MARIANSKÝ SLOUP V PRAZE – SYMBOL POROBY A PONÍŽENÍ ČESKÉHO NÁRODA

Mariánský sloup v Mnichově a pražský stržený v roce 1918

Mariánský sloup v Mnichově a pražský stržený v roce 1918

Nebyl primárně postaven jako poděkování za osvobození od Švédů, jak nepravdivě uvádí různé zdroje. Skutečnost je taková, že je to kopie sloupu z Mnichova, který oslavoval vítězství Habsburků nad "Českými kacíři" 1620 na Bílé Hoře.. A šlo o definitivní porážku reformace, která mentálně předstihla zbytek Evropy o 200 let.

Habsburkové a katolíci věděli, že kult panny Marie je zde silný, tak tento symbol užili. Avšak andělé na tomto sloupu zabíjí mečem kacíře, a pana Marie šlape po hlavě draka, symbolu nás kacířů. Tak jaký pozitivní symbol panny Marie?.. Proč by ten sloup, asi Češi v roce 1918 strhávali, kdyby moc dobře neznali jeho symboliku a skutečný význam??? Proč by se jich Masaryk, člověk velmi vzdělaný, v tomto zastal? Proč byl postaven na Pražském poledníku ?... Proč poslední dvě předchozí jednání Pražských zastupitelů na toto téma byla zařazena na program kolem 2 hodiny ranní ?...Nepřipomíná Vám tento manýr něco?

Českým Historikům se povedlo několikrát jeho obnově, na jednání projevy zabránit.. Tentokrát se ale nemohli dostavit. A tak bylo schváleno, vrátit tento symbol destrukce a smrti našeho národa (po represích, násilné rekatolizaci a 30tiletté válce nás tu zbyl necelý milion!), masové krádeže majetku katolickou církví a Habsburky (popravené České šlechtě a vyhnaným 200 tisícům "kacířům" včetně J.A Komenského), cizími mocnostmi. ....Dnes Hamburky nahradila EU, a v destrukci pokračují některé špičky nadnárodní korporace Katolické církve. Symbolicky sloup chtějí opět umístit na "energetickou žílu Prahy" poledník. Nedovolme to... Je to skoro jako umístit bustu Hitlera do Lidic....., Ke křesťanství jako víře, se hrdě hlásím, v dnešní katolické církvi mnoho dobrých lidí znám.. ale toto je něco jiného a je třeba to rázně odmítnout, má li dojít ku smiřování národa a této organizace..

Jan Klapka




151 Komentářů k MARIANSKÝ SLOUP V PRAZE – SYMBOL POROBY A PONÍŽENÍ ČESKÉHO NÁRODA

  1. geronimo napsal:

    Proboha, včera se to probíralo na jednom fóru. Dyť je to kravina ve srovnání s tím, že jsme přišli o stát bez jediného výstřelu, a ještě to většina ani netuší ....

    PS : katolická církev má ruce od krve, české země nikdy netrpěli víc a neztratili víc lidí, jak za třicetileté války ( nábožesnské války ). Kdo se k tomu hlásí, schvaluje to co ta církev napáchala

    • proud napsal:

      O tom zadna.................me jenom porad schazej navrhy reseni,jobovek je vsude plno,ale ty navrhy nejak chybej.....

      • geronimo napsal:

        psal jsem, jaké je řešení, a taky kdo má i řešení problémů :)

      • PRÚD MÁ SCHÍZU napsal:

        PRÚD MÁ SCHÍZU napsal:
        30.1.2020 (3.02)

        jojojo to ty máš hochu jeden ušatej kadeřavej nemytej!!!

        :D
        —–
        proud napsal:
        29.1.2020 (10.07)

        Coz me jen upevnuje v presvedceni ze mame ty svinarny „v krvi“

    • proud napsal:

      Tim bych chtel rict,ze by nebylo spatny vzdycky ke kazdy jobovce hned pridat k diskusi zpusob,nebo zpusoby reseni,a to od A-Z,tedy i s pripravou.....

      • PetrC napsal:

        Reseni je v celku jednoduche. Bud sezenete lidi, kteri to tem vladnim vybiji z hlav (nemusi to byt zrovna nasilim) a nebo lide budou dal netecni a zaslouzi co maji. Ono totiz kdyby nasi predci sedeli na prdelich a byli netecni jak vetsina lidi dnesni doby, zili bychom porad v nevolnictvi.

        • geronimo napsal:

          Rok 1781 byl v oblasti rakouského zákonodárství přelomový. Císař Josef II. se rozhodl vpustit do monarchie čerstvý vítr v podobě reforem. 1. listopadu 1781 spatřil světlo světa Patent o zrušení nevolnictví.

          To bylo nově nahrazeno mírnější formou, tzv. poddanstvím. Robota zůstala sice zachována, ale poddaní byli ve svých volbách nově mnohem svobodnější a mohli se z poddanství dokonce vykoupit. Na skutečnou nezávislost na panstvu si však museli ještě pár desítek let počkat

          • PetrC napsal:

            Mate pravdu. Jenze pak se doslo na pomyslny vrcholek, kdy sla zivotni uroven nahoru. A ted se jde dolu. Nevolnictvi se nahradilo zadluzenosti. Jediny rozdil je to ze nevolnictvi nebylo dobrovolne.

        • proud napsal:

          Mas recht,az na to nevolnictvi,pac bysme uz nejspis nebyli vubec..........

  2. PetrC napsal:

    Proc by jsme nebyli?

  3. geronimo napsal:

    Naši předci se trochu vytáhli za husitských válek, vesmíružel nebyli jednotní, takže to projeli .... pak už nic, o vzniku Československa rozhodly vítězné mocnosti WW1, o vzniku Československa 2.0 rozhodly opět vítězné mocnosti WW2, i o tom že budeme v sovětské sféře vlivu, o převratu v roce 1989, o rozpadu ČSFR atd ...

    • PetrC napsal:

      Nepisi jen o Cechach, ale celkove. Treba i Velka zidovska revoluce mela pozitivni vliv na zivotni uroven delniku.
      Nebudte tak kriticky k nasim prarodicum. Za prvni republiky si sem tam aspon zastavkovali.
      A co se tyce toho rozhodovani viteznych mocnosti. Ty rozhodovaly nejen o Ceskem statu, ale skoro o cele Evrope.

      • geronimo napsal:

        nemoc musí být popsána přesně, pokud se má léčit ... já psal o ČR, tak nějak jsem pochopil zadání v názvu vlákna. Ale klidně můžem probrat i globální řízení :D

        • proud napsal:

          Problem ale je ze nemuzes vedet jestlis psal presne,dokonce ani jestlis psal aspon priblizne........coz neni tvou vinou,pochopitelne. Ale kdyz mam rict svuj soukromej nazor podle toho co za hnuj a hnus vidim kolem sebe,znamena to ze to s nama az tak pekny nebylo,kdyz z toho vzniklo tolik zavisti,zakernosti,nepratelstvi a nejednoty,tolik hnusu totiz neni jen otazkou jedny,dvou generaci,tady se nekdo podepisoval mnohem a mnohem dyl.

          • proud napsal:

            Proto porad tvrdim ze jen vymenit par lidi ve vedeni,i kdyby i od posledni vesnicky az po vladu,nemuze pomoct,protoze hnus je potreba lecit od kazdyho jednoho jednotlivce!!! Jinak muzeme na vsechno zapomenout a radeji se starat kazdej sam o sebe a ucit se to,jinak ho zahlusej jeho vlastni sousedi,jak je to zrejme uz po staleti normalni a jak se presvedcili za valky fasisti co nestacili zpracovavat udani nasich lidi na sebe navzajem!!!

            • proud napsal:

              Tim ze se budeme vyhejbat byt i hodne neprijemnejm pravdam si rozhodne neposlouzime! Je potreba si je priznat,smirit se s nima a zacit znova s cistym stolem a stitem.

          • PetrC napsal:

            Proude, ten hnuj je vsude. Vsak se podivejte co se deje ve statech.
            Pokud vidite hnuj u kazdeho jednotlivce, tak kdo nas bude lecit?
            Souhlasim s tim ze se starat kazdy sam o sebe a nesrat se do druhych.
            Co se tyce toho udavani, mam dojem ze ve Francii meli kolaborantu mnohem vic.

            • proud napsal:

              Mas spatnou predstavu co je starat se sam o sebe,protoze sam jen mizerne chcipnes,zajdes na kurdeje! Starat se o sebe znamena prave v prvni rade!!! starat se o druhy!!! Pochopitelne ale ze v dobrym.

        • PetrC napsal:

          Vy o to neco konkretne vite? Ja se tak nanejvys muzu domnivat a komentovat to co vidim.
          O tom Cesku to puvodne je, ale Cesko nema na chod sveta zaden vyznam, funguje to opacne. Takze pokud se nepohne svet nejakym stylem do predu Cesko se take nezmeni. Muzete volit koho chcete a stejne vse pujde ve stejnych kolejich. Dokud se nezmeni politika mocnosti nezmeni se nic.

          • proud napsal:

            Ja si myslim,ze zivot tady uvnitr doma bysme si uhajit podle svyho dokazali,za urcitejch okolnosti......prave asi proto,ze nemame az takovej vyznam.Pak by se mohlo stat,ze jak se rika "priklady tahnou" a na to by prisli svetovy hajzlove uz prilis pozde,nebo mohli by prijit prilis pozde........uz by byla koncepce nejen na svete,ale i ve svete..........a v ty chvili by uz zakonite zila svym vlastnim zivotem ;-)

  4. PetrC napsal:

    A jak? Zavisli na kdejakem prdu z ciziny. Navic co zahranicni kapital uchvati, dobrovolne nevyda. Podivejte se jak jste sobestacni zemedelstvi. A to by melo byt zakladem.
    Ac Cesko je male ma dost dobre strategicke polozeni. Takze ten zajem mocnosti neni taky maly. Jen se podivejte na aktivity cizich velvyslanectvi.

    • proud napsal:

      To vsechno jde ukormidlovat, a sobestacni jsme bejvali na vysoky procento,prave treba v zemedelstvi,takze vime ze i to by slo,navic sis to mozna spatne vylozil,rozhodne jsem nemel na mysli se izolovat! A udelal jsem si vynikajici burrito,to se muzu vzdycky malem "rozplynout" blahem :-))))

      • PetrC napsal:

        Tu se jedna o to ne ze vy by jste se izolovali, ale vas by izolovali. A vasi sousede by si to vychutnali. Jen se podivejte na zacatek valky.

        • proud napsal:

          Na jakym zaklade Peto,jak by to oduvodnili,cim?......

          • PetrC napsal:

            Za ucelem prevence. Kolik valek se rozpoutalo bez duvodu.
            Ja myslim ze jedine jak neco tvorit je skupovat pudu, zakladadat spolecnosti kde je kazdy zavisly na prosperite. Proste byt cim jak nejmin zavisly na politice. Podivejte se na Batuv system. Ja myslim ze v dnesni dobe to je jedine reseni. Jenze to potrebuje lidi, kteri nebudou jenom kecat, ale take neco obetuji.

            • proud napsal:

              Shodneme se v tom ze zadny politiky a politiku jak ji dnes zname. A zadny Bati,jenom to ne!!! Porad te drzi starej system pod krkem :-)))

              • PetrC napsal:

                Proude pokud chcete neco dosahnout musite zacit postupne. Pokud rikam system Batuv neznamena to ze prospech bude mit jeden clovek, ale cele okoli. Jak jinak,chcete zacit? Politici ne, system komunit ne. Tak jak? Na slova vam lide serou. Ty je nenasyti.
                Chce to najit jen skupinu lidi kteri maji stejne zajmy a chteji proto neco delat.

                • proud napsal:

                  A k cemu ti bude takova izolovana skupina? Pokud vim,na svete existujou takovejch skupin,troufam si rict,ze statisice,a?,neco se deje??? Hovno!!! Ja proste sazim na to ze dokazeme aby lidi zacli mit zajem na sobe a svym narodu,svy zemi a o budoucnost svejch deti a pochopej,ze uz musej sami,protoze nic jinyho doted nefungovalo,a ujmou se toho.A jak to udelaj v jedny zemi a ve druhy,najdou cestu i k sobe a zacnou spolupracovat a pak uz to pujde jako vlna,raz naraz.

                • PetrC napsal:

                  A proc by mela byt izolovana? Ano ty skupiny existuji, ale maji jiny zamer nez ta o ktere pisi. Jak dlouho se snazite o tu osvetu a kolik jste jich zmenil? Prave ve zdravem kolektivu se mnohem lip vychovava. Ja se s vama klidne vsadim ze s tim nepohnete. Ono hodne lidem se to co se deje nelibi a kecat umi hodne lidi, jenze nemaji zadnou alternativu jak zmenit zivot. Musime se ucit od tech kteri nam vladnou. Podivejte se treba na kibuc. Ja pravdepodobne neco takoveho zacnu od jara. Prozatim vyrizuji papirovani a ruzne permity.

                • proud napsal:

                  Peto,o cem se bavime neni nejaka skupina preziti v divocine,rybari,myslivci,nebo odrodilci spolecnosti jakyhokoliv druhu a zamereni(nic proti nim),my se bavime o cely kolonii kdy se tema tejka uplne vsech,i tech kdo neverej ze by se jich tejkat mohlo,to neni misto na nejaky "soukromniceni",nebo sektarstvi.Bavime se o rozhodovani vsech,podileni se jich na vedeni budouciho statu,nikoliv nejaky vandracky osady.Jd o dilo vsech a zapojeni se vsech,aby vubec melo smysl.Proc si myslis,ze nepatrim do zadny organizovany,ani jiny skupiny podobnyho zamereni?Ale se vsema nemam problem komunikovat? To je ten duvod.

                • proud napsal:

                  Navic,co si budeme povidat,90% z nich,jak ne vic,si bud otevrene,nebo tajne mysli na vedouci kadry a mista ve spolecnosti,coz ja nehlasam,ale naopak uplne pravej opak! Ani se nezabejvam tim,kolik muzu mit nasledovniku prave a presne v tomhle,kdyz je v kolonii(republice) 10 milionu sefu a prezidentu,kazdej nejchytrejsi a divajici se jak tu vsechno zavinil bez jeho pricineni nekdo jinej :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

                • proud napsal:

                  Tenhle proces neni na rok,dva,pet,ani deset let.Je to proces dobrovolny premeny kazdyho jednotlivce,nebo aspon vetsiny a pak vychovy deti.Jde o proces generacni kterej by sel za jistejch okolnosti urychlit a potreboval by proto ze zacatku,behem "premeny" nejakou pomoc pri vedeni,to je ta castecnost,kterou vidim ja,ne tedy ve skupine,ale v postupnym predavani moci. To by se muselo samozrejme propracovat a odsouhlasit vetsinou a tou taky kontrolovat 24/7.

                • proud napsal:

                  S cilem naprosty vlady lidu ve vetsinovejch referendech,nikoliv nejakyho slibovani lepsich zitrku,kdy se bude zase mit skupina jak prase v zite a obycejnej clovek ji to za zpevu internacional oddre.

                • PetrC napsal:

                  Proude, to neni o preziti a v mem pripade ani o neco na cem bych mel vydelat. Spis opacne. Ale jde o to ze zit se da jinak nez nam vladni urcuji. Zadna izolovana skupina, proc by mela byt izolovana? Je fakt ze tady to delaji nabozenske skupiny a v celku se jim dari, jenze degeneruji, proto ze se mnozi mezi sebou. Ja proste jinou cestu nevidim. Navic to neni ani sekta a v podstate ani soukromniceni. To delam pro uziveni se. A co se deje tu kde bydlim ziji, prezivaji lide ve velkych mestech.

                • proud napsal:

                  Nejspis ti rozumim,ale v tomhle pripade je skutecne potreba zapojit maximum lidi,tohle nerozsiris z nejaky vesnice,nebo mesta. Navic potrebujes tu vetsinu k rozhodovani hned,mali to bejt funkcni a opravdovy.Lidi uz byli tolikrat podvedeny a jsou podvadeny nepretrzite,ze ti nic takovyho nesezerou i kdybys to myslel pro ne sebelip ciste,proste si to musej sami rozhodovat,mit primou kontrolu podle rceni ze "verim jen tomu co vidim na vlastni oci a sam si to muzu osahat".A nedivim se jim,to veru uz ne.

                • PetrC napsal:

                  Proude ja zazil par referend a lide si v nich spis nasrali do koryt nez aby si pomohli. Jsem sice take pro referenda jenze take jsem zjistil ze ne vzdy to vyjde v dobro.

                • PetrC napsal:

                  A myslite ze vam to sezerou? I ve vasem pripade plati vami napsane vety. Jenze ja vas od toho neodrazuji a uspech vam preji. To co chcete delat je v poradku, jenze pokud lidem neukazete ze zit muzou jinak skoncite jak vsichni ostatni. To cemu se stavime je masinerie, ktera ma moc o ktere nemame poneti. A lidem nabidne sice dute hlavy, ale plna bricha. Podivejte jak jsou odrovnavany staty, ktere se snazi neco delat pro sve vlastni lidi. Samozdrejme ze to co chcete nebo vlastne uz Kotal dela je uzitecne a potrebne. Jenze jak se rika - nejchytrejsi opozice je ta ktera se nechce dostat k moci.

                • proud napsal:

                  Beze zbytku souhlasim a dodam jen proc to tak je,protoze se ty "staty" skladaji z ovcanu a ti jsou velice dobre citelny a odhadnutelny,a to je jeden z prvnich cilu GP. A to je to co mu chci nabourat,onu odhadnutelnost ktery napomaha korupci vladnich cinitelu,proto taky jeste porad jsou a proto jsou volby a ony zdani,aby se to udrzelo co nejdyl a neztracel vedeni a kontrolu.

                • proud napsal:

                  Spatne jsi to napsal,do koryt si nenasrali lidi,ale ovcani a ti to udelaji prave vzdycky,proto tolik kricim ze kdyz novej system,pak s "novejma" lidma,v tomhle pripade samozrejme nemyslim uplne novy lidi,ale lidi co uz nejsou v zajeti ovcanstvi :-).A na tom je potreba makat zatim uplne nejdriv a nejvic.

                • proud napsal:

                  A to by bylo prave nejakejma demoskama kde se tak rado ovcansky skanduje,nebo komunitama stejne efektivni,jako nic.Dokonce mozna spis jeste kontraproduktivni. Ovsem jak to co nejlip navliknout a udelat a zavist,v tom jsem doufal a doufam ze pomuze taky trochu zdejsi diskuse a prave internet .....

                • PetrC napsal:

                  V tom je ten rozdil mezi nama. Vy verite ze z ovce se da udelat premyslejici bytost. Ja v to neverim. A ovce pujdou vzdy tam kde je plnejsi koryto a je jim uplne jedno jakym svinstvem je naplneno. Je fakt ze tam u vas je mnohem vic premyslejicich lidi nez tu u nas. Bohuzel i tam jsou v mensine.

                • PetrC napsal:

                  Internet je na neco dobry, na neco ne. Spis si myslim ze celkove skodi. Nam dedkum to muze byt u prdele, my si uz svoje odskakali, ale mladez na to doplati. Lidske telo je staveno na pohyb. Bez pohybu chradne. Pokud nebudete okyslicovat mozek pohybem tak jim asi budou zbyvat jen kyslikove bomby a nahubek.

                • proud napsal:

                  Ja jsem hlavne presvedcenej ze pachame sebevrazdu a jestli se z toho chceme dostat,musime se ovcanstvi zbavit a mezi tim jsem se naucil pro jistotu prezit proste uplne sam,paklize nezajdu na bolest zubu :-)))).A protoze jsem sice trochu samotar,ale pritom podle potreby i spolecenskej,nevzdam to a budu se snazit premenit kazdyho ovcana v obcana kdyz uz kvuli nicemu jinymu,tak pro nase a jejich nicemny deti,aby dostaly sanci udelat si svuj svet driv,nez je nejakej prachatej idiot zavre do lagru a pozabiji.

                • proud napsal:

                  Peto,sedim na netu da se rict "nepretrzite",a na nedostatek pohybu si pri svym hospodarstvicku pro radost a zdravejsi dlabanec nemuzu stezovat,vsechno jde kdyz se chce :-).

                • PetrC napsal:

                  Proude, co jste potreboval k tomu aby jste se zorientoval v deni? Pouzivat zdrave mysleni, a nebo nekoho poslouchat? V te dobe co ja zacal menit pohled na svet nebyl jeste ani internet. Cetl jsem jednoznacne napsane infomace a po financni strance to take nebylo nejhorsi, da,se rict lepsi nez za komousu. A presto se clovek zacal divat na svet a premyslet nad tim ze je neco spatne. Nikdo na mne nepracoval abych zacal premyslet jinak. Pocitam ze tak nejak jste k tomu dosel i vy. Cloveku vetsina veci musi dojit samo.
                  A co se tyce toho pohybu. Kdyz jsem prijel do Canady, tak se tu hraval hokej i na cestach, hriste byla plnejsi. Ted vsechno je prazdne. Kdysi decka tahali rodice na ruzne sportovni akce a k pohybu. Ted musi rodice tahat decka. Ja to vidim u znamych. Bohuzel i ja musel honit kluka jak psa, jen abych ho dostal od internetu. Nastesti ted ma tolik povinnosti ze se role zmenily. Take to vidim v telocvicne kdy mi cloveku pres sedesat malo kdy staci mladi kluci. A i v te telocvicne jsou vetsinou na internetu.

                • proud napsal:

                  Peto,kdyz mam bejt uprimnej,prvni postouchnuti jsem potreboval,dal uz to slo jak pises.

                  Hele,sledujes to deni kolem toho "Coronaviru"? ;-).
                  Trosku te navedu a povez jak to prijde tobe ;-),

                  https://noemova-archa.estranky.cz/clanky/historie-potopy-sveta/nakazenych-je-uz-skoro-100-000-a-nikoliv-1400--varuje-zdravotni-sestra-v-bio-hazard-obleku.html

                  Zaujal me totiz ten pad toho prvniho cloveka na zacatku videa ;-).Mrkni na to. Uz jsem videl padat dost lidi bez vlady,jak se rika,ani jedinej nespadl takhle rizene..........

                • proud napsal:

                  Takze ja za sebe uz dal nemusim s timhle vejmyslem ztracet cas :-))))

                • PetrC napsal:

                  Prave proto pisu ze to jsou deje o kterych se muzeme jen domnivat a napsat co si o tom myslime. A abych rek pravdu tu sitaci uz vubec nesleduji. Ja to neovlivnim takze prectu jen titulek. Video jsem vubec nevidel. Ale je rozdil v padu pokud vas trefi slak a nebo pokud se ukaslavate a mate problemy z dychanim. To uz jsem take zazil. Akorat mne na te situaci sere ze se nepotkam se znamymi z Cech.

        • proud napsal:

          I kdyz uznavam ze porad plati ze kdo chce psa bit,hul si vzdycky najde.Presto by tu moznost byla.......Ovsem uz by to po tech zradach nebylo tak prosty.

          • Robo: a ja som bol daný na blacklist!proud: S takovou si me vubec neber do svy sprosty drzky....Robo: Píšeš tu pičoviny a akékoľvek náznaky zdravého rozumu zpochybňuješ a zosmiešňuješ už v začiatkoch. proud: ty si pica!!! to mi poser holy zada !!!!! :-))))

            OGARNAGARI: Dobraa je to tu cely tvoje proude! Cekal jsem ze zvladneš aspon debatu s jinymi bez sprostaren, ale nic, nejsi schopen. Jen posilas do pici, rozbijis huby, leze z tebe POUZE ZVIRECI POVAHA(tvoje hlavni cast,ta duchovni spi) a tak nemas na to neco zde vyresit. Jen zpusobujes hadky!!!!
            Nema smysl se s tebou bavit o nicem, stejne tak s honzickem pac oba vypadate pominuty. Koralovo navrhu neverim ze pujde ani omylem , napad mozna dobrej(snaha). Ty proude tu posilas svym spamovanim celej web do hajzlou tak se nediv ze to cloveka sere kdyz 1/blokujete IP lidem kteri posilali drobnou castku na nwoo(jste oba mešuge jak to chceš napsat slušně)
            2/cekal jsem fakt NAVRH na reseni po tech letech a ne toto
            3/ trollis tu diskuzi jakobys neumel si nejprv rozmyslet co napsaaaat, posilas desitky komentu vlastne pises z 90%jen ty a to odradilo uz mrte lidi,ja se svym obcasnym spamovanmim ti nesaham ani po kotniky takze vychladni!!!!!Porid si svuj web proude, napis a udelej, a neser se do nwoo., jsi parazit a skodna a proto sem chodi lidi trollit tak si pak nestezuj jsi howado.
            4/tvoje praprababicka se jiste narodila taky doma :-)))

            • proud napsal:

              My se nerodime,nas uz cely generace taha slunicko z parezu,chytraku..........:-)))))))))))))))))))))). A vidis to spatne,protoze kdo ma zajem a chce,toho neodradis.Kdo jen chodi delat bordel a zmizne,jenom dobre. Kdyz neumis diskutovat,pak te to driv nebo pozdeji omrzi vsude,jak zjistis,ze "na to nemas". Tak se nevymlouvej,spamere! 90% lidi se sem chodilo jen vykecavat a hadat,plakat,ironizovat,napady a obhajoby zadny,takovy ted mizej,jenom dobre!

  5. jan napsal:

    Postavení "mariánského" sloupu se zcela jednoznačně rovná prohlášení, že bylo dokončeno "konečné řešení české otázky".
    Pokud k němu dojde, nebudeme už po právní stránce Čechy, ale aboriginci. Z toho pak budeme muset ve všech našich úvahách a jednání vycházet!

    • proud napsal:

      Ono je uplne burt co jsi po pravni strance,jsi tim,k cemu se jak chovaj tvy "zastupitele" a sefove,jak se chovaj k poslednimu hovnu,takovym je.Neuraz se,stejny plati pro nas vsechny,dokud si to tak sami budeme pestovat!!!

    • proud napsal:

      Pravni stranky,ustavy a podobny "blbinky",stejne jako penize a majetky pro obycejny lidi tady jsou jen jako "oblbovaky"!!! Protoze ti kdo skutecne vladnou uz jsou davno mnohem dal,nad penezma,majetkama,hranicema i zakonama! Mozna ze az si to jednou poradne uvedomime,zacne se nam skutecne "rozsvecet na casy"? :-)))

      • proud napsal:

        Protoze ono se nikomu nechce verit ze je hovnem,cislem a vykonem,pro svy sefy a ty nahore a rozhodne ne clovekem,tvoje "lidstvi" konci tam,kde se prestanes systemu vyplacet!!!............ a ted se s tim vazeni vyporadejte jak chcete...............tak to zustane dokud tema hovnama dobrovolne chcete zustavat!

  6. jak= napsal:

    Klapko, věnuj se raději akvaristice nebo lepení plastikových modelů,
    bude to užitečnější.

    • Garastaja napsal:

      jak=

      To ON nikdy nepochopí ale každý cizí koment onálepkuje minimálně deseti svejma aby bylo vidět, přisírá se ale pozor on to bere POCTIVĚ, asi proto??? jsou nyní oba uraženi proud i korál jak ti haranti, začali to oni sami, ted jsou uraženi a ještě nás drbou tak.

      • proud napsal:

        Nevim jak Honza,jak ho znam podobne jako ja,urazenej rozhodne neni. Ja cejtim jen takovou lehkou,obycejnou litost nad blbcem,hadej nad kterym:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))),na jedny strane,na druhy jsem nasranej na toho stejnyho zasrana se zranenym egem za to,ze se chova jak posranej,ciste SOBECKEJ pubertak a kurvi za svou pitomost co muze vsem!

        • Garastaja napsal:

          popravdě? osobně jsem pouze 1-2 dny tu pomáhal člověku který je výš než ty proude, a to trollením klidně to přiznám, protože jste tu vašim postupem zablokovali i lidi který maj co říct(ne fakt nemyslím sebe) a takly vím že to tímhle blokováním nikdy nemůžete vyhrát to je jak otevřít obchod ale rohlíky prodávat pouze někomu. Přitom žádní trollové krom Nowak, a možná ještě jeden tu nechodí.

          Mysli si co chceš to je tvé právo moje ego je v pořádku, vždyt ostatní si zas myslí o tobě taky "svoje věci" které se neshodují s tvými myšlenkami osobního charakteru (že tu konáš službu apod. moc nápadů nedáš ale každý koment je onálepkován tebou-takto mi to lidé říkali a někteří odcházeli, sorry za upřímnost) takže spíš jde o to naučit se společně vycházet a tvořit, ale když zde budete blokovat KOHOKOLIV nikdy nic nemožete vyřešit, a sprostě tu nikdo nepíše.
          Vlastně jsem došel jen vysvětlit svůj postoj, a narovinu-už přes rok zde nekomentuju vždyt to všechno zvládneš okomentovat ty sám proude takže se není třeba snažit, bez urážky.

          Za ty minulý moje urážky omluva, připomínám vy jste také urazili jiné lidi.

          • Garastaja napsal:

            Abys nemyslel proude, uražen nejsem. Tento web používám pouze jako rozcestník(dole), jinak mi nic nepřináší a tento článek je důkazem.

            http://prntscr.com/qt11xg

            • proud napsal:

              Popsal jsem jen dojem jakejs na me udelal. A jinak........ono je pohodlny vymluvit se ze komentuje neco nekdo jinej,setri to i cas,protoze kdyz se sejdou dva a vic komentu,dojde k diskusi kde kazdej autor haji ten svuj,coz je ucel.............Ne ze komentuje jen jeden a ostatni jsou bud zticha,nebo to okomentujou jako picovinu bez diskuse............Nicmene je to jen nazor,at si kazdej dela co chce,ale jsou mista kde jsou dany nejaky,byt minimalni pravidla a je aspon slusnost je dodrzovat.

              • Garastaja napsal:

                Chápu. To mi je jedno. Já došel prrávě kvuli tobě abych tento dojem na tebe udělal.
                Nevymlouvám se proude nepřetáčej pásek když nemáš magnetofon v zásuvce totiž to nefunguje, a to není z mojí hlavy vícero lidí řeklo že zde nemá smysl komentovat takže je na tobě zda přijmeš/nepřijmeš a jak se situace bude rozvíjet dál.
                Tento kdysi dobrý web...škoda ho.

        • Garastaja napsal:

          A k mému naštvání docházi u mě např. když vím, že jde ten druhý po špatné koleji přeber si to jak chceš.

          http://prntscr.com/qt1898

    • Garastaja napsal:

      Nu já být tím plastem byl bych jako model pak naštván laku.
      :D

  7. Garastaja napsal:

    autor čl.

    Skutečnost je taková, že je to kopie sloupu z Mnichova, který oslavoval vítězství Habsburků nad „Českými kacíři“ 1620 na Bílé Hoře..
    ---------------

    Co to je za blbost proboha???

    názor: tenhle server tedy dobře klesnul do hnoje když zde vychází takové články, Mariánský sloup sloužil jako Ochrana naší země na netu je snad údajů dost.

    • proud napsal:

      Mozna by nebylo od veci pocist si o obeliscich,obzvlast o tech "modernich",treba ve Vatikanu a podobne...........nic jinyho to totiz neni.

      • Garastaja napsal:

        nebudu se hádat proude vždyt tu je z tvýho chování vidno že máš patent na pravdu, a jsme přesně u toho,

        Mariánský sloup služil jako ochrana naší země.
        http://prntscr.com/qt12sq

        • proud napsal:

          A to vis jak?

          • Garastaja napsal:

            ptáš se jak?
            Mě, tebou a korálkem zablokovanýho?
            :D

            hahaha nyní se vysměju já tobě, inženýre proude!

            • proud napsal:

              Ptal jsem se proto,aby ses sam na svou blbost chytil ,kdyz nepoznas co je a neni obeliskem...... ;-)

              • Garastaja napsal:

                Jsi to jenom ty proude kdo dnes řeší nějaký obelisk já o tomto slovu ani nepípl...

                (Blbečku obelisk je vždy to co je oblé. Sloup je zas to co je štíhlé a vysoké...

                Říká že se cítí být "slovan" a nerozumí slovům... Ach jo...do čehos to duši dal?)

                ------
                Ptal jsem se proto,aby ses sam na svou blbost chytil ,kdyz nepoznas co je a neni obeliskem……

                • proud napsal:

                  :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))),pobavils,co treba obelisk co ma nahore mini pyramidu? Nicemu jinymu se totiz spravne obelisk nerika.....ty "oblino" :-)))))))))))))))))))))))))))))

                • Garastaja napsal:

                  Proude, mnoho fotek Mariánského sloupu jsem poslal a tys začal něco s obeliskem, a ty přece také nevíš co je obelisk tak ted blbě nemudruj.
                  Na Mariánském sloupu žádná pyramida není ani nebyla.

                  Každý máme svoje představy a ty následně tvoří svět. Obelisk (z řečtiny) tedy přiznám že neznám, mám to spojeno spíše s nějakým velkým kamenem obrovským a taky tlustým a zavalitým, když jsem si ted našel fotky obelisků přijdou mi divný a toto slovo nepoužívám, ale zároven nechápu proč mi toto slovo cpeš v diskuzi když jsem jasně řekl že je to M. sloup i v nadpisu je to sloup, a posílal jsem fotky, drž se obelisku a mně dej pokoj.

                • proud napsal:

                  Jak jsem uz psal,Menhir je kamen urcityho tvaru a jeho ucel je prace s energiema,obelisk je spis symbol,i kdyz bych energie taky nevylucoval,ale mozna na ne ma vliv jeho urceni,to uz mi spis zavani magii.Sloup je sloup,to je cistej symbol,ten muze mit vliv jen k udrzovani urcityho egregoru,nejspis prijde na to k cemu je urcenej,co ma "zivit".A vzhledem k tomu kdo tady od zalozeni vlastne vladne nebo vladu ovlivnuje si vubec o tom siozidovskym dile nedelam iluze.Vsak se dobre vi ze jsou to mistri podvrhu pri dosahovani svyho,na coz se obycejne prichazi az kdyz uz je pozde.............

                • Garastaja napsal:

                  proud

                  Všechno je zde o energiích, uplně vše.
                  Tebou zmíněný obelisk je vlastně tvarový zářič. Má konec ve tvaru pyramidy (tvarový zářič).

                  A ted o tom pražském, pozor to je jiný než o kterém jsme se bavili doted. Dokonce první kamen se jim rozlomil...a vožrala havel to udajně v 1996 "dokončil".

                  Obelisk na Pražském hradě

                  Obelisk na Pražském hradě či též Mrákotínský monolit je vysoký štíhlý čtyřboký monolitický komolý jehlan stojící na třetím hradním nádvoří v blízkosti Starého proboštství odhalený u příležitosti výročí 10 let od vzniku Československa v roce 1928. Postaven byl jako památník padlým během první světové války.[1] Jeho autorem je slovinský architekt Josip Plečnik. Iniciátorem a donátorem stavby byl první československý prezident Tomáš Garrigue Masaryk. První monolit vylomený v roce 1923 se však při nehodě na cestě rozlomil a bylo nutné vylomit monolit druhý.[2] Ten se zdárně povedlo do Prahy dopravit a začátkem listopadu 1928 byl vztyčen.
                  Obelisk však nebyl dokončen celý, neboť chybělo jeho vrchní ukončení. To bylo doplněno až v roce 1996 na popud českého prezidenta Václava Havla
                  zdroj: wikipedia

                  https://cs.wikipedia.org/wiki/Obelisk_(Pra%C5%BEsk%C3%BD_hrad)

        • proud napsal:

          Nikoliv patent na pravdu,ale na jeji hledani,ne na papouskovani nekoho kdo nekdy tvrdil ze me nejakej sloup chrani,kdyby tvrdil opak,byla by to taky berna mince? Pro tebe evidentne ano.......

          • Garastaja napsal:

            pokud máš patent na hledání pravdy zajímá mě KDY KONEČNĚ ZAČNEŠ ?
            :D

            Nikoliv patent na pravdu,ale na jeji hledani,ne na papouskovani nekoho kdo nekdy tvrdil ze me nejakej sloup chrani,kdyby tvrdil opak,byla by to taky berna mince? Pro tebe evidentne ano…….

  8. Garastaja napsal:

    víš co jsou menhiry proude?

    http://prntscr.com/qt130l

    • proud napsal:

      Menhir je krapet neco jinyho nez obelisk. Extra jsem se tim nezabejval,ale prijde mi ze menhir ma co delat s energii,dobre postavenej je uzitecnej,obzvlast na miste kde energie vyveraji,kdezto obelisk je vic symbolem.

      • Garastaja napsal:

        Menhir je krapet neco jinyho nez obelisk. Extra jsem se tim nezabejval
        -----------
        Jak můžeš k něčemu na údajně vlasteneckým webu proboha vůbec mluvit když se tím podrobně nezabýváš když si jen něco myslíš nebo když to nemáš (nějakým způsobem) nastudováno?

  9. Garastaja napsal:

    Toto je puvodní sloup ze Staromaku co se ti na něm nelibi?

    http://prntscr.com/qt1472

  10. Garastaja napsal:

    poro zajimavost, toto je stojící Mariánský sloup z Mnichova"

    http://prntscr.com/qt19gk

  11. Garastaja napsal:

    Toto je zas dodnes stojící Mariánský sloup s Pannou Marií z Loun.

    http://prntscr.com/qt1a2m

    Je dobrý či špatný??? Vážně chceme všechno historické zbourat, zničit, anebo pomluvit bezdůvodně protože nám to zrovna dnes nehraje do karet? Proboha proč? Mužeš proude uvést jasné důvody?

    A ostatní co se teprve narodí to již nebudou moci shlédnout naživo to chceš všem udělat?

    A co zbourat všechny nepohodlné domy s ornamenty?

    • Garastaja napsal:

      I takovéto domy tedy zbouráme proude? Anebo jim aspoň rozbijem huby co říkáš to bude jistě ono. No nic nebudu sem psát "zpozarohu" to si zde dál komentuj sám s adminem.

      http://prntscr.com/qt1fts
      http://prntscr.com/qt1gb7
      http://prntscr.com/qt1gpw

      • proud napsal:

        Proc zbourat? Staci nazvat pravym jmenem a uvedomit si ze na kazdou zbran existuje protizbran. Navic hodne u vseho casto napovi kdo to nechal postavit,za jakejch okolnosti,postavil a hlavne zaplatil..........Protoze obelisky stojej i v mistech a mestech uhlavnich nepratel Slovanu,na rozdil od treba menhiru,a ze jsou to poradne veliky obelisky!

      • proud napsal:

        :-))))) Ani baraky po starejch zidech neni treba bourat,ale rozbijet tlamy siozidum potreba je,bez ustani a bez umdlevani:-)))

      • proud napsal:

        Ale jinak,jako vlastnik jedny pamatky ti s klidnym svedomim muzu rict ze at jdou pamatkari do riti,ja ji koupil,je moje vec co s ni udelam.Paklize o ni stali a chteji ji zachovat,nemeli ji do pice prodavat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • proud napsal:

      Obelisk = býčí penis Obelisk, dlhý staroveký monolit zakončený pyramídou a spájaný s večnosťou a pripomínaním, je "Obullisk", kde slovo bull z angličtiny znamená býk. Bull je Bel či Baal, blízkovýchodný býčí boh, ktorému boli v staroveku prinášané ľudské obety. Bel je starozákonný El, teda Jehova. Takze "Jehova",proc me to neprekvapuje?...........

      • Garastaja napsal:

        4--4
        jsi totální vůl proude pokud tomuto věříš...
        to jsem netušil.. něco tě zaslepuje, asi duše zvířat a lidí cos zabil...

        4--4

        Obelisk = býčí penis Obelisk, dlhý staroveký monolit zakončený pyramídou a spájaný s večnosťou a pripomínaním, je „Obullisk“,

        • proud napsal:

          Kdyby,tak jedine zvirat,tech lidskejch svini urcite ne!!!

          • Garastaja napsal:

            Kdoví odpoví. Nejsu odborník takže buď "klidný". Nejen zvířecí i lidské duše mají vždy velkou cenu vždyť se dostaly až "sem" a vždy MAJÍ ÚKOL, a všechny duše zvířat i lidí co jsi v tomto životě zabil pro svou materiální potřebu či obživu ty jsou schopny ti také vrátit co ti patří. Omluva neexistuje, a pokud byl onen člověk "hajzl" ani tak nelze ho smrtit.

            Stavíš se k tomu stále stejně taky dobrý vědět. Já sem na sajtu vážně nepotřebuji chodit komentovat proude takže rýpeš zbytečně, pouze tě o "něčem informuji" což je součást mé práce.
            Idealizuješ se, nene takhle ne.

            -----

            Kdyby,tak jedine zvirat,tech lidskejch svini urcite ne!!!

  12. Garastaja napsal:

    Okamžik těsně po stržení Mariánského sloupu v praze.
    Co ti to připomíná ta energie jdoucí z fotky proude co k tomu povíš? Vždycky máš co říct.
    A já se tu jak ten vůl trapně dožaduju abyste odblokovali všechny co sem píšou, takže kvuli tvýmu a korálovu uraženýmu egu sem mám chodit oklikou?
    Jste vubec normální vy dva??
    :D

    http://prntscr.com/qt1b4m

    • Garastaja napsal:

      napovím je to tam samej esesák aspol... takže?

      • proud napsal:

        ...takze neslo o ten obelisk,ale o to co ho "zdobilo"...........

        • Garastaja napsal:

          to je jako celý co k tomu povíš?????????
          :D

          Co ti to připomíná ta energie jdoucí z fotky????

          Jako Slovan bys to vážně měl vědět (vytušit, zřít, představit si...) !???

          ---------

          …takze neslo o ten obelisk,ale o to co ho „zdobilo“………..

          • Garastaja napsal:

            stále jsi neodpověděl co cítíš z té fotky ale jinak máš plnou hubu kokotin proude !!!
            ----------
            Okamžik těsně po stržení Mariánského sloupu v praze. Co ti to připomíná ta energie jdoucí z fotky proude co k tomu povíš?

            http://prntscr.com/qt1b4m

    • proud napsal:

      Mam pocit ze tu dochazi k nedorozumeni:-).Pokud vim,jsem na tom uplne stejne jako kazdej zdejsi host,blokuje Honza jenom IPiny co tu delaji bordel,nikoho kdo diskutuje k veci,nebo alespon vetsinou k veci neblokuje,to bych tu uz davno nebyl ani ja. Paklize se ti zda neco jinyho,zkus si v tom udelat poradek a v prvni rade si zkus predstavit sebe a svou praci kterou tomu davas,jako majitele takovyho webu,starost o to aby vubec existoval a pak ty kdo se ho snazej kurvit,nebo to delaj i neumyslne a svuj pohled jako majitele s nejakym vyssim cilem na ne,ty kdo to vsechno ohrozujou....................az to udelas,seber si toho za koho orodujes,bezte za roh,poradne si nafackujte a pak se prijdte Honzovi omluvit,frajeri ;-)))))))

      • Garastaja napsal:

        Není třeba dalších omluv jsme všichni zablokovaní a se-reme na vás dva proude s korálem, stejně tak jako vy na nás, borci.
        Přeberte si to a nezapomente zas všecko smazat hihi.
        :D nazdar.

  13. Garastaja napsal:

    A co socha Svaté Ludmily u hradu Houska, tu taky zbouráme co ty na to proude, je taková stará a vokoralá už se nám zas tolik nelíbí jak dřív, rozbijem jí hubu a pak ju zboříme.
    To chceš vážně?
    Já raději stavím než bořím.
    Měj se jak chceš!

    http://prntscr.com/qt1hm4

    • proud napsal:

      Kdyby aspon nebyla "svata" :-)))))))))))))))))

      • Garastaja napsal:

        vidíš vidíš, zaslechneš slovo "svatá" a otvírá se ti kudla v kapse, jenže ono je svatá a "svatá" to asi nevíš, hodíš všecko do jednoho pytle a neseš si na zádech vůni i smrad proude.. dobrou chut a ty tomu tu nyní šéfuješ, pánbůh s námi a zlý pryč!!!

    • proud napsal:

      Takhle je z ni jen pamatka na blbost lidi!!!

      • Garastaja napsal:

        Opět mě to vykoplo, psát nikomu na mejl nehodlám ani nemíním psát svoji IP Koráloj, takže... dělejte jak myslíte a hlavně kluci, VŠECKO BLOKUJTE A ROZBÍJEJTE HUBY.
        adios

        :D
        :D
        :D
        :D

        PS
        proude ty nevíš kdo je svatá Ludmila??? Hradisko Tetín, nic ti to neříká... ty jeden slovane :-/

        http://prntscr.com/qt1u9x

        • proud napsal:

          Tetin rika,Ludmila rika..................."svata" sere....prave proto,ze Slovan :-)))))))))))))))))))))))

          • Garastaja napsal:

            proude chlubíš se slovanstvím a nepoznáš kde je pravda v tak závažným případu našich dějin jak M.S.?
            sorry jako, nebudu magora přesvědčovat že je magor.

            • proud napsal:

              Toz povez,chytroline,je Marianskej sloup obeliskem? ;-)

              • proud napsal:

                A ten puvodni jim byl?.....

              • Garastaja napsal:

                Toz povez,chytroline,je Marianskej sloup obeliskem? ;-)
                -------
                to jsi řekl ty tak proč se mne na to ptáš, já se ptal první a neodpověděl jsi, ty tvoje fígle si trenuj na jiných.

            • proud napsal:

              A povypravej mi o Tete a Libusi........a pravde............ ;-)

            • proud napsal:

              Slovanstvim netreba se chlubit,Slovanem se bud cejtis bejt,nebo necejtis,Cech jsi taky a zustanes jim i kdybys propad z dejepisu,coz nakonec pri tech lzich ani neni zadny nestesti........chytroline ;-)

              • Garastaja napsal:

                jenže ty ses chlubil vole a podívej co zde píšeš!
                pak se div že se fakt bavím
                :D

                Slovanstvim netreba se chlubit,Slovanem se bud cejtis bejt,nebo necejtis

            • proud napsal:

              Rad se s tvou pomoci dovzdelam ;-)

              • Garastaja napsal:

                naser si proude, opět mě to koplo pryč a za současnýho stavu mi oba možete...
                Ani další tvoje (příp.) obvinění v této věci nepřijímám.

                ----
                Rad se s tvou pomoci dovzdelam ;-)

            • proud napsal:

              A mimochodem,netahej na me zidovsky picoviny s odvolavanim se na Slovanstvi,jinak si sam naseres do bot a poseres si hlavu.............Obzvlast kdyz vlastne ani neznam obdobi od zacatku republiky,kdy by nam siozidi nevladli,a ne ledajaky,rovnou ne zrovna nizky zednarsky sarze...........takze co zkousis,dovedo? ;-)

              • Garastaja napsal:

                proud

                stále jsi neodpověděl co cítíš z té fotky proude !!!

                Okamžik těsně po stržení Mariánského sloupu v praze. Co ti to připomíná ta energie jdoucí z fotky vždyt to z ní uplně čumí?

                http://prntscr.com/qt1b4m

                • proud napsal:

                  Me vubec nic.To bude tim ze mi je ten siozidovskej sloup uplne u prdele i kdyby ho pojmenovali najust jakkoliv aby zblbli narod a myslel si ze je nejak jeho...............

                • proud napsal:

                  Osobne nemam tyhle druhy symbolu vubec rad,skodej na vsechny strany,i tem kdo si myslej ze je snad oslavujou..........

                • proud napsal:

                  Navic..........kolik si myslis ze je tech blemcu a cancu o tom sloupu asi skutecne pravdivejch?............... ;-) Nikdy se to nedozvime,tak jako nic o zadny minulosti kterou jsme primo neprozili,nebo nam ji nepopsal pametnik co se ji primo ucastnil,a i tak nevis jakej on zastaval nazor a postoj a jak si to podle svyho upravil............

                • proud napsal:

                  Jedna vec,ta druha je ze za svoje svinsky chovani a pleveleni muzes trpet samomluvou,ja s tebou prave skoncil jako s debilem Pitralonem,kdyz vidim co vy dva pubertaci vyvadite...............nakonec,picu po vas zbyde,jen co to bude vymazany.....jak je to spravny a jak to ma bejt.

                • PetrC napsal:

                  Ach jo. Budete se hadat o kokotinach a negri vam rozezerou stat. Skacete na lep.

      • Garastaja napsal:

        cože?????

        :D
        :D
        :D

      • Garastaja napsal:

        a tato diskuze je pamatka na tvoju blbost
        ----

        Takhle je z ni jen pamatka na blbost lidi!!!

        • proud napsal:

          Jo no,ty ses schopnej se posrat i z cyrila a metodeje :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  14. m.petr napsal:

    mariánský sloup, v tom jsou různé názory, aeronet tvrdí pravý opak. ale logicky- jsou-li proti tomuto sloupu Loupežníci,pak je pravda na straně aeronetu.

  15. Garastaja napsal:

    proud, admin:

    Kdy hodláte přestat blokovat?

    • admin napsal:

      vždyť sem píšete, tak vás nikdo neblokuje, tak o co jde?

      • Garastaja napsal:

        admin
        Píšu, ale jedině přes okliku, od ty chvíle co jste se jal (jali tj oba?) blokovat zde všecko možný to ani nezkoším napřímo. Já jestli si mam hledat jiný rozcestník..

        • admin napsal:

          začal jsem mazat spamery a blokovat jejich IP, které samozřejmě často měnili. Napište mi do emailu, kterou IP adresu chcete odblokovat.

          • John_Pitralon napsal:

            Vsechny... Prece to nebudes delat po jedny. Ty tu blokujes ani doted nevis co, admine.

          • John_Pitralon napsal:

            Za druhe je to "blokovani" nefunkcni - dostane se sem, kdo chce, pod jakym nickem chce, kdykoliv. Muzes zablokovat milion IP adres.
            To je leda buzerace pokud chces nastvat lidi. Ale nikdo ti prece jeste nebude platit server, kterej si mu zablokoval...

            • John_Pitralon napsal:

              Mám teď Brave browser pod Windows a koukám, že tady blokace moc nefachaj. Stačí přes ALT SHIFT N otevřít nový Tor okno.

          • Garastaja napsal:

            Admin
            Svoje fígle si zkošejte na jiné...
            Nemám jediný duvod psát někomu svou IP.. To vaše blokování beztak nefunguje a pokud s snad domníváte že váš soft postupně pochytá všechny TOR apod. ip adresy jste na omylu protože nové vznikají každý den. Některé to přelouská a některé ne. Takže kdokoliv zde bude chtít přijít spamovat, přijde a pospamuje.
            Dokonce sleduju pokus o zablokování komentace via email účet, ale také vám neprošlo a komentoval jsem dál. Vidím že spíše zkošíte co a jak,
            a kdybyste chtěl tento problém lze vyřešit velmi efektivně ale radit nebudu. Holt nejsu odborník..
            Odblokujte všechny.

            admin napsal:
            27.1.2020 (22.52)

            .....Napište mi do emailu, kterou IP adresu chcete odblokovat.

          • Robo napsal:

            Takže som spemer, Honzyku?
            Jediný skutočný spemer je tu Oud, toho si zablokovať zabudol.

            Kowak napríklad spemer ROZHODNE NIEJE.

            • proud napsal:

              Prestan kravit a posli Honzovi svou IP co potrebujes odblokovat na e-mail,nekdy se stane ze te soft zablokuje,ne Honza..............ja nevim ze jste vsichni jak mali. Honza prece vidi kdo tu spamuje a kdo ne,nema problem odblokovat ty co do toho nahodou spadnou. Za vsim hledate porad jen spatny umysly,hvezdy......

              • Robo napsal:

                Verím, že to blokuje soft, nie Honza.

                Honza ale verí kde komu a väčšinou nesprávnym ľuďom.
                Jeho vec, ale my to tu okecavame. A navyše chce do politiky, tak nech si zvyká....

  16. proud napsal:

    Ty s sebou mas jeste jednu?.......

  17. Jarmila napsal:

    Opravdu "zajímavé" počtení. Tragické. Připomíná to rčení, že televize lže, jako když Rudé právo tiskne. Tak NWOO už také... A co se vrátit k faktům?
    Dle s. Klapky mnichovský mariánský sloup "oslavoval vítězství Habsburků nad Českými kacíři 1620 na Bílé Hoře" (zachovávám pravopisné chyby, je to citace). Ve skutečnosti byl postaven jako poděkování za záchranu města před Švédy a morem. V roce 1638, ne 1620!
    Staroměstský mariánský sloup byl postaven také nikoli po Bílé hoře, ale v roce 1650 - jako poděkování za záchranu Prahy r. 1648. Jeho autorem byl vynikající barokní sochař Jan Jiří Bendl (chátra tak 3. 11. 1918 zničila jedno z vrcholných děl českého baroka). Císař a král Ferdinand III. na něj nechal umístit latinský nápis: "Panně Rodičce bez poskvrny prvotní počaté za obhájení a osvobození města zbožný a spravedlivý císař tuto sochu postavil."
    Sloup připomínal také hrdinství Pražanů, kteří ubránili své město před kořistnickými Švédy. Díky statečnosti obránců (vojenská posádka byla příliš malá) Švédi nevydrancovali Staré a Nové Město tak jako Pražský hrad.
    Zajímalo by mne, zda barokní sochy na Karlově mostě také vyjadřovaly "vítězství Habsburků". Na každý pád je je luza po svržení mariánského sloupu šla naházet do Vltavy, v čemž jim ale zabránilo několik statečných mužů.
    Argumentace s Masarykem je nesmyslná, jeho antipatie k Církvi vycházela především z toho, že byl odpadlým katolíkem. S jeho vzděláním to nemělo nic společného.
    A postavení mariánského sloupu "na pražském poledníku" je už opravdu absurdní. Označení pražský poledník je odvozeno od toho, že sloup v poledne vrhal stín právě sem. Kdyby byl postaven jinde, vrhal by v poledne stín také jinam... Zkuste začít myslet.
    Chápu, že statečná obrana Prahy před kořistníky ledaskomu vadí, zvl. dnes, ale že se takový kolaborantský článek objeví na tomto serveru, je přece jen překvapivé. Nu co, ještě několik takových příspěvků a třeba vás pozve soudruh Dvořák do televize...

    • proud napsal:

      A kdo jsi ty,kdyz ostatni nazejvas "chatrou" a "luzou"??? Ona "chatra a luza" je jedinej a pravoplatnej majitel cely planety,"chatrou a luzou" je umele cinena zasranejma vychcancema po tisicileti,tak jako ovladana.Takze jestli neco spacha,muzes ji vinit jen z toho ze nema dostatek vedomosti ji umyslne upiranejch,ale skutecny viniky musis hledat tam kde onu podle tebe "chatru a luzu",podle me obycejnyho cloveka,vytvareji. Proto si zaslouzis i ono zvolani "chatry a luzy": JSI PICA!!!

      • proud napsal:

        To je presne to ono,rozdel a panuj,"chamrad a luza" a na druhy strane kdo......paraziti?,kdyz obycejnej lid ti smrdi a nazejvas ho luzou?........

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!