P.C.Roberts: Ukradené volby?

imageKdyž jsem si včera v noci pustil televizi, měl prezident Trump, pokud šlo o počty spočítaných hlasů, pohodlný náskok ve státech Wisconsin, Michigan, Pensylvánie, Severní Karolína, Georgia a Florida. Byl jsem však pak překvapen, když hlášení o sečítání hlasů v těchto státech náhle ustalo. Ovšem z dřívějších zkušeností ze sledování předchozích voleb se mi nezdálo být možným, aby Trumpův náskok bylo možno vyrovnat už docela malým počtem zbývajících hlasů, které ještě měly být připočteny. Předpokládal jsem tedy, že Trump volby vyhrál.

Ráno, když jsem si televizi znovu pustil, viděl jsem, že Trumpovo vedení ve Wisconsinu se proměnilo ve vedení Bidenovo, a že Trumpovo vedení v Michiganu se zredukovalo na pouhé jedno procento. A také jsem si všiml, že v Pensylvánii, v Severní Karolíně a v Georgii přibylo Trumpovi až nápadně málo hlasů z těch, které byly k dosavadní volbě připojeny. Předchozí přerušení sčítání hlasů tak začínalo být podezřelé. Naznačovalo totiž, že úřady čekaly na určitý moment, kdy posoudí, jak se volby vyvíjejí ...a pak. ...A právě proto, bylo sčítání hlasů přerušeno.

Téměř nulový přírůstek hlasu pro Trumpa nedával smysl zejména v Michiganu, jehož obyvatelé byli těžce postiženi, když demokratický a tedy i Bidenův establishment vyvezl jejich pracovní příležitosti do zámoří. V prvním momentu jsem zauvažoval o tom, nejde-li o další příklad prazvláštní vlastnosti Američanů jednat proti svým vlastním zájmům, ale pak jsem to zamítl a poohlédnul se i po jiných možnostech.

A to, co jsem zjistil, mě omráčilo. Během časných středečních hodin 4. listopadu jak ve Wisconsinu, tak v Michiganu došlo ke strmému až vertikálnímu růstu hlasů pro Bidena, a každý z přibližně 150 000 nových připočítaných hlasů byl odevzdán právě ve prospěch tohoto demokratického kandidáta. A byla to též ona hromádka hlasů která zapříčinila tu skutečnost, že v obou těchto státech Trump své dosavadní volební vedení ztratil: http://www.informationliberation.com/?id=61890

Je možné, že počítači hlasů v těchto dvou státech státech skončili své směny a odebrali se domů, a že jejich kolegové, nastupující do nové směny po nich, zjistili poté, co usedli do židlí, že Biden náhle a nečekaně vystřelil vzhůru. Což by bylo věrohodné ve všech případech s výjimkou ovšem toho, že by všechny tyto nové hlasy byly pro Bidena. A ani jediný nebyl pro Trumpa. Řekněte, jak je něco takového pravděpodobné?

Pro mě a pro Dave Kranzlera, kteří jsme společně pozorovali nejpodivnější machinace na peněžním trhu v zájmu ochrany amerického dolaru, takováto náhlá změna ze státu červeného Trumpova do modrého státu Bidenova smrdí.

Presstitutky se ovšem tímto problémem zabývat nebudou. A Trump, který jej zvedne, bude zostuzen jako fašista který odmítá podřídit se vůli lidu.

Demokracie bez svobodného tisku nemůže existovat, a svobodný tisk je to, co Spojené státy zcela určitě dnes nemají.

Zdroj:




64 Komentářů k P.C.Roberts: Ukradené volby?

  1. Jéňa napsal:

    - "Ťuk-ťuk!"
    - "Kdo je tam?"
    - "To jsem já, pošťák Pečkin! Přinesl jsem hlasovací lístky pro vašeho Bidena!"

    https://vz.ru/world/2020/11/5/1068988.html
    Pro ty, kteří dumají „no dobře, jak to ale obstojí?“, má Trump několik zajímavých analogií.
    Amerika již zná příklad toho, jak sporné hlasování a nedostatek politické vůle bojovat proti tomu vedly zemi k hrozným následkům. Ve volbách v roce 2000 porazil George W. Bush Al Gore na Floridě pouhými 537 hlasy. Gore požadoval přepočítání, začaly jej místní úřady - ale poté Nejvyšší soud zastavil přepočítání pěti hlasy pro. A přestože mnoho senátorů požadovalo, aby Gore pokračoval v boji, kapituloval. Výsledkem bylo, že Goreho nedostatek vůle zvítězit tak i 537 obyvatel Floridy přivedlo k moci George W. Bushe, pod nímž se Amerika prošla cestou z bohatého státu, nepřemožitelné supervelmoci a vůdce západního světa do země zničené krizí z roku 2008, která prohrála válku v Iráku a Afghánistánu a není respektována dokonce ani jejich spojenci.

    Pošťák Pečkin
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%87%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%BD_%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B8%D0%BD

  2. Jéňa napsal:

    Pošťák Pečkin nespěchá, nemá důvod.
    Má zajímavou zakázku z důležitého místa, na které se jen tak hned každý nedostane. Tak co by spěchal.
    Čeká na psaní Marka Espera, který bere kramle ze strachu nebo k přiživení modré vlny z operace "Modrá hráz".
    Čeká na dopis, který Mark Esper dopisuje, aby ho převzal. Důležitý dopis, dopis rezignační - šéf Pentagonu odstupuje:

    NEW YORK, 5. /TASS/. Americký ministr obrany Mark Esper připravil rezignační dopis z vlastní vůle. Informovala o tom ve čtvrtek televize NBC s odvoláním na tři zdroje z Pentagonu.
    Konečné rozhodnutí o rezignaci ministra obrany spočívá na úřadujícím americkém prezidentovi Donaldu Trumpovi, vysvětluje NBC. Záměr současné šéfky Pentagonu podle ní souvisí především s Trumpovými plány na jeho propouštění po všeobecných volbách o nichž dříve informovaly zdroje americké administrativy.
    V červnu NBC oznámila, že Trump zvažuje okamžitou rezignaci Espera kvůli kontroverzi ohledně protestů, které začaly v USA po smrti afroameričana George Floyda v Minneapolisu v Minnesotě. Ve stejné době, jak upozornily zdroje televizní společnosti, prezident Spojených států tuto myšlenku odmítl, protože nechtěl schválit změnu ve vládě před volbami. Bílý dům poté řekl, že šéf Pentagonu neztratil Trumpovu důvěryhodnost.
    https://tass.ru/mezhdunarodnaya-panorama/9926629

    • Jéňa napsal:

      Někteří prchají, jako např. Mark Esper který bere kramle a opouští Pentagon, jiní se při loučení s neúspěšnou americkou demokracií naopak setkávají nebo alespoň snaží setkat. Zřejmě každý podle svých subjektivních cílů, že ano, jak se říká - očividně využívají objektivní situaci.

      Kanadský premiér Justin Trudeau a francouzský prezident Emmanuel Macron ve čtvrtek během telefonického rozhovoru diskutovali o situaci v Náhorním Karabachu a o boji proti terorismu. Informovala o tom tisková služba šéfa kanadské vlády, informovala agentura TASS.
      "Premiér Trudeau vyjádřil solidaritu s francouzským lidem v souvislosti s nedávnými teroristickými útoky a násilím. Vedoucí představitelé se shodli na významu ochrany svobody projevu a lidských práv, stejně jako "deklaroval svůj závazek k boji proti terorismu a násilnému extremismu," uvedl v prohlášení.
      (Kanada bude asi od nynějška velice často v informačním záběru médií - pozn.autora) https://moscow-baku.ru/news/politics/makron_i_tryudo_obsudili_situatsiyu_v_nagornom_karabakhe_i_borbu_s_terrorizmom/
      - - -
      Rusko, Írán a Turecko připravují program příštího setkání ve formátu Astana
      MOSKVA, 5. /TASS/. Rusko spolu s Íránem a Tureckem připravuje program příštího mezinárodního setkání na vysoké úrovni o Sýrii ve formátu Astana, jehož načasování se kvůli pandemii korona viru posouvá. Uvedla to mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová.
      Moskva, Teherán a Ankara jsou garanty astanského procesu normalizace situace v Sýrii. Předchozí setkání na vysoké úrovni ve formátu Astana se konalo v hlavním městě Kazachstánu v prosinci 10-11, 2019. Další schůzka byla naplánována na březen tohoto roku, ale byla odložena kvůli pandemii.
      https://tass.ru/politika/9923785
      - - -
      Čína jede ve svém stylu, jak jinak:
      Čína pozastavuje vstup z Ruska na víza a povolení k pobytu
      https://vz.ru/news/2020/11/5/1069158.html
      Omezení platí také pro Belgii s Anglií aby bylo jasno:
      PEKING 5. listopadu (Sín-chua) - Dočasné pozastavení vstupu cizích státních příslušníků do příslušných zemí v Číně je přiměřené a v souladu s mezinárodními obvyklými postupy kvůli vyvíjející se situaci COVID-19, uvedl ve čtvrtek mluvčí ministerstva zahraničí Wang Wenbin.
      Wang učinil poznámky na tiskové konferenci v reakci na dotaz týkající se čínské úpravy vstupních omezení pro britský a belgický personál. Podle oznámení vydaných příslušnými čínskými velvyslanectvími není dočasně povolen vstup do Číny nečínským státním příslušníkům výše uvedených zemí, kteří jsou držiteli víz nebo povolení k pobytu.
      http://www.xinhuanet.com/english/2020-11/05/c_139494040.htm

      Média si Číny moc nevšímají, mají přeci jiné téma, jiné zadání, ale v Číně se s koncem října hodně událo, např. něco málo bylo podchyceno zde
      http://www.nwoo.org/2020/10/29/rusvesna-prehled-zprav-28-10-2020/#comment-2163539 a další se chystá na 10. listopad, velká a významná akce je připravena, Si Ťin-pching tam bude mít proslov ke světu, aby svět věděl podle jaké vzoru budou jednotlivé státy nyní tancovat. Kromě Ruska samozřejmě, to je samostatný globální hráč.

      • Jéňa napsal:

        Pošťák schovávající hlasovací lístky byl zadržen na americko-kanadské hranici
        https://vz.ru/news/2020/11/6/1069309.html
        Pošťák schovávající hlasovací lístky byl zadržen na americko-kanadské hranici 6. listopadu 2020, Pohraničníci zadrželi na americko-kanadské hranici pošťáka s 800 nedoručenými zásilkami v kufru, včetně tří amerických hlasovacích lístků.
        Pošťák zabočil na špatnou cestu a pohraniční stráž ho chytila.
        https://melmagazine.com/wp-content/uploads/2020/08/Kevin_Costners_1997_Flop_The-Postman-1024x427.jpg
        Pošťák se snažil přesvědčit pohraniční stráž, že dopisy a zásilky patří jemu a jeho matce, ale nedokázal vysvětlit, proč byla pošta adresována jiným lidem, uvádí Buffalo News.

        Oregon se stává prvním státem, který dekriminalizuje tvrdé drogy, jako je heroin a kokain
        https://www.foxnews.com/us/oregon-first-state-decriminalize-hard-drugs-heroin-cocaine

      • Jéňa napsal:

        Pošťák Pečkin nespěchá, nemá důvod, čte noviny a nestačí se divit.
        :-o
        Má to v povaze. Všude hledá porušovatele pravidel, chce proniknout veškerou byrokracii a formalismem a dostat se k jádru pudla, třebaže by byl v „krtčích norách“, na tom nesejde.
        Dneska se dočítá, že demokrat Joseph Biden řekl, že vyhrál americké prezidentské volby, že prý to oznámila Média v USA.
        Mezi prvními státníky blahopřál pindosovi Joeu Bidenovi ke zvolení prezidentem USA kanadský premiér Justin Trudeau a za ním dlouhá řada podpindosníků z jiných států. https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3222952-svet-gratuluje-bidenovi-ke-zvoleni-tesim-se-na-spolupraci-rekl-trudeau-pridal-se-i
        Mlčí Rusko,
        Čína se taky nevyjadřuje,
        vyhodnocuje si tento postup listonoš, mudrlant jeden :-)
        Proč v NY a dalších metropolích davy v ulicích slaví, říká si?
        Pečkin ví o které adresy a metropole jde, zná modro-červenou mapu USA, mapu covidu, mapu center odporu po akci „smrt George Floyda“, modro-červené mapu volební, mapy drogových center, mapy parazitů z umělecké branže, hudebních kultur, filmových center, apod. Nyní je Igor Ivanovič POSTman, už není jen obyčejný pošťák z děrevně Prostokvašino.Nyní to kvasí globálně, celý Svět kvasí, přemýšlí poštovní mudrc, který se na „obyčejné věci“ dívá z jiného úhlu.
        Rozumbrada z pošty ví, jak se mapy překrývají, jak se formují davy a národy. Také se někde dozvěděl, že se USA předělávají. Prý taková perestrojka - tak to mu není cizí, to už zažil, nic nového pod sluncem pro něj. Zrovna tak ví, že mapy jsou potřeba ke každému plánu. A že se zde nejede podle Rockefellerova plánu, jak někdo psal, nýbrž se jedná o plán globální
        http://www.nwoo.org/2020/10/22/co-na-nas-chysta-cina-presne-podle-rockefellerova-planu/#comment-2163119

          • proud napsal:

            Ty budes dalsim curakem co mu oficialni media vymetly palici,stejne jako ten idiot z vlkovobloguje,ten curak ani nevi co je to covid,zkurvenej zlodej rabis mu nevadi,na nekoho koho si lid zvolil v referendech nasazuje.Toho bych na ulici akorat tak pochcal,poplival a sel bych od nej,kretena z vlkova................

            • Jéňa napsal:

              Zase už je Reportáž psaná na oprátce - pod proudem.

              • Jéňa napsal:

                Bulharská část Tureckého proudu je připojena k místu v Srbsku
                Výstavba balkánského potoka byla skutečně dokončena a bulharská část pokračování plynovodu Turkish Stream je napojena na místo v Srbsku, uvedl informovaný zdroj.
                "Balkánský tok" byl dokončen, je připojen k plynovodu v Srbsku, oficiální akce v souvislosti s dokončením plynovodu nejsou prováděny kvůli pandemii korona viru, pravděpodobně se obřad uskuteční později," citoval zdroj TASS.
                V lednu 2019 se Bulharsko rozhodlo pokračovat v pobočce Tureckého proudu z Turecka do Srbska.
                Balkánský proud je ve skutečnosti rozšířením plynovodu Turkish Stream přes Bulharsko. Turecký proud, který byl zahájen 8. Dále je pozemní tranzitní linka na hranici se sousedními zeměmi, odkud se plyn vyváží do Řecka, Bulharska, Severní Makedonie. V budoucnu, po dokončení veškeré infrastruktury, plyn půjde do Srbska a Maďarska.
                https://vz.ru/news/2020/11/8/1069553.html

              • pv napsal:

                Pépa, Jéňa, pozorovatelka, co kdybys přestala, vy trojjedinosti bóží s valením odkazů sem a napsala své vlastní, konkrétní stanoviska???

                Pozorovatelko, opravdu nemáte už schopnost si uvědomit, že tím sypáním sem odkazů lidi přímo odrazujete, aby je četli? Vážně to nechápete? Nesesmolíte už nic konkrétního... to je fakt smutné.

            • Pepe napsal:

              Nejde o Vlkovo, jde o blahopřání českého prezidenta. Že vyšlo zrovna u Vlka, je mi jedno.

              • Jéňa napsal:

                Celý svět čeká na výsledek amerických prezidentských voleb a mozaika se skládá, píše se výše zde na webu.
                Mozaika se skládá každému a asi podle schopností a znalostí či dostupných informací.
                No vida, covida, pravil doručitel dobrých i zlých zpráv, Igor Ivanovič, kývnul hlavou, zrovna teď, a překvapivě dokonce nad Seznamem, čtouc tohle, viz. citace:

                „...za vítěze ho označilo vícero amerických médií. Neznamená na to ale, že už je Biden prezidentem. Do Oválné pracovny to pro něj může být ještě dlouhá cesta.“

              • Jéňa napsal:

                A davy tak blbnou, přesně v duchu a podle médií, jako by nevěděly, že jedno z hlavních zadání korona viru je sjednotit globální informační pole. Ach jo, co s nimi?

                No nic, mávl nad nimi Pečkin rukou.
                Dám si radši voraz, od pondělka budu mít frmol, budu běhat s kšefty od soudů, právníků a jiné verbeže po všech čertech, že prý justice...pravil ruský postman a otevřel si ruský ВЗГЛЯД, ruský pohled, kde čte titulek:
                „Vítězství Bidena kovou pomocí gratulací“ :-o
                https://vz.ru/world/2020/11/8/1069497.html
                Řada amerických informačních zdrojů a politiků oznámila jméno vítěze amerických prezidentských voleb. Joe Bidenovi aktivně gratulují jak jeho kolegové, tak představitelé zahraničí, a dokonce i členové republikánské strany, do níž Donald Trump patří. Není ale brzy na to, aby z účtů úřadujícího amerického prezidenta odepsali?
                Američtí liberálové zahájili rozsáhlý psychologický útok na prezidenta Trumpa, jeho příznivce a naivní lidi, kteří stále věří v demokracii a právo.

                • Jéňa napsal:

                  @ "...nedomyslel roli K. Harrisové..."

                  Ne tak docela, když dovolite.
                  S pracovnímí verzemi „Sleepy Joe“ a „Sleepy“ Joe Biden na věčné časy se pracuje a jsou podchyceny, možná i analyzovány.
                  Je už známo s čím je spojeno probuzení se Kamaly Harris v Bílém domě.
                  Kamala Harris je na to připravována od roku 2017.
                  Je to demokratická jestřábice zaměřená proti Rusku a Severní Koreji.
                  Patří do klubka harpyjí, které se v demokratické straně nacházejí. Mezi harpyje patří Hillary Clinton , Susan Rice a patřily k nim Samantha Power, Madeleine Albright.
                  Kamaly Harris je nová harpyje, nová krev.
                  Karty s „dámou“ demokratů harpyje Harris patřící do válečného „Blobu“ zatím nebyla zmíněna, protože není „zatím“ aktuální.
                  Stručně řečeno, Biden-Harris by znamenal „Návrat Blobu“ s pomstou.
                  Ale nejenom Pečkin o Kamale a souvislostech něco ví … tak tady něco posílá - článek od Pepeho Escobara s mnoha odkazy a propojenými návaznostmi, které si však už musí vyhodnotit každý sám. https://www.unz.com/pescobar/a-biden-presidency-means-the-return-of-the-blob/

              • Pozorovatelka napsal:

                Lišák Zeman to asi napsal moc dobře, vkládám komentář odjinud od autora "no one":

                "„Dejte si popcorn a sledujte, co se bude dít“. Napadlo mě úplně to stejné, abych byl přesný „Zásobte se popcornem a sledujte dění v Biškeku“ je skvělá Pjakinova hláška, kterou lze uplatnit i na US volby.

                Co se týče reakcí českých politiků, na to mám svůj názor. Např. když jsem si četl ten Zemanův gratulační dopis, tak se mi automaticky vybavil ten, který posílal do Venezuely Guaidovi. No ta to bych přeci sarkastický výsměch nejvyššího kalibru. A právě v tom Zemanově dopise Bidenovi je několik ironických pasáží podobného rázu. Inu, popcorn, kino, divadlo. A když jsem odpoledne otevřel FB, vyskočil tam na mě názor paní Šťastné, který velmi ladil s mým pohledem, cituji:

                „Když se podíváme na text prezidentovy gratulace, tak to vyzní jako dobrá ironie. Obzvlášť věta ….“Voličská podpora, které se Vám dostalo, je odrazem důvěry Američanů ve Vaše vůdčí schopnosti prokázané tolikrát v minulosti při službě občanům USA“. Nebo věta: „Vzhledem k zásadní roli, kterou sehrává americká demokracie v globální politice, je Vaše zvolení událostí celosvětového významu.“
                Na závěr pozvání do Prahy? Co to jen připomíná? Frašku s Guiadem. Tehdy plno lidí také nadávalo Zemanovi, na jakou stranu se staví. Ale jeho dopis Guaidovi bylo pěkné zesměšnění Guaida. Podobně vidím i dopis Bidenovi. Navíc původně bylo zaměněno písmeno v jeho jméně – Rovinette místo Robinette, kde Rovinette prý znamená ruina – dává tušit, co si o něm prezident myslí.
                Ostatní je jen povinná omáčka. V Evropě se prostě rozhodli, že je potřeba podpořit Bidena, gratulovali mu skoro všichni evropští politici, tak proč jít proti hlavnímu proudu.“

                A paní pokračuje, jak to má Trump „na háku“: „Biden je kádr GE jen v tom smyslu, že se hodí jako sparingpartner Trumpa, protože Biden představuje neschopnost státní elity, je polodementní, je na něj plno afér, …prostě je to člověk, nad kterým je snadné vyhrát.
                Trump svolal včera tiskovku, na které nechal za sebe mluvit právníky, dost jasné gesto. Sám v té době nyl hrát golf. Trumfů mají v ruce nejspíš dost. A na Nejvyšším soudě má svého člověka.“

                Přidávám odkaz ke komentáři paní Šťastné, protože je pod ním i rozvádějící a upřesňující diskuse: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000491120287
                (hned první příspěvek na zdi)

                Tak asi tak.

                • Pozorovatelka napsal:

                  A komentář od stejného autora pokračuje:

                  "1) Trump poslal na konferenci právníky, a sám byl na golfu. Mohl by si tohle dovolit někdo, kdo nemá situaci pod kontrolou, nebo nemá nějaké pojistky, resp. kdo si není jistý tím, že má za sebou někoho tak mocného jako GP?

                  2) Kdyby Zeman přikládal dopisu Bidenovi tak vysokou důležitost, zveřejnil by jej napoprvé s chybou? Resp. mohl by mu být ten dopis pro pravděpodobně nevýznamného člověka ukradený, že si jej po sobě ani nezkontroloval?

                  3) Babiš sice Bidenovi pogratuloval, ale dnes si na své „Čau lidi“ vzal červenou kšiltovku Silné Česko (!) se slovy: „Na dnešní Čau lidi jsem si vzal čepici Silné Česko, ke které mě inspiroval Trump. Často jsem s ním nesouhlasil, hlavně s jeho vystupováním, ale s čím souhlasím naprosto, je silný národní stát, který není pod vlivem žádné velmoci. A taky s bojem proti ilegální migraci.“ https://www.facebook.com/AndrejBabis

                  4) Někde jsem četl, že už Petříček (!!, odkaz teď nedohledám), se ve svém prvním vyjádření vykrucoval a sice popřál Bidenovi k vítezství, ale záhy dodal poznámku, že se hlasy budou ještě přepočítávat.

                  A mohl bych pokračovat do nekonečna, např. v diskuzi, na kterou odkazuji v komentáři výše, je zmíněno Zemanovo oslovení adresované Bidenovi „Excelence“, kdy by se taktně mohl vyhnout zaběhnutějšímu oslovení „pane prezidente“.
                  A chce se mi dodat citát autora George R. R. Martina (který napsal dílo, jehož součástí je i Hra o trůny): „Slova jsou vítr.“
                  Což znamená, že říkat si může kdo chce, co chce, a i když to pro tu danou určitou chvíli vytvoří potřebné informační pole, tak činy mají mnohem větší váhu.
                  Počkejme tedy na další dějství, popcornu máme stále dost.

                  PS: Zmiňujete datum 5.12., což velmi ladí s obdobím po lunárním zatmění 30.11., tedy tím, co tvrdí paní Mičič. A já musím zmínit i datum 14.12., kdy je ono avizované zatmění Slunce, a kdy volitelé v US volí prezidenta!"

                  Pro pochopení obzvláště toho "PS" je nutné doplnit, že oba komentáře jsou ze zdroje, kde je diskuse vedená ke stejnému článku
                  https://outsidermedia.cz/p-c-roberts-ukradene-volby/#comment-101034

                  - pokračování -

                • Pozorovatelka napsal:

                  -pokračování-

                  A teď dopovím: T.Mičič, to je myšleno toto velmi výživné video:
                  https://www.youtube.com/watch?v=AynGzi243n0

                  Že zrovna na 14.12. (druhá korona, než v červnu přijde třetí) je naplánována schůzka volitelů v USA, to je dle mého velmi pozoruhodná informace. A zapadá do toho i datum 5.12. 2020. Kdo chce, ten ať si dohledá, co Trump udělal 4.12.2018, protože obdoba toho data se zopakuje. A dle mého se od toho bude odvíjet i dění 14.12. (které, jaká to "náhoda") připadá zrovna na tu "druhou koronu".

                  Tak zatím jen tolik "pokračování", protože více bude v samostatném článku.

                • Pozorovatelka napsal:

                  K datu 14.12. (a díky moc "no one" za to upozornění):

                  "Systém volieb prezidenta Spojených štátov" kde v tomto odkazu
                  https://www.teraz.sk/zahranicie/volby-usa-system-volieb-prezidenta-sp/504958-clanok.html
                  je zajímavá především závěrečná věta:
                  "V prípade, že by zvolený prezident v období medzi voľbou a inauguráciou zomrel, stáva sa prezidentom zvolený viceprezident."

                  Myslím, že nikdo nedomyslel roli K. Harrisové - senátorky za KALIFORNII (a kdo chce pochopit více, tak zde
                  https://cs.wikipedia.org/wiki/Kamala_Harrisov%C3%A1

                  Takže si počkejme na 5. prosinec, pak na 14.12. a až pak na 20. leden 2021.

          • Jéňa napsal:

            Pošťák Pečkin si při své práci vyslechne i různé drby.
            Drby, ale jak se to vezme.

            Prý je v dnešní době, corona virové, velmi nebezpečné vstoupit do plánu globalistů, narušit jim otevřeně plán.
            Zvláště pro politiky. Mluvil o té věci VVPj, s varováním k opatrnosti, že by se nedivil, kdyby se jednomu politikovi v Rusku (jméno vypadlo) něco stalo. Bylo to v jednom jeho pořadu. A za týden se jeho předpověď naplnila, politik zemřel na covid.
            Biden by si měl dát pozor, covid je sviňa a chodí po světě dokola, když země je kulatá...

        • Jéňa napsal:

          Média si Číny moc nevšímají, jak vidno a známo, ale čínský „Mistr Sun přichází“ nenápadně, pěkně zpovzdálí.
          Čína totiž hraje Wej-čchi, přímo globální Wej-čchi,
          hru orientovanou ne na ničení, ale na budování.
          V Japonsku je hra známa pod názvem Go. Poslední čínské tahy v této globální hře:

          Čína vyzývá USA, aby zastavily politickou perzekuci, potlačují čínské novináře
          http://www.xinhuanet.com/english/2020-11/02/c_139485964.htm
          "Čína přijme veškerá nezbytná opatření k ochraně legitimních práv a zájmů čínských novinářů v souladu se zásadou 'slovo od slova a akce k akci'," řekl Wang a vyzval americkou stranu, aby se okamžitě vzdala iluzí a zastavila své politické pronásledování a potlačování čínských novinářů.
          "Jinak Čína rozhodně přijme reciproční opatření. Toto je předběžné oznámení."

          Čína naléhá na USA, aby se přestaly vměšovat do záležitostí Hongkongu
          http://www.xinhuanet.com/english/2020-11/03/c_139488301.htm

          Si vyzývá k posílení spolupráce mezi Čínou a Itálií
          http://www.xinhuanet.com/english/2020-11/05/c_139491695.htm

          • Jéňa napsal:

            Zatímco USA neví ani co bude zítra, je bezmocnně bez moci, tak Čína jede /go/ wej-čchi podle plánu:

            PEKING 5. listopadu (Xinhua) - Na nadcházejícím summitu Šanghajské organizace pro spolupráci (ŠOS) předloží Čína nové návrhy na podporu ducha Šanghaje, upevnění solidarity a vzájemné důvěry v ŠOS a prohloubení spolupráce v různých oblastech, Ve čtvrtek to v Pekingu řekl náměstek ministra zahraničí Le Yucheng.
            Le Yucheng uvedl, že čínský prezident Si Ťin-pching se 10. listopadu zúčastní 20. zasedání Rady hlav států ŠOS v Pekingu, na pozvání ruského prezidenta Vladimira Putina, a přednese důležitý projev.
            Setkání hostí prostřednictvím video konference Rusko, které letos předsedá rotujícímu ŠOS.
            https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0anghajsk%C3%A1_organizace_pro_spolupr%C3%A1ci

            Jde o první multilaterální summit, kterého se prezident Si Ťin-pching zúčastní po pátém plenárním zasedání 19. ústředního výboru Komunistické strany Číny (KSČ), a je letošní hlavní multilaterální diplomatickou akcí Číny v euroasijském regionu.
            http://www.xinhuanet.com/english/2020-11/05/c_139493952.htm

  3. proud napsal:

    Americky volby jsou mi tak nejak........hoooooodne u prdele,podobne jako naprosto neznamej Karabach! Asi tak jako jsme my u prdele Americe i onomu Karabachu! Tim spis,cim vic mame nasrano a neuklizeno pred vlastnim prahem kterej by mel bejt PRVORADEJ!!!Misto toho jak je nasim narodnim zvykem hledame mouchy na druhejch,jsouce sami zkurvencema,coz nas rozhodne nezlepsi ani nam jinak nemuze pomoct,jelikoz to nemuzeme nijak ovlivnit,vyjma toho ze bysme zamakali sami na sobe a necumeli pitome kolem dokola.

    • Louis napsal:

      Trump: Porazim je jejich vlastnima zbranema.
      Odkud bere to presvedceni? Vzdyt jsou vsichni proti nemu co delaji media az na FOX, armada s otaznikem. Deep state vsude tlaci, hlasovaci listky hazi do kose jako ve Francii u Le Penove.
      Sarada, maskarada zvana volby. Volic stoji i hodinu ve fronte s nahubkem, aby mohl volit a nejaky zmrd hodi jeho listek do kose, nebo manipuluje se sectenymi hlasy. Ty manipulace v USA se nedaji utajit. Soudy ovsem stale nekonaji proti pedofilum, Bidenovi, Obamovi, Clintonum. Budou konat ted? To je iluze.
      Chteji, aby obcane udelali poradek? VRSR asi bude muset prijit...

      • proud napsal:

        ..........evidentne neumis cist,mozna ani psat,zato dobre pastovat a oslehavat,vlastni hlavicka,nic,v kvetacku to pouze chrasti :-))))))))))))))))))))))))))))))))

  4. Louis napsal:

    Trump: Porazim je jejich vlastnima zbranema.
    Odkud bere to presvedceni? Vzdyt jsou vsichni proti nemu co delaji media az na FOX, armada s otaznikem. Deep state vsude tlaci, hlasovaci listky hazi do kose jako ve Francii u Le Penove.
    Sarada, maskarada zvana volby. Volic stoji i hodinu ve fronte s nahubkem, aby mohl volit a nejaky zmrd hodi jeho listek do kose, nebo manipuluje se sectenymi hlasy. Ty manipulace v USA se nedaji utajit. Soudy ovsem stale nekonaji proti pedofilum, Bidenovi, Obamovi, Clintonum. Budou konat ted? To je iluze.
    Chteji, aby obcane udelali poradek? VRSR asi bude muset prijit...

  5. Vaska napsal:

    takzvaná "bidenova křivka" - je to největší matematickej oříšek 21. století a výzva pro nejlepší matematiky planety - jsem zvědavej, kdo ho dokáže vysvětlit a matematicky popsat

  6. Pozorovatelka napsal:

    Peskov vysvětlil, proč Putin zatím neblahopřál Bidenovi
    https://russian.rt.com/world/news/801130-peskov-putin-bayden

    A Putin není sám, neblahopřála ani Čína, ani S. Korea. Merkelová blahopřála dle mého jen zdvořilostně - vždyť jaké je to blahopřání, když EU současně chce zavést proti USA sankce:

    "Evropská unie ještě dnes zavede cla na dovoz zboží ze Spojených států v odvetě za podporu, kterou Washington poskytoval výrobci letadel Boeing. Po videokonferenci ministrů obchodu to oznámil místopředseda Evropské komise (EK) Valdis Dombrovskis. Cla v celkovém ročním objemu čtyř miliard dolarů (téměř 90 miliard Kč) začne evropský blok vybírat od úterý."

    Uvidíme 5. prosince.
    https://www.denik.cz/ze_sveta/ue-sankce-boeing-20201109.html

    • Jéňa napsal:

      Toto je prý taky "aktualita" (neověřená), nyní zaregistrovaná, zachycená v diskuzích, tak ji dávám do placu - odesílám:

      Volitel v USA je povinen hlasovat pro kandidáta podporovaného voliči státu.
      Podle zprávy na webu Nejvyššího soudu USA nemohou mít svobodnou volbu a právo volit, koho chtějí. https://tass.ru/mezhdunarodnaya-panorama/8897687

    • Pozorovatelka napsal:

      Tak to teda byla trefa! A nějak se potvrzuje, že i ten, co hraje golf, může být také šachista...

  7. Jéňa napsal:

    Arménský premiér podepsal dohodu o konci bojů o Náhorní Karabach
    https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3223810-nahorni-karabach-pripustil-ztratu-mesta-susa-azerbajdzanske-jednotky-postupuji-dal

    Arménský premiér Nikol Pašinjan oznámil, že s prezidenty Ruska a Ázerbájdžánu Vladimirem Putinem a Ilhamem Alijevem podepsal dohodu o ukončení války o Náhorní Karabach. Informovaly o tom agentury Reuters a Interfax.

    • Pozorovatelka napsal:

      Arménský premiér podepsal dohodu o Náhorním Karabachu, dohlížet na ni budou mírové síly Ruska a Turecka, ázerbájdžánský prezident hovoří o vítězství, Pašinjan se omlouvá národu:

      „Drazí občané, bratři a sestry, přijal jsem pro sebe i pro nás všechny mimořádně obtížné rozhodnutí,“ uvedl Pašinjan na Facebooku. Dohoda o „ukončení karabšské války“, kterou podepsal s Putinem a Alijevem, podle něj začala platit od úterní 1:00 místního času (pondělí 22:00 SEČ). Podrobnosti dohody zatím známy nejsou, Pašinjan je chce oznámit v „nadcházejících dnech“.

      „K rozhodnutí jsme došli na základě hluboké analýzy bojové situace a po diskusi s nejlepšími experty,“ uvedl k podpisu dohody Pašinjan. „Není to vítězství. Ale nejste ani poraženi, dokud se sami necítíte být poraženi. My se nikdy nebudeme považovat za poražené. Tento okamžik nechť je začátkem éry národní jednoty a obrody,“ dodal podle agentury Reuters.

      Pašinjan dohodu s Ruskem a Ázerbájdžánem podepsal poté, co v pondělí karabšské úřady připustily, že nemají pod kontrolou druhé největší město Šuša, a uvedly, že ázerbájdžánské jednotky postupují na regionální metropoli Stěpanakert".
      https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/nahorni-karabach-valka-konec-dohoda-armenie-azerbajdzan_2011092323_tzr

      Do Karabachu přiletělo osmé letadlo mírových sil
      https://russian.rt.com/ussr/news/801458-karabah-mirotvorcy-samolet-vosmoy

      Ázerbájdžán se omluvil za sestřelení ruského letadla, Rusko to ocenilo
      https://ria.ru/20201110/karabakh-1583843062.html

      A co jiného se dalo čekat - že Rusko se snad postaví proti Ázerbájdžánu a Turecku?

  8. Pozorovatelka napsal:

    Vyšel nový Pjakin - takřka celý je o amerických volbách Podstatné myšlenky: ani při počtu volitelů 264 se Biden neoznačil za vítěze, protože věděl, že nezvítězil, k takovému projevu byl donucen až médii// jde o poslední pokus státní elity USA (bez ohledu na dělení republikán-demokrat)o udržení Pax Americana a snahu žít nadále na úkor cizích zdrojů, ruských obzláště//blahopřáli ti, kteří by také rádi ruské zdroje a v Rusku oslavovali podpindosníci (Kisiljov)// globalistům nevyhovuje další pokračování "sežírání planety jako sarančata// Trump může v klidu hrát golf, protože všechno poběží i bez něj//občanská válka je na spadnutí.

    Tolik velmi stručně, ale ladí to s mým názorem, že vítězství Bidena nemá logiku - a jestli má, tak jedině 1) občanskou válku a 2) odhalení všech, kteří už nejsou žádoucí, jen se právě naplno odhalili (a to nejen v USA, ale i mimo USA)
    https://fct-altai.ru/

  9. Jéňa napsal:

    @ "Ázerbájdžán se omluvil za sestřelení ruského letadla, Rusko to ocenilo"
    - - -
    Ázerbájdžán převzal odpovědnost za incident... + ...bude provedeno operativní vyšetřování tohoto incidentu a odpovědné osoby budou potrestány," dodalo ministerstvo zahraničí.

    Dodávat více netřeba, rozumíme...

    • Jéňa napsal:

      Prohlášení Prezidenta RF:

      Vladimir Putin: Prezident Ázerbájdžánské republiky Alijev, předseda vlády Arménské republiky Pašinjan a prezident RF dnes 9. listopadu podepsali prohlášení, které prohlašuje úplné příměří a veškeré nepřátelství v zóně konfliktu v Náhorním Karabachu od 00:00 moskevského času 10. listopadu 2020.
      Ázerbájdžánská republika a Arménská republika se zastaví na svých pozicích. Mírový kontingent RF je rozmístěn podél kontaktní linie v Náhorním Karabachu a podél koridoru spojujícího Náhorní Karabach s Arménskou republikou.
      Vnitřně vysídlené osoby a uprchlíci se vracejí na území Náhorního Karabachu a okolních oblastí pod kontrolou vysokého komisaře OSN pro uprchlíky.
      Probíhá výměna válečných zajatců, dalších zadržených osob a těl mrtvých.
      Všechna hospodářská a dopravní spojení regionu jsou odblokována. Kontrola nad dopravní komunikací se provádí za pomoci orgánů ruské pohraniční stráže.
      Předpokládáme, že dosažené dohody vytvoří podmínky nezbytné pro dlouhodobé a úplné řešení krize kolem Náhorního Karabachu na spravedlivém základě a v zájmu arménských a ázerbájdžánských národů. http://kremlin.ru/events/president/news/64381

  10. Pozorovatelka napsal:

    U amerických voleb mě zaujalo, že 72% amerických židů volilo BiIdena, což izraelský představitel kritizoval jako zradu Trumpa
    http://www.christnet.eu/zpravy/30330/vetsina_americkych_zidu_volila_bidena_izraelsky_poslanec_to_ma_za_zradu.url

    Pak je tady ale další zpráva - K. Harrisová slibuje bezpodmínečnou podporu Izraeli
    https://www.middleeasteye.net/news/kamala-harris-pledges-unconditional-support-israel

    A myslím, že tady je to hlavní nedorozumění - K. Harris je představitelkou toho Izraele, který jistil americké zájmy na Blízkém východě (ropa a plyn), o co už ale globalisté nemají zájem! Zatímco Putin a Trump jsou představiteli toho Izraele, který pouze a jen zůstane zachován jako stát - přesněji: nedovolí předat Jeruzalém islámu, a to v zájmu zachování biblické/židovsko-křesťanské kultury. Pokud by totiž padl Izrael, islámu narostou křídla. Nemluvě o tom, že Izrael a Ukrajina jsou spojené nádoby, tzn. že pádem Izraele by narostla křídla i nacistům na Ukrajině a pod vlajkou likvidace židobolševismu by bylo opětovně spuštěno tažení na Rusko (ruské zdroje).

    Myslím, že američtí židé nepochopili, že volba Bidena=K.Harrispvé, není dobrá volba, protože doba Izraele v amerických zájmech už je v nenávratnu, nyní už existuje pouze možnost záchrany Izraele pod Putinem (a Trumpem). Což na druhou stranu dle mého znamená, že obdobně, jako za Stalina, se i nyní mohou jak Putin, tak aktuálně Trump spolehnout na tuto sílu v pozadí - proto mě zajímá to datum 5.12.2020. Antisemitismus běží opět naplno a jestli si někdo myslí, že křesťanů (a Slovanů především) se to netýká, ten se z doby Hitlera nepoučil - on už Hitler spolupracoval s muslimy a jeho zájmem bylo předat Jeruzalém islámu - dokonce o tom píše i mainstream
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/netanjahu-se-ve-stredu-setka-s-merkelovou.A151021_071438_zahranicni_san
    více o tom píše i nejběžnější zdroj, wikipedia, kde je citován jeruzalémský Amín al-Husajní "Vyhlašuji tímto Svatou válku, moji muslimští bratři! Vražděte Židy! Všechny zlikvidujte!"
    Tak tolik dokončení, i když by se o tom dalo psát hodně.

  11. Pozorovatelka napsal:

    Fox News o volebních podvodech v USA
    https://ac24.cz/-/-vylezli-z-hrobu-volit-z-19-stoleti-fox-news-o-volebnich-podvodech-v-usa?

    Tak to je zajímavá informace, pokud je pravdivá. Fox News je totiž globalistická tv Ruperta Murdocha a je to tv, které jediné dával Trump rozhovory, protože to byla tv, která už v předchozích volbách pracovala na vítězství Trumpa. Hned po současných volbách ale stejná tv Fox News přišla s tím, že za vítěze voleb v Arizoně označila Bidena, viz
    "Fox News zavrhly Trumpa v souboji o Arizonu. Nepomohlo mu ani, že po telefonu přemlouval majitele stanice"
    https://archiv.ihned.cz/c1-66840800-fox-news-zavrhly-trumpa-v-souboji-o-arizonu-nepomohlo-mu-ani-ze-po-telefonu-premlouval-majitele-stanice?

    A pokud právě Fox News najednou přichází se zcela opačnými informacemi, tak tím by se potvrzovalo, že celé volby byly skutečně pastí na Bidena a spol (rozuměj na demokraty/neocony).
    A ladilo by to i s tím: Dejte si popcorn a čekejte, co se bude dít.

    No, uvidíme....

  12. Jéňa napsal:

    Volby v USA (nejenom)

    V čase od 1. minuty v podání V. V. Pjakina z 9.11.2020 v délce 60 minut s českým překladem v titulcích od Ireny Aneri:

    Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 09.11.2020 Titulky CZ
    https://www.youtube.com/watch?v=8EMl9K7PUmA

  13. Pozorovatelka napsal:

    @ Jéňa
    Už při poslechu v ruštině mě hodně zaujala část od 10.10 do 22:20 - hovoří tam nejen o Fox News¨(stanice, která stvořila Trumpa a označila za vítěze voleb v Arizoně Bidena - přesto se Biden za vítěze voleb neoznačil, dokud ho k tomu nedonutila/neučinila to za něj média, ale hovoří i o té Kalifornii (odkud pochází K. Harissová a kde jsou ty nekonečné požáry, za které Trump už dlouho kritizuje vedení Kalifornie, viz např. zde
    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/trump-chce-horici-kalifornii-sebrat-penize-na-boj-s-pozary-40302198 )

    Nově Bidenovi popřála i Čína, ale Putin se pořád drží svého, aktuálně to opět vysvětlil Peskov:

    "Mluvčí Kremlu připomněl, že prezident Vladimir Putin se rozhodl počkat na oficiální shrnutí výsledků voleb a až poté zvolenému prezidentovi poblahopřeje.
    Rusko si tak „zachovává zdvořilost,“ vysvětlil Peskov.
    "Je to taková zdvořilá pauza." Neříkáme nic o volbách, o současné situaci. Čekáme pouze na to, až Američané sami - ne americká média, ale samotní Američané - vyhlásí zvoleného prezidenta, “uvedl v rozhovoru s Antonem Krasovským na kanálu YouTube RT Rusko ."
    I s odkazem na video je to zde
    https://russian.rt.com/world/news/802675-peskov-vybory-ssha

    Stále více si myslím, že vše se ukáže 5. prosince (tzn. 3 dny předtím, než o výsledku voleb má rozhodnout schůze všech volitelů 8. prosince).

  14. Pozorovatelka napsal:

    Viz i můj první názor na video Pjakina v této diskusi zde
    http://www.nwoo.org/2020/11/05/p-c-roberts-ukradene-volby/#comment-2164173

    plus moje reakce na komentář "no one" zde
    http://www.nwoo.org/2020/11/05/p-c-roberts-ukradene-volby/#comment-2164256

    Ono by to bylo na delší psaní, ale stojím si za tím, že pokračování Pax Americana (jak to popisuje i Pjakin), tzn. vítězství Bidena a spol, prostě nemá logiku. A to obzvláště za situace, kdy běží globální akce "Covid"

  15. proud napsal:

    Lidi,nenechte se oblbovat pohadkama siozida pjakina,nastrcenyho do Ruska ovladanyho GP,kterej vymyslel KSB i zpusob jak ho dostat mezi lidi,aby to vypadalo jakoze alternativa ! Napadlo me hned jak s nim zacali,ze jsou to idioti z toho potapanyho webu siozidovskejch propagandistu a pomatenejch fanatiku od potapla s nickem "Hox" !!! Dejte kazdej na svou hlavu a intuici a nenechte si vylejvat hlavy temahle debilama nade mnou,spis jednim idiotem co sem leze pod x nickama a povida si sam se sebou!

  16. pv napsal:

    No teda, proude! Klobouk dolů, moc mne těší, že konečně používáš intuici a rozumem vyhodnocuješ situaci na světě!!! Taky jsi kdysi věřil svým koňům v politice ( např. Zeman ) a bohužel ta Pozorovatelka se toho nedokáže zbavit! Vždyť vidíš, že ona u Zemana dokáže omlouvat u Zemana a dalších absolutně neomluvitelné chování blahopřát ještě nepotvrzenému Bidenovi ke zvolení a vymyslí si takovou směšnou a hloupou výmluvu, že šlo o ironii!

    Neměj obavy, že by ji normální lidé brali vážně, stačí když si všimnou, že ona dokáže používat dokonce mainstreamové sračky na obhajobu svých úvah. A Pjakin, to je loutka, naprostý souhlas, co jsi o něm napsal.

    Pozorovatelka není idiot, jen proste má chorou potřebu stahovat na sebe lidi, kteří chtějí nacpat realitu do tvaru svých zbožných přání, jako to dělá ona sama. A přitom se hrabe pouze v tom, co kdo říká, nikoliv v tom podstatném, a tím je, co kdo dělá!

    • proud napsal:

      Zdar pv :-). Ja se ani az tak moc nezastaval Zemana jako takovyho,ale toho jakym zpusobem byl "zvolenej",i kdyz se priznam,ze mi prisel z tech "kadru" k placi jako jedinej moznej,to je fakt,i tak jde ovlivnit volby,nebo referendum. Nicmene jarmulkou na palici a saskovanim siozidum u zdi narku me dorazil,to je fakt,kterej nejde nijak okecat,natoz napravit,nakonec uz to odkud vzesel,stejne jako jiny "vlastizradci" a jeho alkoholismus, me meli varovat,ale zase,jinej podobnej "institut" holt taky nemame..............navic jsem tenkrat jeste tolik nevidel do mechanismu jakym GP pracuje....... jeden se holt porad uci :-)

    • Pozorovatelka napsal:

      Cituji ze svého posledního, měsíc starého článku, jelikož na moje slova opět jednou došlo:

      "Ještě zbývá dodat, jak se asi dění bude vyvíjet. Rusko má v Arménii vojenské základny až do roku 2044 a v této souvislosti je zajímavá zpráva, jak nikým nevolený arménský premiér Pašinjan prohlásil, že Rusko by v tomto směru mohlo být Arménii nápomocné. Na to Rusko odpovědělo tím, že se může stát mírovou silou, ale "pouze za souhlasu obou stran". Bez Ruska situace nemá řešení, tak či tak to vidím tak, že kolem dvou důležitých spojenců Ruska - Turecka a Ázerbájdžánu - byl právě rozpoután souboj o Černé moře (a v neposlední řadě i o Kaspické). A že v hlavní roli jsou zdroje, v tomto případě ropa a plyn z Íránu místo z Ruska, a to vše v rámci Nové Hedvábné stezky, tzn.v globálních zájmech, které nově má naplňovat Čína (a Írán s ní, o končící roli Vatikánu a nastupující roli Arménie nemluvě).Souvislostí ale vidím více, ale to bych se opakovala, proto malý výběr v odkazech pod článkem."
      http://www.nwoo.org/2020/10/06/kralovske-pocty-putinovi-pri-navsteve-turecka-video-a-jak-to-souvisi-s-denim-mezi-armenii-a-azerbajdzanem/#more-318628

      Kde v tom článku vidíte Pjakina?- a takových článků bych mohla doložit více. Což ale nic nemění na tom, že Pjakin je pro mě Pan analytik. A zatímco Vy jste nepředvedl o vyhodnocování situace ve světě vůbec nic, tak např. právě i ten můj poslední článek je potvrzením, že informace od nikoho slepě nepřebírám, ale že si je SKLÁDÁM podle toho, jak mi zapadají do mého konzistentního pohledu (do mozaiky, pro sebe už nějakých 30 let nazvané "Jang a Jin"). Měsíc starý můj článek je toho posledním důkazem a každý ať si probere, jestli liché bylo moje "vyhodnocení situace" anebo těch, kteří byli proti Ázerbájdžánu.

  17. Pozorovatelka napsal:

    Aktualita:
    "Skupina 15 zemí z asijsko-pacifického regionu zahrnující Čínu, Japonsko, Jižní Koreu a Austrálii v neděli podepsala NEJVĚTŠÍ DOHODU o volném obchodu NA SVĚTĚ. Dohoda označovaná jako RCEP (Regional Comprehensive Economic Partnership) pokrývá více než dvě miliardy lidí a zhruba třetinu světové ekonomiky"
    https://www.irozhlas.cz/ekonomika/rcep-cina-australie-japonsko-volny-obchod-asijsko-pacificky-region-smlouva_2011150727_ban

    Na pozadí Covidu je naplno zaváděn onen "udržitelný růst" pod velením Číny (viz březen 2015 - "Svět se přestěhoval do Číny"
    https://aeronet.cz/news/brezen-2015-konec-americkeho-imperia-a-jeho-dolaru-svet-se-prestehoval-do-ciny-mame-se-opravdu-radovat-hrozba-nove-valky-dohody-ttip-a-tpp-a-statecny-zeman/ )

    V souladu s tímto projektem (globalistický projekt "Gréta" = planetární zdroje) Trump zrušil dohodu TTIP a někdo snad může věřit tomu, že pod Bidenem by něco takového mohlo být obnoveno, když vším jde o izolaci USA?
    Stačí se podívat na "Související" pod článkem zde (tzn. na postoje Británie a Francie)
    https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/dohoda-o-volnem-obchodu-asie-nejvetsi-na-svete.A201115_061803_eko-zahranicni_kop

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!