dítě, to ani neumím… Já přece nechci, aby ses nutil do jakýchkoliv umělých pocitů. Já od tebe jen chci jednu maličkou věc, abys (ale nesmíš mít amalgám se rtutí) jedl jen dva krát denně. To je všechno. Pak, to zlepšení života, posílení (a osušení tvých slz) přijde samo a časem. Je to tak. Samozřejmě že je to individuální a záleží na tom, jak moc ti kdo ublížil, jakým vším způsobem a jak moc se do toho (obnovení přirozeného mikrobiomu) ponoříš. Ale v každém případě si začneš postupně, třebas i podvědomě, dokonce v podstatě automaticky, vybírat lepší jídlo, větší podíl syrové zeleniny a ovoce, začneš vynechávat umučená zvířata, kokakolu (a v podstatě obrovské množství výrobků) s přidanou „chuťovou esencí“ z potracených lidských plodů, zařadíš krátké půsty, pak budeš i méně míchat nevhodné kombinace jídel, pak tvůj takto probuzený organismus se začne dožadovat např. častějšího pobytu na slunci, většího pohybu (bude energie) místo psaní u počítače, plavání v jezeru, pomáhání lidem jen tak, a ani se nenaděješ a budeš se divit, jaká obrovská změna se s tebou stane, jaká Energie začne kolem tebe proudit, jak úplně jiný budeš vést život, radostný a plný síly, povzbuzující, spojující, očišťující a dodaleka smysl dávající a spoluvytvářející. Najednou ti bude tolik věcí jasných, což dnes není možné. A pak, když se naplněn Přirozeným Mikrobiomem setkáš s jakýmkoliv problémem, budeš vědět co dělat. Třeba se potkáš s tzv. „zlými“ lidmi = s nemocnými osobami (téměř každým člověkem). A ihned budeš vědět a přemýšlet nad řešením toho, že jsou produktem neurotoxické vakcinace, traumatického porodu a hluboce poškozeného Mikrobiomu svého i svých Rodičů, což mělo za následek „zranění, chaos a bolest“ na těle či v srdci malému človíčkovi. No vidíš a ty bys pak chtěl v dospělosti tyto zraněné někam „věšet“. To je to tvé „řešení“. Tedy vytváření jen dalšího zla. Ale skutečně řešit, tedy např. zabránit zraňování lidmi (s poškozeným Mikrobiomem) a zabránit poškozování (negativní modifikaci) Mikrobiomu, to né, to bys vůbec neřešil, naopak, nejraději by ses tomu, co je dobro tvořící, nejvíce vyhnul obloukem, ještě bys takto mohl vykonat něco dobrého. (a to by tě za to nepochválila tvá vzpomínka bolestná a zmodifikovaný Mikrobiom). Ale proto ti nepíši, abych ti něco vyčítal, to ne, vím že jsi v srdci moc zraněn (a Přirozený Mikrobiom je v tobě spící, tedy ti dostatečně nepomáhá ke štěstí), a proto ti píši, abys prozřel k vidění, že dnes a denně vyrobili a vyrábějí (např. pomocí toxické vakcinace nebo šílené „asistované reprodukce“) z tisíců lidiček další „rozbité“ Láskou, zraněné siroty Srdce, plus jim poškozují Mikrobiom. Víš kdo silně zachraňuje Slovanský národ nyní? Je to např. MUDr. Ludmila Eleková. Ano, tato bytost má jednu z klíčových rolí pro budoucnost a přímo existenci lidí střední Evropy. A samozřejmě i lidé, kteří ji umožňují šířit poznatky tím, že vytvářejí a udržují internetové stránky a mnoho dalších lidí, i ta poslední babka kořenářka dělá něco pro usnadnění a umožnění života budoucí generace. To nemůžeš pochopit, to musíš zažít, mít přirozený Mikrobiom všude a pak teprve můžeš cokoliv z toho pochopit, pocítit a něco dobrého udělat, až pak lze spatřit tu, pro plytké skrytou, skutečnou hloubku všech věcí a jejich souvislostí a též i přispět nějak k celkovému dobru, v Naději té nejmocnější Síly=Lásky, díky objevení a napojení se na tu tryskající Lásku, silnou v čistém Mikrobiomu a nejsilnější během stvoření živého tvora=dalšího nosiče Mikrobiomu, tryskající od Stvořitele a Stvořitelky skrze Jeho (v Ní) a Její (kolem Něho) poselství touhy Bionů, Jejich nosičů Lásky.

        • obycejnilide7 napsal:

          ing Vladimir Uhlář, kdopa to asi je..

  13. mp1488 napsal:

    Na tejto stránke existuje veľa článkov ktoré píšu o hitlerovy len pozitívne a majú pravdu : http://www.nwoo.org/2018/12/12/nova-kniha-nikolaj-viktorovic-starikov-kdo-prinutil-hitlera-prepadnout-stalina/

    pretože nacisti neboli zlý ľudia a všetko toto je len propaganda nezabúdajme na kotlebovcov ktorí používajú skryte nacistickú symboliku a dôvod prečo slováci ich volili je ,že budú bojovať proti migračnej kríze ktorá našťastie sa čiastočne stabilizovala ale veľa ľudí vie ,že nacisti by vyplinovali všetkých migrantov navyše dalšia vec je že rudolf vasky spolupracuje s kotlebom a je to dobrý človek taktiež je ilúzia nie len lidice ale aj holokaust sa nestal všetko sú to klamstvá ked sa pozriete na časy kedy stalin a hitler spolu vychádzali všetko bolo v poriadku až pokým usa nezačala provokovať hitlera a stalina proti sebe a to aj zapadalo do plánu usákov aby sa navzájom hitler a stalin zničil a dobré ,je že rusko je nažive a dúfam že sa socializmus vráti taktiež dúfam že sa nacisti vrátia a spojenectvo bude také ako za čias ked si rozdelili poľsko a našťastie skoro zabili najhnusnejší národ europy keby teraz hitler žil vyriešil by migračnú krízu a kotleba je tiež dobrý človek taktiež média klamú o banderovcoch a pritom by krásne si mohli z ľsns rozumieť ale to by nevyhovovalo eu úníi pretože tá migrantov podporuje je dôležité aby ľsns bolo pri moci aj banderovci na ukraijne a nech je obnovená spolupráca s ruskom ktoré by sa malo s kapitalizmu premeniť naspať do socializmu.

    • mp1488 napsal:

      + je aj to ,že hitler bol proti židom a preto kotlebovci ľsns sú veľkým nepriateľom pre eu a zase banderovci sú vykreslený americkými médiami ako nepriatelia tiež len preto lebo keby nacizmus bol naspať aj na ukrajine (banderovci) alebo aj na slovensku (ľsns kotlebovci) židia by mali po chlebe (pozlátenom) a boli by zničený a to im nezapadá do plánu nacizmus musíme obnoviť v europe a v rusku socializmus aby vzťahy boli také ked stalin sa priateľil s hitlerom nezabudnite ,že hitler nemal a nemá rád židov ! nezabudneme ani na túto pravdu !!!! http://www.nwoo.org/2018/12/12/nova-kniha-nikolaj-viktorovic-starikov-kdo-prinutil-hitlera-prepadnout-stalina/

      • proud napsal:

        To je spatnej smer „primitivu“ a tema doufam Slovani nikdy nebyli! Mozna(za sebe si myslim ze ano) muzes vybijet zlo a zly nepratele,kdyz te napadnou,ale nemas pravo sahat na kohokoliv kdo ti neublizuje,i kdyby mel jejich narodnost,ci viru!!! Paklize tohle porusujes,nejsi lepsi nez oni a je v poradku kdyz te stihne jejich osud!!!

      • Člověk napsal:

        mp1488, chudáčku, třeba ti toto pomůže: týden nejez, poté zkus očistný nálev, do řiti (ať je to spisovně) a pak se jdi opalovat

        • proud napsal:

          Kdepak,tomu by pomohlo vykopat zuby z tlamy a prekopnout celisti,aby se nenazral mnohem dyl a pak jeste dlouho jen kasicku,cimz jsem takovejm idiotum plne k sluzbam! „Hodnej Hitler“ a nemci co tahli zabijet jiny k nim domu,to muze vymyslet opravdu jen hodne chorej mozek!Nebo nastrcenej zmrd podobnej tem na Ukraine!

    • proud napsal:

      „Na tejto stránke existuje veľa článkov ktoré píšu o hitlerovy len pozitívne a majú pravdu : „………….a jakpak vis,ze maji pravdu,byls u toho vseho osobne???! Netvrdim ze ji nemaji,ale rozporuju stejne tak,ze ano!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!