Polemika ohledně globálního procesu jménem Covid-19 a jeho vektoru cílů

_112555478_italian_doc_no-evidenceNa praktickém příkladu můžeme ukázat aplikaci metodologie a teorie řízení. Oč se jedná? Byla položena otázka, zda-li zavedení povinného očkování je cílem operace Covid-19, nebo je to jen "humbuk", který má zakrýt něco jiného a mnohem závažnějšího? Pojďme se na to podívat podrobněji.
Protiotázka: Může vůbec zavedení povinné vakcinace nebýt cílem, když se to děje (pozn. používá se zde metoda Overtonovo okno), tedy je to v nějakém stupni realizace? Tím je řečeno defakto vše a otázka zodpovězena, ale protože to nemusí být všem jasné, zejména když nemáme dobře osvojenou teorii řízení, trochu to rozeberu.

Předně je potřeba si ujasnit, že prakticky jakýkoli proces (zejména procesy v sociálních systémech a sociálním supersystému) obsahuje celý soubor cílů. Hovoříme tedy o vektoru cílů, nikoli o vektoru cíle. Tento soubor (PŘEDEM definovaných) cílů lze např. rozčlenit hierarchicky od nejdůležitějších po méně důležité. Tedy např. primární, sekundární, terciální atd.. Dále záleží na kvalitě řízení, zda-li se podaří splnit celý soubor cílů, nebo pouze jednotlivé cíle. Například potřebuji-li dovézt zboží z bodu A do bodu B, mohu zde definovat celý soubor cílů. 1.Dovézt zboží. 2. dovézt zboží bez úhony na zdraví a na zboží. 3. dovézt zboží včas. 4. dovézt zboží bez pokuty a dopravních přestupků atd.. Čím lepší jsem řidič, tím více cílů ze souboru cílů splním. Zde je dobré udělat drobnou poznámku. Z výše uvedeného je vidět, jak je obtížné určit vektor cílů s jeho hierarchickým uspořádáním, pokud proces neřídíme. Tím je i predikce velmi obtížná, neboť jasno má ten, kdo definuje cíle a priority. My můžeme "zvenku" pouze odvozovat, vyvozovat. Jsme tedy v nevýhodné pozici a taháme za kratší špagát.

Dále je potřeba si uvědomit zásadní věc, že žádný proces není izolovaný a je spojen z procesy nižšími, podřazenými procesy a procesy objemnějšími, nadřazenými procesy. Pokud vidíme proces jako izolovaný, nejsme schopni jej plně pochopit. Na každý proces je potřeba nahlížet v souvislostech zejména v kontextu procesu objemnějších. Zde je kruciální rozdíl mezi kaleidoskopickým viděním a chápáním a mozaikovým viděním a chápáním.

Povinné očkování je tedy součástí procesu Covid, jeden z cílů vektoru, ale nikde není řečeno, že je to cíl primární. Někdo může namítnout, že ten "kravál" kolem toho jen odvádí pozornost a taky se ukazuje, že tento cíl naráží na příliš silný odpor a nepůjde prosadit. Tak předně si dobře nastudujte metodu Overtonových oken (co ty vějičky podmiňovat cestování očkováním?) a uvažujme dále.

Při realizaci jakéhokoli cíle ve společenském supersystému nemůžete spoléhat pouze na řízení jedné strany, tedy řízení strany, ze které je tlak vyvíjen, ale zároveň musíte řídit stranu, ze které přichází automaticky protitlak. Jakákoli akce vyvolává reakci, a tlak vyvolá protitlak, jako když se pohybuje kyvadélko ze strany na stranu pomocí pružin. Třífázový systém řízení si dobře uvědomují ti, kteří řídí společnost jako jediný sociální supersystém. 1. Téze 2. Antitéze 3. Syntéza. Dopředu je tedy připraveno informační řízení protistrany, aby se dospělo k syntéze. Jak to probíhá? Cíleným šířením dezinformací, absurdit, konspirací a zviditelňováním tohoto v infoprostoru. Naprosto racionální důvod proč se nenechat očkovat je pomíjen a zviditelňovány jsou jen téze, že nás tím chtějí masově vybít, čipovat, že budeme padat jako hrušky do roku po naočkování. Proč je to zviditelňováno? No přeci proto, že až se to nestane, celý odpor je zlomen. Uvědomte si, že v první fázi nemohou přijít s něčim opravdu nebezpečným, s tím přijdou až po zlomení odporu (pomocí diskreditace), kdy padne tabu (zásah do integrity vašeho těla, který bude povinný). Postupuje se salámovou metodou a jednou, když vám vezmou možnost říct NE (byť u "neškodné" věci), již nikdy to právo zpět nedostanete (ani když už půjde o váš život). Řízení je proces informační a tak jak strana tak protistrana je řízená ze stejného zdroje. Byť se naoko pro dav mydlí navzájem hlava nehlava.

Pamatujete na tzv. aféru PizzaGate? Zde proběhlo vyřešení "průseru" (provalení se informací na veřejnost) pomocí diskreditace a převzetí informačního řízení nad šířením "konspirace". Wikileaks zveřejnil velice závažné e-maily. Pokud jste je četli, jistě jste zhodnotili, že objektivně se jedná minimálně o závažná a důvodná podezření ohledně zneužívání dětí. Jak to vyřešili. Převedením celé věci do do krajnosti dovedené konspirační teorie se všemi aspekty alobalových čepičkářů. Našli, vytipovali člověka, který pod deformovaným informačním řízením vzal zbraň a málem došlo ke střelbě v jedné pizzerii. A tak následovalo: "Podívejte, kam tyhle absurdní konspirace vedou. Málem došlo k tragédii. Už toho nechte". A cela věc utichla. Tím došlo k vyřešení nechtěnému prosáknutí informace na veřejnost. K tomu nutně tu a tam dojde, neboť k takovým průnikům informací na veřejnost statistickým předurčením tu a tam dojít musí, musíte mít po ruce metodiku, jak řešit takovou situaci. Tím je právě neutralizace celé věci pomocí informačního řízení konspirací.

Když budu chtít být maximálně přesný v odpovědi na otázku, jestli je cílem manévru Covid-19 povinná vakcinace, tak pomocí metody téze-antitéze-syntéza odpovím. Ano a v jistém slova smyslu ne, protože jsou dílčí procesy podřízený objemnějšímu procesu a bez schopnosti chápat tento objemnější proces je prosté ano či ne neodpovídající objektivní realitě.




32 Komentářů k Polemika ohledně globálního procesu jménem Covid-19 a jeho vektoru cílů

  1. Pozorovatelka napsal:

    Už je Pjakin z 23.11. i s českými titulky Ireny, čas od 49. minuty
    https://www.youtube.com/watch?v=9THhtpgFgVw
    nelze označit jinak, než že opět skvělý Pjakin.

    Já k tomu přidávám tento obrázek

    https://isgp-studies.com/design/images/intro/NGOs.jpg

    • proud napsal:

      Na toho siozidovskyho curaka ti ty pico sere pes! Staci mi nadpis tohohle clanku a uz vidim co to s blbama dela,zapominaj cesky,kreteni!

    • Jéňa napsal:

      @ "Už je Pjakin z 23.11. i s českými titulky Ireny, čas od 49. minuty
      https://www.youtube.com/watch?v=9THhtpgFgVw "

      Chronometráž:

      00:01:17 Mezinárodní události spojené s válkou v Náhorním Karabachu. Vstup ruských mírových sil do Karabachu jako schopnost Vladimíra Putina využít úzké možnosti k uskutečnění politického manévru. Kdo chtěl zatáhnout Rusko do války v Karabachu.

      00:40:55 Proč světové společenství neuznává Karabach a proč Arménie za 20 let neposílila svoji obranu. Proč se Erdogan připravoval na vstup do války a k čemu by to vedlo? Jaký manévr se ve vztahu k Turecku provádí a jaký je hlavní úkol se tíím plní. Proč Pompeo odletěl na návštěvu do Turecka, ale nesetkal se s Erdoganem.

      00:48:18 Rozdíl mezi globální „elitou“ a stranovikami. Proč americká „elita“ stranoviků nikdy neporazí globální. O prezidentských volbách ve Spojených státech.

      Ze zdroje https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-23-noyabrya-2020-g

  2. Pozorovatelka napsal:

    M.j. čas od 56:25 Pjakina:
    https://www.youtube.com/watch?v=9THhtpgFgVw

    "A kdy Al Gore uznal svoji porážku? 13. prosince...."

    • Pozorovatelka napsal:

      A Trump jede - zrušil Albrightovou i Kisssingera
      https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/donald-trump-madeleine-albrightova-henry-kissinger-usa_2011262233_ako

      a to ruku v ruce s děním na BV - nejdříve tajná schůzka Netanjahua se saúdským princem, kterou nelze nazvat jinak, než obkličování Izraele islámem, a hned na to atentát na íránského jaderného fyzika

      • Pozorovatelka napsal:

        Ale ať nejsem mimo téma GLOBALISTICKÉHO Covidu, tak Pjakin ještě jednou - čas od 58:40 a věta: "Globalisté nejsou spoutáni časem a peníze používají jen jako PROSTŘEDEK". No, to je jasné - z peněz chleba neupečeš, vody se nenapiješ, do auta je nenatankuješ... Finanční ztráty, vzniklé Covidem, je nezajímají, protože jim jde o ZDROJE. A cesta k ochraně zdrojů právě (po neúspěšné ptačí a prasečí chřipce a šílených kravách) konečně vede přes globalistický projekt Covid.

      • no one napsal:

        @Pozorovatelka
        K Pjakinovi jsem se sice ještě nedostal, za to včera vyšlo video na prosinec 2020, které s ním rozhodně bude ladit: https://www.youtube.com/watch?v=GXbFZsJdZPc
        Zatím mám za sebou zhruba polovinu, ale paní Micic to tam celkem solidně sype z rukávu.

        • Jéňa napsal:

          @no one "Micic to tam celkem solidně sype z rukávu."

          ...dík za odkaz, no one, také jsem si paní poslechl.

          Dnes pro změnu vyšel Jan Veselý, s očekávanou vánoční hvězdou betlémskou, i s přidanými "real" obrázky budoucí podívané, kterou budeme moci v prosinci pozorovat, sledovat, pokud zvedneme oči a podmínky to dovolí.
          https://janvesely1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=761705

          • Pozorovatelka napsal:

            "Tři dny temnoty" - Měsíc vstoupí do fáze novoluní 8. prosince, v USA tento den znamená toto:

            "K 8. prosinci musejí všechny americké státy vydat oficiální potvrzení o sečtených hlasech a o vítězi voleb v daném státě. Potvrzení podepisuje guvernér státu. Výjimka je přípustná pouze tehdy, když se přepočítávají hlasy kvůli těsnému výsledku."

            Za novoluní (kunjunkce Slunce a Měsíce, avšak s tím, že Měsíc zakryje Slunce = zatmění Slunce) nastane 14. prosince. V USA tento den ladí s tím, že volitelé musí rozhodnut, kdo ve volbách zvítězil.

            Když dále J.Veselý píše:
            "Velká konjunkce
            Pravidelní čtenáři topocentrických pohledů na vesmír jistě vědí, že slovem konjunkce se označuje vzájemné setkání nebeských objektů, Měsíce s planetami či hvězdami, planet navzájem a podobně. Je trochu paradoxní, že v situaci, kdy je úhlová vzdálenost mezi objekty na obloze opravdu hodně malá, označujeme takovou konjunkci jako velkou. Myslí se tím, že jde o velkou a významnou událost.

            Právě takovou velkou konjunkci předvedou Jupiter se Saturnem. Po celý podzim jsme mohli sledovat, jak se na obloze postupně sbližují. Velké finále pak nastane přesně v den zimního slunovratu"

            Dále J. Veselý píše:
            "Tři konjunkce v krátké době po sobě jsou možné díky tomu, že planety na obloze „kličkují“. Vždy v době tzv. opozice, tedy když jsou naproti Slunci, se vnější planety (Mars, Jupiter, Saturn, Uran a Neptun) pohybují nějakou dobu zpětně. Příčina je v tom, že Země je v tu dobu při svém pohybu okolo Slunce „předbíhá“. Když se zakreslí do hvězdné mapy, vypadá taková klička na obloze docela impozantně" - tak na mysli má tyto kličky a ty jsou opravdu impozantní - kromě Slunce, které žádné kličky nedělá (což je logické, protože Slunce je hvězda nikoliv planeta), je dělají (pohledem ze Země) naprosto všechny planety
            https://www.youtube.com/watch?v=EpSy0Lkm3zM&t=4s

            Video je o ptolemayovském pohledu, tzn. nejsou tam tehdy ještě neobjevené planety Uran, Neptun, Pluto. Když se ale podíváme, kolik "oběhů" musí udělat Slunce, než se jednou začas dostanou do konjunkce dvě tehdy známé poslední dvě vnější planety - Jupiter a Saturn -tak je to vždy výjimečná událost. A letos obzvláště, protože konjunkce nastane v Kozorohu a tam přibere i Pluta (Kozoroh=struktury, které odolávají času, Pluto=boření a transformace).

            • Pozorovatelka napsal:

              Dodatek: A ještě dovětek- nedávno na prima-zoom dokument: "Božská čísla". Probírá se tam, jestli lidstvo vytvořilo matematiku anebo přes ní objevuje fungování Vesmíru a světa.
              a dosud je k přehrání.

              Mnozí znají výraz "Posvátná vesmírná geometrie" a já to dokonce vidím tak, že to kružítko a úhelník s "G" uprostřed, což je symbol zednářů, že je to symbolika vesmírné geometrie.

            • Pozorovatelka napsal:

              Ještě k těm kličkám - nejzajímavější jsou kličky Venuše, spojené s přechodem Venuše přes Slunce, jak se naposledy stalo v roce 2O12 a co se opětovně stane až v roce 2117. Mayové na rok 2012 předpověděli, že přechod Venuše přes Slunce (přesněji dvoj-přechod, protože vždy jde o osmiletí, tentokrát o roky 2004 a 2012),bude posledním znamením znamením konce velkého cyklu (můžeme říct konce Platónského roku či podle Mayů konec cyklu Pěti Sluncí).

              Co je ale důležité - vletech 2004 a 2012 byl završen pentagram Venuše tak, že pohledem ze Země měl satanistickou podobu:

              http://www.lastura.cz/obr_original/navratbohyne5-6-2012.jpg

              A v roce 2012 se v Londýně uskutečnily ty saatanistické OH, kde můžeme říct, že tam byl předpovězen i ten koronavirus.

              Ale jinak kličky Venuše, tvořící pentagram, to je úžasná podívaná:

              https://www.youtube.com/watch?v=4cgQNUhtmHM

      • Jéňa napsal:

        @ "A Trump jede - zrušil Albrightovou i Kisssingera"

        Jo, to sedí.
        Patří to v mém vnímání do kolonky Izolace, to hlavně tedy...a rovněž Začištění, co se voleb USA v této věci týče (nejenom).
        Je tam zřejmá jasná souvislost s Markem Esperem, jak vidno http://www.nwoo.org/2020/11/05/p-c-roberts-ukradene-volby/#comment-2163877 přes to nejede vlak.

        Jsme "u" či "v" Pentagonu, jak kdo chce, v tom podstata. A v našem vyhodnocení se říká, že o tento řízený vojenský vláček nemá GP zájem, skončila jeho obliba, už nemá zájem si s ním hrát na kolejiších celého Světa. Přestal ho bavit, sejří ho - tak pryč s ním, do sklepa, hezky do kouta k rozbitým hračkám, tak se vyrovná s "Pentagonem"...stačilo, alou do dža!

        A to samo sebou, to samé, souvisí také s tímto výše napsaném:
        @"ruku v ruce s děním na BV - nejdříve tajná schůzka Netanjahua se saúdským princem, kterou nelze nazvat jinak, než obkličování Izraele islámem, a hned na to atentát na íránského jaderného fyzika".
        Proto také s Libanonem http://www.nwoo.org/2020/11/21/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-09-11-2020/#comment-2165437 , sousedem Izraele. A dalo by se pokračovat v rozepsaném.

        Ale není času nazbyt. Proto se teď jen letmo otřu o Henryho Kissigera a vrátím se k němu později(možná).

        Kissinger a Pentagon je tah globalistů, jak lze rozeznat selským rozumem.
        A lišák Kissinger s globalisty zřejmě graduje dění okolo voleb USA.
        Protože Kissinger bude z obliga v dalším dění - už není poradce stratégů vlády USA.
        Proto je asi težko mluvit o jeho "vyhození-propuštění"...nevěřit pohádkám, to se jen tak říká. Zase je vše trochu jinak a Henry, ať se stane co se stane, tak on nic - on muzikant! Muzikant v zákulisí.

        Nezbývá něž připomenout, že kde byl H.K. (býval),tak tam byla Čína (většinou, mmj.). Takže malá připomínka - faktor Číny, bacha na to, ten hraje hlavní roli nyní v globále. Už se blíží, tiše a skrytě, Mistr Sun svým stylem - osobně.
        Tolik narychlo, namátkou - prozatím

        • Lukáš napsal:

          Jéňa.
          Kissinger nebo-li stratégové USA to mysleli chytře,Čína vyrábět a USA prodávat,jak to udělali teď ohledně Čínských roušek.USA je nakupovali přímo v Číně,dokonce se psalo přímo už naložené v letadle,byly překoupené a pak je USA prodávali dalším státům i u nás byl kolem nákupu roušek zmatek.Jenže se nepodařila oranžová revoluce v Číně,byla tvrdě potlačena.Čína si jede podle sebe a na sebe,to USa nemůžou přenést přes srdce,globalisté to pochopili,ale deep-state ne,proto ty vyhrůžky,jak Číně,Rusko,Iránu,S.Koreji.Můžu s klidem napsat,že situace v Číně,zachranila Rusko i Irán.

          • Jéňa napsal:

            @Lukáš napsal:

            ...jo, tak nějak.
            Jen ten závěr mi nesedí - neshoda:

            @"globalisté to pochopili,ale deep-state ne,proto ty vyhrůžky,jak Číně,Rusko,Iránu,S.Koreji."

            ...Čína je řízena - GP-éčkem přes globalisty. Tak co by měli pochopit?

            @"Můžu s klidem napsat,že situace v Číně,zachranila Rusko i Irán."

            ...jak je to myšleno, jak zachránila Rusko, jak zachránila Írán?

        • Jéňa napsal:

          @"...graduje dění okolo voleb USA."

          Biden potřeboval lékařskou pomoc

          Joseph Biden, který se prohlásil za zvoleného amerického prezidenta, si vykloubil Kotník, informovali jeho zástupci.

          V sobotu "uklouzl, když si hrál se svým psem Majerem a vykloubil si kotník". Spolu s novináři Biden kolem 16.00 (00.00 SELČ) dorazil k ortopedovi.
          https://vz.ru/news/2020/11/30/1073040.html

          • Jéňa napsal:

            @"Biden potřeboval lékařskou pomoc"

            Počáteční rentgen neodhalil žádné zjevné zlomeniny, ale zdravotnický personál nařídil podrobnější CT sken.
            Bidenovi CéTéčko ukázalo drobné zlomeniny dvou malých kostí uprostřed jeho pravé nohy, říkal jeho lékař Kevin O'Connor.
            Na pozadí těchto událostí poslal Trump Bidenovo přání, popřál mu přes twitter:

            "Brzy se uzdrav!"

            https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1333217873758654464

      • Jéňa napsal:

        @"A Trump jede - ... a to ruku v ruce s děním na BV - nejdříve tajná schůzka Netanjahua se saúdským princem"

        Hlavní poradce Bílého domu Jared Kushner a jeho tým míří tento týden do Saúdské Arábie a Kataru na rozhovory v regionu doutnající napětím po zabití špičkového íránského jaderného vědce Mohsena Fakhrizadeha, podle agentury Reuters.

        A kde se setkají lonkrétně? V Noemu!
        K neuvěření, to je kurrnik náhodiška (cituji): k tomu si najděte něco, o Neom city. Tomu městu schází už jen jediné! :-o
        Vysoký představitel administrativy v neděli řekl, že Kushner se měl v nadcházejících dnech setkat se saúdským korunním princem Muhammadem bin Salmánem v saúdském městě Neom a emírem Kataru v této zemi.

        Před týdnem se MbS setkal v Neomu s "odstupujícím" americkým ministrem zahraničí Mikem Pompeem a izraelským premiérem Benjaminem Netanjahuem.

        Co se tam dělo, o čem se ěuěká nebo nahlas konspruje je zde https://www.middleeasteye.net/news/jared-kushner-mohammed-bin-Salman-fakhrizadeh-killing-saudi-gulf-tensions ve zprávách z Noemu - nejenom.

  3. Eschatolog napsal:

    citace z jineho webu : "Pes který štěká, nekouše.
    Máte na to lidi? Dokonce i ten ubohý sameťák museli za Čechoslováky udělat zahraniční agentury ve spolupráci a v jednotě strany, vlády a pracujícího lidu...A nyní když proflákali 30 let nakupováním, tak ten malomešťacký ksindl kvičí - ovšem jen kvůli ohrožení svého pohodlí.
    Češi už dávno zvolili "život" mezi špalkem a popravčí sekyrou. Vlastně i to za ně musel rozhodnout někdo jiný. "

    milý proude, máš pravdu - jen další kobliha pro gojské blby

  4. Lukáš napsal:

    Pokud o tom Covidu-19 přemýšlím,tak je z dílny demokratů,deep-state.
    Trump je globalista a je proti Covidu.Paní Pozorovatelka se plete,že se jedna o obkličování Izraele,spíš něco kují proti Iránu a ve spolupráci s USA,proto USA přesouvá strategické bombardéry na BV a také válečné lodě,takže čekejme spíš váleční ryk v USA,než aby přiznaly,že nejsou demokratickou zemí,volby jsou jen divadlo pro veřejnost.

  5. Pozorovatelka napsal:

    @ Jéňa
    "A kde se setkají konkrétně? V Neomu!
    K neuvěření, to je kurrnik náhodiška (cituji): k tomu si najděte něco, o Neom city. Tomu městu schází už jen jediné!"

    Ano, přesně tak to bylo myšleno, že to jediné, co tomu městu schází, je desetikilometrový most, který spojí sunnitskou Saúdskou Arábii se sunnitským Egyptem a to poté, co Egypt daroval dva strategické ostrovy v Rudém moři - Tiran a Sarafin - Saúdské Arábii, ač předtím měl dohodu s Izraelem, že ostrovy zůstanou neutrální. A teď stačí právě z ostrova Tiran postavit most na egyptskou Sinaj, a to přes Tiranský záliv, viz obrázek:

    https://i0.wp.com/taratutenko.ru/wp-content/uploads/2020/05/Neom_2020_02.jpg?resize=653%2C396&ssl=1

    Jenže k tomu je potřebný souhlas Izraele a vše nasvědčuje tomu, že Izrael ten souhlas dá v rámci hesla: Nepřítel mého nepřítele je mým přítelem. K tomu je tady ještě společný zájem Izraele i SA, a to udržet vliv na americkou politiku. Jenže taky je kromě Íránu další společný nepřítel a tím je obava, že pokud volby opravdu vyhraje Biden, bude za Spojené státy obnovena jaderná dohoda s Íránem. A výsledkem pak bude jen to, že Izrael zůstane zcela obklíčen sunnitským islámem.

    Nemluvě o sunnitském Jordánsku, které nedávno vypovědělo pokračování dohody s Izraelem a jordánský král už si obhlížel izraelská území, která se mu vrátí.
    https://zidovskelisty.info/2018/10/22/gita-zbavitelova-jordansko-vypovedelo-prilohu-k-mirove-smlouve-s-izraelem-abdallahuv-krok-signalizuje-prani-vyrazne-omezit-jordansko-izraelske-vztahy/

    Jinak Neom už má i letiště, fungovat tam mají jen 5G sítě a celé město má žít ze solární energie

  6. Karlos napsal:

    Při vší úctě k logickým dedukcím a indukcím autora článku: stále chybí to podstatné: kdo je onen GP, onen nesmrtelný, který plánuje na stovky let dopředu. Pjakinovci to možná vědí (a pouze naznačují), ale u jejich tuzemských interpretů si tím už tak jistý nejsem...

    • proud napsal:

      Pri vsi ucte si myslim,ze to nevedi. Existence GP je kazdymu s normalnim myslenim a rozhledem vic nez zjevna(neni to jeden clovek a neni jen na jednom miste).Co vim jde o pracovniky a predstavitele ruznejch strategickejch sektoru(vyzkum,vyroba,armada atd.). A prave to ze ho nikdo nezna a znalosti zbytku sveta neznamejch technologii mu zarucujou bohatstvi,moc,silu, to kym je a jak se mu dari mit vsechno a vsechny pod pantoflem. Prece jen,muzes mit co chces,ale pripravit te o zivot kdyz budu vedet kam jit neni pri solidnim zazemi,ktery ma uz dneska kdekterej milionar zas az tak nemozny,ze?

      • proud napsal:

        Staci si i jen v duchu predstavit ty neskutecny moznosti ktery mas kdyz ti patri 95% bohatstvi Zeme a veskery tajny technologie,vsechny znas a vis kde je najdes,prekvapis je a tebe vubec nikdo,tim na tebe nikdo nema..... ;-)

    • proud napsal:

      Mozna kdyz si najdes stranky "tvurcu kridel"(Wingmakers) a prectes si vsechny rozhovory s "dr.Nerudou",samozrejme s patricnym nadhledem a zachovanim si "svy hlavy",budes moudrejsi ;-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!