Na prahu změn 54: Dostaneme je na dno. Absolutní. Elitní policejní instruktor popsal, jak fungují naše speciální jednotky

lankaDo svého pravidelného pořadu Na prahu změn na Slobodném vysielači si tentokrát bývalý policejní prezident a předseda Asociace nezávislých médií Stanislav Novotný pozval vedoucího výcvikového oddělení Útvaru rychlého nasazení, římskokatolického jáhna a předsedu Křesťanské policejní asociace Jiřího Ignáce Laňku.

Šéf výcviku našeho elitního policejního útvaru, jemuž se zkráceně říká URNA, se narodil v roce 1965 na malém ostrově uprostřed Prahy jménem Štvanice. V místech, kde jsou dnes tenisové kurty, dříve stávala porodnice. „Já jsem ostrovan, proto jsem také tak drsný,“ zavtipkoval muž, který budí autoritu již svým vzhledem, ke kterému neodmyslitelně platí masarykovský knír. Jak ale o sobě tento netradiční major říká, je „monarchista s kladným vztahem k republice“.
Svoji kariéru začal Jiří Laňka v duchu svého jména možná překvapivě v úplně jiné uniformě, než je ta policejní. V lesnické. Rád se staral o zvířata a procházel v přírodě a až donedávna se účastnil i lovů. Na to již ale nemá čas, neboť kromě své obvyklé policejní práce policistům ještě dělá kněze.
To je také první věc, která člověka zaujme: jak jdou tyto dvě věci dohromady? Nejdrsnější policejní útvar a křesťanská víra? V dřívějším rozhovoru s Martinem Veselovským z DVTV prozradil, co mají obě odvětví společného. „Obojí je to služba a krásně se to dává dohromady. Pro mě je to určitě výhoda. Víra mi dává oporu, a v té naší službě je třeba také paprsek lidskosti.“
Vojenský způsob života má Jiří Laňka v genech. Otec byl voják, děda sloužil u vládního vojska, jeho táta byl u finanční stráže a dědův strýc působil jako policista v Teplicích. Když Jiří Laňka zjišťoval, že víc než les by jej bavilo chránit lidi, toužil po práci na kriminálce a přihlásil se ke sboru Veřejné bezpečnosti. Během náhradní vojenské služby zjistil, že existuje útvar, který bojuje proti organizovanému zločinu a terorismu, a o tom, kam budou směřovat další profesní kroky, měl od té chvíle jasno. „Když ostatní seděli na pivu, já jsem běhal po oválu a likvidoval si kolena a kotníky.“
Útvar nesl název Odbor zvláštního určení zprávy vojsk. Po složení přijímacích zkoušek musel ještě odsloužit nějaký čas v Praze, jako každý tehdejší policista, a dva roky pobyl v oddílu Veřejné bezpečnosti v pražském metru jako takzvaný krtek.
Ke své předrevoluční kariéře u Veřejné bezpečnosti se na rozdíl od mnoha dalších, kteří předstírají, že snad tehdy ani nežili, hlásí a říká: „Policejní složky vždy slouží režimu, ve kterém fungují. Tak to prostě je. Bylo to tehdy, je to i dnes. Dostaneš rozkazy a ty musíš plnit. Ozbrojené složky jsou založené na poslušnosti, bez toho by se zhroutily a nemohly fungovat. Svatý Augustýn řekl, že vojáci jsou povinni poslouchat vládce, a za to, jestli je ten rozkaz dobrý, nebo špatný, jestli ta válka má, nebo nemá smysl, je zodpovědný vládce. To je ale dvojsečné, protože v Norimberském procesu také argumentovali nacisti tím, že jenom poslouchali rozkazy. Osobní zodpovědnost toho člověka podle mě také nelze z toho všeho vyjmout. I dobrý rozkaz se dá ale splnit špatně. Například mohu použít psychologickou fintu, abych z podezřelého dostal informace, nebo vezmu klacek a vymlátím to z něj, ale odnesou ho v truhle. Rozkaz jsem splnil v obou případech, v jednom dobře a ve druhém špatně.“
Vždycky je třeba rozlišovat a nepaušalizovat, jak se často dělá.
Poté, co začal v roce 2003 platit nový služební zákon, si museli policisté houfně dodělávat školy, neboť na určité posty museli mít vysokoškolské vzdělání. Jiří Laňka tak nastoupil na pedagogickou fakultu. „Na určitou tabulku musel mít člověk vyšší vzdělání, já potřeboval magistra. Nevím, jestli to bylo zrovna moudré rozhodnutí tenkrát, ale nepřísluší mi ho hodnotit. Sice máme vzdělaný sbor, ale nevím, jestli to koreluje s kvalitou.“
Studium ho ale nadchlo, a tak se pustil ještě do teologie. To souviselo s tím, že se nechal pokřtít. „Když jsem odjížděl na první misi do Iráku v roce 2004, strávil jsem zajímavé chvíle v kapli svatého kříže na Karlštejně. A tam jsem tomu našemu nejvyššímu veliteli slíbil, že když se vrátím zpátky, tak že se dám do jeho vojska a nechám se zverbovat. A sliby se mají plnit. Nechal jsem se pokřtít. A když jsem pak zjišťoval, co že jsem to vlastně udělal, napadlo mě, že bych to měl zjistit a pustit se do nějakého studia. A kde to nejlíp řeknou? Ve škole. Takže jsem začal studovat na teologické fakultě Jihočeské univerzity. Nejprve bakalářský, pak magisterský, pak doktorský studijní program. Vypadá to, že zdaleka nejsem v tom studiu na konci,“ směje se policejní kněz.
A propos, to není nadsázka. „Hledal jsem téma na diplomovou práci a mého mentora napadlo, že by bylo fajn, kdyby se to vztahovalo k prostředí, ve kterém pracuji. Tak jsem se seznámil s vojenskými kaplany a zjistil jsem, že to je úžasná skupina lidí. Provádějí úžasnou práci jak pro vojáky, tak pro velitele, ale i rodiny vojáků. Říkal jsem si, proč tohle vlastně nemá policie. Pak jsem zjistil, že všude okolo nás to mají. V Polsku, na Slovensku, v Maďarsku, Itálii, Německu, Anglii, ve Spojených státech, na Novém Zélandu. Všude to fungovalo, akorát tady u nás ne. Tak jsem se do toho pustil. I proto jsem požádal o vstup do jáhenské přípravy. Vysvětil mě v roce 2011 biskup Václav Malý. Chtěl jsem zřídit duchovní službu u policie podle vzoru armády. A to se podařilo. Cílem bylo dát dohromady věřící policisty.“
Na tomto úkolu spolupracoval i s někdejším policejním prezidentem a moderátorem pořadu Na prahu změn, též katolíkem Stanislavem Novotným.
Od letošního června má policejní sbor i své duchovní centrum – v kostele Nanebevzetí Panny Marie a svatého Karla Velikého v Praze na Karlově. Tedy ono tam bylo již dříve, ale neoficiálně. Teď už je to „ofiko“. Je to jakási „policejní farnost“.
Mnohé čtenáře bude jistě zajímat, jak vypadá u takto vzdělaného a duchovního muže jeho policejní práce, kam přijímají jen ty největší drsňáky a on řídí jejich výcvik. Nemůže se tam přihlásit každý jouda, takže první výběr probíhá již tím, že se mohou přihlásit jen zkušenější policisté s praxí. Pak to přichází: „Když se ke mně dostanou lidi do základního výcviku, musí proběhnout tvrdý a nelítostný výběr. Máme tam psychologa a instruktory, máme tam síto, kde se neustále zmenšují oka. Teprve ti, co tímhle sítem projdou, jdou do základního výcviku. Ten s nimi trávím dva měsíce ve výcvikovém prostoru.“
Na začátku kandidáti procházejí tělesnými testy, běží pět kilometrů, pak dělají kliky, shyby, plavou 400 metrů a potom jdou na psychotesty, kterými projde jen mentálně vyrovnaný a psychicky silný člověk. Samozřejmostí jsou zdravotní testy, musejí být absolutně zdraví. A ti, co projdou, jdou do takzvaného pekelného týdne. Tam je úkolem instruktorů dostat účastníky na úplné dno. „Málo spí, plní úkoly individuální, plní úkoly týmové, je to jako v amerických filmech, ale tvrdší. Když se dostane člověk na dno, teprve pak vypadnou ty základní povahové rysy. Při tom dělají zase psychotesty.“
„Takže je potopíte do rašeliniště někde na Šumavě, a když si myslíte, že jsou mrtví, tak je vytáhnete?“ zeptal se bývalý policejní šéf Novotný. „No tam se ukáže, že ještě zdaleka není tak mrtvý, jak by mohl být,“ glosoval major Laňka.
Major Laňka je v dobrém slova smyslu muž ze staré školy, uměřený, kultivovaný a konzervativní a těžce nese různé ptákoviny typu osmero pohlaví a záchodků. Nelíbí se mu ani současná podoba globalizace a nadbíhání nadnárodním koncernům. „Máme rozkopanou infrastrukturu, měli bychom být soběstační. To nejsme. Tradiční fabriky nepatří nám. Nikdo sem ale nepřišel a neukradl to, my jsme jim to dali sami. To vzešlo z našich řad a udělali jsme si to sami.“ A o to je to právě horší.
Pořad Na prahu změn, který si můžete poslechnout zde, každý týden poslouchá a shrnuje Milan Vidlák, šéfredaktor, vydavatel a autor časopisu Šifra. Nezávislý měsíčník vychází v tištěné i digitální podobě, více na www.casopis-sifra.cz.



72 Komentářů k Na prahu změn 54: Dostaneme je na dno. Absolutní. Elitní policejní instruktor popsal, jak fungují naše speciální jednotky

  1. proud napsal:

    S leccim souhlasim,s leccim ne,ale tohle je veliky: „Tradiční fabriky nepatří nám. Nikdo sem ale nepřišel a neukradl to, my jsme jim to dali sami. To vzešlo z našich řad a udělali jsme si to sami.“ A o to je to právě horší.“

    • B. napsal:

      Jak se obyčejný člověk zapříčinil o rozkradení našich fabrik? To udělali hajzlové a zrádci národa.

      • proud napsal:

        A co jsme delali my ostatni?………………..

        • PetrC napsal:

          Proude a co mohli delat? Obycejni lide jsou ti posledni, kteri rozhoduji.

          • proud napsal:

            Nemas pravdu,to je prave ten problem,ze se vsichni snazej aby si to ten obycejnej clovek myslel! Bez nas jsou vsichni v pici!

            • proud napsal:

              Uz je vsechny vidim jak jdou sedet a stat na celej den k masinam a drit na poli……………….

              • PetrC napsal:

                Aby obycejni lide meli velkou moc museli by se sjednotit. Coz je nemyslitelne. To se nam tu jen tak dobre vypisuje, ale praxe je jina. Je to neco podobneho jak by vas jako elektrikare vinili z toho ze jim kape voda. A prozatim je situace ze pokud se lide vykaslou na vse prvni padnou oni a ne vladni.

              • PetrC napsal:

                Proc by meli jit drit do poli? Snad si nemyslite ze ti pravi vladni ziji ode dne ke dnu jak obycejny clovek?

                • proud napsal:

                  Presne tak zijou,zijeme tak vsichni,s mensi,nebo vetsi zasobou,ci znalostma co si kde jak opatrit.Jen oni si to proste berou,ale diky nam,ze jsme a ze jim skoro zadarmo delame.Jinak jsou v horsi riti nez my,protoze sami umej jenom kecat a nic vic.Jsou necim jen diky financim a moci,znalostem co ziskali zase jen diky nam,ale zatajujou nam je……………

                • PetrC napsal:

                  Proude prvni bude v riti obycejny clovek. Ti vladni az jim dojdou zasoby. Kolik lidi je pripraveno na prezit v pripade krachu?

                • proud napsal:

                  Budes prekvapenej kolik a i tim jak rychle se to ostatni naucej,nemluve o tech co se vypravej sebrat ty zasoby parazitum,podle me ale zbytecne,protoze s tema bude tak jako tak amen s jejich spotrebovanim,novy uz si neopatrej.

              • PetrC napsal:

                Proude, vy snilku. Prvni by se zaclo rabovat mezi chudyma. Ti spravni bohaci maji sidla zabezpecena a nezavisla na dodavane energii. Sem tam jsem byl volany na volany na zavady a to co jsem videl mi vyrazilo dech. A bylo to v miste kde by vas to ani nenapadlo. A to akorat trochu bohatsi milionar, zaden vyvoleny.

                • proud napsal:

                  Verim,taky jsem jezdival po zavadach,kdyz nepocitam vyjezdy na „lov“(ne ten regulerni) a tam teprv byly veci k videni.Ale zaroven bylo taky videt jak po sobe jdou a co je drzi pohromade,s cim to vstava a s cim taky pada.Rozhodne se nemilujou,drzi je jen „pud sebezachovy“ pri cekani na chybu toho druhyho.

                • proud napsal:

                  Aspon ja nikdy v tech vrstvach nepotkal nic jinyho,nez jen tvrdy a nelitostny pragmatiky!

                • PetrC napsal:

                  To vite ze po sobe jdou, ale v pripade ohrozeni se umi spojit. Strach je strach. Tvrdy nelitostny pragmatiky? Vetsina jo. Jenze znam par, s jednim ted zrovna spolu spolupracujem a toho neuvidite ninak nez v pracovnim a prvni v praci a posledni z ni. A to je multimilionar.

                • proud napsal:

                  Dela svyho konicka……….. ;-)

          • karel napsal:

            Obyčejní pěšáci vůbec nevěděli o co jde……

            • proud napsal:

              Ano,tak to bylo az do intrnetu,do ty doby to meli mocipani mnohem jednodussi.Ale ted uz ne,ted uz muzou spolehat jen na lenost a pohodlnost tech kdo se nechtej poucit a dozvedet vic.Protoze vsechno je vzdycky jen az do nasyceni roztoku,nebo dosazeni takzvanyho kritickyho poctu,pak to stejne bouchne!

              • PetrC napsal:

                Proude nezapomente na to ze internet je take nadvladnima. Kdysi se lide stykali spis na verejnosti a byli si blizsi. Ted se sice spolu muzeme bavit na dalku, ale lide se spis znaji anonymne a take mi pripada ze jsou moc rozhadani. Dalsi vec je ta ze jsme vice sledovani a maji vytipovane lidi po kterych pujdou v pripade nepokoju. Take je spousta alternativy, ktera lidi podvadi a rizena ze stejnych zdroju jak vladni.
                No a kdyz neco praskne, zase na to doplati obycejny clovek, ktery musi zivit rodinu a zije ze dne na den.

                • proud napsal:

                  Jiste,to vsechno jsou holy fakta,ale co je lepsi,bejt podvadenej a nevedet o tom,nevedet ani proc a netusit kym,nebo bejt podvadenej a vedet o tom,uz jen tim nebejt uplne bezbrannej?……Taky se podivej na plusovy stranky,jsme rozhadany,ale min se bojime rict svoje nazory at se to komu libi,nebo nelibi a skocit po nikom v prvnim navalu vzteku nemuzes,coz te nuti dodatecne premejslet,vidim vic vyhod,nez nevyhod ;-)

                • proud napsal:

                  A nezapomen ze vzdycky existovala,existuje a bude existovat „pata“ kolona,ve vsem a vsude.I s tou je potreba se naucit zit a bojovat s otevrenejma kartama,protoze jinak je to uz dnes nesmysl a komplikace,anz by to melo byt jeden jedinej plus.To slo mozna kdyz se jeste jenom honily stada.

                • PetrC napsal:

                  Samozdrejme, ze internet ma hodne plusovych stranek a proto se pracuje na jeho omezeni. Dnes v Canade zas prosel nejaky zakon k blokovani internetu. Co se tyce te bezbranosti-zda se vam ze lide maji vice moci nez pred triceti roky? Ja vidim jen same zakony k omezovani a vic zotrocenych nez kdysi. Takze o te mensi bezbrannosti pochybuji.

                • proud napsal:

                  Zdani klame,sam dobre vis ze informace jsou kapital i potencial,kdyz je mas,lecceho muzes dosahnout,kdyz je nemas,pak ani nemuzes byt jen doufat.A my je mame,aspon zatim.Mnozi z nas nejen ze na netu ctou,ale to dulezity tahaji domu,aby to lidem zustalo i kdyby odesel internet…….

                • PetrC napsal:

                  Proude to neni zdani. Podivejte se na osobni zadluzenost, jak dopadaji volby. Prinos poznate podle toho co vam prinese. Internet nam dal hodne, ale realita je ze lide jsou vic a vic zotrocovani. Spis nam dokazuje jak jsou lide lehce ovladatelni. Pokud by mel byt vyraznou zbrani uz davno by byl omezeny.

                • proud napsal:

                  V tomhle muzeme jenom hadat,socik a komunismus mely bej taky zrychlenou cestou k NWO,puvodne,a podivej jak to dopadlo,vymklo se jim to z rukou,jako vzdycky kazdej plan a ted improvizujou a serou do toho uplne vsude,vsimas si? ;-).Vyslo jim to ale nastesti pro nas na spatnej cas,dostavame se z planetarniho stinu do novejch frekvenci a ty jim neprejou,navic to jeste zvorali uplne,povim ti ze jsem po pravde dost zvedavej jak dopadnou,ze ne dobre,to uz vim,ale nevim jak ;-).Je jen dobre ze zotrocujou a tlacej cim dal vic na pilu,aspon to neprehlidnou uz ani ti ovcani a zacnou se zajimat a starat,a tim ubejvat cimz zacne pribejvat obcanu a s kazdym bude elitam konec bliz.

                • PetrC napsal:

                  Proude, vymklo se se z rukou, take jsem tu frazi pouzival. Myslim ze spis pasuje – nesplnilo zadani. Z rukou se nevymklo, socik zrusili bez problemu. Neiprovizujou, proste pokracuji v tom co zacali-totalnimimu zotroceni lidsva. To ze serou, copak nekdy se nesrali? Vzdyt i ten Stalin musel improvizovat, protoze byl obklopen urcitym etnikem. Byl pro ne nebezpecny (behem chvile dostal muziky na velmoc), tak ho zlikvidovali. A ta parta po nem byla jen trgediee, ktera potopila Rusko.
                  Kde se projevuji ty pozitivni frekvence? A jak dopadnou? Natahnou brka stejne jak my, jenze plni strachu. Spatne se umira parchantovi, ktery nevi co bude po smrti. Znam par lidi co otocili tesne pred smrti a rozdali by se.
                  Prode uz se zname kolem ctyrech roku a behem te doby sel svet do prdele vic a vic. Za dalsi ctyri roky to bude jeste horsi. Lide totiz nemuzou pochopit ze svuj zivot musi vzit do svych vlastnich rukou, nespolehat ze nejaky parchant bude pro ne delat nejake zazraky. Misto spolehani na markety by se meli zajimat o samozasobovani. Misto spolehani na to ze je ochrani nejaky government musi spolehat jen na sebe a okoli a tak bychom mohli pokracovat.
                  Bohuzel, mentalita vetsiny lidi je taka ze chteji byt vedeni, zivot naplanovany, zadne velke vykyvy a nebyt za nic zodpovedni. A to ze za to plati cenu nejvysi, budoucnost svych potomku si neuvedomuji. Pokud bych ja osobne mel myslet je na sebe a pritomnost, byl bych vysmaty jak prase v pivovaru. Jenze mam decka a chci aby moji vnuci zili jako hrdi lide a ne jako zdegenerovani otroci.

                • proud napsal:

                  Proto jsme se tady Peto taky potkali a delame co delame….. :-).Jasne ze se procesy zrychlujou.do hajzlu to jde uz hodne let pred nami a pujde jeste hiodne let po nas,nic se nezmenilo v chodu,ale meni se v mysleni a predstavach,ten proces neni na jedinou generaci.Obzvlast kdyz to jde 40-50 generaci do hoven.

                • proud napsal:

                  To neni jako kdyz se zene stado a je uplne jedno co si kdekterej vul v nem mysli,se stadem se nediskutuje.A to je co se doted delo a deje a co se zmeni.

                • PetrC napsal:

                  Mate pravdu procesy se zrychluji a obycejni lide jsou cim dal tim vic utlacovani uchylnou mensinou. Rekl bych ze lidstvo bylo na vrcholu nekdy v sedumdesatych letech a pak pansvo zjistilo ze lide se maji trochu lip a ujidaji z jejich krajice toz to katli. Od tech dob jde celkova uroven dolu. Vy jste optimista a verite ze mysleni lidi se zmeni k lepsimu. Ja jsem realista a vidim jak uroven skolstvi, vliv rodiny jde dolu a ovlivnuje mysleni a mladych, takze nesdilim vas optimismus a jsem presvedceny ze kruh se uzavira a ti co preziji budou zacinat znova a bezniceho.

                • B. napsal:

                  No on ten posun v myšlení není vidět okamžitě, nesmíme se nechat zdeptat tím co vidíme kolem sebe, kde se to zatím nestihlo projevit. V televizi a v mainstreamu nám všude ukazují jenom to negativní a pozitiva schválně vynechávají, abysme si mysleli že všechno je na houby a přiživovali v nás negativitu, ale skutečnost může být jiná. To že to vypadá, že všechno jde do prdele je ale zároveň taková odezva jakou lidi potřebujou, aby se konečně vzchopili a začli se sebou něco dělat. To, že cítíme že je všechno tak nějak na hraně a můžeme se kdykoliv překlopit, je podle mě součástí procesu, možná jen s vědomím toho je možná ta změna k lepšímu.

        • B. napsal:

          Co jsme dělali? Většinou jsme neměli ani páru co se děje … a nikdo se nás neptal. Kdo se nás na něco ptal když jsme vstupovali do NATO. Souhlasím že v národu je síla, když se umí správně zorientovat a zorganizovat. Jen se mi nelíbí to házení kolektivní viny na nás všechny za to co se stalo .. taky se v tom dají dobře schovat skuteční viníci.

          • proud napsal:

            Nelibi,ale presto ta vina existuje,tenkrat se dala omlouvat,vcelku i logicky nevedomosti a praktickou nemoznosti zjistit adekvatni nformace,ale to uz hodne let neplati a presto se zrazuje cim dal tim vic!!! Takze kolektivni vina existuje a nikdo nam ji neodpare i kdyz netvrdim,ze je to neco prijemnyho,ale mam aspon tolik charakteru ze ji priznavam i sam sobe!

            • B. napsal:

              Jo, můžeme si sypat popel na hlavu .. ale stejně to nic nezmění na tom, že nic nezmůžeme s těmi vlastizrádci a s těmi co se nechali zblbnout.

              • proud napsal:

                Proto jsem to nepsal,ani proto,abysme se deptali nejakejm vinama,psal jsem to proto ze to povazuju za chyby co delame a jako potrebu si to jen uvedomit a tech chyb se napriste vyvarovavat.Melo by nas to uklidnit a pomoct nam se sprahnout dohromady a zacit dialog co s tim tak,ze si uz nebudeme muset vycitat nejaky viny a kdo ma jaky a kolik.K tomu to melo prispet.K vycisteni stolu a zacatku uz konecne koumat co s tim, misto place nad spatnejma hrobama a vycitkama se sebevycitkama…………..

      • Jochen napsal:

        Ktery prave hlidaji tihle policisti. No ale kdyz to dela taky ve jmenú Bozim, tak je to jenom job. Smesne.

        • proud napsal:

          Je to smesny,od zacatku az do konce,ale je to taky hodne vypovidajici,nejde tedy o zadny „pomahej a chran“,ale o :“hlidej stado“ at se nebouri a prachy pasaku!……………Navic jeste „ve jmenu bozim“. Aspon si muzeme vsichni udelat patricnej obrazek!

  2. .lak napsal:

    Ti lektoři co cvičili s formanty, ale ještě pořád mohou snížit věkovou hranici pro voblby. Sami jo?

  3. Eschatolog napsal:

    co je tohle za sračku ?

  4. Sluhové organizovaného zločinu napsal:

    Laňko, Laňko, ty se správně bojíš, že skončíš v Pekle, flanďáku!

    Úkolem URNA bylo a je pozatýkat zločinecké rodinky Kellnerů, Babišů, Bakalů, Kožených, Tykačů, Komárků, Koláčků, Otavů, Chreneků, Beranů, Vítků, Dospivů, Haščáků, Zemků, Kutalů, Šišmů, Langerů, Milků, Charouzů, Junků, Rittigů, Janoušků a zkorumpované politiky, kteří jim to umožnili.

    Místo toho se chechtají Čechům do obličeje!

    Vykradli biliony ze státních podniků, vykradli 600 miliard jako nesplacené úvěry bankám, banky museli sanovat daňoví poplatníci a jsou základem dnešního státního dluhu, nyní rozkrádají evropské dotace po miliardách.

    Něco takového, jako „Česká zločinecká republika“ jsem v životě neviděl.

  5. Rocco napsal:

    Protektorátní soldateska zvaná Policie ČR.
    Zákony platí jen pro český plebs, židomafie vládne.

  6. proud napsal:

    Ten problem je Peto mnohem slozitejsi,kdyz vezmes v uvahu kam nas dostal onen „dostatek“. Nejde vsechno svadet jenom na elity a na GP.Hnacim motorem vzdycky byla nejaka zadostivost neceho dosahnout,neco zlepsit,ulehcit si drinu a zivot a podobne na jedny strane a na strane druhy zavist a zlodejna kdyz se jednomu nedarilo a druhymu ano ze ktery casem vzniklo remeslo,sofistikovala se a z ni povstaly ony elity a GP.Tak se vsechno pokazilo a prichazi cas to napravit,protoze elity si to hodily svym smerem a udelaly z toho vyvoj.Ovsem kdyby obycejnej,duverivej clovek tenkrat rozpoznal gaunery a dal se tou druhou cestou,dneska bysme byli nekde uplne jinde.V celku se ti nedivim ze padas na mysli kdyz vidis co se kolem tebe deje,ale nesdilim s tebou tvoje vize,myslim si ze jsou uplne stejne mozny jako ty moje a kdovi,mozna se v mnohovrstevnym vesmiru naplnej vsechny,akorat my jsme zrovna sakra v opacny vrstve :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))).Nicmene si myslim ze i bez techhle vejvrtek se da dosahnout lepsi budoucnosti za predpokladu zvysovani urovne znalosti lidi a sirky naseho zaberu k cemuz prave internet hodne prispiva a to jak svou pozitivni,tak i negativni strankou.Vsimni prece jakym zpusobem se po nas jde,opravdu jde o hnani stada,kdysi to nekdo u nas rekl dobre,i kdyz to nejspis dobre nemyslel,jen vysmesne,nevim.Ale rekl ze :“Se stadem se nediskutuje,stado se zene!“ a to se taky vlastne deje.Staci si to uvedomit a nechat rozpadnout stado a vsechno bude zarucene jinak,jak to ale bude uz zalezi na „vzdelanosti“ toho stada,a ta zalezi na vzdelanosti kazdyho jednoho kusu v nem!V ty chvili prave prestane bejt kusem,ovcanem a stane se obcanem kterej pochopitelne z toho stada prestoupi do spolecnosti ostatnich obcanu.A tak dale ;-)

    • proud napsal:

      Pritom pochopitelne nejde zdaleka jen o znalosti ziskany skolstvim.Nepodcenoval bych vychovu doma a podobne,vim to podle sebe,jak jsem sam bejval vedenej a pred jistejma vecma ve skole varovavanej,proto domaci vychovu rozhodne nepodcenuju jak je to dnes zvykem,umyslnym zvykem ;-)

    • proud napsal:

      Zkratka a dobre,nase budoucnost je jenom na nas,nasi blbosti kterou paraziti vyuzivaji pro sebe,nebo na tom,ze si to uvedomime a predame si navzajem znalosti a vezmeme si co nam patri,to znamena vsechno!,jenze uz bez zastupcu ze kterejch se vzdycky etablujou vychcany elity a bez penez kterejma nas a celej svet ovladaji.Tim ze si sami „povladneme“ a budeme rozhodovat a delit se podle potreb,nikoliv podle „zasluh“,jim vsem vyrazime klacky z rukou a prestanou existovat a prekazet.Ale nejdriv je potreba si tyhle veci a jejich proc,uvedomit a rozmyslet.

      • proud napsal:

        Pak teprv se prestane vyrabet „na sklady“,kdy reznou statisice novejch aut aby byl zbytek predrazenej,prestane se pestovat jidlo v prisernejch podminkach aby se vyhazovalo a zacne se hospodarit s tim,ze lidem se bude daleko vic darit,a vsem,jen je potreba se dostat v hlavach dost daleko,aby si to lidi vubec dokazali uvedomit a nehledali kolem neexistujici picoviny a z neznalosti dal jen neotrocili parazitum.

  7. PetrC napsal:

    Proude ja na mysli neklesam a nebo ze bych byl negativni, dokonce nemyslim ani pesimisticky. Akorat napisi jak to ted je. Jenom neverim v nejake zazracne procitnuti lidsva. Ale vim ze jedinec se muze castecne vymknout z dnesniho systemu. Cim vic takych bude tim lip, ale s nejakym jejich sbratrenim nepocitam.
    Spis se snazim aby se lidem v tech makovicich rozsvitilo a to nejakyma o probuzeni nedosahnete. Pred hodne lety jsem zname upozornoval na to co se stane a co maji udelat. Smali se mi, meli mne za podivina a pesimistu. Po par letech priznali ze jsem mel pravdu a omluvili se. Proto ze si namlouvali ze jejich deti jsou chytre a nepodlehnou skolni propagande (v Canade to zvrhle sexualni uceni a propagace uchylu zaclo tak pred petadvaceti lety). Ted jim decka serou na hlavu a znami beci ze mne neposlechli. Ja diky tomu ze svet vidim jaky je, tak ho ziji vcelku optimisticky a v podstate podle svych predstav. Lide se trochu proberou, ale pred tim musi chytit poradne po hube. To bude pro ne, nebo nas ta nejlepsi skola.

    • proud napsal:

      Taky o zadny zazracnym procitnuti nepisu,to ani nahodou,ceka nas tvrda prace,doslova drina,vsak je to uz ted vsude videt,kolik driny je pred nama,jak malo lidi verej sami v sebe…………co je vsechno potreba zmenit.

    • proud napsal:

      Prave ono rozsviceni se je tim probuzenim,tak je to mysleny,a samo se vetsinou nerozsviti,je potreba tomu pomoct,ale jen pomoct,nikoliv zacit hnat stado co pobezi a stejne nebude vedet kam a proc,to by bylo o nicem,to se deje ted s tim,ze vychcanci vedi kam a proc,stado to vedet nemusi,staci ze se nazere,vychcije a vyspi,vyrve na fotbake a ma kam zaborit,doma za hodne penez,nebo v bordelu za min,to mu staci,protoze nic jinyho nezna :-)))))

  8. IGNÁC LAŇKA NIKDY NEPRAŠTIL napsal:

    „Bývalý studentský vůdce Pavel Chalupa se omluvil policistovi Jiřímu Ignácovi Laňkovi za své tvrzení v TV Nova, že ho policista zmlátil bílým pendrekem na demonstraci 28. října 1989 na Václavském náměstí. Chalupa si spletl vousy.

    Major Jiří Ignác Laňka je nyní velitelem elitního policejního útvaru URNA a generálním prefektem Křesťanské policejní asociace.

    Příslušníkem pohotovostního útvaru (tzv. Komunistických mlátiček) by také současný ministr obrany Lubomír Metnar (za ANO). Dále také poslanec Zdeněk Ondráček (KSČM). Velitelem roty byl v roce 89 pozdější radní Jan Slezák (ČSSD). Stejnou policejní funkci zastával Pavel Přibyl, pozdější vedoucí Úřadu vlády za premiéra Stanislava Grosse (ČSSD).“

    Píše dnes HOPPNER
    https://www.hoppner.cz/tak-to-pardon-studentsky-vudce-se-omluvil-veliteli-urna-za-krive-narceni-ze-ho-zmlatil-v-listopadu-89-bilym-pendrekem-spletl-jsem-si-fousy-skutecny-pan-mlaticka-tady-je/

  9. PRAŠTIL POLICEJNÍ PREZIDENT ŠVEJDAR? napsal:

    StBáci ukradli státní podniky a udržují svou moc za pomoci STARÝCH DOBRÝCH VŠEHOSCHOPNÝCH MLÁTIČEK! Fůůůůůůůj! OBČANÉ, NEBUĎTE OVČANÉ, ZA MŘÍŽE S NIMI!

    Současný POLICEJNÍ PREZIDENT JAN ŠVEJDAR, jmenovaný do funkce k 1. prosinci 2018 ministrem vnitra Hamáčkem a premiérem Babišem, byl také MLÁTIČKA!

    Policejní prezident brig. gen. Mgr. Jan Švejdar
    narozen: 21. 11. 1967
    policejní praxe:
    1987 – 1988 Pohotovostní pluk VB Praha Hrdlořezy – nástupní škola
    dosažené vzdělání:
    1998 – 2002 Univerzita v Hradci Králové – magisterské studium sociální pedagogika na Pedagogické fakultě UHK
    https://www.policie.cz/clanek/brig-gen-mgr-jan-svejdar.aspx

    Také bývalý POLICEJNÍ PREZIDENT, nyní KRAJSKÝ POLICEJNÍ ŘEDITEL LIBERECKÉHO KRAJE VLADISLAV HUSÁK byl příslušník u Pohotovostního pluku SNB, který potlačoval protikomunistické demonstrace. Husák je známý mafiánský poskok a kamarád kmotra ODS Romana Janouška. Janouškovými vztahy s kmotry se dokonce zabývala BiS.

    Janouškův kamarád Husák: Skončil i v čele ochranné služby
    https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/185331/janouskuv-kamarad-husak-skoncil-i-v-cele-ochranne-sluzby.html

    https://www.policie.cz/clanek/krajske-reditelstvi-532995.aspx

    • VLÁĎO, VLÁĎO, TY VOLE, CHLASTÁME! napsal:

      HUSÁKOVÝMI VZTAHY S KMOTRY se dokonce zabývala BiS. Překlípek, promiňte. Samozřejmě Janouškovými vztahy se BIS před 10 lety zabývala také.

      Vladislav Husák je dodnes ředitelem Krajské ředitelství Libereckého kraje!

      Kmotr Janoušek: „Vláďo, Vláďo, ty vole! Pojď si k nám sednout, chlastáme!!“

      Vladislav Husák před rokem 1989 sloužil u Pohotovostního pluku SNB, který potlačoval protikomunistické demonstrace.

      Jako policejní náměstek a policejní prezident se scházel se s kmotry ODS Janouškem a Hrdličkou, dokonce veřejně v Obecním domě.

      Policejní náměstek na tajné schůzce s kmotry: Kvůli fotkám Blesku přijde o místo?
      http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/164011/policejni-namestek-na-tajne-schuzce-s-kmotry-kvuli-fotkam-blesku-prijde-o-misto.html

      V. Husák rezignoval na post policejního prezidenta ke dni 31. března 2007 v souvislosti s šetřením jeho role v kauze biolíh.

      BIS sledovala schůzky policejního prezidenta Husáka s Janouškem
      „Vyšetřování Bezpečnostní informační služby (BIS), která se v roce 2007 zaměřila na lobbistu Romana Janouška, potvrzuje důvěrné vztahy Janouška s Vladislavem Husákem, tehdy policejním prezidentem. BIS prý jejich vztah prověřovala, považovala ho za nebezpečí pro stát. Své poznatky si však nechala pro sebe.“
      http://www.novinky.cz/domaci/264717-bis-sledovala-schuzky-policejniho-prezidenta-husaka-s-janouskem.html

    • proud napsal:

      Spocital sis dovedo,ze takovou drivejsi „mlaticku“ by dneska zbouchal 15 letej pubertak???? Nejak ti utika datum……….:-)))

  10. MAFIÁNŠTÍ POSKOCI napsal:

    Slyšeli jste někdy o nějakých kriminalistických nebo vůbec policejních úspěších Tomáše Tuhého, Martina Červíčka, Radomíra Heřmana, Radka Malíře a podobných vyskoých policejních funkcionářů? Ne.

    Tomáš Tuhý jako ředitel Krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje (2010 – 2013) proslul jen tím, že dvakrát snížil specialistům, kriminalistům a vyšetřovatelům platy o tisíce korun. Sám pak dostal za úsporu téměř třičtvrtěmilionovou odměnu a svým náměstkům rozdal statisíce také.

    Nemluvě o metanolové aféře. Mnohaletá výroba metylu v Moravskoslezském kraji za nezájmu Tomáše Tuhého a spol. – jedovatý alkohol zabil nejvíce lidí v Moravskoslezském kraji – 23 mrtvých.

    Od listopadu 2018 je Tomáš Tuhý velvyslanec ČR na Slovensku.

    Zjevně „za odměnu“, že Tuhý udatně chránil Kmotrostán ČR.

    Ne nejvyšších postech v policii mnoho let rotuje 30 – 40 mafiánských poskoků!

  11. PetrC napsal:

    Ja v to uceni moc neverim. Uz jsme zazili uceni marxizmu-leninizmu a vidite jak dopadlo. Zkuste ucit amiky o bezpenezni spolecnosti a nakopou vam prdel. Proude jedina pomoc je ta ze jdete prikladem. Jaka jina tvrda prace nas ceka? To chcete poradat kursy probuzeni? Vzdyt se podivejte, nekteri rodice neumi naucit decka ani to ze srat se chodi na zachod a ne do plinek. Malo kdy uvidite jednorocni chodici decko bez plinek. A ti rodice je maji necemu naucit? Ja tu zacil paradox ze trilete decko sralo do plinek a matka ho ucila nasobilku a to jen proto aby presvedcila okoli jak je jeji decko chytre.
    To ze lide maji verit sami v sebe tvrdim uz roky. Jenom jaksi se mi moc lidi nepodarilo presvedcit. Jim vic vyhovuje verit v to ze se o ne nekdo postara.

    • proud napsal:

      Nech toho:-)))))))))))))))))),jaky kurzy,jaky uceni,jaky priklady? Delam to co delam a nikoho nic neucim,protoze se kazdej musi naucit sam a to musi chtit,kdyz nechce,nepojede pres to vlak,takze jediny co delam je ze vzbuzuju zajem a ukazuju pohledy z jinejch stran nez jak jsou oficialne vnucovany.Bud to nekomu pomuze,nebo necha bejt.Ja seru na honeni stad!

      • proud napsal:

        A presne stejne seru i na zbytecny pomlouvani jako ten blbecek tady co si dava celovetovy nicky a spini kdekoho,ani ty lidi neznam a vubec mi to nevadi,protoze o nich to neni,ale ukazuje to dobre na charakter samotnyho pisalka,ten se bude radovat kdyz budou trestany,i kdyby jinak bylo jeste hur,na rozdil ode me,kterej neni proti trestum,ale az teprv kdyz na ne bude cas a zjisti se i vina a hlavne pohnutky,protoze vydirat bych blbecka umel taky,aby delal co mu naridim a pak ho nechal pitomce pomlouvat………………. ;-)

        • PetrC napsal:

          Jestli ten pan co to tu zverejnuje ma pravdu, tak je zverejneni v poradku. Lide maji pravo vedet co za lide jsou u koryta. Protoze nejvetsi parchanti jsou prevlekaci kabatu a je treba si na ne davat pozor.
          Ja reagoval na to jak pisete ze nas ceka tvrda drina, nebo jak jste to napsal. Tak jsem si vzpomel na vselijake ty agitory. Ti take v potu tvare agitovali a pak vykladaji jak je jejich prace tezka. Takze jestli se vas to dotklo tak prominte.

          • proud napsal:

            Ne Peto,nedotklo:-).At kazdej dela co umi a kolik umi a na kolik ma cas a chut.To co schvalujes s mozna darebakama sis nepromyslel,protoze ti darebaci delaji presne totez s jinejma,aby nas odvedli od veci ktery maji skutecne smysl a donutili nas prave prat se mezi sebou,rozdel a panuj.Takze radeji nabiju drzku jednomu co rozdeluje,nez abych nas rozdelil treba 50.Tady dobre vidis tu ruznost nahledu a ruznost postupu.Jestli chces pronasledovat darebaky,prosim,ale priprav se na to ze nic jinyho uz nestihnes a darebaci si na tebe brzo nekoho zaplatej,stanes se mrtvym,picu platnym hrdinou a nicemu nepomuzes!Pojedes presne podle staryho systemu,tak jak to vlastne chce a potrebuje!

            • PetrC napsal:

              Ja ale nic nepisi o pronasledovani, jen o tom ze je dobre vedet pred kym byt na pozoru. Taky prevlekac vas podrazi v kazde dobe. Vsak se podivejte kdo u vas dela nejvetsi bordel. Jednou jsem se nechal nachytat a vstoupil do nove zalozene strany – slo o stranu ktera mela bojovat za samostatnost zapadni Canady. Zakladatel sehnal hlasy, dostal dotace a nase hlasy prodal. O takovych parchantech bychom meli byt informovani. Nebo si pamatuji babku jak komentovala nejake komouse, co byli za nemcu u gestapa. Jen v pravy cas prevlekli kabaty. Takze si myslim ze clovek ma to pravo znat kdo sedi na uradech.

              • proud napsal:

                Resim to tak,ze nemusim shanet kdo je kdo,pro me je kazdej takovej vsivak,protoze poctivej clovek tam nevleze,lade by byl blbem.A hned mam o starost min,stejne se stranama.Proto trvam na referendech a primy vlade vsech,strana nestrana a zadny vyhody.Az budeme vsichni skutecne zodpovedni,pak si to taky budeme hlidat.

  12. TOMÁŠ KUŽEL, DALŠÍ ESTÉBÁK POLICEJNÍ ŘEDITEL napsal:

    Tomáš Kužel, ředitel Krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje, brigádní generál
    https://www.policie.cz/clanek/krajske-reditelstvi-policie-moravskoslezskeho-kraje-563585.aspx

    Předtím byl Kužel ředitel Krajského ředitelství policie Jihomoravského kraje, v éře ministra vnitra ODS Ivana Langera byl náměstkem policejního prezidenta pro ekonomiku, stál například za obnovou vozového parku policie či projektem obnovy služeben. V roce 1989 Tomáš Kužel pracoval na IV. správě Sboru národní bezpečnosti, oddělení, které řídila StB.

    Nový policejní náměstek Kužel byl u StB (30. května 2007)
    „Ministr vnitra Ivan Langer od svého jmenování prohlašuje, že zbaví policii lidí spojených se StB. V úterý přitom posvětil jmenování nových náměstků policejního prezidenta. Mezi nimi je i Tomáš Kužel, který v roce 1989 pracoval na IV. správě Sboru národní bezpečnosti.“
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/novy-policejni-namestek-kuzel-byl-u-stb.A070529_211815_domaci_mia

    Kužel u StB? Pro mě je to expert, hájí Červíček nového náměstka (30. srpna 2012)
    https://www.lidovky.cz/domov/kuzel-u-stb-pro-me-je-to-expert-haji-cervicek-noveho-namestka.A120830_173210_ln_domov_ape

    • proud napsal:

      Jooo,hochu,me vsichni stbaci v zaludku nelezej,stejne jako cela dnesni BIS,oni totiz udelali mimo jine taky poradnej kus uzitecny prace,proto je nehazu vsechny do jednoho pytle,jako do nej tyreba nehazu vsechny zidy.V stb to bylo podobny jako v ksc,byli takovy co delali do roztrhani tela pro svuj narod a byli mezi nima ty svine trockisticky,co jim drzeli nuz pod krkem.Ale o tom ty debilku nemas ani zdani!

  13. Maroš napsal:

    Proude – čo sme neurobili. Až v neskorom veku dospievame do morálneho stavu – čo všetko sme mali urobiť správne. Nemysli si, že ja nepremietam o veciach, ktoré som v mladosti posral. Ale stále ide o ten úmysel.

    Na pamiatku generála Šnejdárka…
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_%C5%A0nejd%C3%A1rek

    • proud napsal:

      Nejsi jedinej,taky jsem do toho pekne sral,az do zari 2001,od ty doby podle okolnosti uz doufam,ze min…….urvat se uplne zatim nejde,ale problem by to nebyl,kdyby se pridali vsichni.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!