Jak a s kým ke světlým zítřkům českého národa? anebo Pojďme do voleb!

47749_1484984615988_4218146_nČtenáři NWOO a dalších nezávislých médií dobře vědí, že naše Česká republika se nevyvíjí směrem příznivým pro zářnou budoucnost našeho národa. Krize, která je ve své podstatě krizí mravní a prostupuje celou tzv. západní civilizaci, už je dobře viditelná ve všech oblastech života společnosti. Ekonomická úroveň většiny našeho obyvatelstva je neslavná, politika má celá tři desetiletí od změny režimu povahu frašky s tragickými důsledky, práva se člověk dovolá jen tam, kde to nemá valného významu, šikana byrokracie je na denním pořádku, když je v mainstreamových médiích pravda, tak se jedná o celostátní svátek, zdravotnictví, školství a sociální služby jdou od desíti k pěti, v krajině řádí kůrovec, sucho a řepka, atd. Dobrou zprávou je, že stále roste podíl obyvatelstva, které si špatný směr vývoje uvědomuje. Velmi špatnou zprávou je, že ani tak není v dohledu naděje na zlepšení.

Lidé ve vedení naší země, kteří mohou nejvíce něco pro zlepšení stavu udělat, buď aktivně v tvorbě problémů pokračují, nebo je ignorují a přinejlepším je řeší jen povrchně a nedostatečně. A přitom v našem myšlenkovém prostoru existují na všechny problémy řešení, i lidé, kteří by ta řešení uskutečnit dokázali, pokud by k jejich uplatnění měli příležitost. Jenže ji nedostávají.

V dnešní době se do vedení státu lidé dostávají pomocí voleb. I když jsou jejich výsledky v našem volebním systému do jisté míry zmanipulovatelné, přeci jen konečné složení Parlamentu dle mého názoru zhruba odpovídá tomu, jak občané skutečně volili. A z toho vyplývá, že za krizový vývoj naší země pochopitelně mohou voliči, kteří svou volbou nebo nevolbou dosazují do čela státu lidi, kteří naši zemi vedou špatným směrem. Vyplývá z toho bohužel i to, že většina našeho obyvatelstva politice dobře nerozumí, nedokáže si spojit příčinu své špatné volby nebo nevolby s důsledkem špatných životních podmínek a stále skáče prolhaným politikům na špek.

Pak je tu další skupina lidí, která by chtěla volit dobré lidi a dobré politické strany, ale stěžuje si, že nemá koho a na to, že vlastenecké síly jsou roztříštěné a nejsou schopny spojení. Já jim bohužel musím dát za pravdu. Podívejme se na nabídku: ODS, TOP09, ČSSD, STAN, KDU-ČSL – to jsou strany jednoznačně a dlouhodobě vlastizrádné. Nově se k nim bohužel přidali i Piráti. Momentálně vládnoucí ANO na tom není o moc líp a jejich konflikt s výše uvedenými je jen bojem dvou mafií o koryto a projevem mocenských bojů na globální úrovni. Další dvě parlamentní strany – KSČM a SPD – mají každá své vlastní problémy, které jim neumožňují růst. KSČM se nedaří reagovat na aktuální výzvy a nedokáže získat důvěru mladších voličů. SPD se potýká s nedemokratickými praktikami uvnitř Strany přímé demokracie. Z neparlamentních stran vzbuzuje aktuálně největší zájem Trikolóra, která však stojí a padá s osobu Václava Klause ml., což oprávněně vzbuzuje u velkého množství voličů nedůvěru kvůli jeho otci, jenž je zodpovědný za mnohé privatizační zločiny. Žádná z dalších neparlamentních stran neoplývá nějakou výraznou dynamikou rozvoje, i když mají často zajímavý program, jako např. ČSNS a Cesta odpovědné společnosti. Co tedy s tím? Koho za dva roky volit?

Z logiky věci vyplývá, že když nejsem spokojen s nabídkou, musím ji vytvořit sám. A protože si špatný směr vývoje uvědomuji již mnoho let, tak se také již mnoho let snažím dobrou politickou nabídku vytvořit a hledat cesty, jak do vedení našeho státu dostat lidi, kteří by jej vedli dobrým směrem. Musím však konstatovat, že se mi bohužel nedaří. Jako logickou cestu vidím spojení lidí, kteří dobře chápou problémy v různých oblastech života společnosti do jednoho politického subjektu, vysvětlit voličům, že my jsme ti, kteří to s naší zemí myslí dobře a dokážou naše problémy vyřešit, vyhrát volby, převzít řízení země a navigovat ji ke světlým zítřkům. Zní to jednoduše, ale v praxi je to zatím neuskutečnitelné. Mnoho let jsme jako společnost řešili, která řešení jsou ta dobrá a velmi mnoho pokusů o spojení ztroskotalo na neshodě nad představami o tom, co je pro nás dobré. Toto se již díky intenzivní celospolečenské diskuzi probíhající vzhledem k cenzurovaným mainstreamovým médiím především na internetu posunulo a u mnoha témat se našla alespoň rámcová shoda. Avšak ani dnes se ti, kteří dokážou vytvářet dobrá řešení, z různých důvodů nechtějí zapojit.

Nejčastějším důvodem je strach před následky činnosti proti vládnoucí moci, které mívají podobu ztráty relativně dobrého zaměstnání, či ztrátu zakázek. Dalším problémem je obrovská časová a duševní náročnost politické práce, která nutně musí doprovázet proces získávání důvěry voličů. Čas jsou bohužel peníze a většina lidí má bohužel sílu tak akorát na vlastní obživu a už ne na aktivní politiku s nejistým výsledkem. I kdyby se toto vše povedlo překonat, tak je zde ještě nebezpečí od vládnoucí moci, která se nebude chtít vzdát zdrojů, které má pod kontrolou a na potenciální soupeře zákonitě zaútočí nejdříve mediálně, pak ekonomicky a když to nepomůže, tak může dojít i k útokům fyzickým nebo k uvěznění na základě vykonstruovaného procesu.

Souhrnný potenciál řídit tuto zemi k obecnému blahu u nás tedy je, ale vůle ke spojení a k zorganizování se za účelem převzetí vlády nad zemí zde stále není dost. Máme se všichni stále relativně dobře. Většinou máme co jíst a kde bydlet, i když to za moc nestojí. Je u nás stále relativně bezpečno, i když v okolních zemích, především na západ od nás, se situace rapidně zhoršuje. Ještě stále existuje poměrně mnoho svobodných médií, i když tlak na vymývání mozků v kultuře, v mainstreamových médiích a především ve školství se zvyšuje. Naše příroda je relativně zdravá, včely stále ještě všechny nevymřely, průmyslová hnojiva jsou stále na skladě, průmyslově vyráběné potraviny nás zabíjejí stále ještě celkem pomalu a o ostrůvky pozitivní ekologické deviace stále občas potkáváme.

Kdy se tedy u nás vzchopí dostatečné množství lidí a otočí kormidlo dějin ke světlu? Budeme čekat na dobu, kdy už se tu bude žít tak špatně, že mnoho z nás nebude mít co ztratit a rizika z boje o moc nad vlastní zemí se vyrovnají rizikům z nečinnosti a až budeme zahnaní do kouta a budeme bojovat o holý život? Bude to krize ekonomická, bezpečnostní nebo ekologická? Na 99% to budou všechny krize dohromady. Stále nechápu, že si zde popsané souvislosti uvědomuje stále velmi málo lidí a nechce udělat nic proto, aby ta krize byla co nejméně bolestivá. Občas někdo zkusí nějakou sólovou akci, která však zákonitě nic nevyřeší. Přitom je jasné, že se musíme spojit a organizovaně spolupracovat. Já svůj díl odpovědnosti za budoucnost této země ponesu tak, že chci v příštích parlamentních volbách kandidovat. Podmínky jsou složité a úspěch v blízké době nepravděpodobný. Nějak se však začít musí. Nevím ještě s kým a na kandidátce jaké strany to bude. Avšak vím s jakým programem. Jeho základ je jednoduchý: Důstojné podmínky k životu pro co největší množství obyvatel této země.

Vy můžete mezitím přemýšlet o tom, co si pod tím konkrétně představujete a jak byste toho chtěli dosáhnout. Ale hlavně, hlavně přemýšlejte o tom, co s tím vším tady uděláte?! Představte si, jak se budete cítit na konci života? Budete mít čisté svědomí z toho, jakou zemi zanecháte příštím generacím? Budete si jistí tím, že jste udělali vše, co bylo ve vašich silách? Přemýšlejte...

Já budu postupně publikovat texty a videa k důležitým otázkám týkajícím se řízení naší země a odpovídat na otázky a návrhy, které k tomu od vás přijdou. Je bohužel smutnou skutečností, že existuje mnoho lidí, kteří mají o těchto věcech naprosto mylné představy a nedokážou celou tuto problematiku objektivně posoudit. S takovými příliš diskutovat nebudu. Ale s těmi, kteří to myslí vážně, projevují vůli k práci na naší společné budoucnosti a rozumí tomu, jak to funguje u nás i v okolním světě, s těmi budu rád konstruktivně komunikovat a připravovat proces proměny České republiky na místo vhodné ke šťastnému a uspokojivému životu.

Pojďme do toho!




204 Komentářů k Jak a s kým ke světlým zítřkům českého národa? anebo Pojďme do voleb!

  1. Lukáš napsal:

    Pane Koral.
    Nejdřív přání,hezké a klidné prožití svátků vánočních a také pškný dárek pod stromečkem.
    Vítám Vaší snaha,rýpnout do toho,nejvyšší čas.
    Jen něco do placu,jak to,Babiš prý výtečný podnikatel a takové dluhy Agrofertu,že bez dotací,by zkrachoval.
    Pak Babiše někdo přirovnává k Baťovi,podle mne ani náhodou.
    Kolik bytů postavil Baťa svým zaměstnancům,postavil nemocnici pro léčení lidi,silnice,co pro město Zlín.Co postavil Babiš? a to ještě berme v úvahu množství firem,pracujících osob,jak pro Baťu,tak Babiše.

    • proud napsal:

      Ty ses ale debil,to maj pripraveny vzdycky :-)))))))))))))))))))))))))))))))))),a vzdycky hovno z toho,nechces nic novyho siozide zapraskanej,naopak se snazis jen udrzet zasranej siozidovskej system,rekni puska hazjle a vystrel!

      • .lak napsal:

        Jeden novoroční postřeh.
        Víš kde je údolí placených trollů eu a €araboafriky?
        Radši ti to sdělím abych nenapínal. :lol: V ČESKÉ KOTLINCE.

    • proud napsal:

      Tahni do hoven............sraci!

    • proud napsal:

      Nekteri jsou na tom jako ty,bud pro par sestaku,nebo jeste hur,vlastni pitomosti nemaji ani zbla vlastni hrdosti a cpou se tam kde o ne nikdo nestoji a vsichni je,siozidovsky svine,prokoukli,bez ustani,dverma je vyhodis,oknem se verbez sracu nasere zpatky,presne to ty splneujes na 300%,tahni si do synagogy se svejma vlhkejma snama o sefovani a okradani druhejch.......sraci!

    • proud napsal:

      Prvni referenda nema co kdo vyhlasovat jinej,nez narod sam a mely by bejt o dalsich referendech,pro zacatek,podle toho o cem je potreba rozhodnout a co je potreba zmenit.......ja muzu pouze navrhovat,davat napady a vize,a to muze a ma kazdej.Ovsem vize ve prospech vsech,coz neni tvuj pripad,provokace a srani na vlastni hromadu nejsou vize,ale jen zamaskovana zlodejna,na to ses kabrnak,to cpi ze vseho co "vyprodukujes",smrdi to do dalky i jen napsany,sraci.

    • Jan napsal:

      Babis je nejlepsi premier pro nasi zemi v soucasnosti. Proto je nenaviden tlupou dutolebych kretenu, kteri jeho praci jenom kritizuji a ztezuji. Jsou jenom parou nad jeho rannim WC. Je to parta neschopnych vyzirku a povalecu, ktere Babis odstrcil od koryt a penezovodu. A to mu nemohou zapomenout. A tak je vsechno spatne co dela a Pirati ho navic udavaji do Pruselu. Pirati jsou pakaz, co nic nevytvorila, jenom zemi poskozuje sranim Ciny a Ruska. Az si zapad pri krizi klekne, budeme jeste radi za ksefty, plyn a suroviny! Az rit USA vyschne a nase zeme ji prestane lizat, tak si na mne vzpomenete.

    • proud napsal:

      Neprekrucuj pravdu kterou stale dokazujes,ze nemas sebereflexi,natoz sebeuctu a cpes se tam kde o tebe nestojej a prohlidli te,siozide,ale spis ti jde o jidasskej gros za to ze tady nicis rodici se novou budoucnost naroda,ovsem tobe cizimu,protoze my zidi nejsme!!! Takze tahni,zmrde!

  2. admin napsal:

    Máte pravdu, že cíl dosažení většiny a to ústavní v parlamentu i senátu je nezbytnou částí programu. Pak lze měnit Ústavu a změnit systém vlády v ČR tak, aby mohli občané řídit svůj stát se vším všudy. To je základ.

    • proud napsal:

      Nelze Honziku,dobre to vis,tak jako dobre vis k cemu jsou volby a co se deje s nima, kolem nich i po nich! Vzdycky bude to co je predem v zameru GP,nebo kdyz to joo neklapne pak v zameru elit,ale GP si to vbrzku prizpusobi,tak jako vzdycky.I elitarstvi ma svoji cenu ve vztahu ke GP.

    • petr napsal:

      Především je potřeba si pořídit autobus, nebo aspoň mikrobus, tzv. "Korálák" a objíždět s ním ty dva roky menší města. Jak to dělal Zeman v roce 98 i před prezidentskými volbami.
      Jiná cesta není.
      (ale je potřeba vytvořit tomu odpovídající kampaň která lidi zaujme, ilumináti. 9/11 a nwo nejsou témata pro běžného maloměšťáka)

      Šaškování na václaváku k pobavení blahobytných a s establishmentem zcela spokojených pražáků, je naprostá ztráta času.

      • proud napsal:

        "saskovani na Vaclavaku",ani kdekoliv jinde, rozhodne ztratou casu neni,paklize je udelany spravne a neni to demon-s-trace s trapnou pripravou skandovani jako rozcvickou ke hnani stada...........

    • Domnívám se, že ani ten nejúžasnější spásný systém nezaručí kýžený výsledek, dokud se radikálně nezmění naše mentální nastavení.
      Makejte na svém osobním růstu a staňte se inspirací dalším.
      To je jediná naděje, kdy si snad lidé konečně uvědomí, že nepotřebují žádný systém ale pouze jeden druhého.

  3. Jura napsal:

    Jsem informatik. Zjistil jsem, že lidi, kteří nenaplnili genetický potenciál druhu homo sapiens, se dají programovat a díky tomu i řídit podobně jako jiné programovatelné stroje.

    My lidi v tom nebudeme nikdy tak dobří, díky tisíciletým zkušenostem rodin, kde se toto řemeslo dědí z otce na syna a mají k tomu dostatek prostředků a předem připravených procedur.

    U Stvoření Země stály dvě síly Láska a Bůh... je vypozorováno, že přesně tyto dvě síly brání kompletnímu naprogramování veškerého lidstva (to programování je tedy jen částečné a v určitých chvílích nefunguje vůbec).

    Mimo logiku = algoritmiku = programování je jednak Láska (i v Bibli je verš cca znějící "Láska je nelogická/Láska nepodléhá logice).
    A Náhoda (Aforismus: Náhoda je pseudonym Boha, pokud se někde nechce podepsat) také sype písek do soukolí programování lidstva.

    Celý boj programátorů lidstva proti Lásce a Bohu je veden o podobu kultury. Ta buď bude rozvíjet genetický potenciál bytostí našeho druhu (a při tom rozvíjení je vždy Láska a Bůh) nebo bude lidstvo degradovat do podoby toho lehce programovatelného stroje.

    Tj. za mě zatím! žádné volby, ale tvorba této kultury.

    • .lak napsal:

      Zcela intuitivně a jako proutkař dávám odkaz ale viděl jsem na spézetce číslo mého pin karty1 na autě hodonín. :lol: Už se mi zdá že ten matrix blbne moc.
      A teď jsem potkal s čubíkem oju ali a asi by šli i starosti za hrob a mladý, ale sem tak dokonale líný že nelze a skutečně měním vše do klidu.
      https://www.youtube.com/watch?v=6KocZnJqamc
      https://www.youtube.com/watch?v=ZpC_RRo903g&list=RDZpC_RRo903g&start_radio=1

      Výsek odkazu
      Neustále jsem opakoval, že ke konci časů musejí lidem říci pravdu. Byl to požadavek konstruktivní síly, který povolila rada samozvaných destruktivních šesti padlých andělů pro tuhle hru.
      https://tadesco.org/vzkaz-indigove-divenky-po-10-letech-mnozi-nechapou-slozitou-hru-na-planete-zemi-ani-se-nedivim-aneb-poselstvi-indigove-divenky-dil-4/

    • admin napsal:

      Juro, to máš samozřejmě pravdu. Tvorba takovéto kultury je primární. Ve volbách se pak už jen projeví, zdali už bylo potřebné kulturní proměny dosaženo nebo ne. Volby a změna politického systému jsou procesem, který je součástí vyššího procesu - oné kulturní proměny.

      • proud napsal:

        Nicmene promin Honziku,ale pravdu nema ani on,ani ty,chte nechte musim rict ze nejvetsi,i kdyz zrejme jen castecnou pravdu,nebo jen nedotazenou mel svyho casu "taxikar" s primou "demokracii a referendama",jen nerikal,ze by podminkou toho bylo vykopani vlady a politiku,kazdyho jedince co by mohl mit samotnej nejakej vliv,protoze kazdej takovej je bud uplatnej,nebo ho jde zastrasit............nakonec prave proto si to ten system prave takhle zaridil,aby mohl drzet pod krkem celej svet............

        • admin napsal:

          Proude:
          V tomhle případě asi nejde o to, co je pravda, ale co je možné.
          Já si představuju takový politický systém, kde občané mají plnou kontrolu, resp. poslední slovo ke všemu, co se ve státě děje. Jak to konkrétně dělat, už je pak technická otázka, ke které se dostanu v nějakém dalším příspěvku.
          Jenže je zároveň potřeba si odpovědět na otázky:
          1) Budou zde voliči ochotni zvolit stranu nabízející takovou změnu politického systému?
          2) Budou případně občané schopni a ochotni svůj stát řídit a pokud ano, tak budou jej schopni řídit dobře ke svému prospěchu?
          3) Najde se dostatek lidí, kteří by byli schopni a ochotni takový návrh občanům prezentovat a přesvědčit je o správnosti volby?
          4) Jsou občané tohoto státu dost mravně vyspělí na to, aby si tuto svobodu sami nad sebou pro sebe zvolili?

          Pokud na všechny tyto otázku nebude kladná odpověď, nedopracujeme se touženého výsledku.

          Zdeněk Ponert resp. Antonín Mareš navrhoval systém, který byl popsán v tomto díle britského seriálu:
          Jistě pane premiére: https://uloz.to/file/eKw1atvMGPMw/jiste-pane-premiere-2x05-vsechnu-moc-lidu-avi
          Shoda je zarážející.

          • proud napsal:

            Jo no,myslim ze Zdenek byl na svou dobu hodne napred.Jak moc to bylo propracovany je vec druha a da se rict ze druhorada,vzhledem k tomu ze dulezitej je ten napad darovanej lidem,aby si ho uz dotahli a propracovali sami! Tim se dostavam k dalsim bodum. Pises kdyz budou lidi chtit a budou na to mit,to je stezejni otazka a odpoved je prosta,budou muset,jinak skoncej,tady neni zadna jina,dalsi cesta,ani onen sedivej stred s velkym prostorem ke klickovani,je to cerna,nebo bila.Bud jim to dojde,nebo koncej.Je nacase si ty veci uvedomit a nic si nenalhavat.Paklize nebudou chtit,bude pitomost se za ne obetovavat.

            • admin napsal:

              S tím, že už není na výběr a že budou muset se rozhodnout k záchraně svého národa/kultury, atd. naprosto souhlasím. Naše likvidace začala listopadovým převratem. Jen se čeká na to, zdali to dojde dostatečnému množství lidí, aby se dalo ještě zdravé jádro národa zachránit, nebo ne. My, kteří jsme to už pochopili, mezitím děláme, co můžeme.

          • proud napsal:

            1) Budou zde voliči ochotni zvolit stranu nabízející takovou změnu politického systému?

            Budou hloupi kdyz naopak vsechny strany nesmetou a neprohlasej sami sebe za jedinou moznou stranu ;-)

            2) Budou případně občané schopni a ochotni svůj stát řídit a pokud ano, tak budou jej schopni řídit dobře ke svému prospěchu?

            To je jedna ze stezejnich otazek,protoze nejdriv musis ty obcany vytvorit ze soucasnejch ovcanu,jelikoz si svoje ovcanstvi ani neuvedomujou.To je prave proto dost tezky,ale musi se to provist,nebo alespon zkusit.S tim rizenim je to tak,ze ovcani v zadnym pripade,ale obcani si s tim jsou schopni poradit.

            3) Najde se dostatek lidí, kteří by byli schopni a ochotni takový návrh občanům prezentovat a přesvědčit je o správnosti volby?

            To nevim,protoze lidi zatim jsou,ale jednak nejednotni ve vuli a podruhy kazdej pes,jina ves!
            4) Jsou občané tohoto státu dost mravně vyspělí na to, aby si tuto svobodu sami nad sebou pro sebe zvolili?

            V zadnym pripade!!! Zacne to tim ze si to nejdriv vubec uvedomej a dobrym znamenim bude ze na tom zacnou preacovat.

    • proud napsal:

      Toho "boha" uz bych jednou kurva rad potkal,jeste se to nestalo,ale curaku co se jim ohanej a maj hovno,je vsude prehrsel!:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • proud napsal:

        Zrejme se blbeckove co potrebujou na kazdej prd berlicku,at uz boha,nebo ufona ci jinou kundu,sami v zivote na vlastni nohy nepostavej a k problemum se celem uz teprve ne,radeji budou smrdet po kostelech a otrocit v cizejch montovnach...........protoze kurva panbicek:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Jura napsal:

        Předpokládám, že myslíš starou a novou pomluvu Boha - ano touto pomluvou se ohání spousta lidí, však taky žijeme v Biblické civilizaci.

        • proud napsal:

          Jo,no,tak nejak :-).Je jednodussi se na neco,nebo na nekoho vymlouvat,nez sami prijmout zodpovednost a namahu na zjednani napravy.

  4. Eschatolog napsal:

    stačí důsledně dodržovat pravidla systému a systém z toho zkolabuje - toto je čím dál častější scénář v realitě - jenže toho elektorát neni schopen , což potvrzují už 30 let výsledky jeho práce, a nějak netuším důvod změny jeho chování od příštího roku jako sry ale 1) stále je moc dobře 2) praktickou metodologii protokolů nepřetlačíte, jako byste chtěl s beznohými paraplegiky
    rosekat vítěze ligy mistrů ,leda s hřibem :-)

    • proud napsal:

      System z toho nezkolabuje,protoze je flexibilni,nedrzej ho zadny propanbickovany blbeckove,ale geniove co prave blbeckum toho panbicka nacpali aby je meli pod kontrolou! Ale ten system by sel za jistejch okolnosti nahradit,jenze nikdy ne s necim co je stadem a jako stado se zene,s tim se nejedna!

      • proud napsal:

        To dokonce tomu stadu rekl jeden z nasich politiku,slouha GP,na plnou hubu, a stejne mu to proslo,kis,kis,pitomeckove............... :-))))))))))))))

      • admin napsal:

        Souhlasím, systém nezkolabuje. Jsme pěstováni jako dobytek/ovce na porážku a náš pěstitel dobře ví, jak si nás pěstovat.
        A ano, pánbíček byl lidem podstrčenej, aby drželi hubu a krok.

  5. Jirka napsal:

    Kulturní obrození - aktuálně se o něj snaží skupina kolem časopisu MY (Hájek, Semín). Morální základ (chcete-li víra) bez něhož není odpor možný - skupina kolem Véd (Kozák) a politický potenciál - tam bych vsadil na pana Hampla a některé lidi v ANS a Trikoloře. Jen takový pokus o shrnutí.

    • petr napsal:

      Konzervativní pravicoví černoprdelníci a nadto obdivovatelé Klause (hájek, semín) ale asi moc voličů nezaujmou.

      Bo lidi už tuší, že Vatikán je něco poněkud jiného než čím se prezentuje (díky Bergoglio)

      • admin napsal:

        Křesťanství, židovství, islám - to jsou všechno náboženství vytvořená za účelem ovládání. Na tomto základě nelze vytvořit skutečně svobodnou společnost. Takže Protiproud, Hájek a Semín možná mají v mnoha věcech pravdu, ale v základu, jakým je objektivní názor na realitu, ve které žijeme, pravdu nemají. A něco oPRAVDOVÉHO lze vytvořit jen na PRAVDĚ.

        • proud napsal:

          Hodne dobry,jsem rad ze to vnimas podobne,ze je hodne tech s kterejma jde castecne souhlasit,ale bohuzel pouze CASTECNE,coz je ale v konecnym uctovani poradnej maler,protoze je potreba se sjednotit,na necem shodnout a dusledne to dotahnoyt do konce.To je duvod,proc jsme rozdrobeny,coz je z jedny strany pruser,z druhy lepsi,nez aby to tahnul jeden co sjednocuje jako diktator a zene zase a opet stado.....

        • petr napsal:

          No právě. Totální rozdrobenost a rozhádanost. Každý radši bude šéfem ve vlastní pidistraně s 0,1 procenty hlasu, než by se domluvil s jemu podobnými a založili jednotnou stranu se šancí na úspěch.
          To my sami si sereme do vlatního hnízda.

          I ten Hájek - černoprdelních voličů by tu byla hromada, ale málokdo z nich zkousne hájkovu klausofilii a pravicovost.

          • admin napsal:

            Obecně: rozdrobenost a rozhádanost může existovat jedině, pokud lidé tvoří své názory na základě omylů, neznalostí nebo lží.
            Pravda je jedna, na té se nakonec mnozí shodneme a začne fungovat spolupráce.

      • Jan napsal:

        Problem je v tom, ze zide z Podkarpatske Ukrajiny jako Pruzinskij/Klaus a jini u moci u nas urcuji deni v teto zemi. Aby toho nebylo jeste malo, ruzna pakaz z Moravy vytlacila viteze voleb v Praze a vladne tady jako pomatene hovado, ukolovane z US anbasady.
        A pak se tady nejaky vul rozciluje, ze v Praze jsou kreteni, kteri za vsechno mohou jako Babis.
        V Praze nejsou kreteni. Prazany nejvic stve, jak se tady turisti roztahuji, cizinci kupuji byty za kazdou cenu, na kterou Prazane uz nikdy nemohou dosahnout, nedostatek bytu, drahota, dopravni zacpy a zejmena ti kreteni na Mafianskem namesti, kteri jim od sametu vladnou a delaji jenom kraviny. Pracuji do vlastnich kapes a s navodem z US ambasady delaji zahranicni politiku USA : Vsechny nasrat a odrbat.

        • proud napsal:

          "Problem je v tom, ze zide z Podkarpatske Ukrajiny jako Pruzinskij/Klaus a jini u moci"........a estebak Babis,taky zid a taky odtamtud!!!..........

  6. ventlas napsal:

    Počátkem 90let jsem se potil až na zadnici,abch nejen volil správně,ale abych prodpořil jedinou pravicovou stranu. Ta strana byla zlikvidovaná zevnitř fízly z STB,ačkoliv měla gigantickou kampan a výborný výsledek ve volbách. Konečný verdikt výsledku voleb je třicet let stejný,tak,jak to tehdy popsal Kudláček v Českém deníku. Manipulace výsledku voleb dle zadání.I přes výborný výsledek ta strana programově zanikla. Okamura měl být prezidentem republiky a Rychetský to zametl pod koberec. Vyhrála SPD a přesto se do vlády dostala ČSSD,která neměla vubec šanci.S voliči,co jako blbí gojjim lezou ještě k volbám se zametá,jako s hnojem. A tady a jinde,třeba na aeronetu se pitomci provokátéři producírují s kecy,jak jsou voliči blbci,jak jsou ČEŠI blbci,etc. V podstatě si voliči vychřestili svými klíči roku 1989 plné panděro a zájezdík na dluh.Spokojenost nadmíru veliká dle amerického vzoru a nikdy jinak. https://rutube.ru/video/5cad725c5a0d517d50eadc6b090949aa/?ref=search https://rutube.ru/video/2cb8cc642a83f441ea7adc5fbf5ffe06/

    • Jan napsal:

      Nediv se, SPD maji elity na indexu jako Nemci AfD. Leze jim do zeli a rika lidem pravdu a bojuje za jejich zajmy. A to se elitam, tzv. etablovanym stranam, rizenym Deep Statem nelibi, berou jim volice. Zijeme jako ve flasce plnene medialnimi srackami. Ty na nas chrli zlocinci z Deep Statu, NATO a EU. Vsechno, co chceme je podle nich spatne a nam skodlive, medialni zumpa se prekonava ve lhani a zamlcovani zlocinu zapadu, protlacuje u nas LGBT a neoliberalismus, na ktery obcane kaslou, protoze se jim hnusi jako Street Parade.

  7. ventlas napsal:

    Hele jsi vesmírná bytost s vibracemi,které přitahují a odpuzují exoty příjemně a nepříjemné..Tož tak.

  8. geronimo napsal:

    Proč mně ještě takové články tady udivují ? Asi proto, že ještě pořád odmítám uvěřit, že z anti nwo se stal pro nwo web

    moje chyba, fakta jsou jasná

  9. petr napsal:

    O Adminovi jsem tak dlouho neslyšel, že už ani nevěřím, že provozuje tento web, a není zavřený ve vedlejší cele vedle Assangeho, a web neprovozují operativci tajných služeb.
    :-)))))

    I ta honzova fotka je už hodně stará.
    Máte s ním někdo osobní kontakt? Víte o něm někdo něco?

    • petr napsal:

      Kontakt nepotřebuju. Jen by mě zajímalo, jestli ho třeba v Praze někdo nedávno potkal a tak.
      Připadá mi jako by se úplně stáhl.
      A pak tu běžely jakési bulvární drby, že Admina dostali přes finančák. No tak nevím.

      Osobně bych mu to stažení z veřejného života teda přál, protože to vypadá že člověk s tím stádem prostě nehne, dokud bude mít dost žrádla v korytě.
      Taky mám poslední dobou sklony se spíš starat sám o sebe a neplýtvat časem v diskuzích, kde stejně nikoho nepřesvědčím.

      • proud napsal:

        Je zajimavy jak casem prichazime na podobny zavery............

        • proud napsal:

          ....ale myslim si ze je to jen tim znechucenim ovcanama,pro ostatni ta prace smysl urcite ma.

        • petr napsal:

          Prázdný talíř a vymetená lednice je nejlepší přesvědčovací argument a kručení v žaludku výborná motivace k hlubokému přemýšlení, kde se stala chyba, a co je teda špatně, když nám na ČT od rána do večera vtloukají do hlav, jak se máme blahobytně.

          • proud napsal:

            Ja si myslim,ze to uz je prave pozde,protoze pak jde stranou normalni,kriticky mysleni a je to presne to ceho chteji v dnesni dobe dosahnout a mit vymluvu proc zdecimovali obyvatele planety na pul az jednu miliardu pokud mozno bez Slovanu........osobne bych to az sem nenechaval dojit.

            • proud napsal:

              Jsem presvedcenej ze je potreba zacit jednat uz mnohem driv,to znamena "uz vcera",ale problem jsou lidi samotny,s ovcanama to nejde,ti jsou jen stadem a s tim se nediskutuje,to se zene a jinak je k nicemu,potrebuje vudce,samo se ani neusere,natoz rozumne jednat a uz vubec ne v dlouhodobym rezimu! Umi jen stat u pasu,srat,chcat,zrat a spat........porad dokola to stejny,na tom neni moc co zkazit a neni k tomu potreba prilis pouzivat vlastni hlavu,jen sledovat rozkazy.Jinak jsou nepouzitelni-robolidi.

              • proud napsal:

                To jsou ti co porad jen kdakaj o penezich ve vsech padech,at vydelavanejch, davanejch,nebo kradenejch,ale vcelku je nic jinyho nezajima.............

                • .lak napsal:

                  No, a navíc jim je jako podlokajníkům pouhé administravy eu €araboafriky natisknou jako paralelním řízením států neziskovkami nahrazující dřívější 5.tou kolonu cizích zájmů úžerníků gavlmentálment culíturní fronty cancárníků, teda kavárníků. Což odnesou samozřejmě nejxponovanější kteří tuhle kárku šlechty s haraburdím a polámanými cikánskými koly tahají.

                  Z PP
                  https://pravyprostor.cz/panek-na-hrad/
                  .lak 29.12.2019 01:14:04 Odpovědět
                  Zdá se mi to? To už by asi byl lepší ten křesomysl zvoráč než kterýkoliv virtuálník či helper vexl i když je to v €araboafrice pouhé administrativy kšeft na zaříznutí těch vymírajících obyvatel s čtvrtinou pod hranicí bídy (oficiální statistikapro prorvané blby) na kontinentu bez surovin a energií těm kteří přichází ze zemí slunce a blahobytu jen si doma neudělali pořádek za to tady ten svůj vyžadují s akceptací čeho že? Multikultury no teda, pro pět ran do klobouku to je fraška. No a kteří jim platí komunismus s absolutním servisem administrativy z oněch exploatovaných kterým mají být zaměstnanci. Jestli je něco věcně blbě nezdráhejte se říct co je dobře. Nazdar

                  bazar

                  .lak 29.12.2019 01:15:24 Odpovědět
                  administrativy podlokajníků eu

                • PetrC napsal:

                  Jak to ze je nic nezajima? Co taky nakup za slevu? Neboli ke stastnym zitrkum po vzoru USA.
                  https://youtu.be/FlPVAUulKZE

                • proud napsal:

                  To je ale "narodni sport",jednou za rok "zabavka"..........i kdyz "primitivni"....... :-)

                • PetrC napsal:

                  Reknete na co Rusove potrebuji jaderne zbrane? Staci hodit par bankovek a ti blbci se ubiji sami. Ted se podivejte kolik procent tam je bilych a kolik ostatnich ras? A to ceka jak vas, tak nas.

                • proud napsal:

                  Vcelku logicky,kdyz se clovek zamysli nad tim jak to funguje a jak ruzny zajmy jsou na urovni republik a GP,kdy republiky chteji neco jinyho,ale poslouchat musej,tak hledaj nejakou stredni cestu se kterou ale beznej obcan nemuze a nesmi bejt spokojenej........To samo uz ukazuje tak nejak reseni i jeho zpusob provedeni.......

    • admin napsal:

      Bez obav, jsem to pořád já a jsem tu. Brzy sem dám aktuální foto a video. Kdo se chce přesvědčit, jsem často na FB: https://www.facebook.com/jan.koral

      • proud napsal:

        Jsem rad Honziku,ze jsi v cajku,relativne dlouho jsme se nepotkali,ale dulezity je o sobe vedet,drz se :-).Apropo koukal jsem ze Zdenek se dal na Slovanstvi :-))).Je to libivy,cejtim se Slovanem bejt,ale neustoupim od toho ze porad jeste poradne o sobe nic nevime protoze nevime cemu verit a nemame to jak zjistit a stripku je sesbiranejch zatim jeste minimum a z nich jeste min skutecne pravdivejch,navic je hodne tezky,casto temer nemozny ty stripky overovat.Veslej z takovy situace nejsem.

      • petr napsal:

        No ale to dnes klidně může být odvysílané z věznice, kde pak dají zelené pozadí a pak tam doplní video třeba z václaváku :-)))

        (jen si dělám srandu)

  10. proud napsal:

    Hezka veta z jedny knihy,Coelho Paulo-Alchymista: "- Jsem stejný jako všichni: řídím svůj pohled přáním, jak by se věci měly dít, a
    ne tím, jak se skutečně dějí."

  11. proud napsal:

    To je mi novina,on za vsechno muze Babis,sam,hmmmmm, anebo politici,co,to oni nam branej v rozletu,pravda? To ne my,my bysme prece chteli,nas 10 milionu,ale nemuzeme,ona vlada,tech par desitek,nebo stovek jich je silnejsich,joooo,jooooo :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))). Ty ses ty pico takovej kokot,ze se az musim smat,jak uboze vy zkurveni siozidi premejslite a snazite se to naucit i lidi,aby je nenapadlo ze jich je tolik,ze vas blby umlatej jen cepicema a nezkusili to...........a to je jeste jen obrazne napsany,protoze na co si s vama spinit ruce a svedomi,kdyz staci vas jenom naprosto ignorovat a vychcipete na ubyte sami!!!

  12. proud napsal:

    "Jak a s kým ke světlým zítřkům českého národa? anebo Pojďme do voleb!"..............jak a s kym? Uplne normalne a vsichni spolu,ale bez voleb,protoze to uz by nebylo "vsichni spolu". Neni totiz koho volit a jak to vypada se zkousenim volby mensiho zla uz vsichni moc dobre vime,nezbejva tedy,nez to vzit do rukou vsichni spolecne ;-).Kazdej dobrej navrh v tom smeru se pocita a vsichni o nem nejen ze muzou,ale maji rozhodnout a z tech nejlepsich si vybrat svou pravou a skutecnou vetsinou naroda.Nikoliv tedy ony "volby" kdy se z mensiny vybira jeste mensi vetsina......tedy komedie!!!

    • proud napsal:

      Za me tedy prima vlada a rozhodovani celyho naroda bez politiku a stran,pomoci referend, a "pouhy" vykonavatele,uz nikoliv zastupitele s moznosti rozhodovani, s poradnim managementem odborniku,obojim jako "pouhych" zamestnancu vladnouciho naroda !

      • admin napsal:

        Ano, takovýto přístup mám v plánu v dalších příspěvcích ve stručnosti popsat a prosazovat.

        • proud napsal:

          Bude to svym zpusobem tezkej boj se systemem a jeho otrokama(ovcanama),ale myslim si,ze se hodne vyplati a nakonec to vsem dojde.Je potreba aby pochopili a sami chteli to co jim pravem patri..........tedy vsechno.Ale i s tim,ze za to nesou zodpovednost(jeden kazdej) a je potreba se o to patricne starat.

  13. proud napsal:

    Nicmene kdyz vidim tolik ruznejch navrhu k rozhodnuti se jak si zaridit jako narod budoucnost a tedy onen neutuchajici zajem o ni,jak se v tom smeru vsichni predhanite misto drbani a srazeni zpatky k nastraham staryho systemu,musim si tedy taky prisadit :-)))

    Pojdme si navzajem pomahat v budovani naseho novyho systemu a statu.

    Navrhy bodu:

    1/ Vladne cely narod formou referend. Plati jen to, co proslo touto cestou a bylo odsouhlaseno vetsinou naroda. Navrhy podava kazdej v “referendnim”,tedy vladnoucim veku,tedy po dosazeni 25 let. Vysledek referenda plati pouze pri ucasti vetsiny naroda!!!
    2/ Vlady se ucastni kazdej rodilej Cech(Moravane a Slezane se pocitaji jako Cesi,protoze to Cesi jsou :-) ) po dovrseni veku 25 let. To je jedina a pravoplatna vlada.
    3/ Ta zamestnava takzvany “vykonavatele” svoji vule. Zamestnava,nikoliv voli!
    4/ K dispozici narodu je odborny management, opet jako zamestnanec vlady s ukolem vzdelavani lidi a pomoci ve vecech rizeni spolecnosti a statu, ktery si lidi spolecne vybudujou.
    5/ Cely uzemi statu patri kazdymu Cechovi stejne, stejne jako priroda a jeji veskery bohatstvi. Podobne je to s veskerou zakladni cinnosti a zakladnim prumyslem vzdelavacim,vojenskym,strategickym,potravnim,odevnim,stavebnim,a podobne. To znamena ze ma kazdej Cech pravo uzivani,ale I OSOBNI zodpovednost za stav!!!
    6/ Soukromy podnikani se soustredi na pomoc a podporu statniho prumyslu a instituci podle jejich pozadavku a potreb.
    7/ Hlavnim ukolem verejnopravnich medii patricich pochopitelne taktez vsem lidem stejne je pomoc v ziskavani pouze PRAVDIVYCH informaci a vzdelavani kazdyho jedince spolecnosti v rade prvni, zabava v rade druhy.
    8/ Veskera moc a vetsina(jak majetkova,tak rozhodujici) musi vzdycky a za vsech okolnosti zustavat v rukou cesky vlady,rozumej ceskyho naroda!!!

    Pro zacatek ode me staci,jde o pouhej navrh jakej podobnej muze dat kdokoliv z nas a kdokoliv znas ho muze taky doplnovat. Navrh by se mel stat predlohou k bodum referenda lidem v rozhodovani o novym systemu pro sebe a svoje nastupce,pokud bude prijat vetsinou.

    • admin napsal:

      Ano, tak nějak přibližně to vidím taky. Všechny ty body jsou samozřejmě potřeba promyslet, rozpracovat, upřesnit a přizpůsobit aktuální situaci a možnostem. Na tom chci tady postupně pracovat.

      • proud napsal:

        A to je presne to ono,ten PERFEKTNI napad,zacit na necem konkretnim skutecne makat od zakladu az po konecny 1. skutecny referendum a kdyby to opravdu vyslo,pak jakysi centrum kooperace pro vsechny,tedy jedno z center,bude jich to chtit urcite vic a to i mimo internet,protoze co si budeme namlouvat,doted "je" to moc neboli,nevidej jednotu a nebezpeci,ale jak by tohle vyslo,rychle by zjistili ze jim jde o holou existenci,a pritom bez boje a bez nasili a tomu se da velice tezko branit,respektive vubec se neda,tomu(vuli celyho naroda) se da jedine prizpusobit,nebo odejit!

  14. Eschatolog napsal:

    škoda že při tom boji za pravdu cenzurujete příspěvky s odkazy

    • admin napsal:

      O ničem cenzurovaném nevím. Je to automaticky nastavené tak, že příspěvky, kde je více než 4 odkazy, podléhají mému schválení kvůli ochraně před spamem. Pokud to není spam od robotů, tak schvaluju všechno. Zkus to nahodit znovu. Prosím, aby to bylo k tématu.

  15. Eschatolog napsal:

    tak na druhý pokus proude

    https://m.youtube.com/watch?v=EIUa2rkWbhY

    aneb PRAVDA a její lidové podoby

  16. sova napsal:

    Chudáci lidi, na jejichž vydřených daních parazituje VLÁDA, ČT, ELEKTRÁRNY, PLYNÁRNY, VODÁRNY...úřady jako např. katastr nem. - jsou placeni z našich daní, proč ještě vybírají poplatky za vše možné?...
    Lidi jsou uštvaní z práce a kolikrát už ani na netu nečtou zprávy nebo ani alternativní zprávy nehledají.
    Chtělo by to ovládnout nějaký vysílač a tam vysvětlovat mizerné politikaření vlády a ČT...

    • proud napsal:

      Vysilace jsou a vysilaji,jenze lidi stejne nevedi komu maji verit a kdyz uz, tak cemu......Neni tak jednoduchy rozeznavat pravdy od polopravd a lzi.

  17. Tomáš napsal:

    Společnost je dokonale rozdělena a rozeštvána. Systému slouží velmi mnoho lidí.Mnoho lidí ze systému prosperuje. Vlastenecké a konstruktivní snahy bývají rozprášeny "tajnejma" již v počátku, vemte si příklad Holešovská výzva - mělo to potenciál a na schůzkách vedení již byli přítomni soudruzi z BIS a vše se zhroutilo... Lidé jsou opravdu zabednění a propagandou zdebilnění a to většinově. Jeden příklad z dějin, šlo sice o víru - o její nápravu a aby se lid dozvěděl co je v té době zlé na katolické církvi šli Husičtí kněží mezi lid kázat pravdu. Bohužel pokud se lidé nedozvědí pravdu není šance aby se k ní i někteří přidali a právě to šíření je problém, mnoho lidí nemá internet, mnoho lidí nezná na internetu alternativu a nebo ji dle propagandy nevěří... Jsem pro jít do politiky, tvořit plošnou síť - členskou základnu atd. atd. Pracovat na programu, pracovat na lidech a obrnit se trpělivostí... ( znám lidi z vedení různých alternativních politických stran a jsou to zase jen korytáři, proto se nedokážou spojit. jsem na frcekt@seznam.cz TOM

    • proud napsal:

      " Jsem pro jít do politiky, tvořit plošnou síť – členskou základnu atd. atd. "................zdar,myslis to dobre,ale obavam se ze prave "vstupem do politiky" se s tebou stanou jenom dve veci:
      1/ ve chvili kdy u tebe zjistej jistej potencial,kdyz ho zjistej,to znamena ze uz jim nebudes neskodnej, si te zpracujou k obrazu svymu a dostanes vybrat,korytar,odchod,nebo mrtvola.
      2/vcas se sberes a z politiky fofrem zmizis!
      Myslim si ze na pusobeni na lidi a pomahani jim otevirat oci neni vubec potreba jit do politiky,dokonce to povazuju za naopak pro tuhle vec skodlivy. Podobne dopada prece i domobrana a dopadli pirrati a vubec na koho se podivas.Myslim si ze na dobry organizovani se neni potreba se "registrovat",dokonce naopak,chceme prece vytvorit celonarodni dobrovolny hnuti ktery se "samo"(rozumej bez siozidu a GP poskoku,a nase tzv. vlada neni nic jinyho) svym vyvojem etabluje tam kde ma bejt ,tedy uplne na vrchol.

      • proud napsal:

        Jakmile udelas tu chybu ze "vstoupis",jsi pod kontrolou a nahazej na tebe x byrokratickejch povinnosti aby te meli pekne pod kontrolou a vcas ti orezavali a obrusovali hrany k obrazu svymu!!!

      • proud napsal:

        Ovsem to co tu vyhlasil Honzik uz zavani dobrym resenim a moznosti se organizovat navzajem,planovat a sjednocovat se,pritom zaroven diskutovat a resit nejasnosti a novy napady,rozvadet navrhovany postupy,body a podobne. Z toho muze vzejit skutecnej zaklad novy budoucnosti.Zalezet bude jenom na nas.

      • Tomáš napsal:

        jasan, myslím tím jít do polotiky až to bude vše hotové. Organizovanost je asi třeba pro zjištění jaká je obecná podpora hnutí ( mnoho hnutí mělo zkreslenou představu o potenciálu k volbám ) a především organizace dovolí vyprofilovat "volební program" - cíl, též systém propagace hnutí. Pokud to má fungovat bez vytváření jakých si aparátních zaměstnanců musí se jít nějakou mravenčí strukturou ??? Právě něco podobného se zkoušelo s tou Holešovskou výzvou, kde se tvořili nejspíš záměrné chyby - neustále se týden co týden měli koordinátoři na všech úrovních a tudíž i programové cíle ... Vnitřní demokracie se dokáží zhostit nastčení špioni - géniové, kteří hnutí odvedou do hnoje, proto chápu ty nové hnutí, kde je pevný vůdce ( a tudíž i cíl ) jako je bureš či Okamura ...

        • proud napsal:

          Njn,mam to jinak,politika me nezajima,je navic,zlodejna.Me zajima co chce narod primo a svou skutecnou vetsinou a to politika urcite nebude :-).Znamena to tedy logicky ze je jen jeden jedinej naprosto svrchovanej vudce,a tim je narod sam ;-). Ovsem nejdriv si to musi uvedomit a podle toho mit o ono vudcovstvi zajem,protoze to jinak nejde,jak sami uz po staleti sledujeme,kazdej jinej "vudce" nez narod sam zkurvi a,anebo, ukradne co se da a narod zradi. Proto jsem pro referenda ,zruseni politiky a politiku,uz zadny "zastupitele",tak se dnes rika zlodejum a zradcum,nebo hnupum co ani nevedi co delaji,zadny volby,ale zamestnavani,poradniho odbornyho managementu a vykonavatelu vule naroda.Zavedeni materialniho rovnostarstvi a casem zruseni penez a obchodovani aspon na urovni statu(tentokrat by to uz bylo statu,zrejme poprve v nasi civilizaci).

    • Jan napsal:

      Ti co nam vladnou vedi, ze se dame oblafnout a ze to funguje jako s katolickou virou. A tak po CO2 uz na nas vytahli klima katastrofu, ktera neexistuje. Neni valka a potrebuji zdimat miliardy na klima a zbrojeni proti Rusku, ktere na zapad nikdy nezautoci. Ma suroviny, ohromna uzemi, neni zadluzene jako zapad a nema LGBT. Buzeranti tam nemaji prednost pred rodinou a zadnou Gretu tam nepusti. Smejou se nam, nasi dekadenci a blbosti jako metoo, liberalismu, nasim lzim, sankcim, ktere uvaluji na Rusko za zlociny zapadu jako puc na Majdanu..

      • proud napsal:

        Mistama nemas az tak zly myslenky...........tim spis se divim, zes Babisovi "sedl na lep"...........mozna si zacni vic vsimat co dela a popremejslej nad nasledkama pro nas a nad tim co to da jemu soukrome...... ;-)

  18. proud napsal:

    Predpokladam ze vetsina z vas videla pohadku "certi brko" a neusla jim analogie o volbach, s Babisovejma koblihama a..................stejne se nepoucila...........bohuzel........

  19. P. Hampl jezdí a přednáší, v pivovaře v Berouně napsal:

    Petr Hampl: O českých tradicích a národní budoucnosti 9.12.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=wHdtx-cIhYY

    "Český stát nezaplatil právní zastoupení ředitelce školy, zato český stát vynakládal obrovské peníze na právní zastoupení Somálky. Tomu asi nerozumíme. Rozsudek byl vynesen a my teď s tím budeme muset nějak žít."

    "jak jsou dneska islamizovány západní země, je to rozděleno do tisíců malých krůčků a jedna ze stran je povzbuzována, aby to posouvala pořád dál a dál a druhá strana je pořád okřikována."

    "Bude tady jiný životní styl, bude tu jiný životní styl s jinými lidmi, nebudou tady ani ty Vánoce třeba."

    "To je nesporně hrozba, islámská Francie s jadernými zbraněmi, islámská Británie se svou vojenskou mocí."

    "Obecně problém zastupitelské demokracie. Dneska poslanci, a to není jen europarlament extrémní, to je i český parlament, to nejsou lidé, jako sedí tady. To je aristokracie, to jsou drahé obleky, voňavky, vybrané chování, štítění se obyčejných lidí a dokonce když je tam zvolena zdravotní sestra nebo klidně horník, tak oni do roka dokážou z něj takového člověka udělat. Takže nedivme se, že oni se chovají, jako by k nám vůbec nepatřili."

    • proud napsal:

      Chovat se muzou jak chteji,hrat si taky na co chteji a stejne jim bude z bot koukat naprosto stejna slama jako me,jen s tim rozdilem,ze oni se ztrapnujou jak se marne snazej pres ni navlikat podkolenky.................:-))))

  20. proud napsal:

    Mozna by Honziku stalo za to zridit za tim ucelem jeden takovej clanek,treba zrovna tenhle,co by tu zustaval porad a takhle nahore a slouzil prave ony diskusi a pokusu o zavedeni novy budoucnosti. Ovsem ten uz po predchozich zkusenostech bohuzel skutecne cenzurovanej,s ohlasenim,tedy cenzurou v dobrym,co by dbala o veci k veci a bez picovin kolem,aby se to dalo rovnat,prebirat a rozumne serazovat a zalohovat,protoze by slo tentokrat uz o skutecny "tvoreni".Tady by se mohlo i hlasovat a vybirat,sestavovat neco co by se mohlo casem predstavit verejnosti jako nejakej zacatek neceho novyho a lepsiho o cem si bude sama rozhodovat a sama si to ridit.Na zavedeni toho bude beztak potreba takovy to "organizacni centrum",kde se vsichni dozvime potrebny a odsouhlaseny a navrhy dalsi,nikoliv vedouci,jedinej sef je narod:-)

    • .lak napsal:

      Jo a vběhne ti tam mladej kikin nebo jeho team s tím že chce aby lidi byli pány ve své zemi s trick ó lórou. I když senyjor vše střelil lůzrzbohatlíkům kteří to picli za cetky kolonialistům. In z instituce klidně i z nářekovým průmyslem a budou restituovat halelůjáh a učit všechny co všechno dluží kde až to zexpertují, co co. A než dohrají svou písničku tak to tu bude sto let za opicema.

    • proud napsal:

      Tak se to dela aby se stav hodil zpatky a nikdo nemohl nabeton rict jestli jde o akci "pod cizi vlajkou",ci nikoliv,divim se ze s tak trapnou vejmluvou vyrukovali az ted...........asi je driv nenapadla :-)))

      • proud napsal:

        I kdyz................11.9. taky nasli cistej a neposkozenej pas(nebo pasy?) v troskach ohorelyho letadla,ze? :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  21. PetrC napsal:

    Reknete na co Rusove potrebuji jaderne zbrane? Staci hodit par bankovek a ti blbci se ubiji sami. Ted se podivejte kolik procent tam je bilych a kolik ostatnich ras? A to ceka jak vas, tak nas.

  22. petr napsal:

    Já myslím Admine, že byste do toho určitě měl jít, abyste za ty 2 roky konečně pochopil že proti systému nelze bojovat PODLE JEHO VLSTNÍCH PRAVIDEL. Což politika je.
    Zeman to sice dokázal, ale kdoví jak dlouho ho podporoval GP, možná ho jako protiváhu "českým neoconům" z ODS, Kradlouskovi apod. měl podchyceného už v tom 98. roce.

    Ostatně Zeman jako analytik a prognostik nemohl nevidět stopu globálního řízení ve světě, už v tom socialistickém prognosťáku.

    • proud napsal:

      "....proti systému nelze bojovat PODLE JEHO VLSTNÍCH PRAVIDEL. Což politika je."..........velmi dobrej postreh,o tom tocim uz roky,ze je potreba zavist uplne jinou,i kdyz taky nejspis organizovanou,nekrvavou a "netrestnou",presto maximalne ucinnou taktiku!

      • proud napsal:

        Tak jako kazdej zverejni svou zbran az teprv kdyz ma k dispozici protizbran,stejne jedna i GP a jeho system! Proto je neopravitelnej,natoz jeste sam sebou,to je dobrej vtip:-)))),a musi bejt tedy uplne nahrazenej necim jinym,novym,a v tom nesmi bejt misto na nic ze staryho,aby se nevratil.

        • proud napsal:

          To je duvod proc davam k dobru napriklad materialni rovnostarstvi a zruseni penez a obchodovani,vymenou za hospodareni a rozdelovani podle potreb.Dnes nehospodarime,ale plejtvame s umelou zamestnanosti na vyrobu zbytecnejch picovin,politiky a ziveni politiku a vlad!

          • proud napsal:

            Plejtvame,vyrabime na sklad a nechavame zkazit a zrezivet,platime to a zivime politicky prostitutky co si lzive rikaji vlady a zastupitele,navic malokdy s odpovidajicim vzdelanim,protoze strejda,teticka,kamarad,a podobne...........to jeste navic k ty nepotrebnosti,naopak jeste spis skodlivosti!

          • proud napsal:

            Uz jen tim by se zkvidovalo aspon 95% kriminality aniz by to prakticky cokoliv stalo!!!

          • PetrC napsal:

            Proude to je presne to co chteji udelat elity. Beztridni spolecnost, kde kazdy dostane podle potreb. Zrusit penize a potreby urcovat podle socialniho kreditu. Neco jak se zacina delat v Cine. Zase nekdo bude rozdelovat. S tim vsim uz prisli zidi v devatenactem stoleti.
            https://www.jewishvirtuallibrary.org/bund

            • proud napsal:

              Nemluvim o vychcanym rozdelovani sefama,mluvim o hospodareni narodem,referendama!!! To je ale kurva propastnej rozdil! Ovsem kdyz se ti libi platit za auto 3x tolik,protoze dalsi tri neprodany funglovky reznou nekde na parkovisti pod sirym nebem a cekaj na sesrotovani,prosim........Vsaqk na to plejtvani prece mame a toho se nezbavis,protoze chce kazdej vydelavat vic a vic, ber kde ber.

              • proud napsal:

                S cim chodi kdokoliv jinej krome obycejnejch lidi svou vetsinou,me vubec nezajima!!!

              • PetrC napsal:

                Hospodareni narodem? Vetsina lidi co znam se do dluhu dostali svou vinou. Kupuji kokotiny a chteji porad vic za kazdou cenu. A ti by meli rozjhodovat. Chcete mi rict ze se stane zazrak jak napr. kdyz se z tech nejvetsich otrokaru a kolonizatoru stali ti nejvetsi demokrati? System se samozdrejme musi zmenit, ale ne tim ze to pujde od desiti k peti. To ze kazdy bude chtit vic a vic ten vas system neodboura.

                • proud napsal:

                  "Hospodareni narodem? Vetsina lidi co znam se do dluhu dostali svou vinou. Kupuji kokotiny a chteji porad vic za kazdou cenu. A ti by meli rozjhodovat."............a ono neni jedno,jestli rozhoduje jeden nenazranej za druhy jen pro sebe samotnyho,nebo vsichni nenazrani pro vsechny? No neni,protoze takhle by meli vsichni a ne jen ten jeden :-))))))))))))))))))))). Jenze ty zase vsechno beres ted,mezi ovcanama,ackoli PORAD!!!!!!!!!!! tvrdim,ze se bavim o vychovanejch lidech budoucnosti a ne ovcanskejch kundach dneska!!!

                • proud napsal:

                  Ovcani dneska jsou dovedeny systemem az do stadia kretenismu a pro kreteny budoucnost neplanuju!

                • proud napsal:

                  Tak tedy po tisicatypetistyprvni,NEJDRIV a jako PRVNI se musi makat na cloveku a kazdej sam na sobe,jinak brzy vychcipeme,mame na vyber.

                • proud napsal:

                  A pokud je mi znamo,komancove zacli tu uplne prvni etapu ve ktery zklamali,ale oni,nikoliv lidi a to je dukaz,ze by to slo,ze zacatku holt "pod zakonem",s vychovou by to bylo volnejsi a volnejsi,jak by lidi dostavali rozum a ucili se konecne zit jako lidi.To neni prace do zitra,ale na generace.

                • PetrC napsal:

                  My nezijeme v budoucnosti, ale ted. A budocnost? Co vychovaji ti lide kteri se zadluzuji dobrovolne a navic tom drzi i decka? A ty jsou z generaci na generaci rozezranejsi. Clovek si musi uvedomit na co ma a co muze zmenit. Jedna z veci je treba ta ze prestane nakupovat kokotiny. Dalsi ta ze zacne vychovat sve decka k hrdosti na to co vytvori a ne na to co nakoupi. Ty oligarchy podporuji ti lide kteri by meli rozhodovat v referendech? Je spousta malych veci jak zmenit system jenze lidi vam na to serou. Dokud se nedostanou do poradneho srabu nic s nima nehne.

                • PetrC napsal:

                  Proude ti oni byli lide. Nebo nam za komancu vladli ufouni? Prave zklamali lide.

                • proud napsal:

                  Jo,ale ja si myslim,ze to bylo onou moci,ta zkurvi kdekoho a prichazi hlavne s bohatstvim :-).Komancove kazali vodu,ale pili vino,podobne jako cirkevni hodnostari a jak je to prvotni fintou kapitalismu,jen nemohli tolik a v takovy mire jako zapad,tak se to svrhlo,aby si mohli nakradenyho uzit aspon jeste jejich deti............

                • proud napsal:

                  Zijeme ted,to je pravda,ale jako dobry hospodari a rodice by nam na budoucnosti a detech melo zalezet v prvni rade.Ovsem to znamena na sobe makat,protoze blbec vychova i pri nejlepsi vuli zase jenom blbce......

                • PetrC napsal:

                  Ja nevim, jak vam, ale mi komousi nekazali vodu. Naopak mne vedli k lepsim zitrkum a vedli mne dobre :-))))))). co jsem se znal s komousama, byli v celku v poradku. Svine byli ti co byli u komousu a ti vam vladnou. Vsak se podivejte na tu vasi garnituru. Skoro vsechno byvali prislusnici KSC a nebo jejich potomci. Tak samo u nas rody ktere byly schopne pracovnika z kuze se najednou obratily na demokracii. Slova referendum, rovnostarstvi zni pekne, ale ze sracky raketu nepostavite. Nanejvys zabijete cas a dojdete k posmechu.

                • proud napsal:

                  :-) Tak jsem to myslel. Jisteze z hovna bic neupletu,proto si na nej musim nejdriv vychovat ten spravnej material :-)

                • PetrC napsal:

                  Tady mate americana o americanech. Trochu sprosty, ale pravdivy.
                  https://youtu.be/KLODGhEyLvk

                • proud napsal:

                  :-))))))))))))

  23. sova napsal:

    1. na Zemana se nemůžeme spoléhat, i když byl lepší volba než ten německý falešník, a protože ač prognostik, neustále se v politice mýlil a mýlí...
    2. vždycky se zděsím, jak někdo začne mluvit o zrušení peněz - UŽ PŘES 2 TISÍCE LET je platidlem kov, v rané době se v Itálii platilo váženou mědí a bronzem... (a např. stříbrný denár zaveden roku 211 př. n. l.)
    - osvědčilo se to tak proč to rušit! Nikdo nevymyslel a nevymyslí nic lepšího. Pokud budeš mít kartu a tím pádem budeš závislý ani nevíš na kom a budeš nepohodlný režimu, nedostaneš se k penězům a jsi vyřízený, takže jedině peníze na ruku!
    3. jsem pro CZEXIT - byl to omyl a jak už někdo řekl - každá generace si svou svobodu musí vybojovat, tak se obávám, že bez obětí to nebude

    • proud napsal:

      Platidla ze se osvedcily?????? Bez se na to zeptat tech armad nezamestnanejch a tech pod mostama,napric Zemekouli............a nezapomen se zeptat kriminalniku co je kradou a zabijej kvuli nim! Osvedcene:-)))))))))))))))))))))))))))))

    • proud napsal:

      Taky si poloz otazku,ceho je clovek schopnej,natoz rezimy,pro prachy a snima spojenou moc...........Takze prachy a valky s milionama mrtvejma jsou v poradku............dej si jinej nick,sova je synonymum pro moudrost,neprislusi ti!

  24. Jdeme do toho
    ,,Závažnost aktuálního dění nutí k angažovanosti i lidi, kteří o to nikdy nestáli.“
    Jistě je ti Honzo známo, že jsem se před pár lety přidal k Národním demokratům. Adam nám dal volnou ruku v ústeckém kraji se slovy, pokud si chcete jít pro výprask, je to na Vás. Rozhodli jsme se, že do toho i přes to půjdeme. Jsme si vědomy, že v případě úspěchu budeme přehlasováni a naše nezkušenost také není žádnou garancí prosazení národoveckých zájmů. Třeba to však inspiruje další a získáme konečně i tu pomyslnou stou opici k prosazení potřebných změn.
    Jediné, co můžeme případným voličům nabídnout, je skutečnost, že nejsme na prodej.

    • proud napsal:

      Omlouvam se za uprimnost,ale pokud nejste na prodej,coz vas cti,pak jste na zabiti,coz je smutny,ale pravdivy,paklize proste vcas neskoncite. Takovej je system a svet soucasnosti. Paklize s tim skutecne chcete neco delat,delejte to z "domova" a mezi lidma organizovane,ale nikoliv systemove............Pochopitelne jde o vysledky vlastniho pozorovani a premejsleni,uhlu pohledu,nikoliv o nejaky "musim".Nakonec konecny rozhodnuti o vsem prislusi jen tem kdo jsou v tyhle zemi narozeni a doma.

  25. sova napsal:

    PROUDE - ty jsi proti "penězům na ruku", máš radši karty? To se jistě necháš i očipovat? A taky se asi i rád posloucháš nebo čteš, jinak mi přijdeš dost pesimista, skeptik a nekonstruktivní.

    • proud napsal:

      Mam radeji vubec zadny penize a zadny obchodovani,s tim i podvadeni,podplaceni,ponizovani a vyvysovani.Nakonec spravne ma lidem patrit vsechno a maji si s tim hospodarit,nikoliv to nechavat jednotlivejm "zastupitelum",aby je okradali,delali hovno a zili si jak prasata v zite,chovali se jak sefove co dostali moc a vsechno jim patri.To znamena,ze svou zemi si maj lidi ridit primo svou vetsinou referendama a zlodeje a nemehla co si rikaj "politici" vubec nepotrebujou,stacej jim "vykonavatele a management poradcu" jako jejich zamestnanci! Penize zrusit proto,ze byly zavedeny kvuli jejich kontrole a ovladani v prvni rade.Nevim proc by si meli neco kupovat a vydelavat si na to,kdyz jim to stejne davno patri tak jako tak!!!

  26. sova napsal:

    pro impertinentní ignoranty jako je např. proud, vysvětlím, že nick sova mám kvůli ponocování, ne kvůli výmyslu lidí přisoudit jí moudrost, jako kdyby i jiná zvířata nebyla chytrá nabytými životními zkušenostmi...

    • proud napsal:

      Dej si nick "ponocnej",pasuje ti lip:-))))))))))))))))))))),kdyz neumis spat:-)

    • proud napsal:

      Chytrost nabydes vzdelavanim se a umenim premejslet,pouzivat vlastni hlavu,zkusenosti s ni nesrovnavej,ty ma i naprostej debil a ovcan co myslet neumi!

  27. proud napsal:

    Preju Vsem stastnej a veselej Novej rok,at je zdravej a uspesnej :-)

    • .lak napsal:

      Zopakuji přání aby si všichni pravičáci i levičáci nezlámali ruce, nesprávné. To mělo být vtipný. Není, co se dá dělat.
      A ctrl z tadesca
      MUDrland Wenca 31.12.2019 v 18:24
      Začal si s tím Radek:

      radek 30.12.2019 v 11:49
      Nelze se duchovně rozvíjet a jíst maso + pít alkohol, kouřit atd !!! V určitém momentu života, když člověk nastoupí na duchovní cestu, konzumaci masa, alkoholu, cigaret, analgetik apod. opustí se vším všudy bez kompromisů … !!!

      Odpovědět
      .lak
      .lak 31.12.2019 v 23:12
      V lihu chcípnou kvasinky co ho vytvoří tedy v potravinářském potravním řetězci a proto kvasinkoví „nelihouni ať se jim to líbí nebo ne se mohou víte co kromě zkvašení trávení ve stavu zrodu, no metabolicky jsou přetížení a ani nesmí užít mozek protože panák by je zabil jako myslící naprosto humánně.
      Volná variace na nový rok, suchaři.
      A kdysi jsem poslouchal dvě hodiny potravináře s více tituly vážně ze společenské palírny a superpotravina s vitamíny, stopovými prvky a spoustou nutričně hodnotných výživových látek jde prakticky šetrným způsobem takřka z veškerého ovoce i s omamnými vůněmi a naprosto božskými chutěmi a nádherným způsobem i zvelebujícím duši působí na organismus a takhle to bylo 2. hodiny a plácal jsem se smíchy ač hovořil jistě s přehledem a věděl o čem mluví. Určitě mě povznášel dvě hodiny jako kazatel a prospívá mi to dodnes.
      https://www.youtube.com/watch?v=NFZLrfiBTm8

  28. sova napsal:

    ... a mimochodem proude, kolik ti je, že se tady zmiňuješ o pohádkách? Já už dávno pohádky nesleduju, nudí mě!

  29. sova napsal:

    ...a ještě něco prudiči PROUDE - války nejsou pro prachy, ale kvůli území a nerostnému bohatství...

  30. nisas napsal:

    Přeju vám kokoti, ať se v novém roce pořádně, podle za kona, poserete.Čím víc,tím líp. Heh

  31. proud napsal:

    ...a jeeje..........

  32. proud napsal:

    Urcite je povsimnuti hodny, jak kdyz se poukaze na clanek pod kterym by se mohlo rodit neco lepsiho pro vsechny,to okamzite prilaka spa,ery vseho druhu a nepratelsky struktury a okamzite ten prostor zaplevelej picovinama!.................Jejich siotaktika...........Nemilosrdne ty srace mazat a nechavat jenom to co je k veci a ma smysl!!! To uz neni o cenzure,ale o zachovani smyslu webu!

    • PetrC napsal:

      Proude, cim vic se budete v komentarich zbavovat tech anti, tim vic bude uroven komentaru a pocet komentaru klesat. Je rozdil mazat sprostaky, kteri prinesou jen nadavky.

      • proud napsal:

        Njn,jenze v tomhle to neni cerny,nebo bily,mas dost i tech kdo maj mluvu "relativne" vytribenou,pritom hodne jedovatou,zvlast pro lidi jeste malo zkuseny a teprv na zacatku ziskavani potrebnejch vedomosti............vsak vidis sam co se tady deje............

      • proud napsal:

        Muj nazor je ze alespon onu "tvorivou" sekci bude nutny udrzovat cistou a bez sracu! A tim minim mazat i vlastni ulety pro zachovani prehledu a konstruktivity,myslenek,bude-li to potreba.A ja vim,jak se znam,ze to u me potreba sem tam bude,protoze kreteny a nastrceny srace nemuzu vystat,o blbech specialne ani nemluve.

        • PetrC napsal:

          Ono, internet je spis pro informace. Neco konstruktivne tvorit se musi na personalni bazi. Obrazne receno - pryc od pocitacu a hura do hospody.
          To ze placame a kdo neplaca? Jedine co by mozna bylo uzitecne, sekci pro komentare bokem a na osobni heslo. Sekci na pozvani. Ale jinak bych nechal na cloveku co si z komentaru vybere. Kdyz se mi nekdo nelibi, tak ho proste nectu a nereaguji.

          • proud napsal:

            Tak s hospodou jsi to teda opravdu nechytil:-)))))))))))).Tam swe slejza ten vyslovenej odpad!

            • PetrC napsal:

              Hergot, pisi-obrazne. A co se tyce hospod, byly to krasne casy treba v sobotu na dva pivka a hura na hriste za hospodou zahrat fotbalek. Ne bo na horach kdyz clovek ziznivy narazil na hospodu. Ovsem podle hesla - vyuzivej, ale nezneuzivej.

              • proud napsal:

                To ale dnesni clovek uz neumi...........vsak dojed a skoc si do hospody...........

              • proud napsal:

                sem tam jsem kdysi dosel na dve decky cervenyho,ale tak mi to ozralej dobytek oplzlej znechutil,ze me to uz ani nenapadne,do hospody pujdu az nekdy s basebolkou,kdyz bude potreba........

                • PetrC napsal:

                  Do hospody zajdeme ze synem a manzelkou tak jednou za par mesicu a to hlavne na veceri a maximum dva pivka. Ovsem hopoda v Americe zdaleka nema tu uroven co stare hospudky v Cechach a na Morave. A ti"opilci" to byla podstatna cast naroda ve velke vetsine to byli solidni chlapi. Navic taky troll by si tam musel davat pozor na hubu. Nebylo tam tolik hrdinu jak za klavesnici.

                • proud napsal:

                  V Americe co pamatuju byl zatracenej rozdil mezi nalevnou a restauraci,to u nas obvykle chybi,kolem obeda s trochou stesti restaurace,ale pak nalevna plna debilu,az na vyjimky. Nakonec to je dobre poznat kdyz si do ni sednes strizlivej a sledujes onu uroven s casem a konzumaci,paklize se nezridis taky :-)))))

                • PetrC napsal:

                  Je prece rozdil hospoda a restaurace. Ja by v Cesku vice nez pre desiti lety a je fakt ze to byl spis mix. V Americe se rozlisuje Pub a Restaurant. Ale osobne mi vyhovoval ten cesky styl. Tady treba kdyz jdete do hospody berou ve vchodu vasi fotku pro tkz. face rekognition. V normalni zemi by taka hospoda zkrachovala behem prvniho tydne.

                • proud napsal:

                  To si delas srandu.........................

                • PetrC napsal:

                  A navic mne osobne vzdy prinuti k zamysleni a overovani ten kdo mi oponuje a hada se se mnou, nez ten s kterym si vrkam. Pod slovem hadani nemyslim nadavani.

                • PetrC napsal:

                  O tech hospodach ? Ty fotky? Nektere berou copie vasich ID s vasi fotkou. Nebo ac jako nekurak jsem vyvalil oci ze v nejakych mestech mate zakazano kourit ve svem vlastnim byte.

                • proud napsal:

                  Jj,ty fotky.Kourit ve svym vlastnim,nebo v pronajatym? Ja pamatuju ze byly domy kde nechteli deti,nebo domaci zvirata............

                • proud napsal:

                  Jenze to je slozity,neni to ani tak o tom co chce majitel,ale o tom jaka je dovolatelnost prava kdyz najemnik neco porusi,nebo poskodi......a ze toho nejvic rozflakaji deti.A kdyz se v byte kouri,smrdi celej barak..........Ono to taky neni az tak jednoduchy :-))).Mas to podobny jako kdyz si pustis do jedinyho bytu v dome cikany........s barakem se rozluc,najemnici utecou a s cigosema mas jen problemy.

                • proud napsal:

                  To vsechno je zdanlivej chaos,ale pritom jde o umysl az z nejvyssich mist,porad je to o rozdel a panuj,to uz samy o sobe garantujou i penize.

                • PetrC napsal:

                  Pisi o koupenym, vlastnim. Pokud se jedna o pronajem, mela by to byt vec vlastnika bytu co dovoli. Ale treba ve Vancouveru je primo bylaw kde vam mistni vladni zakazuji kourit ve vlastnim byte. Ja na to vyvalil oci. Pokud zakaze majitel je to jeho vec. Je to takove nenapadne utahovani sroubu. Nebo u nas v meste zakazovali instalovani el. zasuvku pro el. sporak. Jediny kdo se proti tomu postavil jsem byl ja a samozdrejme ze jsem vyhral. Ale ty ostatni ovce ani nezbleptly.

                • proud napsal:

                  Tak to teda cumim taky,abych si neco koupil a nekdo mi diktoval co tam muzu a co ne,na to bych zvedavej teda nebyl........proste bych to nekoupil,protoze bych tomu nemohl nikdy rikat "moje".

                • proud napsal:

                  Ale je fakt ze zrovna to koureni je spatnej priklad,protoze to proste nekurakum odporne smrdi,to je trochu slozitejsi.Ja treba v byte nikdy nekouril,dokud jsem kourival,prave kvuli tomu smradu,chodil jsem ven,pravda,v zime trochu nepohodlny,ale bylo to jen o zvyk.

                • PetrC napsal:

                  Zde se nejedna o koureni, ale o to ze vam zakazuji delat neco co je a bylo vzdy legalni. Priste vam treba zakazou prdet, nebo soulozit. Ja koureni nesnesu, ale zakazovat si to nedam.

                • proud napsal:

                  Jak pisu,je to slozitejsi.Sam jsem taky proti zakazum,jenze aby nebyly,potrebujes vychovany lidi,jinak rozpoutas anarchisticky peklo a pak poznas rychle ceho jsou schopni primitivove,takzvani silni,ale blbi.......

                • PetrC napsal:

                  Proude, cim vic zakazu potrebujeme tim jsme primitivnejsi. Cim vic zakazu potrebuji na nas uvaluji nasi valadni, tim vic se boji.
                  O vecech co pisi zadne zakazy nesmi byt.

                • proud napsal:

                  Je to o ovcanech a obcanech...........to je to cely.Ovcani jsou stado,s tim se nediskutuje,protoze to jednak ani nejde a podruhy to nema ani zadnej smysl,stado se zene,na nic jinyho ani neslysi,to je o tech perlach svinim. A obcan skutecne tolik zakazu nepotrebuje. A ted schvalne,kterejch je kolem vic a celkove nejvic?............A tim se ridej i ty zakazy a svobody,nastoleny rady.Jen tak se daj drzet stada pod kontrolou,jinak se z nich stavaj bezohledny,sobecky dravci touzici po postaveni a moci za kazdou cenu,to podle toho kam az "dohlidnou",skutecny dravci se snazej aby to moc daleko nebylo,ale nebranej jim,tim by byli sami proti sobe a rozdelovani,ktery je drzi na prizivnicky lajne sefu nejvyssich........

                • proud napsal:

                  Nakonec sam jsi daval tuhle odkaz na tusim "cernej patek" se tomu rika,nakupy se slevou,co stado dokaze,takovejch "hratek" se normalni clovek neucastni......chleb a hry.

                • PetrC napsal:

                  Lide uz sve decka vychovavaji tak aby zapadly do stada. Vidim to kde se podivam. Same komandovani to "nemuzes" a porad dookola. Same protektovani a prikazy a z druhe strany je nenauci k ucte k lidem. Potom se neni co divit ze na vse potrebuji zakony. Kdyz lide zacinaji byt moc vzpupni zacne valka a v te padnou vetsinou ti nejstatecnejsi a lidstvo se zase lehce ovlada. Vsak se podivejte dokola kolik lidi vlastne chce zmenu. Na hube hodne, ale obetovat neco pro ni? Proto mi pripada srandovni honit nejakeho ubozaka ktery nema na to najit si nejake uzitecne zamestnani. A nebo to ani troll neni, jen se nam nelibi.

                • PetrC napsal:

                  Proude jsou veci co neznam, nevim. Pokud nekdo neco ukrade tak to tu resime svym stylem. Ale cenzura to neni. Vykopete z jednooho koutu a presel do druheho. Ja nejakeho krtecka, nebo ty dalsi co jmenujete vubec nectu, takze v pripade ze jsou trolove nekrmim. Nanejvys odpovim jestli zasahnou primo do mych prispevku.

                • proud napsal:

                  To je Peto veci nazoru. Ja vychazim z toho kam jsme to dotahli za tu dobu kdy jsme "benevolentni" a "nereagujeme". A prichazim na to ze nejen reagovat ustne a pisemne je potreba,ale hlavne v praxi,nelze li jinak a trol se nepouci....Proste to tak u stada chodi,ovcani to jinak neumej nez ze nevedi co je dobry a co uz ne,hlavne ze je to zaplaceny(zpravidla)......

                • PetrC napsal:

                  No podival jsem se na komentare a jiz chapu co myslite pod slovem cenzura. Osobne si myslim ze likvidace propagandy neni cenzura. Pokud se chci propagovat utvorim si svuj web.

                • proud napsal:

                  Njn,u diskusi je to holt slozitejsi s tim jak co nazvat a kde je jeste diskuse a kde uz zacina propaganda.Co je zdravej nazor a co uz zpatecnickej,nebo skodlivej,jestli umyslne,nebo nevedome. O myslenkovejch pochodech ani nemluve.Kazdej mame svym zpusobem v sobe zazranej system,bodejt ne,kdyz jsme v nem vyrostli,s malejma rozdilama podle toho kdy a kde. A protoze vidime kam to dotahl,chceme neco lepsiho,ale ne kazdej si uvedomuje ze to nemuze bejt ani castecne podle staryho systemu kterej je postavenej tak aby hledal skuliny a okamzite expandoval a bral,aportoval vsechno k svymu panickovi.......Pritom vyuziva vsechno co o cloveku a jeho povaze a moznostech i slabostech vi.S tim vsim je potreba pocitat a snazit se zustavat nestrannym pozorovatelem pri vymejsleni neceho novyho a lepsiho........

          • proud napsal:

            Ozraly drzky,to co udelali Americani z Indianu,udelali siozidi z nas...................

      • PetrC napsal:

        Ja jsem take proti cenzure. At si clovek udela svuj vlastni nazor. Komentare maji tu vyhodu ze na ne nemusime reagovat a nebo je muzeme uplne eliminovat tim ze komentare dotycneho prestaneme uplne cist.

        • proud napsal:

          S "cenzurou" je to Peto jako se "zalovanim",nikdy to neni cerny,nebo bily,kdyby te nekde vrazdili a kdosi zavolal policii,nadal bys mu za zalovani??????????

          • PetrC napsal:

            Proude pokud mne bude nekdo vrazdit asi se budu branit. Spolehat na nejake volani, to asi ne. Ja t nemam nic proti diskusi, ktera je zalozena na osobnim pozvani a neni pristupna verejnosti. Uz jsem to zazil a byla celkem vyzivna. Ale public by mela byt otevrena bez cenzury. Ma to vyhodu ze si muzete udelat svuj nazor na komentujiciho a poznate co je zac.

            • proud napsal:

              To ano,ale pak nemuzes pocitat s tim,ze v takovy diskusi neco poradnyho vznikne a kdyz do ni nepustis vsechny za podminek slusnosti a vecnosti,pak pujde o skutecnou cenzuru kdy jsou povoleny jen nektery nazory a to predpokladam nikdo z nas nechce. Sikovne jsi se vyhnul odpovedi na zalovani a "zalovani",kdyz chces spolehat sam na sebe,musis bejt pripravenej zabijet a musis to perfektne ovladat,jinak se ubranis sam jen nejakymu zoufalci,to je Peto z praxe.U nas tedy kde je ona "nutna" obrana,tedy onen paskvil,ti zbejva jen utyct a kdyz to nevyjde pak jenom doufat ze prezijes,nebo si nachystat kartacek na zuby cestou do lochu,cehoz parchanti radi a bohate vyuzivaj.

              • PetrC napsal:

                Proude, nicemu se nevyhybam. Ovsem cenzura nema nic spolecneho s zalovanim. Zalovani jsem vzdy nenavidel. Ovsem cenzura na public by proste nemela byt. Ovse kazdy komentator by mel byt osobne zodpovedny za sve prispevky. Ja porad nevim k jake cistote a vysledkum v komentarich chcete dojit. Pokud clovek chce neco zmenit musi zacit jit prikladem na osobni bazi v realnem zivote a ne ve fiktivni diskusi.
                Lide proste maji ruzne nazory a ruzny pohled na situace. A pokud zacnete s cenzurou tezko budete obektivni.

              • proud napsal:

                Jak sis mohl vsimnout,nemam na mysli cenzuru jako CENZURU :-),jen dohled na poradek.Prava cenzura je to co vybira ne koho,ale jakej nazor je mozny pustit,tady by sel pustit kazdej,ale POUZE k veci. Jestli si dlouhodobe vsimas co se tu deje musi ti bejt jasny ze bez toho to nepujde,protoze tu pusobej profesionalove na rozbijeni diskusi,a kdyz pisu profesionalove,mam na mysli profiky skoleny v rozbijeni diskusi velice SLUSNYM,nekdy az vybranym zpusobem.

              • PetrC napsal:

                Samozdrejme ze na diskuze chodi banda trollu. Je na nas vyuzit je v nas prospech a nebo proste ignorovat. Nechtejte po adminovi at tu porad nekoho odhaluje. Treba pred par lety tu chodilo hodne lidi, pak se tu ozyvalo volani po cenzure a tak se mi zda ze na to NWOO spis doplatil.

              • proud napsal:

                Na co doplatil,zadna cenzura tu neni,zato "zivlu" mraky!!! A nikdo neprebira zrno od plev,na to se doplaci!

              • PetrC napsal:

                Proude, moc lidi tady na diskuse nechodi, nikde ty zivly nevidim. Za to ze nekdo pise jak se mi nelibi ho nemuzu cenzurovat, ale muzu ignorovat. Vam nejak trollove ovlivnuji zivot? A nebo se ridite podle sebe?

              • proud napsal:

                Peto,rad bych tady neco dokazal,Honzik taky,proto ten web vzniknul,ale zkusenost ukazuje,ze s trollama to proste nejde,rozsekaji a zaserou kazdou diskusi kde se zacne cokoliv rysovat! To neni o ruznejch nazorech,ale o umyslu zlikvidovat jakoukoliv snahu o cokoliv hned v pocatcich.Mohl sis vsimnout napriklad u me,ze se pobavim s kazdym a slusne,nez se neco zvrtne,to znamena nez prokouknu skodnou,pak uz do ni proste jdu a nic me nezajima,protoze nechat ji skodit poskozuje vsechno o co se snazime a nejakej pokrik o jakysi "demokracii" a svobode je kontraproduktivni,protoze to uz pak o nich neni,je to jen o hrati si hadu na vlastnich prsou!!!

              • PetrC napsal:

                Proude dobre vite ze zadnou demokracii neuznavam a svoji svobodu si ubranit umim. Jenze ten hon na trolly je ta bitka proti vzdusnym mlynum. Bojovat se ma proti tem co je plati a tem co je podporuji. Nebo si myslite ze nejaka cenzura vas zachrani pred trolama ?

              • proud napsal:

                Pochopitelne mas pravdu,ale ta neplati tady na tom miste na internetu,kam trolove a zaskodnici lezou.Tady plati ze je potreba se branit konkretni spine,na tu co ho poslala nedosahnes a potrebujes zajistit chod toho co prave zkousi poskodit.Ve valce taky bojujes s vojakama,fakticky podobnejma pitomceme popletenejma jako jsi caso sam a nedosahnes na generaly a hlavne na ty nad nima,jinak by byly valky velice kratky,mozna by nebyly zadny,casem,kdyby se to co pises zadarilo. Ale jsou.

          • proud napsal:

            Takze na co se nechat urazet,co rikas,slusnaku,bejt tebou,uz tu nejsem a mam pokoj,co rikas? Nenech se zdrzovat!!! Na siozidy tu stejne neni nikdo zvedavej,ani na pedofily co si honem menej nick jak backory!

          • proud napsal:

            Paklize nevis co se siozid,tedy sionismus a zidi ,pak tu uz vubec nemas co hledat,bez na pisek,tam ti bude s detickama lip!

      • proud napsal:

        Ubozaku zaplacenej........

  33. proud napsal:

    Pojdme si navzajem pomahat v budovani naseho novyho systemu a statu.

    Navrhy bodu:

    1/ Vladne cely narod formou referend. Plati jen to, co proslo touto cestou a bylo odsouhlaseno vetsinou naroda. Navrhy podava kazdej v “referendnim”,tedy vladnoucim veku,tedy po dosazeni 25 let. Vysledek referenda plati pouze pri ucasti vetsiny naroda!!!
    2/ Vlady se ucastni kazdej rodilej Cech(Moravane a Slezane se pocitaji jako Cesi,protoze to Cesi jsou :-) ) po dovrseni veku 25 let. To je jedina a pravoplatna vlada.
    3/ Ta zamestnava takzvany “vykonavatele” svoji vule. Zamestnava,nikoliv voli!
    4/ K dispozici narodu je odborny management, opet jako zamestnanec vlady s ukolem vzdelavani lidi a pomoci ve vecech rizeni spolecnosti a statu, ktery si lidi spolecne vybudujou.
    5/ Cely uzemi statu patri kazdymu Cechovi stejne, stejne jako priroda a jeji veskery bohatstvi. Podobne je to s veskerou zakladni cinnosti a zakladnim prumyslem vzdelavacim,vojenskym,strategickym,potravnim,odevnim,stavebnim,a podobne. To znamena ze ma kazdej Cech pravo uzivani,ale I OSOBNI zodpovednost za stav!!!
    6/ Soukromy podnikani se soustredi na pomoc a podporu statniho prumyslu a instituci podle jejich pozadavku a potreb.
    7/ Hlavnim ukolem verejnopravnich medii patricich pochopitelne taktez vsem lidem stejne je pomoc v ziskavani pouze PRAVDIVYCH informaci a vzdelavani kazdyho jedince spolecnosti v rade prvni, zabava v rade druhy.
    8/ Veskera moc a vetsina(jak majetkova,tak rozhodujici) musi vzdycky a za vsech okolnosti zustavat v rukou cesky vlady,rozumej ceskyho naroda!!!
    9/ S garanci vlady kazdyho rodilyho Cecha jako jedince a casti vsech,cely vladnouci spolecnosti,tedy naroda,zaroven souvisi i takzvany majetkovy rovnostarstvi,kdy kazdej dosahne na vsechno,chce-li,ve state kde uz nebudou existovat penize a obchodovani,ale bude se zavadet hospodareni a mysleni s prirodou a se Zemi.Proto rovnostarstvi navrhuju az pro uvedomely obcany kteri vedi co to je a hlavnme co to znamena a pri dosazeni vetsiny skutecnejch obcanu by se melo plosne zavist ku prospechu vsem i s tim co s tim bude souviset na poli ochrany lidi i prirody a celyho naseho statu.Tentokrat uz skutecne statu.Kdy uznani bude brano podle zasluh,pracovitosti,pomoci ostatnim a podobne,a nikoliv podle toho kolik kdo nakradl,jak hluboko a komu vlezl do riti!

    Pro zacatek ode me staci,jde o pouhej navrh jakej muze dat kdokoliv z nas a kdokoliv znas ho muze taky doplnovat. Navrh by se mel stat predlohou k bodum referenda lidem v rozhodovani o novym systemu pro sebe a svoje nastupce.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!