OBEREG – Dvaadvacet

egypt

Dvaadvacet – hierofantů,
dvaadvacet – nadlidí,
dvaadvacet – hierofantů,
dvaadvacet – v pozadí.

Dvaadvacet – hierofantů,
dvaadvacet – tváří zla,
dvaadvacet – hierofantů,
dvaadvacet – pravdu zná.

V mnoha knihách, bylo psáno,
že svět dávný zničen byl,
pročpak se to odehrálo,
to už nikdo nezmínil.

Úzké hrdlo, břímě živých,
pád do doby kamenné,
návrat zpátky do jeskyní,
celé věky ztracené.

Temní žreci předvídali,
k čemu všemu dojít má,
v Egyptě se vládci stali,
dál to potom každý zná.

Co však vidět příliš není,
že se blíží další střet,
malá hrstka vyvolených,
zotročila celý svět.




85 Komentářů k OBEREG – Dvaadvacet

    • Pozorovatelka napsal:

      Zásadní scéna - vzpoura otroků a zatmění Slunce, čas od 2:08:50
      https://www.youtube.com/watch?v=0rDn2XSbbnc&t=8084s

      A dále:
      "Alfa a omega" aneb "konec a začátek", cituji: "Výraz alfa a omega tak mohl znamenat počátek i konec, případně celek vesmíru." Já ale dodávám - poznejte na kruhu, kde má konec a kde má začátek, zdá se to nemožné, přesto takový bod existuje. A pokud se "konec a nový začátek" stanou aktuálními, to se dějí věci - ovšem v režii těch, kteří tomu rozumí.

      A je tady ještě jedna zajímavost: alfa a omega mají tuto podobu
      https://skaryna.com/wp-content/uploads/shutova-skaryna-treugolnik-aleph-tau-krest-golgopha-kaballa-2b.jpg

      tady na katedrále v Barceloně
      https://skaryna.com/wp-content/uploads/shutova-skaryna-treugolnik-aleph-tau-krest-golgopha-kaballa-2a.jpg

      A když ty DVA trojúhelníky spojíte, tak to dá Davidovu hvězdu. Jenže cílem je spojení TŘÍ trojúhelníku.

      • Pozorovatelka napsal:

        - dopovím -

        Spojení dvou trojúhelníků
        https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/6909676_rabbi-simon-bar-jochaj-a-kabala.jpg

        Spojení tří trojúhelníků (globalizační finále)
        https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/3b81f4a24e50566bd41a45787fa0c030-1.jpg

        Podrobněji:
        https://aeronet.cz/news/g-jako-globaliste-a-g-jako-gordicky-uzel-jako-alexandr-macedonsky-a-jako-proroctvi-ale-i-jako-velka-ryba-a-g-i-jako-summit-g20-i-summit-g7-8/

        Související PS: pouze v Íránu, na Kubě a v S. Koreji nemají Rotschildové dosud banku - je to ale opravdu něčí zájem anebo jde o zájem Rotschildů, aby tomu tak bylo??

        • Petr napsal:

          Na Kubě jsem si v jednom malém městečku všiml zednářského symbolu na průčelí domu na hlavní ulici. Zajímalo mě, jestli místní vědí co symbol znamená. K mému překvapení jsem zjistil, že jsou zednářské lóže pro ně tak samozřejmé jako pro nás spolky zahrádkářů.
          Kuba tedy není země svobody, jak si mnozí myslíme. I když neznám nikoho, kdo tam byl a lidi i zemi si nezamiloval.
          Bohužel tento dílek skládačky nevím kam umístit.

          • Pozorovatelka napsal:

            To je dle mého celkem jednoduché, viz tato informace:

            https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/papez-frantisek-a-patriarcha-kirill-na-kube.A160212_205257_zahranicni_ane

            Na jedné straně "Třetí Řím" (a "dalšího již nebude" - aneb konec Vatikánu, dojíždění křesťanství a v tom role Arménie) a na druhé projekt "Astana" (aneb blízkost náboženství Arménie a Íránu plus historický vztah mezi Arménií a Íránem, více například zde
            https://aeronet.cz/news/na-blizkem-vychode-jde-osud-evropy-do-finale-iran-s-armenii-prave-prebiraji-vladu-rusko-dela-vse-aby-nebylo-vysachovano-a-zradci-nespi/ )

            Írán, KUba a S. Korea, to jsou spojené nádoby, ve kterých "náhodou" nejsou rothschilldovské banky...

            • Pozorovatelka napsal:

              @ Petr -dopovím-

              Složitý gordický uzel Alexandra Makedonského (Egypt 300 let pod vlivem Ptolemaiovců, tedy včetně Kleopatry), jde do finále a už je ten uzel úplně jednoduchý ala "Země Slunce" a "Země Půlměsíce" a sjednocení obou, resp. ala Jang a Jing.

              https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/g20summit20170307.png

              Gordický uzel, cituji:
              "“Rozetnout gordický uzel je rčení, které vyjadřuje složitou, spletitou situaci, kterou lze vyřešit rozhodným jednoduchým způsobem. Odvolává se na legendu, spojenou s Alexandrem Velikým (Makedonským)“///”Při válečném tažení v Malé Asii pobýval mladý Alexandr Veliký koncem roku 334 p.n.l s částí vojska ve starém královském městě Gordion, kde se nacházel onen mýtický „gordický“ uzel.”/// “Mezi lidmi Frýgie se objevilo proroctví, že války neskončí a mír nenastane, dokud do země nepřijede vůz slunečního boha řízený mužem, který všem rozbrojům učiní přítrž.”, více

              A završení globalizace není o dvou trojúhelnících (židé a Davidova hvězda), ale o třech (!)
              trojúhelnících (Írán), více zde
              https://aeronet.cz/news/g-jako-globaliste-a-g-jako-gordicky-uzel-jako-alexandr-macedonsky-a-jako-proroctvi-ale-i-jako-velka-ryba-a-g-i-jako-summit-g20-i-summit-g7-8/

              Biblická kultura je projektem Egypta a je/byla prostředkem globalizace a židy v hlavní roli. Jenže teď jde o to, aby s vaničkou nebylo vylito i dítě (tedy i Rusko a onen "Třetí Řím", nemluvě o tom, že i Hitlerovo tažení na Rusko a Slovany bylo vedeno pod vějičkou antisemitismu).

              • Pozorovatelka napsal:

                PS: A někteří tomu novodobému antisemitismu - rozuměj opětovnému tažení na Slovany=Rusko - opět tleskají, aniž by jim docházelo, že co je opětovně nachystáno na východoevropské! (i když tentokrát i na západní) židy ala "finální holokaust=vítězství Koránu nad Biblí", ještě tleskají (a Aeronet spolu s dalšími kritiky Pjakina tomu velí, přičemž si nevšímají toho, že největšími židobijci jsou opět "vyvolení" židé - ala S. Bannon, přítel pana VK)

                • Petr napsal:

                  Snažím se odeslat příspěvek, ale bohužel se mi to nedaří.

                • Petr napsal:

                  Posledni pakus:
                  Snažím se někam tu Kubu zasadit a jediné co mi dává smysl, je úloha pokusné laboratoře globalistů, podobně jako Severní Korea nebo Indie.
                  O Iránu se mluví jako o budoucí mocnosti,  jež má ideologicky pokrýt nové islámské státy. Nic ale nenapovídá tomu, že by měl nebo mohl vládnout mečem. Tedy porazit chalifát Daeše obsahující i západní evropské státy, který byl v plánu než se do toho vložili Rusové. Ten se měl pravděpodobně zhroutit sám, protože nový obyvatelé nebudou schopni ovládat infrastrukturu zaniklé civilizace, budou ale zvyklí na benefity jež přinášela.
                  Předurčení Číny je naproti tomu zcela zřejmé. Byla tam přenesena high technologie  a hlavně výroba výrobních prostředků, kamuflovaná levnou výrobou spotřebního zboži. Zároveň byl průmysl euroatlantické civilizace připraven o klíčové oblasti. V Číně byla vybudována kompletně vybavená města, čekající na nové obyvatele.
                  Souběžně je euroatlantická civilizace likvidovana prostřednictvím extrémistických ideologií, které drtí zbytky průmyslu, školství, kulturu i státnost jednotlivých zemí.
                  Tahle šachová partie je ale otevřená a těžko předvídatelná. Na každé straně je několik hráčů, spojenectví jsou účelová a účelem omezená. Každý ve výsledku bojuje jen sám za sebe.

                • Pozorovatelka napsal:

                  @Petr "Poslední pokus" a "Kuba a S. Korea"

                  Souhlasím s Vámi, že Kuba a S. Korea jsou pokusné laboratoře a ten názor mám bez ohledu na to, že to říká Pjakin. Hlava mi totiž nebere, že když Spojeným státům v rámci budování unipolárního světa (Pax Americana, kdy USA uvěřily, že to je finální podoba globalizace) a ještě předtím i SSSR (v rámci existence bipolárního světa, než SSSR padl) bylo dovoleno zasahovat do dění takřka ve všech zemích, že Kuba a S. Korea měly na to, aby jich se takové zásahy netýkaly.

                  Totéž se týká i Íránu - 30 let amerických sankcí, Írán v koutě a najednou se 5 světových velmocí Íránu poleká a uzavře s ním jadernou dohodu a význam Íránu ve světě stoupá... Což souvisí i s tím, že v rámci Arabského jara směly Spojené státy rozbombardovat celý Blízký východ, ale do Íránu jim byl vstup zakázán (že k tomu bylo využito Rusko, to je další téma).

                  Ale logicky vzato - kdyby za sebou Kuba, S. Korea a Írán neměly "vyšší moc", tak tyto tři země by samy nezvládly nic, tak to vidím.

                  Pokud jde o Írán, jeho vliv má stát na moci ekonomické (řídící centrum blízkovýchodního uhlíku) a na moci náboženské ("správný" islám pro celý svět-"třetí džihád"), nemluvě o moci logistické, kdy veškeré spojení světa s Čínou má vést přes Írán, v rámci Nové hedvábné stezky pak má jít o přístup Íránu na všechny vody a moře. Přičemž Černé moře Putin pořešil Krymem a Kaspické moře historickou Kaspickou dohodou.

                  V konci euroatlantické civilizace mají Čína a Írán sehrát zásadní roli, dle mého ale nepůjde o finále globalizace, protože ta dle mého má skončit až Indií - přesněji tzv. "indickým kastovním systémem", který tak velmi, velmi připomíná pyramidu - obrázek (a více) je zde
                  https://aeronet.cz/news/rusko-s-indii-iranem-a-azerbajdzanem-prave-testuji-trasu-ktera-ma-byt-konkurenci-k-nove-hedvabne-stezce-duvod-revoluce-v-armenii-izraelskych-utoku-v-syrii-americkych-zakladen-v-kaspickem-mori-na/

                  A jen tak mimochodem - nejen v Číně, ale především v Indii se velmi angažuje Británie, tady čerstvá aktualita, cituji:
                  "Velká Británie chce rozšířit svůj vliv v Indo-Pacifickém regionu, který se podle Johnsona stále více stává geopolitickým středem světa. V dubnu kvůli tomu vláda vyšle do Indie politickou delegaci. Návštěva byla plánovaná už dřív, nakonec z ní ale sešlo."
                  https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/boris-johnson-velka-britanie-jaderne-zbrane-bezpecnostni-politika-terorismus_2103171028_gak

                • Pozorovatelka napsal:

                  @Petr - PS:
                  U Vašeho komentáře není možnost "Odpovědět", reagovala jsem na Vás tedy v "Odpovědět" pod svým komentářem.

  1. Jéňa napsal:

    Dvaadvacet - hierofantů
    (+ Faraon)

    11 + 11 = 22
    2 x 11 = 22
    tandemové řízení

    • Jéňa napsal:

      @"Dvaadvacet - hierofantů (...) tandemové řízení"

      Dále cituji – převzato, odkaz na zdroj níže:

      V Egyptě, v dávných faraonských dobách (jeden ze státních symbolů – státní znak, který převzaly i mnohé dnešní státy – vyobrazen), moc žreců byla nadřazená moci státní. Jen ona určovala vývoj a charakter státu, vypracovávala koncepci státního rozvoje. Pouze takto vedený stát byl zárukou stability ve společnosti, v celé mnoha tisícileté existenci faraonského Egypta. Tento vzájemný vztah se odrážel i v egyptské architektuře faraonské epochy. Vztahy jsou znázorněné na obr.1. Šipky ukazují vzájemné spojení i zpětnou vazbu mezi mocenskými (vládnoucími a spravujícími) skupinami.

      http://files.leva-net.webnode.cz/200001009-cb0e3cc081/a2.png
      Obr 1.: schéma řízení v antickém Egyptě
      (prediktor 1, prediktor 2, tandem, faraon, státní aparát, Egypt)

      Nejvyšší žrečestvo Egypta bylo reprezentováno dvěma skupinami po deseti lidech, skupinu vedl nejvyšší žrec, tj. jedenáctý člověk ve skupině. Jedna skupina nesla název „Desítka severu“, druhá „Desítka jihu“.

      Nejvyšší žrečestvo Egypta se nazývalo hierofanti (p.p. viz. karta tarotu – hierofant, velekněz). Smysl tohoto slova se dá vyjádřit jako někdo, kdo umí číst osud a zná budoucnost. V Egyptě jim bylo podřízené všechno, včetně samotného faraona, který spravoval zemi.

      Jestliže takto koncipovaná správa (konceptuální vláda) země měla fungovat, pouze tyto dvě skupiny na sobě nesly předpovězení a vyjevení problému a zároveň doporučení jeho řešení s návazností na prognostiku budoucnosti (predikce).
      (p.p. prediktor 1 a prediktor 2 přednesli faraonovi, ten podle jejich doporučení spravoval zemi)
      Jestliže tyto dvě skupiny hierofantů (prediktorů) nedošly ve svých míněních ke shodě a jejich předpovědi do sebe nezapadaly, pak přešly do režimu „tandem“ (viz „Mrtvá voda“) a společně vyhotovili předpověď třetí – nejvyšší životně důležitý pohled, oproštěný od chyb obou předchozích předpovědí.

      http://files.leva-net.webnode.cz/200001008-cdf63cef03/a1.jpg
      Obrázek státního znaku Egypta faraónských dob představuje zemskou „kouli“, nesenou dvěma křídly. Symbolizuje oba prediktory a jejich vzájemný tandemový princip správy.

      Použitý zdroj zde http://leva-net.webnode.cz/products/analytika-vp-sssr-cinske-anime/

      • Jéňa napsal:

        @“...představuje zemskou „kouli“, nesenou dvěma křídly. Symbolizuje oba prediktory a jejich vzájemný tandemový princip správy.“

        Jde o zemskou „kouli“ = zeměkouli, o planetu Zemi (aby bylo jasno) - o tom to je!
        A néé...o nějakým fotbale!... jak píší někteří konce.ptuálové a akademičtí imitátoři KOB a DOTU z různých škol a hnizdišť v okolí.

        Jde o planetu Zemi, rodnou planetu, „mistři“ čutálisti! Máte to na talíři u Leva, viz. použitý zdroj výše...a stále tlačíte do hlav bez hlav davu tu svoji kopanou. :-D
        Fakt na hlavu, na palicu :-)
        - - -
        Proto „skromně“ čekám, a vím, že se dočkám, když si tedy počkám...na ucelenější souhrn (možná) s osobitým popisem (to určitě) od někoho - komu je to dáno – viděti a popsati odpozorované, od srdce a upřímně, co se týče čísel 11 a 22 ve spojení s planetou Země.

        Možná se pletu, ale informace o mnou predikovaném spojení jedenáctky a dvaadvacítky s oběžnicí Země okolo Slunce v naší části vesmíru, myšleno v článku od Pozorovatelky, jsem zachytil - viz:

        @“Jó, globalizace jde do finále a čísla 11 a 22 jsou ve hře“ ® , cituji z http://www.nwoo.org/2021/02/09/nova-kniha-valerij-viktorovic-pjakin-o-svete-krivych-zrcadel-2/#comment-2173289

        @„ A už proto nevzdávám svůj záměr popsat symboliku čísel 11 a 22, obzvláště v souvislosti s rokem 2020, byť zatím nevím, kdy se k tomu dostanu“ ® - viz: http://www.nwoo.org/2021/02/09/nova-kniha-valerij-viktorovic-pjakin-o-svete-krivych-zrcadel-2/#comment-2173320

        Čuz, dobrou s kobrou

  2. Pozorovatelka napsal:

    Generál Petrov (předchůdce Pjakina a ten, který chtěl v Rusku zavést astrologii jako povinný předmět) o Egyptě, filmu Faraon, ale i o konferenci v Johannesburgu/Gréta
    https://www.youtube.com/watch?v=JQekI_iuQRM&t=220s

    Pjakin: Dvě křídla Globálního prediktora, atlantické a euroasijské
    https://www.youtube.com/watch?v=eA0iJz-tWBo

    A perlička k euroasijskému křídlu: Íránská vlajka a čísla 11 a 22, k tomu globus
    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dr%C3%A1nsk%C3%A1_vlajka

  3. proud napsal:

    Co dokaze udelat parek siopjakinskejch siodebilu z jedny pisnicky...............az k nevire.......navic ze skodlivyho stylu "hudby",byt i se Slovansky ladenym textem..... :-))))))))))))))))))))))))))))

    Ano,tak se kurvej narody!

  4. LLL napsal:

    Dobrý den paní pozorovatelk, kde Vás ted najdeme?

    • proud napsal:

      Ti siosektari jsou jako svyho casu komancove,nemuzou hrat na schovku,nikdo by je nehledal a vsude otravujou ;-)

  5. Pozorovatelka napsal:

    I Vám dobrý den a děkuji za optání. V diskusi už jsem jenom tady a Pokud jde o články, poslední jsem napsala v prosinci a poslala ho na OM i sem
    http://www.nwoo.org/2020/12/01/a-vitezem-korony-se-stava-plachetnice/
    Na obou webech jsem publikovala i několik svých předchozích článků a tak to chci dělat i nadále.

    Protože však stránky OM nepublikují články s astrologickou tématikou (a nemám to OM vůbec za zlé), tak svůj avizovaný článek na téma právě čísel 11 a 22 (jak zdůraznil "Jéňa" v komentáři výše) budu publikovat pouze tady.

  6. tomax napsal:

    Zdravím
    paní Pozorovatelko, vždy jsem si se zájmem četl Vaše články. Na AE vyloženě chybí, do tandemu s VK.
    Zajímal by mně Váš názor na tento obrázek, je to obal posledního CD jedné holandské skupiny, té symboliky je tam spousta a řekl bych celkem aktuální:
    https://www.mall.cz/hudba/epica-omega-cd-100049320499?gclid=EAIaIQobChMImJ2B_aCw7wIVBs13Ch01sQ1hEAQYBSABEgLoMvD_BwE

  7. Pozorovatelka napsal:

    Nejzajímavější na obrázku je ten egyptský nilský kříž -psala jsem o tom například zde
    https://aeronet.cz/news/o-cem-je-oslava-vanoc-a-o-cem-kriz-jako-symbol-krestanstvi-a-o-cem-biblicka-kultura-video/

    Zajímavý je i výraz "Omega" (viz můj komentář výše o "Alfa i omega", aneb "konec i začátek") s čímž ladí i ty pyramidové trojúhelníky na obrázku.

    Jasný názor takhle narychlo nemám, ale všechno, co přichází z Holandska (Brusel plus například právě holandské vyšetřování pádu letadla MH17 nad Ukrajinou), stojí za pozornost. A to hlavně proto, že Holandsko patří k těm zemím, kde rovněž stále vládne monarchie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Nizozemsk%C3%A9_kr%C3%A1lovstv%C3%AD

    Pokud jde o VK, nikdy jsem s ním tandem netvořila - povolil mi čtyři články za měsíc, ale to jen proto, aby si mohl odpočinout a přesto udržel čtenost a pak moje myšlenky kradl a vydával za vlastní. A když začal oslavoval Steva Bannona a Pjakina označovat za zbabělce, byť ten na trh nese svou tvář i jméno, tak moje trpělivost došla, o jeho antisemitismu, v naší době žádoucím, kdy mě začal označovat za židovku, nemluvě. A nemluvě o tom, že bombastické titulky a honění senzací za každou cenu, to není moje parketa. Pan VK je pro mě "nejlepší opozice je naše opozice" a s tím nechci mít nic společného! O jeho pojmech a dojmech, o čem je vlastně globalizace, také nemluvě - perlou bylo, že Čína a Írán mají vlastní globalizaci, která se Evropy netýká... No, tak to já jsem to na AEN raději vzdala, než být součástí např. takových bludů, jako "Zachraň se kdo můžeš, bude válka USA se S. Koreou" či "Spojené státy napadnou Venezuelu". Moje články, které s tím nesouhlasily, tam zapadly jako nula,nula, nic a blbečka se mi tam dál dělat nechtělo...Takže žádný tandem! Nikomu jeho názor neberu, ale bylo mým právem distancovat se od názorů (od webu názorů jednoho muže), kterému se mi už nechtělo jeho názory vyvracet a současně se dívat na to, jak si moje názory upravuje a přivlastňuje. Ostatně - nebyla jsem sama kdo z AEN odešel a nejsem důvodem toho, že dnes už je VK jediným autorem svých stránek.

    • proud napsal:

      siopjakin je vsechno,jenom ne zbabelec,to siozidi,nebo jejich poskoci nejsou,jsou jen nekonecne hladovy po prachach a moci,neskutecne vychcany..............kdo to nedokaze vypozorovat,je jen beznadejnou ovci.........

    • tomax napsal:

      Však na tom obrázku je vidět i ta alfa (nad M).
      Ten "tandem" tedy teze a antize na AE mohl fungovat, kdyby pan VK nepostupoval jak píšete, je to bohužel přesně tak a tak si to i pamatuji (jednou se Pjakin hodí, jindy ne...Kdo je a není státní elita US, globalisti...) - AEN dnes mohly být na úplně jiné úrovni.
      Na články od Pozorovatelky jsem se vždy těšil, jako na zdroj poučení a další malý kamínek do mozaiky.
      Děkuji,
      pokračujte v tom co děláte
      a hlavně pevné zdraví.

    • .lak napsal:

      Je dost nečitelný ale jede obstrukcemi stěží uvěřitelnou notu pangermanství a opovržení slovany se skrytým obdivem intrik podloudnych, kradmých, vrtošivých a řevnivých s mýtykami technologických zázraků pindostanství tedy kupčíkismu s penězoměnstvím a tedy jádro mu pracuje na jiném principu než který vydává za přátelského sdíleče "chytrostí které tam prostě nejsou formou krabice v krabici v zaujatosti balení ničeho ale zástupně naposledy zalechnutý fragment a nesledují to z důvodu uhranutí píšťalkou jak had fakíra praktikující profika což je jedem jak prodává česko jako nový jeruzalém a ne že to zní ale praktikábly rétorik nekonečných litanií vyhání čechy. Ale výhrady jeho zdlouhavých okecávacích rétorik mám s mnohými body jeho ražení mám vždy akorát nevím do jaké míry jsou závažně nepřátelské ale cítím to tam jako skrývaný česnek. Mám ho za veš v srsti a sním se paktovat je o tom vlézt do pytle blech a tvářit se pro jeho radost jako idiot, tedy nejenom. :lol: Je složitý a rozhodně ne neomylný nicméně dominance je tam řekněme nadlidská i když s tím víc smrdí administrátor aeolistů. Ale dost. Chovám se jako kritik písně co ji neumí napsat což on bezesporu dělá "pochodovkou a dokonce zpívá ale na můj vkus v moll. A notovat s ním rozhodně nebudu. :-)

      https://www.youtube.com/watch?v=gJ_MUnWHUmk

  8. Jéňa napsal:

    «Otázka - odpověď» z 15. března 2021 (rusky)

    https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-15-marta-2021-g

    00:00:22 Československo: pro i proti «Sputniku V»
    00:16:31 Proč řada zemí pozastavila očkování vakcínou AstraZeneca?
    00:33:46 «Bržděný» Twitter
    00:40:53 CAS zakázal zrádcům Ruska zpívat "Kaťušu" na olympiádě

    https://www.youtube.com/watch?v=ze-W1yg31SY
    Valerij Pjakin. Otázka-Odpověď ze dne 15. března 2021 (rusky)
    - - -
    CAS (Court of Arbitration for Sport) Mezinárodní sportovní arbitráž https://cs.wikipedia.org/wiki/Mezin%C3%A1rodn%C3%AD_sportovn%C3%AD_arbitr%C3%A1%C5%BE

    • Jéňa napsal:

      Citace: (překlad)

      Práci „Stát“, o které hovořil Valerij Viktorovič na samém začátku videa (pro lepší pochopení procesů probíhajících v Československu a Maďarsku), si můžete přečíst v knize „O světě křivých zrcadel - 2“.
      Můžete si ji stáhnout elektronicky na odkazu https://yadi.sk/d/dopN2rkLAXzxBQ (formáty FB2, PDF)

      Ze zdroje: https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-15-marta-2021-g v komentářích

      • proud napsal:

        Stahujte a nechavejte si vymejvat palici! Nebo,NEBO pouzivejte vlastni hlavu,coz je tezsi nez si do ni nechat nalejt "cizinu",navic sionistickou,ale rozhodne se to vyplati za predpokladu,ze se postavite k informacim,dnes uz pomerne lehce dostupnejm jako nezaujati "pozorovatele" a opatrujete si je prubezne ze vsech oboru,at technickejch,nebo politickejch.Je to je a jen na vas,nechat se tahat za nos,nebo se OSAMOSTATNIT a tim bejt pripraveny na vsechny situace osobne,tady a ted,srozumitelne,protoze po svym.

  9. Jéňa napsal:

    Po novu se Měsíc vrátil na večerní oblohu

    (právě jsem se vrátil z balkónu)

    a 18. března se setká s Plejádami, od kterých se mezi tím Mars už stihl vzdálit (zato se ale přiblížil k Aldebaranu).
    https://u-blogidnes.1gr.cz/blogidnes/article/4/76/766474/766474_article_photo_18-3-2021-mesic-u-plejad-v-byku-spolu-s-marsem.png?r=27bq

    O večer později se dorůstající Měsíc stihne dostat přesně mezi Mars a Aldebaran. Uvidíme tedy dvě tělesa Sluneční soustavy a dvě nejnápadnější hvězdokupy (za Aldebaranem jsou na obloze Hyády, které představují hlavu souhvězdí Býka).
    https://u-blogidnes.1gr.cz/blogidnes/article/4/76/766474/766474_article_photo_19-3-2021-dorustajici-mesic-mezi-aldebaranem-a-marsem.png?r=27bq

    Tyto informace jsem přijal...
    od Jana Veselého
    https://janvesely1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=766474

    • Pozorovatelka napsal:

      @"Po novu se Měsíc vrátil na večerní oblohu"

      Ano, po tzv. třech dnech temnoty (žádný Měsíc na obloze) můžeme opět vidět jeho srpek, ovšem nikoliv starý (umírající), ale nový (oplodněný Sluncem), který jako oplodněná žena bude dorůstat do fáze úplňku, aby se pak opět zmenšoval, až opět na tři dny zcela zmizí.

      Věčný proces střídání světla a tmy - proces jang a jing.

      A víte, jaká je v tom kontrolní otázka? Nechci nikoho zkoušet, jen dávám k zamyšlení: Co mají zemské póly a rovník společného? V odpovědi na tuto otázku je totiž velmi dalekosáhlé vysvětlení, které se naší současnosti velmi týká.

      Každopádně mě velmi těší, že si někdo všímá, že Měsíc poté, co tři dny žádný nebyl, se jako nový srpek znova objevil. Pro ty, které to zajímá, odpověď na vloženou otázku vysvětlím.

      Jinak Jan Veselý je moc dobrý blog pro každého, kdo chce konkrétno zasadit do mnohem širší perspektivy.

      • no one napsal:

        "Co mají zemské póly a rovník společného?" Z geografického hlediska mě napadá jen to, že jak póly, tak rovník jsou protnuty všemi poledníky (jen tak mimo jiné póly jsou jak jejich koncem, tak i začátkem).
        Dále mě napadá to, že pohne-li se zemská osa (a ona se hýbe, rotuje), tak se logicky pohnou i póly, a tím pádem i rovník. Přičemž tento pohyb osy je cyklický. A cyklické je i postavení pólů a rovníku vůči Slunci, až mi to připomíná příměr z Vašeho vysvětlujícího komentáře o objektivním a subjektivním postavení Měsíce (první čtvrť, Úplněk, třetí čtvrt, Novoluní vs. jarní rovnodennost, letní slunovrat, podzimní rovnodennost, zimní slunovrat).
        Cykly jsou všude kolem nás, i když přesnější by bylo říct, že cyklus je celý svět (Ves Mír).

        • Pozorovatelka napsal:

          @no one
          "Cykly jsou všude kolem nás, i když přesnější by bylo říct, že cyklus je celý svět (Ves Mír)."

          Děkuji Vám za reakci a v podstatě se vším s Vámi souhlasím, obzvláště ale s Vaší větou, kterou jsem citovala výše. A k ní bych dodala takovou pro mě velmi důležitou podstatu, že totiž cyklus, to je jako jít po schodech - na jedné straně pořád dokola další (a zdánlivě stejné) patro, na druhé ale pořád dokola KRUH! Je to obdoba DNA, protože vždycky se začíná ve stejném bodě - ale vždy o stupínek výše (= vývoj ala "dvakrát nevstoupíš do stejné řeky").

          Co na tom ale vidím jako nejzásadnější je to, že celý Vesmír (Ves-Mír) se pohybuje v KRUHU!(nepočítáme-li anomálie jako např. komety, které ale také mají svůj význam/informaci/sdělení). A pokud jde o KRUH, tak jsme u další zásadní, mnou již v komentářích zmiňované informace - že totiž jak na KRUHU poznat, kde má KONEC a ZAČATEK, resp. kde je to klasické "Já jsem konec i začátek", resp. kde je ta ALFA i OMEGA.

          A věřte nebo ne, ale odpověď existuje a vysvětlení má právě v tom, na co jsem se ptala otázkou ""Co mají zemské póly a rovník společného?" .

          Odpověď jsem v podstatě napsala už výše, ale teď ji dovysvětlím: Společného mají to, že jak na rovníku, tak na pólech se CYKLICKY střídá POMĚR SVĚTLA A TMY.

          Rozdíl je "jen" v tom, že co se na rovníku vystřídá v CYKLU! 24 hodin (12 hodin den, 12 hodin noc), to se na pólech vystřídá v CYKLU! 12-ti měsíců (půl roku tma, půl roku světlo).

          To ovšem nic nemění na té podstatě, že CYKLUS střídání světla a tmy je PLATNÝ pro JAKÝKOLIV ČASOVÝ ÚSEK! Ještě jinak: To, co na obloze měsíc co měsíc vidíme jako NOVOLUNÍ (tma) a jako ÚPLNĚK (dvě stejně velká světla - ve dne Slunce a v noci Měsíc), to je PRINCIP, který můžeme uplatnit nejen v rámci roku (střídání světla a tmy na pólech), ale - a to je důležité! - i v rámci tzv. Platonského roku (26 000 let).

          Z čehož nám vyplyne, že v době Atlantidy byl úplněk, zatímco nyní jsme ve fázi novoluní. A vzpomínáte si ještě, jak nám v prosinci 2012 bylo vtloukáno do hlav, že nastávají "tři dny temnoty"? Jistě, ty tři dny temnoty běží, ovšem ve zcela jiném měřítku - a to v měřítku onoho Platonského roku! A když se v tomto měřítku (připomínám, že 26 000 let, což mimochodem ladí i s Mayským kalendářem) dopočítáte k tomu, kolik trvá jeden "platonský" den, tak Vám vyjde 72 let. A budete-li chtít spočítat, jak dlouho trvají poslední tři dny podle Platonského roku (novoluní, tma a čekání na nový srpek světla),vyjde Vám, že to je nějakých cca 210 let.

          Když budete počítat (a pátrat) dále, dostanete se k tomu, že poslední tři dny Platonského roku začaly kolem roku 1900 (začátek průmyslové revoluce, mnou pojmenovaný jako začátek "doby ropné") a že skončí kolem roku 2100.

          A pointa? Co se na rovníku vystřídá za 24 hodin a na pólech za 12 měsíců, to se v lidské historii střídá jednou za 26 000 let. Vždy ale jde o jedno a o totéž - o střídání světla a tmy. Přitom je ale důležitá ještě jiná věc: Kdo rozumí řeči astrologie, ten má tu výhodu, že VÍ a ZNÁ, kdy se jeden cyklus střídání světla a tmy UZAVÍRÁ a kdy současně nový cyklus ZAČÍNÁ. Přeloženo: ví a zná, KDE a KDY je na kruhu bod Alfa i Omega.

          No, a v takovém bodě "Alfa i Omega" právě jsme, přičemž podstata je stále o tom, že stále a pořád dokola jde o střídání světla a tmy. Na rozdíl od astrologicky nevzdělaných (a generál Petrov moc dobře věděl...) "Oni" vědí, jak události načasovat(!) tak, aby se mohli pasovat do role božstva místo Ves-Míru.

          Tak snad Vám moje vysvětlení něco dalo, i když je těžké být srozumitelnou v několika větách. Na závěr ale přece jen ještě svoji odpověď shrnu:
          Protože PLATÍ, že cyklus střídání poměru světla a tmy (Jang a Jin) platí jak pro rovník, tak pro póly, tzn. že cyklus je platný pro JAKÝKOLIV časový úsek, tak je platný i pro časový úsek 26 000 let (Platonský rok a Mayský kalendář). A to se to pak "predikuje", resp. jsou spouštěny události, které jsou jako "náhoda"... A teď nemám na mysli jen Covid, ale i to, že "země Slunce" (jangový Západ) předávají žezlo "zemím Měsíce/Půlměsíce (jinový Východ). Což už souvisí se zcela výjimečným ZATMĚNÍM SLUNCE v červnu (!) 2020 - ale to už se mi sem nevejde.

          • Pozorovatelka napsal:

            Protože se blíží Velikonoce, tak mi teď bouchla do očí ještě jedna věc, související s novoluními a úplňky (ostatně - Velikonoce jsou jediným křesťanským svátkem, který tuto symboliku zohledňuje, protože jak známo, Velikonoce jsou svátkem POHYBLIVÝM a slaví se vždy až po PRVNÍM JARNÍM úplňku).

            A to by jeden nevymyslel, jak to mají architekti světa, vládnoucí kružítkem a úhelníkem a s nimi velkým G ("posvátná geometrie"), zmáknuté, rozuměj sladěné s úkazy na obloze - až mě z toho zamrazilo!

            O co jde?

            Až do 16. století platilo, že nejdříve židé oslaví svůj svátek Pesach a až potom křesťané oslaví Velikonoce. To znamenalo, že Ježíš nebyl pouze beránkem (obětí) židů, ale veškerého lidstva. V 16. století však Vatikán zavedl tzv. gregoriánský kalendář, což mělo ten efekt, že nejdříve křesťané oslavili Velikonoce a až po nich židé oslavili obdobu Velikonoc, svátek Pesach. Což se dá přeložit tak, že židé tím nad křesťany získali svrchovanost, přičemž jediný, kdo gregoriánský kalendář nepřijal, bylo Rusko a jeho pravoslavná církev, proto Rusko dosud Velikonoce i Vánoce slaví až po křesťanech i židech.

            A co mě to dnes tak uhodilo do očí? No, to je taková věc, že letos konec židovského svátku Pesach i křesťanské Velikonoce připadají na stejný den - na 4. dubna!
            https://www.hebcal.com/holidays/pesach-2021

            Ruku v ruce křesťané i židé - biblická kultura!K tomu nezapomeňme, že datum Pesach i Velikonoc se odvíjí od prvního jarního úplňku, přeloženo: Jak nahoře, tak dole.

            A ještě připomeňme, že pravoslavné Velikonoce letos připadají až na 2.května, něco na mě vyskočilo například zde
            https://prozeny.blesk.cz/velikonoce-2021-datum

            Ale Pesach i Velikonoce v roce 2021 ve stejný den, tak to je bye, bye Bibli a západní kultuře ve prospěch Koránu a vše ruku v ruce s tím, jak rok 2020 přinesl to výjimečné zatmění Slunce (jangové energie).

            Což o to - západní jangová kultura v čele s USA není ničím, o co se by se snad mělo stát, teď ale jde o to, aby s vaničkou nebylo vylito i dítě (s koncem Izraele i Rusko, a to ve prospěch Íránu/Koránu)

            Ale ten 4. duben, to je teda vjec! Jinak více o gregoriánském kalendáři a Velikonocích (a vlastně i o končící roli židů a s nimi i Bible) zde
            https://aeronet.cz/news/proc-je-v-bibli-tolik-nasili-a-proc-je-zidovsky-narod-tim-ktery-mu-ma-naslouchat-jako-narod-vyvoleny-a-o-cem-jsou-velikonoce/

          • no one napsal:

            @Pozorovatelka
            "Je to obdoba DNA" to mi připomnělo Pjakina z minulého týdne, kde říkal, že události se ve světě cyklicky opakují s tím, že se se jakoby vyvíjejí po spirále - a velmi s tím souhlasím.

            A ano, konec a začátek vs. střídání světla a tmy, mě taky napadly při té otázce rovníku a pólů, s tím, že je nutné rozlišovat vysokofrekvenční cykly (krátkodobé) a nízkofrekvenční cykly (dlouhodobé), a taky s tím, že jsem si také vzpomněl na Vaše články ještě z AE, že zrovna ty tři dny temnoty prožíváme právě teď. A až toto "Platónské novoluní" cca v roce 2100 skončí, zemská osa (přesněji její severní konec) bude směřovat k Polárce (souhvězdí Malá medvědice).

            A nebojte se, tím, že jsme (alespoň) my 3 společně s Jéňou na stejné vlně, tak pro nás budete srozumitelná vždy, stejně tak to bude doufám i naopak.

        • Jéňa napsal:

          @“Cykly jsou všude kolem nás, i když přesnější by bylo říct, že cyklus je celý svět (Ves Mír)“
          +
          jarní rovnodennost

          (v Persii)

          Jarní rovnodennost slaví v sobotu také v Íránu (pod covidem).
          Oslava jejich svátku je - pro nás - směsicí Velikonoc, Silvestra, Vánoc i s Mikulášem.

          Zkráceně to je Nový rok i Nový den.
          Svátek se jmenuje Nourúz (po našem).

          Nourúz (persky نوروز‎‎) je tradiční perský svátek na oslavu jarní rovnodennosti, vznikl před více než 3000 lety. Má souvislost se zoroastrickými svátky. Nourúz je první den jara, začátek kalendáře Bahá’í a Íránského kalendáře. https://cs.wikipedia.org/wiki/Nour%C3%BAz

          Ze zdroje https://www.tehrantimes.com/news/459211/How-Iranians-celebrate-new-year-in-COVID-times

          • Pozorovatelka napsal:

            "Nourúz je první den jara, začátek KALENDÁŘE BAHÁ´Í..." Tak to je mi novinka, díky Jéňo za informaci.

            Bahá´í kdysi v Československu doporučovali už Masaryk i Beneš:
            „Jděte s těmito principy mezi diplomaty, do univerzit a škol, do náboženských společenství a také o nich pište.“ (T. G. Masaryk)
            „Bahá’í učení je jedním z velkých nástrojů pro konečné vítězství ducha a humanity“. (E. Beneš)

            Vírou Bahá´í dále jsme u těch konečných tří trojúhelníků, nikoliv tedy u dvou - Davidova hvězda Izrael).

            Když se dále podíváme, které země tento svátek slaví: "Slaví se v Kurdistánu, Albánii, Ázerbájdžánu, Gruzii, Íránu, Severním Iráku a Turecku, dále v zemích Střední Asie – Kazachstánu, Kyrgyzstánu, Tádžikistánu, Turkmenistánu a Uzbekistánu a různé varianty toho svátku slaví Íránští a Turečtí lidé na Balkáně, v severní Číně, na Kavkaze, Krymu, v Indii, Iráku, Pákistánu a Sýrii", tak jsme u projektu Astana.

            Což dokládá například i tento obrázek
            https://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/international.jpg
            - srovnejte s obrázkem účastníků kongresu v Astaně
            http://www.stjoseph.cz/astana/

            Pro nás dnes "obyčejná" jarní rovnodennost, pro globalisty významný den, více o Bahá´í zde
            https://aeronet.cz/news/video-nove-celosvetove-nabozenstvi-ktere-ma-koreny-v-iranu-a-ktere-nadchlo-uz-masaryka-a-benese-a-islam-jako-predstupen/

            • Pozorovatelka napsal:

              K Astaně (nově už Nur-Sultánu!) a co tři roky se opakujícím kongresům, cituji z odkazu výše ( http://www.stjoseph.cz/astana/ ):

              "V kazašské Astaně se každé tři roky koná Světový kongres tradičních náboženství. První ročník se uskutečnil v září 2003, další následovaly v září 2006, v červenci 2009 a zatím naposledy v letošním roce – na konci května 2012. Pořádání tohoto kongresu je v Kazachstánu vždy velkou událostí, nedílnou součástí jsou setkání náboženských představitelů s kazašskou politickou reprezentací v čele s prezidentem Nazarbajevem, předsedou parlamentu a dalšími vysokými představiteli země."

              "Mezi ústřední témata posledního kongresu dle oficiální verze programu patřila mimo jiné role náboženských vůdců v udržitelném rozvoji, tedy tématu úzce spjatém s environmentální problematikou, ekonomickým rozvojem, demografickou situací, neustále diskutovanými klimatickými změnami a podobně. V rámci tohoto tématu byla vzpomínána role různých náboženských vůdců v historii světa, jejich odkaz a inspirace. Následovala diskuse nad rolí náboženských vůdců v posilování porozumění mezi kulturami, jejich úkol spočívající v překonání rozdílů, které způsobují mezináboženské spory a rozpory. Závěrem debat na toto téma bylo vytyčení SPOLUPRÁCE NÁBOŽENSKÝCH VŮDCŮ jako faktoru pro dosažení UDRŽITELNÉHO ROZVOJE" - čímž jsme opět u "Gréty"!.

              Ale to není celé, na co chci v textu upozornit. Když totiž projdeme ten obrovský seznam všech účastníků, tak se dále dočteme, že mezi čestnými hosty bylo -m.j. a jak jinak - "neutrální" Rakousko! Tedy "Paneuropa"...

              Začátek Nového roku Bahá´í se letos slaví z 20. na 21. března a možná bude zajímavé sledovat, jaké informace svět dostane 22. března... Poměr světla a tmy se dnes totiž prudce láme k dynamice akčnosti (Beran není Ryba)

    • Jéňa napsal:

      @"Tyto informace jsem přijal..."

      Právě vyšlo na čt24...zajímavost...mohlo by zajímat:

      Experimentální archeologové poprvé rekonstruovali mechanismus z Antikythéry. Zatím jen digitálně

      https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3284322-experimentalni-archeologove-poprve-rekonstruovali-mechanismus-z-antikythery-zatim-jen (video + odkaz na Scientific Reports)

  10. Jéňa napsal:

    Bude mluvit? - Neviditelný prezident!

    Naváže na svá vyjádření? - Strašidelný Joe!

    Putin navrhl Bidenovi vest otevřený vést otevřený rozhovor
    :-)

    ...mě snad jebne :-D

    MOSKVA, 18. března - RIA Novosti. Ruský prezident Vladimir Putin nabídl americkému kolegovi Joe Bidenovi pokračovat v diskusi živě.

    Poznamenal, že naposledy přišla iniciativa telefonického rozhovoru z Washingtonu.

    "Chci vyzvat prezidenta Bidena, aby pokračoval v naší diskusi, ale pod podmínkou, že to skutečně uděláme živě, jak se říká, online. Bez prodlení, ale přímo v otevřené přímé diskusi. Zdá se mi, že by to bylo zajímavé pro ruský lid, pro lid Spojených států a pro mnoho dalších zemí," řekl Putin na televizním kanálu Rossija 24.

    https://ria.ru/20210318/putin-1601879211.html (+ video s Putinem)

  11. Jéňa napsal:

    @“pokusné laboratoře globalistů (...) Severní Korea“
    / http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174430 /

    Aktuálně ke KLDR, k Pchjongjangu vůči USA (Bidenovi):

    Severní Korea potvrdila, že Bidena aktivně ignoruje

    Nejvyšší severokorejský diplomat ve středečním veřejném prohlášení potvrdil, že administrativa prezidenta Joea Bidena se opakovaně pokoušela kontaktovat Pchjongjang a severokorejští představitelé ho záměrně ignorovali.

    https://www.breitbart.com/asia/2021/03/18/north-korea-confirms-it-is-actively-ignoring-biden/

  12. Jéňa napsal:

    Otázka - Odpověď V. V. Pjakina ze dne 15.03.2021_Titulky_CZ v překladu Ireny Aneri

    https://www.youtube.com/watch?v=EdYsiw5Mlzs

    Chronometráž: (ze zdroje)

    00:00:21 O rezignaci ministra zdravotnictví Slovenska, který povolil použití ruské vakcíny «Sputnik V». Proč se prezident Maďarska Orbán demonstrativně naočkoval čínskou vakcínu proti korona viru. Proč se Maďarsko chová tak nezávisle. O Visegrádské čtyřce.

    00:16:31 Proč mnoho zemí dočasně pozastavilo očkování preparátem «AstraZeneca». Válka proti ruské vakcíně «Sputnik V». O chystané výměně vakcíny «AstraZeneca» vakcínou «Sputnik V».

    00:33:46 O zpomalení «Twitteru» Roskomnadzorem a nutnosti suverénního internetu.

    00:40:54 Proč Mezinárodní sportovní arbitráž zakázala používat píseň "Kaťuša" místo ruské hymny. Proč Lebeděv navrhl použít místo ní hymnu SSSR. Nátlak ruských sportovců vystupovat pod bílou vlajkou - je mechanismem vzniku kultu zrádců. O trikolóře a nutnosti návratu ruské rudé vlajky. Studujte KOB a DOTU.

    Zdroj: https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-15-marta-2021-g

  13. Pozorovatelka napsal:

    @ "Když se dále podíváme, které země tento svátek slaví: "Slaví se v Kurdistánu..."
    A už to jede: "Kurdové vs. Erdogan", čas od 33:43, v čase od 41:33 svátek Nourúz
    https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/221411058260320

    Přidala se i EU:
    "Lídři EU po jednání s Erdoganem chtějí vyrazit do Turecka, žádají vstřícnost, EU i Spojené státy znepokojují i poslední zátahy proti prokurdské politické straně HDP."
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/turecko-erdogan-evropska-unie-michel-von-der-leyen-kurdove-hdp.A210319_173505_zahranicni_kha"

    A Kurdové, to jsou i Jézidové - tzv. satanisté
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Jez%C3%ADdov%C3%A9

    Ale pragmaticky vzato určitě není náhoda, že téma "Erdogan-Kurdové" je právě nyní zdůrazňováno. Jen ten Erdogan pořád ne a ne pochopit, že Turecko se může zachránit pouze s Ruskem, protože doba druhého džihádu (osmanského) je dávno ta tam, protože dnes je na programu džihád perský...

    Ale jinak platí, že psi štěkají a karavana jede dál - aneb světu byl předhozen covid, aby si podstatných věcí nikdo nevšímal... No, taková klasika....

    • Jéňa napsal:

      @“světu byl předhozen covid, aby si podstatných věcí nikdo nevšímal... No, taková klasika.... „

      Jsme přeci součástí biblického projektu, v zajetí globální moci – konceptuální moci (v pravém smyslu slova). Proto ta klasika...
      - - -
      Díky za nasměrování (na další odkazy) na Nourúz, Pozorovatelko.

  14. Jéňa napsal:

    @“...projekt ropovodu Keystone XL (…) podepsaný Trumpem“
    / http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174875 /

    Po opravě Gruzie na Georgi...
    nezbývá mi než znovu upozornit na tento obrázek – na Mapu:
    https://ichef.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/13068/production/_116582977_51aad92b-378a-4a4b-bf1e-4c04c02d8e52.jpg
    a rovněž připomenout také další Mapy, které se zde na NWOO objevily loni v prosinci...
    třeba v diskuzním komentáři z 12.12.2020, viz:
    http://www.nwoo.org/2020/12/01/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-23-11-2020/#comment-2166172 , když se tu psalo že:

    „Začíná skládání Rozdělených států amerických“ (s ilustrační Mapou)

    a o začátku procesu konkrétního rozdělení a uspořádání "nových" států v rámci přeformátovávání USA...s předvedenou Mapou: „Trump Project Red (TPR)“ i s upozorněním od Pečkina (za což díky, Igore Ivanoviči, aspoň dodatečně tedy).
    +
    bylo doplněno postscriptum pod výše zmíněným komentářem + Mapa expanze Spojených států v 18. a 19. století (následně).
    - - -
    Na závěr jen „nabrnknu“, že „jsme zase u trubek“ ® , u zdrojů, že jo?

    Je to vidět? (z těch map)
    Snad jo...

  15. Jéňa napsal:

    «Otázka – Odpověď» ze dne 22. března 2021 (rusky)

    https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-22-marta-2021-g

    • Jéňa napsal:

      00:00:20 Lízání bot nebo zadku hostiteli – jaký je rozdíl?
      00:16:47 «Kdo to říká, ten to je, tomu se to rýmuje»
      00:58:22 Proč se jednání USA a Číny konalo právě na Aljašce?
      01:02:19 Putin a bolševismus

      Valerij Pjakin. Otázka - Odpověď z 22. března 2021 (rusky)
      https://www.youtube.com/watch?v=YrXZaVOPffk

    • Jéňa napsal:

      Chronometráž: (ze zdroje)

      00:00:20 Rozdíl mezi «lízat boty» a «lízat zadek».

      00:16:47 Proč Biden prohlásil, že Vladimir Putin je vrah. O dohodě s "Lena Goldfields" a o tom, jak se Sovětský svaz dostal do vazalské závislosti na Západu. O touze USA řešit své problémy rozpoutáním války. O reakci světa na Bidenovo prohlášení. Proč Erdogan označil za elegantní odpověď Vladimira Putina Bidenovi. Jak podpindosnici v Rusku zareagovali na Bidenovo prohlášení.

      00:58:23 O skandálních jednáních mezi Čínou a USA v Anchorage (Aljaška). Proč pro jednání byla vybrána právě Aljaška.

      01:02:20 Slova o bolševicích, pronesl Vladimir Putin na koncertě na počest sedmého výročí návratu Krymu. Bolševici zachránili zemi před zkázou. O činnosti trockistů v SSSR. Učte se KOB a DOTU.

      Zdroj: https://fct-altai.ru/qa/video/vopros-otvet-ot-22-marta-2021-g

  16. Jéňa napsal:

    @“Bidenské novinky“

    Joe Biden tlačí na zákaz zbraní...útočných zbraní: ‘Assault Weapons’

    Prezident Joe Biden vyzval k zákazu „útočných zbraní“ po pondělním střeleckém útoku na obchod s potravinami v Boulderu v Coloradu.

    Biden připustil, že se vyjádřil ještě předtím, než byly informace o střelci (21letý Ahmad Al Aliwi_Alissa) plně známy.

    https://www.breitbart.com/politics/2021/03/23/joe-biden-pushes-assault-weapons-ban-after-boulder-attack/

    • Jéňa napsal:

      Japonsko bylo první zemí, kterou navštívili dva vysoce postavení členové nové americké administrativy

      Během návštěvy amerických ministrů zahraničí a obrany v Japonsku (stejně jako v Jižní Koreji) se 16. března letošního roku uskutečnilo v Tokiu plánované setkání poradního výboru bezpečnosti USA-Japonsko (2 + 2).
      Podle zpráv předních sdělovacích prostředků se diskuse během tokijského setkání soustředily na ČLR a rostoucí napětí ve Východočínském a Jihočínském moři.

      Mezi výzvy, jimž USA v regionu čelí, patří neúspěšné pokusy o vytvoření třístranné aliance (Spojené státy-Japonsko-Jižní Korea) v průběhu několika let. 

      Američtí představitelé pak pokračovali ve svých vlastních cestách rozděleně. Americký ministr obrany Lloyd Austin se vydal do Nového Dillí, aby se setkal se svým indickým protějškem, zatímco Antony Blinken odletěl do hlavního města Aljašky, Anchorage, aby se zúčastnil jednání s delegací čínského vedení.

      https://journal-neo.org/2021/03/23/senkaku-diaoyu-islands-issue-discussed-at-us-japan-2-2-meeting/
      - - -
      Na Aljašce (Anchorage) to dopadlo cca takhle:
      http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174844 - Bidenův zahraničně politický tým byl ponížen...

    • Jéňa napsal:

      @"Japonsko bylo první zemí, kterou navštívili"

      Ještě nás zde navštíví Čtyřkolka, čtyřkolka QUAD - ta osedlaná...později, následně - šteluje se (nyní) prozatím.

  17. Jéňa napsal:

    Bitcoin stoupá poté, co Musk řekl, že Tesla nyní přijímá platbu v bitcoinech

    Rozhodnutí, oznámené tweety od Muska, který řekl, že tato možnost bude k dispozici pouze americkým zákazníkům – i když řekl, že mezinárodní zákazníci budou moci používat bitcoin jako platbu "později v tomto roce".

    Trend bitcoinových bankomatů již začal https://www.activistpost.com/2021/03/bitcoin-atms-are-landing-at-gas-stations-delis-and-convenience-stores-near-you.html

    Trendy + friendly jsou k bitcoinu i na Slovensku

    Bankomaty a kasírtašky mají nachystané - dokonce i u osobních blogů. Nejinak tak může býti u konce.ptuálů – tam je akademická „elita“ vždy „trendy + friendly“...viz. třeba:

    https://oracle911blog.wordpress.com/2021/03/14/adresa-mojich-krypto-penazeniek/

    „Oraculum“ z jelitního kvarteta (absolvent a tahoun školy „Leva“) v „boji za Slovensko“ je jako vždy „IN“, v popředí a na čele, ale hlavně je - hodně slyšet :-) toho "neobchčiaš" © :-D

    Ze zdroje https://www.infowars.com/posts/bitcoin-soars-after-musk-says-tesla-now-accepting-payment-in-bitcoin/

  18. Jéňa napsal:

    @“...informace začínaly okolo formátu Astana.“
    /http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174283/

    A pokračují ve stejném formátu, ale tentokráte okolo - z pozice Ruska (+ ruštiny):

    Podle vojenského velitele Pegova schválil parlament Karabachu drtivou většinou hlasů zákon, který uvádí, že ruština je nyní druhým oficiálním jazykem v Karabachu spolu s arménštinou.
    O tomto tématu se diskutuje od konce loňského roku a je spojeno s posílením role Ruska v zakavkazských záležitostech a prostým faktem, že bezpečnost Karabachu nyní zajišťují Rusko a ruské mírové síly.

    Jako obvykle, když byli Arméni pod tlakem, Rusko začalo zajišťovat jejich bezpečnost, a poté se do Arménie začal vracet ruský jazyk (kromě nového zákona o postavení ruského jazyka v Karabachu, po válce v Karabachu byly částečně odstraněny omezení na vysílání ruských kanálů v Arménii, které byly uvaleny v roce 2020 až do začátku války), - napsal: https://colonelcassad.livejournal.com/6654074.html

  19. Jéňa napsal:

    @“Severní Korea potvrdila, že Bidena aktivně ignoruje“
    / http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174715
    +
    @“pokusné laboratoře globalistů (...) Severní Korea“ ©
    +
    @“Írán, Kuba a S. Korea, to jsou spojené nádoby, ve kterých "náhodou" nejsou rothschilldovské banky“ ©
    http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174415 /

    Severní Korea obnovila odpaly balistických raket

    Vzhledem k tomu, že mluvit s Bidenovou administrativou KLDR obecně nemá o čem, Severní Korea obnovila odpaly balistických raket směrem k Japonsku.

    https://colonelcassad.livejournal.com/6653274.html

  20. Jéňa napsal:

    @“...informace začínaly okolo formátu Astana.“

    / http://www.nwoo.org/2021/03/13/obereg-dvaadvacet/#comment-2174283 /

    Nejinak tomu (a opět), i nové informace nás zavedou do Egypta - ke zprávám z Káhiry:
    hlavního města Egypta a nejlidnatějšího města Afriky.

    Nuž co by, tak dobrá, přišel tedy čas...otočíme tedy list směrem od "Dvaadvacítky" k azimutu otázky - "JDE SE DO FINÁLE?"

    http://www.nwoo.org/2021/03/25/jde-se-do-finale/

    Bližší specifikace (návodčí značka) bude doplněna (následně), ale "DVAADVACÍTKY" se nezbavíme (nejen v komentářích), to nejde - ta půjde s námi...
    - - -
    Tož tak, na světě
    - - -
    Dvaadvacet – hierofantů,
    dvaadvacet – nadlidí,
    dvaadvacet – hierofantů,
    dvaadvacet – v pozadí.

  21. Pozorovatelka napsal:

    Nedávná velmi důležitá informace:
    ‚Zlaté procesí‘ s 22 egyptskými faraony projelo Káhirou do nového muzea
    i s videem například zde
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/procesi-pruvod-faraonu-kralove-kralovny-egypt-mumie-muzeum_2104031953_aur

    Další důležitá informace: 7.4.2021 skončil Blatný (a že to byl fofr ze dne na den!)
    Ve stejný den, tzn. rovněž 7.4.2021, zahájil svou činnost Český dům v Jeruzalémě, a to výstavou dětských kreseb
    https://www.czechcentres.cz/blog/2021/04/divne-jaro-ocima-deti-rozkvete-v-jeruzaleme-cesky-dum-v-jeruzaleme-hosti-stonozku-a-detska-vytvarna-dila
    Aby ale nebylo málo, ve stejný den byla činnost jeruzalémské pobočky v Tel Avivu zahájena i v rámci cestovních kontaktů - viz Martin Stropnický například zde
    https://www.mzv.cz/telaviv/cz/zahajeni_cinnosti_jeruzalemske_pobocky.html

    Datum 7.4.2021 je totiž zajímavé - dává 11/22/1. Což můžeme číst tak, že jedna polovina dvacetdvojky (jednička a jedenáctka) vyslala světu nejen vzkaz dvacetdvojky (globální moc), ale vyslala vzkaz i dvacetdvojce (globální moci) a to ten, že Izrael padnout nenechá.

    A protože Izrael a Ukrajina jsou spojené nádoby (někde ten finální holokaust přece začít musí, aby se konečně mohlo opět "jako přes židy" táhnout na to "agresivní" Rusko, tzn. opět na Slovany!), tak se nám to hrotí nejen v Izraeli, ale samozřejmě i na Ukrajině!

    Ale zpět k úvodnímu odkazu o procesí 22 faraónů - k tomu totiž patří pointa, že ten údajný "Velký Izrael", který má sahat od Nilu (Egypt) po Eufrat a Tigrid (Irák, Írán - kdysi Mezopotámie), ten má být CELÝ(!) islámský/koránský (a klidně říkejme íránský/perský.

    Prezident Zeman odvoláním Blatného a zahájením činnosti Českého domu v Izraeli v ten stejný den 7.4.2021 vyslal z Prahy vzkaz - ale kdo by si toho všímal... A dokonce to dával do souvislosti s procesím 22 egyptských faraonů (rozuměj: "Jdeme do finále")... A to nehovořím o vyhroceném dění kolem jordánského (rozuměj palestinského) krále...

    Tajtrlíci ve vládách všech zemí plní role marionet a davy to komentují, aniž by viděly více, než ty loutky...

  22. Pozorovatelka napsal:

    A nejde nedoplnit další důležitou nedávnou zprávu:
    "Írán a Čína podepsaly strategickou dohodu, platit má 25 let"
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/iran-a-cina-podepsaly-strategickou-dohodu-platit-ma-25-let-148645

    A proč je důležitá? Není v naší době větší hrozby globálního konfliktu, než "Izrael-Írán", rozuměj "Bible vs. Korán". Ostatně - právě o tom je ten "předpovězený" (naplánovaný) Armagedon
    https://aeronet.cz/news/idlib-armagedon-a-konec-dolaru-jako-izrael-vs-iran-bible-vs-koran-a-slaby-putin/

    A takový Biden už směřuje k Íránu
    https://archiv.ihned.cz/c1-66905360-bidenova-zkouska-iranem-jak-se-dohodnout-s-ajatollahy-a-pritom-neukazat-slabost
    což přeloženo znamená, že odepisuje Izrael.... Zatímco současně chce Ukrajině pomáhat proti Rusku.... No, není to paráda, jak pěkně globalisticky jede proti židům hned na dvou frontách??

    A Putin si dovoluje takovou "drzost", že se nenechává zatáhnout do války ani s Ukrajinou, ale ani s Izraelem, protože moc dobře ví, že v obou v případech by šlo o začátek finálního holokaustu,tzn. opětovného tažení na Rusko, ze kterého by se nejvíce radovaly novodobí spojenci Írán a Čína.

    A jen tak mimochodem: čínský, ale například i srbský prezident (to je ten s "rovnou" páteří) se nenechali očkovat ruskou, ale čínskou vakcínou, to samé Orbán (!). Jo, Astana/Nur-Sultán, postavená Brity, jede... A nic se nezmění ani poté, co zakladatel Panda fondu WWF, manžel britské královny, zemřel. Jen snad se nenaplní jeho přání, že v příštím životě se chce stát smrtícím virem...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

code

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

Upozornění: Příspěvky trolů jsou mazány, proto neodpovídejte na komentáře, které zjevně rozbíjejí rozumnou diskuzi!
Diskutujte k věci, nepište nesmysly, které nikoho nezajímají.

NEKRMTE TROLY!