Pane Polčáku

polcakVe čtvrtek v reakci na předcházející prohlášení prezidenta Zemana, že v případě zrušení usnesení městského stáního zastupitelství o zastavení trestního stíhání premiéra Babiše nejvyšším státním zástupcem Pavlem Zemanem, by on, prezident, vyhlásil pro obviněného premiéra abolici (zrušení trestního stíhání), jste napsal na twitteru toto: „Doufám, že nejvyšší státní zástupce rozhodne o zrušení usnesení městského státního zastupitelství až v samém závěru lhůty. Můžeme si jen přát, že souboj Zeman vs. Zeman do té doby rozhodne příroda“.

Každý, kdo si tyhle vaše řádky přečetl, pochopil, že svými posledními slovy zcela nedvojsmyslně vyjadřujete své přání prezidentovy smrti. Nu a protože ta tužba vás rozpálila až tak, že jste ji nedokázal tutlat jen sám v sobě, svěřil jste se s ní prostřednictvím twitteru co nejširší veřejnosti a tím jste ji vyzval, aby se k vašemu dychtění zatím třeba i jen duchovně připojila a společně s vámi vznesla k nebesům tuto nejhoroucnější vaši prosbu: „Ó, nebesa, odneste si k sobě tohoto svého syna, který dnes už jako téměř jediný stojí nám, demoblokařům českým, v cestě k naší s nikým jiným nesdílené budoucí vládě a moci!“

Lidská hyena, nic jiného, řekne si po přečtení výše uvedeného náš občan, a to ať už věřící, nebo nevěřící, a má pravdu. Protože přát si veřejně smrt svého bližního, pokud to by to nebyl zcela zřejmý a sprostý zločinec, si ve všech dobách a snad i ve všech civilizacích dovolovali vyjadřovat jen lidé mravně nejzpustlejší. A vy, pane Polčáku, jste se k tomuto lidskému druhu svým čtvrtečním zápisem na svém twitteru neoddělitelně připojil.

Ale nejen to. V zápětí poté, co vás za váš zápis zkritizovalo i pár lidí z vašeho politického okolí (nejspíš pro ne příliš šikovné vyjádření jinak jejich souhlasného názoru), jste se prokázal být i zbabělcem, který si za svými slovy nedokáže chlapsky stát. A kroutí se a vytáčí a nakonec na Hrad napíše:: „Neměl jsem na mysli nic jiného, než že se panu prezidentovi rozbřeskne, vzpomene si na svoje předvolební sliby a konečně bude podle toho jednat. Z jeho vyjádření je jasné, že to bude nějaký čas trvat. A co jiného jste měl na mysli vy, pane prezidentův mluvčí?“

Takže zbabělost překrytá nuceným úšklebkem. A vcelku spíš úhyb a logická bída.

V letech 2010 až 2014 jste byl byl za TOP 09 poslancem poslanecké sněmovny a od r. 2014 až dosud jste, tentokrát už jako člen STANu, poslancem Evropského parlamentu. Máte pohádkový plat, o němž se říká, že je spíš úplatkem než platem, a je násobně vyšší než plat nejlepších našich konstruktérů, chirurgů, vědců atd. Ze všech stran jste jistě též skvěle opečováván, máte i svou podřízenou pracovní sílu, a mě by zajímalo, jak tohle své postavení vy sám hodnotíte. Zda máte za to, že uspořádání naší společnosti či politiky, které vás, myslím jako Stanislava Polčáka, vyneslo až tam, kde teď jakoby na nebeském obláčku sedíte, je spravedlivé, a že si tudíž své postavení za vaši pracovitost, vědění a hlavně charakter zasloužíte? Že jste zkrátka správným člověkem na svém místě.

Ale víte, vůbec nejvíc dumám nad tím, jestli v noci dobře spíte?

Jestliže ano, potvrdíte tím sám sobě i nám, že všechno, co jsem vám o vašem étosu napsal, je pravdivé až do poslední tečky.




54 Komentářů k Pane Polčáku

  1. napětí napsal:

    Nebude jednou z Polčaka hrdina Kolčak?

    • Jacob Polchak napsal:

      Kdepak , katolík Polčák se bude modlit v kostelíčku.

      Jinak jména Polchak a Kolchak se typicky vyskytují v Rusku a na Ukrajině.

  2. lisaena napsal:

    Skvělý film. Je to místo, kde jsem se podíval?

    zkopírujte film 2019 hd >>

  3. POLČÁKA ZPRÁSKAT BIČEM napsal:

    Katolická fašistická pakáž.

    Polčák (STAN) studoval Katolickou teologickou fakultu UK (2000 – 2003).

    Vatikánský katolík Gazdík založil STAN v roce 2009 z podnětu Kalouska (předseda KDU-ČSL, předseda TOP09) a hned si dohodli spolupráci TOP09 a STAN na všech úrovních.

    TGM a Beneš pohrdali lidovci a zaměřili na katolíky pozemkovou reformu 1919.

    Kdo tohle volí?

  4. Tomio Okamura vyjádření napsal:

    „Tady vidíme představu samozvaného tzv. demokratického bloku (STAN, TOP09, ODS, KDU-ČSL, Piráti) o demokracii v praxi. Je to od nich opravdu hnusné. Sluníčkáři se naoko zaklínají tolerancí a demokracií, ale pokud má někdo jiný názor než oni, musí být pošlapán a zasluhuje podle nich dokonce i smrt!

    Sluníčkářští politici, novináři a aktivisté, kteří dnes organizují doslova štvanice proti Zemanovi, Okamurovi, Sokupovi a dalším názorovým oponentům, nemají s demokracií nic společného. Demokracie podle představ sluníčkářů platí jen do okamžiku, pakliže s nimi souhlasíte. Jestli s nimi nesouhlasíte, chtějí vás zlikvidovat. Je to sluníčkářský fašismus.

    Buďme demokraté a respektujme odlišné názory svých spoluobčanů, nebo to vše může vyústit i v krvavou občanskou válku.“

    https://www.facebook.com/tomio.cz/posts/2821124241231706

    • proud napsal:

      To pak ale nepises o slunickarich,ale o nekom jinym,pochopitelne nebezpecnejsim. Slunickar je naopak debilek co by chtel prave vsem vsechno dovolit a pak se divit proc sbira po kandelabrech a prikopech mrtvoly…………………

    • proud napsal:

      Kdyz budes demokratem,budes uznavat nazory druhejch,proc ne,ale prosazovat stejne jenom ty svoje :-))))))))))))))))))))))))),tak je to dneska prece,“jen at se klidne vsichni vykecaj,stejne bude po nasem!“

    • Jan napsal:

      Slunickari maji bohuzel podporu medii, proto jsou tak nebezpecni. Proto je nutne media od nich ocistit skrtnutim poplatku, aby meli politici moznost kontroly a CT a Cro reprezentovaly relacemi politickou vetsinu a ne mensinu! Dnes pracuji media proti lidem!

      • proud napsal:

        Jiste,ale je potreba si neplist slunickare a zivly co je poslouchaj a pak si delaj veci po svym a na slunickare se vymlouvaj.Osobne nemusim ani jedny,ani naivni slunickare ani ty polofasticky parchanty co se za ne schovavaji……..

        • proud napsal:

          oprava: polofasisticky………. Ono je to v praxi asi tak,ze pokazdy jak nekdo s necim novym,nebo znova objevenym vyjede,GP to vyhodnoti a podle potreby zesmesni,nebo predela a zneuzije………..
          To vsechno by jednoduse resila vlada vsech a referenda!Lidi by proste meli co chtej a nemeli se na co a koho vymlouvat na jedny strane,na strane druhy by nikdo nic nemohl proti nim zneuzit,to je podle me dobrej a ferovej „kseft“,protoze kdyby pak lidstvo makalo na obecny moudrosti vsem dostupny,pak by neverilo z historie vlastnim usim a ocim,ani z ty pravdivy ne,kolik hovadin se nadelalo,nebo nadelat nechalo.

    • HVzV? napsal:

      Pan Tomio a jeho SPD očividně nechce žadné dalši voliče

      ke svým sice pěkným 10%,ovšem musi mu být jasné,že s takovou hudbou jako dnes, téměř nic důležitého v Parlamentu nedosáhne.
      Odmitá totiž snad v důsledku své ztvrdlé dubové hlavy, úpravu svého,mimořádně „slabého“programu tak,aby ziskal v Parlamentu většinu.
      Ted mu dokonce ukradou hlasy i jiné polit.subjekty a tak si může hrát jako samuraj tak jedině s dřevěným mečikem v cirkusu Humberto!
      To mame jako voliči jeho dubovou hlavu vrtat vrtákem na železo či co?

  5. proud napsal:

    Njn,to je prave ten bordel ve vyznamech vyrazu…………..obavam se ze vytvarenej umyslne,pak pisou i ti kdo to myslej dobre ,stejne jenom nesmysly…………..

  6. Jan napsal:

    Polcak je odporna katolicka zruda, hyena. Maji to katolici vsichni v krvi – vsechny jinak smyslejici upalit, umucit, zlikvidovat! Jejich lasku k bliznimu vidime uz od stredoveku za inkvizice, kdy upalovali lidi aby se zmocnili pak jejich majetku. Dnes uz jejich inkvizice mozna neni, tak zneuzivaji deti a popiraji vsechno a zamlcuji az do promlceni!!!

    • Katolík napsal:

      To, co pan Polčák v afektu napsal je skutečně odporné. Ještě horší je, že se vykrucuje. Svůj úlet by zmírnil, kdyby přiznal, že se zachoval hnusně a omluvil se. Bylo by to chlapské jednání.
      Jene, také vaše reakce je nepřiměřená. Katolíkům vyčítáte kdejaké špatnosti, ale způsob vašeho vyjadřování naznačuje, že byste se s chutí zachoval stejně. Podívejte – jsem také katolík, avšak o nikom bych se nevyjádřil tak expresivně, abych jej hned nazýval hyjenou (nota bene katolickou). Ve svém příspěvku dáváte průchod vlastní zlobě a nenávisti vůči katolíkům. To dokážu pochopit. Co však nemohu akceptovat je, že neuvážený výrok, ano, skutečně hnusný výrok, Polčáka hned spojujete s jeho katolictvím a vztahujete to na všechny katolíky. To vás staví na stejnou úroveň s Polčákem. Vaše vyjádření nesvědčí o tom, že byste stál na vyšší morální rovině nad katolíky. Vlastně, kolik katolíků znáte osobně, a kolik z nich by se rádi vrhli na čarodějnice a upalovali je? Kolik z těch, které znáte, mučili a vraždili lidi jinak smýšlející. Napadlo vás někdy, kolik umučených katolíků má na svědomí ateistický režim jenom v naší zemi, kolik jich měli na svědomí němečtí nacisté, kolik milionů katolíků (doslova milionů) v historii dávné i nedávné zaplatilo životem pro svou víru, kolika lžím a nespravedlivým obviněním museli a dosud musejí čelit. Než příště vypustíte do světa jakákoliv obvinění katolíků, zjistěte si fakta.
      V dobách komunistického režimu jsem znal velmi mnoho těch, kteří komunisty doslova nenáviděli, avšak stali se z nich spojenci v okamžiku, kdy šlo o nenávist ke katolické církvi. Vidím, že se toho do dneška příliš mnoho nezměnilo.

      • proud napsal:

        Ze se do toho pletu,ale povez mi definici katolika,kdo a co je to katolik?….

      • proud napsal:

        A obecne,kdo a co je to „cirkev“?…..

      • proud napsal:

        Bavime se o tech zmrdech co na jedny strane okradaj,otrocej a upalujou,aby na druhy strane zakladali takzvany „pomoci“ a „skoly“? Bavime se o zmrdech co timhkle zpusobem od nepameti manipulujou lidstvo? Taky umim udelat z cloveka chudaka a pak mu pomoct a bejt oslavovanej,ale kdybych z nej neudelal chudaka,nemusel by me pak oslavovat,a to je presne KAZDA cirkev,takze milej katoliku,polib mi rit,kretene!!!!!

        • proud napsal:

          Kdyby misto kazdyho prolhanyho,zlodejskyho a zbytecnyho kostela,mesity,pagody a podobne stal byt i jen jeden jedinej byt se zahradou,uz i jen to by bylo vyhrou pro lidstvo!!!

          • proud napsal:

            Az jednou zustane po Vatikanu jen dira,budu to oslavovat celej svuj pristi zivot!

            • proud napsal:

              A az to jednou rachne tady,vybiju nejdriv radnici,pak kostel a faru u nas a se stejnym scenarem pujdu dal dokud to pujde,kdyz do pekla,pak na bilym koni!Cim min zmrdu prezije tim lip bude obycejnejm ,poctivejm lidem!

        • proud napsal:

          Neni zadnej panbicek a zadnej certik bertik,ani nebicko s peklickem a podobny picoviny,jsou jen spatny „takylidi“ co orou a vlacej,zotrocujou ty ostatni vsema moznejma i nemoznejma zpusobama,tedy i s pomoci k tomu vymyslenejch kostelu,a kdyz to prestava fungovat tak novou cirkvi jmenem mimozemstani a podobne,holt,pokrok(zpatecnictvi) nezastavis!!!

        • PetrC napsal:

          Toz Proude je blbost nadavat lidem, kteri jsou pravdepodobne dobri, ale proste naleteli. Jsou presvedceni ve sveho spravedliveho. Odsuzuji sve vladni, vi ze jsou zkorumpovani, ovsem veri v dobro sveho boha. Samozdremne ze otroci a upalovali, jenze to delal kazdy a pokud chcete zvitezit a porazit zlo, musi vam byt jasne co musite pouzit. Mate pravdu jak system funguje i ti lide to vi, ale maji sveho boha a jsou presvedceni ze zbytek je jen zneuziti jeho jmena.

          • proud napsal:

            Slozita lidska psychika rika ze to blbost neni,na kazdyho funguje neco jinyho,co ho muze postrcit,nebo probudit,nekomu staci vynadat,jinej potrebuje fyzicky nakopat prdel,na dalsiho staci dobry slovo :-).Ten pruser s dobrym clovekem co dela z nevedomosti strasny veci mam uz vyresenej:“Neznalost neomlouva“! Tak funguje i armada,jen vrchni velitel vi ze krade a vrazdi,tupci pod nim co to vykonavaji si myslej jak neroznasej svobodu.

            • proud napsal:

              A s mirou penez kterou za ty svinstva dostavaj roste i mira jejich neznalosti,casto umyslny…………Nevinnost neexistuje!

    • HVzV? napsal:

      PANE KATOLIKU,CO ŘIKÁTE ČSV NA INICIALIZACI ZALOŽENI KSDH

      tj Křesťansko Sociálniho Demokratického Hnuti jako jedné z TŘI HVĚZD,které by svým neobvyklým programem,chybějicim dnes VŠEM mohly nahradit padajici a tedy nepotřebné polit.subjekty,jako jsou ČSSD,Komunisté a dalši poltické subjekty,které jako „nové“ přicházeji a znovu chtěji zneuživat voliče tak dlouho,až z nich zbude možná zas jen mastný flek,nebot odmitaji zuřivě do svých bobkových listů zařadit PROGRAM VOLIČŮ a tak nikdo nevi koho vlastné zastupuji!.
      Voliči jsou nespokojeni zejména s KDU,která je zvlášt ve svém jednáni zákeřná a je zda se volena jen proto,že žadný výběr v tomto směru viry vlastně neexistuje?

  7. lisaas22 napsal:

    Film, si tu!

    Kričiaci film, ktorý ste nás nenašli 2019; >> NEWFILM21.C OM

    • proud napsal:

      pubertackej spamere co mu nedochazi ze na tak nevkusne cpanou picovinu se vyserem! Svym spamovanim a nezadanou vlezlosti silne pripominas nick „novapalo“!

  8. Katolík napsal:

    Nevím, co je to inicializace a už vůbec mi není známo cokoliv o ČSV a o nějakém zakládání KSDH rovněž nic nevím. Ačkoliv jsem katolík, nejsem voličem KDU-ČSL. Tato strana „loví“ v řadách věřících a ohání se křesťanskými hodnotami a přitom na předních místech se na jejich kandidátkách v minulosti objevili takové ateistické skvosty jako třeba Hybášková, Gabal a dokonce bývalý komouš Pithart. Voliči této strany by se měli více zamyslet nad touto partají.

    • HVzV? napsal:

      BUDOUCI KSDH,která by mohla nahradit svým Programem padajici polit. subjekty,

      ČSSD,KSČM ,top a dalši zmetky, musi být inicializována tj někdo z věřicich se musi ujmout jejiho vzniku a psát ve prospěch OPRAVDOVÝCH věřicich a ne těch,kteři se daji využivat k smrtelným hřichům světskou propagandou a zlem pekelným!
      Pokud jim opravdu chcete ještě pomoci předtim,že budou věřici zataženi k panu Belzebubovi do jeho pekelných kotlů a tenat pište v jejich prospěch a vaše bude snad i královstvi nebeské.
      Nakonec to tady už zkoušite sam a tak stači pokračovat, naši aktivisté z nepolitické ČSV vam rádi pomohou návrhem článků opravdového KSDH PROGRAMU a ne sraček z Kdu dilny zločinců a prospěchářů a podplacených ZMRDŮ (bůh i mi jistě odpusti mluvu lidu,nebot slovo lidu se musi stát slovo boži a tady nepomůže nic leda husitský palcát a křiž).

  9. Katolík napsal:

    Proude, jste plný zloby a nenávisti, vulgarity a sprostoty, zoufalství a beznaděje. Koho soudíte, když sám toužíte po násilí, zabíjení, otročení, upalovaní? Stavíte se jako morální arbiter. Jakým právem ? Jste snad lepší než ti, kterým zlořečíte ? Snad jedině v tom, že jste dosud neměl příležitost „vybít nejdriv radnici, pak kostel a faru u nas a se stejnym scenarem pujdu dal“ – toto jsou totiž vaše slova. Nevěříte v „peklíčko“ – říkáte jakto, že neexistuje? Vždyť to je přece už dávno ve vás.
    Pokud jsou jediným produktem vaší mysli myšlenkové exkrementy a zvratky, jak jste až dosud prokázal ve svých příspěvcích, tak si je ponechejte pro sebe a sobě rovné.

    • proud napsal:

      „Proude, jste plný zloby a nenávisti, vulgarity a sprostoty, zoufalství a beznaděje.“……..vidis jak zdani klame? Je to presne naopak:-).Jenze v tom je takova droboulililinka malickost,ktera rika………..po zasluze!!! Hodnej jsem jen na toho kdo si to zaslouzi a presne tak jsem i zlej. ;-).Baznadej,zloba a zoufalstvi naprosto rozhodne ne,zloba tam kde je na miste rozhodne ano,z chladnou hlavou………..rekni sam,chtel by ses nekdy jako zlej dostat takovymu zvireti do pazour? ;-)

    • proud napsal:

      Mam soucit s kazdym zivym tvorem,vyjma „cloveka“,tam si skutecne az neskutecne vybiram,k lidem soucit jako ke zviratum neprislusi,protoze zvirata si nevybiraji,clovek ale vyber ma a kdyz podporuje zlo,ma se mu ho dostat vrchovate!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Katolík napsal:

        Vidíte a zdání neklame, anebo se zoufale snažíte vyvolávat zdání suveréna. Zdá se, že se také stavíte do pozice Vševládce, jenž určuje koho po zásluze pohladí po hlavičce a koho po zásluze přes tu hlavičku majzne klackem ? Řekněte, jaká jsou kritéria pro to, abyste byl na mě, můj pane a mistře, hodný a pohladil mě po vlasech. Abych se nerozplakal. Nejenom že jste plný zloby a nenávisti, vulgarity a sprostoty, zoufalství a beznaděje, ale ukázalo se, že jste i směšný. Vida, nejste ani trochu vtipný, jenom směšný, jak si hrajete . . . na co si to vlastně hrajete ? Snad ne na pánbíčka.
        Omlouvám se, jestli jsem urazil váš majestát.

        • proud napsal:

          Vsevladcem je priteli kazdej z nas,do urcity miry,samozrejme,takze si kazdej jiste urcujeme podle svyho osobniho naturelu koho a kam tim klackem majzneme,nebo taky ne,koho pochvalime a koho pospinime.Nejsem z tech kdo nastavujou druhou tvar,ale z tech kdo odplaci zlu stokrat tolik.Paklize chces,aby tvuj zivot za neco stal,pak mej zakladni moralni kodex a bud suverenem,na ostatnich se stipe drivi a vyrabej se z nich ovcani,odjakteziva.Ale nehraj to,stan se tim,ovsem proto musis v praxi taky neco udelat a sezeni v kostele,nechavani si vymejvat palici a opakovani picovin podle vychcanka kazajiciho vodu a pochlastavajiciho mesni vino a hrabajiciho se v kalhotach nezletilejch tim „necim“ rozhodne neni.

      • Katolík napsal:

        Také Adolf Hitler byl znám svou láskou ke zvířatům a jistě s nimi měl velký soucit. Také on si mezi lidmi až neskutečně vybíral. Byl dokonce až tak důkladný, že některé lidi, dokonce celé národy, považoval za podlidi. Nemusím snad zacházet do detajlů a není třeba ani zmiňovat, jak tento „hodný pán“ skončil? O něm rovněž platí, že byl plný zloby a nenávisti, vulgarity a sprostoty, zoufalství a beznaděje a byl dokonce směšný. Jenomže se nikdo nesmál, když ten pán zavlekl lidstvo do nesmírné tragédie.

        • geronimo napsal:

          Pravděpodobnost, že se v internetové diskuzi na
          libovolné téma objeví srovnání s Hitlerem, nacisty apod.,
          se s růstem délky diskuze blíží jedné.

          — Godwinův zákon o internetových diskuzích

          Adolf Hitler byl pokřtěný, byl členem Katolické církve,
          a ke křesťanství se otevřeně a veřejně hlásil

          Mé cítění mě jako křesťana směřuje k mému Pánu a Spasiteli jako bojovníka.
          — Adolf Hitler, 12 dubna 1922

          Jako křesťan nemám žádnou povinost nechat se podvádět,
          ale naopak mám povinnost být bojovníkem za Pravdu a Spravedlnost…
          — Adolf Hitler, 12 dubna 1922

          Sekulární školy nikdy nemůžeme tolerovat, protože takové
          školy nedávají [svým žákům] žádné náboženské instrukce,
          a obecné morální instrukce bez náboženského základu visí ve vzduchu.
          Současně, veškeré formování charakteru a
          náboženství musí být odvozeno z víry.
          — Adolf Hitler, ve své řeči 26. dubna 1933

          Na rozdíl od mnohých heretiků nebyl Hitler z církve
          nikdy exkomunikován, a to ani posmrtně (až dodnes)

          podle sčítání lidu v roce 1939 se hlásilo 54% obyvatel
          Německa k protestanství a 40% ke katolictví,
          tedy 94% obyvatel Německa byli křesťané.
          Tito lidé Hitlera dostali k moci, a velká část
          z nich ho podporovala až do konce války.

        • proud napsal:

          Vidis jak to funguje? A uplne stejne to funguje s kazdym koho ti nechaji videt a udelaji ti z nej hromosvod,ovsem ty skutecne vinny nezna temer nikdo,paklize vubec nekdo.Hitler byl „radio“ s prima zivotem,vsak taky byl Rothsildovym levobockem a splnil beze zbytku tatinkovy pozadavky.Zvirata mel rad asi jako myslivec,predpokladam………..ti delaji prasarny vsichni,ovsem nekteri,mozna i hodne z nich, v neznalosti a dobry vuli.Podobne jako hodne z nas.Uc se misto vysedavani v kostelech s pedofilama a podobnou verbezi s vymytou kebuli!

    • proud napsal:

      Ano,jsem realista a vim ze muze existovat stvoritel(nemusi) a pravdepodobne existuje,ale zadnej panbicek,zadnej priposranej andilek,natoz nablblej kristus,jen banda blbu co se nechali vymrdat kecama,protoze sami v sobe nemaj silu si priznat ani co jsou zac a posilaj svoje deti uchylnejm krenum co si rkaj knezi k oprcavani!!!

      • proud napsal:

        A ted me omluv,jedu si pro bio mliko primo od vemene ;-)

        • Jan Kowak napsal:

          Oud.. NEPLATÍ AAA ALIMENTY a HLEDÁ ho was is
          Das Interpol pane Katulí.ku !

          .. sse mi El komandante KRTe zdá / muj Synu / že
          Se se nam chyt nick HONOLULU do sí-tí : o

          Jinag nyc.

          • HVzV? napsal:

            HONOLULOVI JSME DALI VZKAZ,ŽE ČSV JE PŘPRAVENA DÁT AMERICE

            jejich tam chybějici lidská práva, tak jak to chtěl jejich pan president Roosvelt,což by bylo dáno na vědomi nami obdivovanému presidentovi Trumfovi,který bydli nedaleho pana LULU,hozenim dopisu do jeho post. schránky.

            El comandante KOWAK to by byla senzace, nebot by to bylo v novinách a pomohlo to utiskovaným a zubožovaným bratrúm v Ameru a mohli bychom společně dát Americe to po čem toužil jejich president Roosvelt,viz zde daný proběhlý film KAPITALISMUS S LASKOU a nepodařilo se mu to neboť umřel,tj konkretně tam na konci chce pro Ameriku

            SOCIALNI STáááát neboť to je to konstrukt pravice a to ono pravo!

            Tři hvězdy jsou awantgarda a naše panceřové pěsti garantuji pouze jedno, budouci naše vitězstvi a basta fidli no ni?!

      • Katolík napsal:

        Pane, zamyslete se nad tím, co jste napsal. Jste prý realista a víte tedy, že může existovat stvořitel, ale „žádnej panbíček“. Máte pravdu – ve skutečnosti žádný pánbíček neexistuje. Tím Stvořitelem, jehož existenci připouštíte není pánbíček, ale je jím Bůh. Výraz pánbíček totiž používají převážně „náboženští ignoranti a negramoti“ a primitivové, kteří se všemu nadpřirozenému, tedy všemu, co je nad jejich chápání, vysmívají. Sami sebe zároveň pasují do pozice jakýchsi morálních a mravních autorit, dštících síru proti kněžím, ani by se zatěžovali pochybnostmi o pravosti „zaručených“ informací o vině kněží. Ani je to nezajímá, proto se raději chopí toho, co se jim to hodí „do krámu“.

        • proud napsal:

          V zadnym pripade jim neni buh,protoze Buh,buh,panbicek,nebo pan pica je porad ten samej lidskej vejmysl!!! Stvoritel stvoril,nic vic,tim minim,VUBEC nic vic,takze zadny trestani,zadny odmenovani,NIC! Dostals svobodnou vuli,co si s ni pocnes je jen tvoje vec! Na to nepotrebujes delat kaspara cirkvim,natoz necemu tak krvelacnymu a zlodejskymu,zkazenymu a perverznimu,jako je ta katolicka,nebo rimskokatolicka,nebo jak se tomu shitu nadava!

        • proud napsal:

          Hochu,nadprirozeno je uplne neco jinyho,nez cirkevni zlodejna s jejima vejmyslama,uchylactvim,zlodejnama a vrazdama,ta je kurevsky prirozena !

        • HVzV? napsal:

          PANE KATOLIKU,

          je pěkné,že umite obhajovat svou viru,jak v diskusi všichni vidi.
          Dokázal by jste si představit,zda stejně vytrvale zkusite i v ramci svého opravdového budouciho hnuti navrhovat svým souvěrcům,kteři očividně nechápou,že jsou ze všech stran ohrožováni a využiváni tu islamisty tu KDU papaláši,kteři se na nich přiživuji a dokonce snad přicházeji od neomarxistů s cilem vás snad podřezat,když se k nim obrátite zády,jak to žáda po nich ten manuál na vražděni nevěřicich viz súra 4-89.
          Budou prý vyvražděni jako prvni kněži a jejich kostely zapáleny jak se to už stavá ve Francii?.

          Neměl by jste zkusit misto dohadů jak skončite, navrhovat snad články opravdového akčniho Programu,aby jste jako křesťané měli v Parlamentu svoje zastoupeni,což by jistě uvital i váš svatý muž pan kardinál a podpořil ho?!

  10. Katolík napsal:

    Proude, ve svém věku už dávno vím, že s vulgaritou a hulvátstvím nemá smysl pokoušet se o diskusi. Takže – pane Proude, zkusil jsem to s vámi a opět se mi potvrdilo, že pravidlo číslo jedna – nebavit se s hulvátem a otočit se k němu zády – je správné, proto končím pokus o dialog s vámi. Kromě toho, pro vaši informaci – ve svém věku sedmdesátijednoho roku nejsem váš hoch a doporučuji, abyste se odnaučil komukoliv tykat, koho ani neznáte. Je to projev povýšenectví projev komplexu méněcennosti. Silný člověk, osobnost, nemá potřebu se nad někoho nadřazovat, povyšovat. Snad jsem se vyjádřil dostatečně srozumitelně a doufám, že dočtete až do těchto míst. Mám totiž podezření, že jste mé předchozí příspěvky četl buď povrchně nebo jste je nedočetl do konce, anebo jste si vybral jenom to, co se vám hodilo k dalším výronům vulgarity.
    Jak jsem už napsal – končím s vámi diskusi, protože nemám čas stále sedět u jedné nikam nevedouci diskuse. Mám také jiné zájmy.

    • proud napsal:

      Zadnej dialog u me nikdy s poboznejma prdlousema(profesionalne vyrabenejma) nehrozil,nic totiz nikdy nikomu nedal a neda.

  11. Katolík napsal:

    Pane HvzV?, nechci vás zklamat, ale já opravdu nemám ambice zakládat nějaké hnutí, ani se do nějakého hnutí zapojovat. Jediné, chcete-li hnutí, v němž jsem a hodlám být zapojen, je život vedený mou katolickou vírou. Je mi zcela lhostejné, co si kdo o mně myslí, anebo, co si myslí o katolictví obecně. Každý má zodpovědnost sám za sebe. Každému se dříve nebo později dostane poznání pravdy. Přál bych vám i panovi Proudovi, aby se vám toho poznání dostalo dříve, než bude pozdě. Připomínám Kristova slova, že všechny hříchy budou odpuštěny, kromě hříchu proti Duchu svatému, to znamená pýchu. Pýchou zaslepený člověk nikdy nepřipustí, že se mýlí, protože on má přeci vždycky pravdu a bude ji mít, i kdyby si ji měl vyvztekat. Pravda se však nikdy nestane pravdou jenom proto, že to chci a chci a chci. Bílá nikdy nebude černá a černá nebude bílá jenom proto, že to chci a chci a chci. Tak ať se pan Proud a jemu podobní stavějí třeba na hlavu, ať jsou sebesprostější, pravdu tím nevyvzdorují. Pan Proud ať si hraje na Vůdce světa, ať odměňuje své věrné nebo ať trestá koho chce, dle libosti. Bude to však jenom hra, nic víc. Zůstane přesto jen malým, zahořklým stvořením plný zloby a nenávisti. Třeba měl těžké dětství, což vysvětluje jeho sklon k pohrdání a urážení těch, kdo mu nekonvenují. Budu doufat, že snad svou malost objeví a uzná.

    • HVzV? napsal:

      PANE KATOLIKU,

      nikde jsme nenapsali,že by jste měl zakládat hnuti pro věřici a posilovat jejich viru ,oproti jejich hrozicimu rozvalu.

      Klidně si tady můžete ,prozatim snad napsat co chcete a to je to co je potřeba.
      Nejste tady stejně smýšlejici sám a tak to,že se bojite nepřatel pana boha je pochopitelné.
      .
      Napsalo se tu,že by jste měl (možná ) svoji viru sám za sebe aktivně hájit,přičemž na vašem věku nezáleži!
      Pan Proud má svůj způsob a umi to,jak něco za sebe , napsat a to i lidovým folklornim způsobem,je to jeho věc,zkuste psát i vy ve svůj prospěch aby jste mohl mit pocit,že jste opravdu katolik, bojujici za sebe i viru a lze to opakovat znovu a znovu.

    • proud napsal:

      Hele ty „duchu svatej“,polib mi svatyho zaluda:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • proud napsal:

        A sakra,ted jsem vykecal co mi kdysi holky septavaly do ouska ze mam v gatich……………….. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!