Vítejte
Pozor
Náš nový transparetní účet, na který můžete přispět:
2700067264/2010 Aktuálně na akci Pravdu o 11.září
Pohyby na účtu můžete sledovat zde
Velice děkujeme všem dárcům.
E-shop
Facebook
NWOO

Pravda o 11.září

Někteří členové NWOO důrazně nedoporučují užívání facebooku
Rubriky článků
Vyhledávání
Vyhledat text

Odkazy
Použití
Používejte kritické myšlení. Přemýšlejte. A používejte asi Firefox. V něm se stránky zobrazují normálně.
Anketa
Kolik jste zasadili stromů?

Cože? (123 hl.)
 
Ani jeden (118 hl.)
 
Jeden (93 hl.)
 
Několik (136 hl.)
 
Desítky (148 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 618
Kontakt - email
 
 

Koncert k 9/11 na Václaváku a v Matrixu

NWOO AKCE
Vážení čtenáři, příznivci NWOO, při pořádání akce k 9/11 se nám přihodila nečekaná situace. Setkali jsme se s přízní a podporou od kapel z Hip-hopové scény od interpretů, jejichž stylem je tzv. Horor Core. Konkrétně skupiny Sodoma Gomora, Terror Crew a Eskalátor.
Dlouho se nám nedařilo sehnat dostatek dalších interpretů, kteří by do toho s námi chtěli jít - už dříve přislíbili účast pouze Kara Ben MC a The Paid. (El Suvereno a Macro & Doder se ozvali až včera)
A tak jsme kývli na tuto novou nabídku, aniž bychom ty skupiny znali a věděli co a jak zpívají. Bylo to také díky tomu, že Marek K., který tyto kontakty zprostředkoval, se do pořádání akce k 9/11 intenzivně zapojil a investoval hodně osobního kapitálu.
Když jsme včera uveřejnili předběžnou pozvánku, tak rychle přišlo nemalé množství nepříznivých reakcí upozorňujících na to, že tohle nejsou skupiny, které by bylo vhodné brát na akci, jejímž cílem je seriózní snaha o informování široké veřejnosti, upozornění na nedostatky v práci našich médií i politické reprezentace a snaha tyto nedostatky překonat.

A teď co s tím? Jak na jedné straně vyjádřit respekt a vděčnost za podporu v šíření pravdy a prolomení informační blokády, ve které většina společnosti vězí a na druhé straně neznechutit většinu lidí, které se snažíme oslovit, obtížně snesitelnou hudební produkcí?

Mohu sem v nejbližší době přidat nějaký esej nebo inspirativní filosofický rozbor na tohle téma, protože to rozhodně je situace k zamyšlení. Ale je to i na vás.

Poraďte, pište do komentářů.

Sám za sebe můžu dodat:
Ano, je to od nás amatérský postup, ano, vydalo se to trochu jiným směrem, než jsme původně zamýšleli. Ale já sám se raději o něco pokusím i s nejistotou jak to dopadne, než abych nedělal vůbec nic a jen odevzdaně konzumoval, tak jako mlčící většina. Věřím, že se dokážu učit z chyb a omylů a už teď je ta pořadatelská zkušenost obrovsky obohacující. Daří se informovat, probouzet a inspirovat stále více lidí a na tom záleží. S nečekanými překvapeními a novými zkušenostmi je třeba při tvořivé práci vždy počítat.
Pokud nám tedy chcete něco vyčítat, dělejte to pouze ve chvíli kdy jste sami připraveni to udělat lépe. Necháme si poradit, ale ne vždy hned napoprvé poznáme, která rada je ta správná, jako každý člověk.

za NWOO Honza Korál

následuje výběr z diskuze na FB a reakce Marka K. na konci článku (hellth.cz@gmail.com) + anketa

Terror crew a sodoma gomora?? o muj boze... to bude reprezentace... :-D :-D :-D :-D :-D Kdo to vybral.... :-D :-D :-D
(libor kolac)
středa v 19:59

Lucia NaHlavu Padlá: sice jsem z ostravy, ale vzhledem k tomu že je to o víkendu, tak tam přijdu :)
středa v 20:00

taky jedu z dálky (M.Š.)
středa v 20:24

Đavid Lišťák: a nejaky webovky o tomto pochodu nejsou?
středa v 20:35

Filip Salwender: Je to vikend jo? Super, tak to urcite prijedu ... a nejaky webovky nebo nejakou sekci na webovkach o tom pochodu by to chtelo ty jo :-)
středa v 20:53

Đavid Lišťák: a ten koncert od tech 19:00 v Matrixu je za kolik? nebo zdarma?
středa v 21:01

Ty poradatele jsou volove... Celou dobu maji plnou hubu o kvalite a pak udelaji takovou krpu... To mne posol bulvu..
(libor kolac)
středa v 21:28

Pablo Lay: S peniazmi som momentalne natenko, lebo tu som nieco investoval http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=126662437375537&v a este k tomu po dovolenke a do auta.. :(
Mozno o dva mesiace nieco uz budem moct hodit..

Ad: Libor Kolac: Tak ich posun k vyssej kvalite, lebo lepsie urobit nieco ako neurobit nic.
středa v 22:17

libor kolac: Pablo Lay: No nevim nekdy je lepsi nedelat nic nez aktivni kokotiny. Myslim si, ze vystoupeni kapely jako je sodoma gomora a terror crew na takove akci mohl vymyslet jen totalni debil (slusne receno) ...
Ale jiste kvalitu zvysi kdyz jako doprevodny program zazni songy typu: Udupu tvy dite, Porno kral, Hovnama zality, Pervers Peppé, Školní masakry... a moje nejoblibenejsi Splatter Rape! -- ktery ma krasny videoklip, ktery na youtube vydrzel dva dni max... ale nastesti se da stahnout na ulozto.cz... ale slabsim pohavam nedoporucuji...

http://ulozto.cz/5173910/sodoma-gomora-feat.-butchers-harem-splatter-rape-med-.avi

Mno a co se tyce mne... Myslim si, ze moje aktivity jsou trosku na jinem poly a taky hodne prinosne... ale zatim nejdou moc videt a vi o nich jen asi dva lide, tak mne jen ti dva lide mohou soudit... a vim, ze kdyz neco delam tak mne budou druzi hodnotit... Ale michat horror core scenu s verejnou akci... to je na mne moc silny kafe...

Tim nechci nejak stvat proti Sodome ani jinym kapelam. Ale je to hodne spatna volba na takovou akci....
středa v 22:43

Pablo Lay: Tak kamarat moj, mas seriozne pravdu, to by bol moj posledny vylet na podobne podujatie v CR.. :( Ospravedlnujem sa za moju predchadzujucu poznamku k tvojmu komentaru.. Akcia podobneho razu nema nic spolocne s uvedenymi skupinami.. ak by (pri vsetkej namahe) za slobodu slova (ale pre mna osobne ani v najlepsom nadseni v ziadnom pripade)...

Kedysi mi jeden znamy povedal, ze pokial sa jedna o akciu typu "pochod" stoji to takmer vzdy za hovno a je to len o tom, ze niekto (vatsinou usporiadatel) sa chce len ukazat podla nejakych detinskych idealov..
Casom ma az moja vlastna skusenost usvedcila v tomto fakte, ze som si to tu nevsimol skor.. :)
Oslovit 4200 uzivatelov na FB (cudzi ludia) a ponuknut im moznost reprezentovat svoj nazor na akcii tiez nema s profesionalnostou vela spolocneho..

Mal by som najskor 2x citat a az potom pisat...
Libor musis tomu hodit latku nahor, lebo takto to dopadne katastrofou a aj to malo (bohuzial momentalne) uvazujucich ludi takato akcia odradi.. :( středa v 23:07

Pravda o 11.září: 2001 Souhlasím s Liborem ( J. K. )
středa v 23:08

Đavid Lišťák: no pojedu do prahy tak se stavim na pochod ale ty skupiny teda nesnasim a souhlasim ze s tim nemaji nic spolecnyho.... akorat to bude vypadat ze se sesli nejaky...... proste je to blbost
středa v 23:11

Filip Salwender: tak jsem si poslechl nejaky pisnicky od zminenych skupin a delate si srandu ne? :-)
Včera v 4:35

Tož když jsem uviděl to info po prvé tak jsem si to musel přečíst desetkrát abych uvěřil svým vlastním očím. A víte co to je když člověk nevěří už ani vlastním očím? (: Každý hraje co umí a jak to cítí. A každý ať poslouchá co chce. Kluci mají trochu víc černý humor. Třeba u nás ve firmě se tvorba Sodomy sleduje a diskutuje. Prostě s toho máme prdel ale taky vím jak na to reaguji druzí kteří smysl pro černý humor nemají a je to většina populace. A tak dokážu si představit jak budou reagovat lidé během takové akci. A dokážu si živě představit reportaz ve zprávách. A to jsou věci kterých se novináři chytají. (Libor Koláč)
Včera v 5:26

Michal Kulíšek: Pixieho,washe,katchu,nebo někoho aspon do toho Matrixu neseženete?
Před 23 hodinami

Michal Kulíšek http://www.youtube.com/watch?v=cbKl0bRze00 Před 22 hodinami

Tom Ulip: Nenapadá mě lepší způsob, jak si ještě víc udělat image pomatených dementů než pozváním Sodomy Gomory ap.
Před 18 hodinami

Đavid Lišťák: tom... mas pravdu hele
Před 16 hodinami

Tak by mne jen zajímalo kdo to vymýšlel je pozvat. Jestli nějaký zvrhlik a nebo zaškodník. Docela se bavím představou jak náhodní kolemjdoucí poslouchají na václaváku texty jako třeba: stopořeným perem vstříc novému jítru... To mne teda posol bulvu. :-D (libor koláč)
Před 16 hodinami

Tom Ulip: Nebo tyto dva delikátní songy :
http://www.youtube.com/watch?v=yU1qKB1f9q8
http://www.youtube.com/watch?v=rEim_YOhzWM&feature=related
Před 16 hodinami

Jan Koral: Pokusím se uvést situaci na správnou míru: Sháněli jsme kapely už poměrně dlouhou dobu, děláme takovou akci poprvé, tak jsme vůbec nevěděli, jak se to vyvine. Inspirovali nás k tomu interpreti jako El Suvereno, H16, Marat a Lucas. Pozvali jsme je, ale dlouho se neozývali. H16 se před časem ozvali, ale teď dlouho nic. El Suvereno se ozval včera, že by rád přijel, což je super :-)))

K těmhle kapelám jsme přišli tak, že před časem se k nám přidal Marek K., který má hodně kontaktů na hip-hopovou scénu. Sehnal tyhle skupiny, klub a dost se podílí na propagaci a organizaci. Od začátku dáváme najevo, že chceme interprety, kteří mají ve své tvorbě něco k věci. A všechny tyhle kapely prý něco takového mají, jenže to není na webu jednoduše k nalezení a ještě k tomu používají ten nejbrutálnější slovník a nejbrutálnější obrazy.
My máme plnou hlavu toho, co se děje ve světě a tak jsme ty kapely neprověřili a teď se taky dost divíme.

Domluvili jsme se tak, že by měli nabídnout něco, co se dá zazpívat mezi lidma na ulici. Jestli nic takového mít nebudou, tak do toho s nima nepůjdeme.

Před 15 hodinami

Jan Koral Ale zase na druhou stranu: Je to nádherný i když neplánovaný sociologický výzkum. Jak moc nám vadí pár drsných slov a zabíjení statisíců lidí je nám mnohým u prdele....

Kdyby to bylo jen na mě, já bych je klidně pozval.
pro všechny, který to nechápu, tak nás Marek zve na sobotu na tuhle akci: http://www.crossclub.cz/program-detail/1263/
Jde o křest nový desky Sodomy Gomory, kde by už prý měly být songy, který maj hlavu a patu
Před 15 hodinami

Libor kolac: to Jan Koral - Sodomu Gomoru znam uz asi rok a pul, takze asi snad vim o cem je rec. (a to nemluvim o tvorbe SWD a Martyho) A nebavime se jen o SG ale i o Terror Crew. Proste jedna se o horror core rap a to je trochu jiny nez treba H16. Mno doporucuji si jejich CD stahnout na uloz to. A udelat si obrazek sam. Jaky sociologicky vyzkum?? par drsnych slov?? Ja jsme myslel, ze NWOO dela akci 11. zari aby informoval lidi a ne aby tzv hledacu udelal dementy a odradil lidi. Cely rok clovek cte o tom jakou bude mit uroven a nakonec by to dopadlo ... :-D Mno bude nejlepsi kdyz si poslechnes a udelas si obrazek sam. :-D
Jako Sodomu Gomoru i Terror Crew byl bych domluvil i ja ale to by mne nenapadlo ani v nedeli rano o pul treti a to mne kolikrat napaji silene veci... :-D
Budou krtit nove CD? Kde budou i normalni pisnicky? Mno myslime oba stejne CD Na konci tunelu je tma?? No z toho CD jsem slysel asi sest pisnicek a nemohu rict, ze by byla aspon jedna hratelna na takove akci. ;) Mno dalsi songy taky podle nazvu nejsou moc unosne pro verejnost. Ty dva typci SWD a Marty... Maji hold radi cerny humor... A neverim jim, ze by dokazali byt vazni... :-D :-D Mno ale pocitam tak ze zitra mi to nove cd dojde tak se presvedcim na vlastni usi. Nerad bych klukum krivdil.
Kdyby to bylo jen na mne tak je klidne pozvi. ;) Ale chceme prece kvalitni akci pro sirokou verejnost a ne placat se v urcitem uzavrenem kruhu lidi.
Před 13 hodinami

Đavid Lišťák: asi tak....
Před 11 hodinami

Đavid Lišťák: me je s prominutim ze skupiny sodoma gomora na bliti... to co jsem videl za klip a pisnicky, to se na takovou akci opravdu nehodi. muj nazor
Před 11 hodinami

Pravda o 11.září 2001: Stále souhlasím s Liborem a jinak jsem nadšený, že se tam snad ukáže El Suvereno :) tady malá ochutnávka http://www.youtube.com/watch?v=VBXcYY4_-0I a naprosto skvělý by bylo, kdyby se tam ukázali H16...sice styl těchto kapel mi není moc blízký, ale rozhodně mají některé písničky k tématu a nemají videoklipy a písničky, za který bych se na veřejnosti styděl. (J. K.)
Před 11 hodinami

Tom Ulip: Jan Koral: Ty tomu říkáš sociologický průzkum, já tomu říkám sraní si do bot. S touhle skupinou plnou zjevně mentálně narušených lidí nechci mít nic společnýho a to ani účast na pochodu, kde bych jinak na 100% byl.
Před 11 hodinami

Jan Koral: ach jo, čím víc to poslouchám, tak tím víc vidim, že jsme si fakt nasrali do bot. Ještě včera jsem netušil, že takováhle "tvorba" může vůbec existovat. je to úplně jinej svět
Před 10 hodinami

Pablo Lay: Ono mozno samotne zameranie sa na koncert je pomerne zradna zalezitost.
Ak mam rad ludovky, ktore by sa textovo niesli v rovnakom nadychu ako akcia samotna - volani po slobode napr.- tak mozem pocitat s tym, ze mladi sa budu pucit od smiechu len pri precitani pozvanky napr.:
"Po prezentacii peticie za vyhlasenia referenda na podporu slobody prejavu a nazorov obcanov zazneju ludove piesne bratov Muchovcov z Terchovej". Viete si sami predstavit tie reakcie. ;)
Vyber rapu pochova 1/3 narodne orientovanych ludi starsej generacie, vyber rocku bude posobit nemoderne pre mladsich a mix oboch odplasi 2/3 starsich ludi napr. .. Tych variacii moze byt niekolko, ale idealne vyvazenie viacmenej nejestvuje.. Mozno vystupenie nejakeho "remake"-u v podani znamejsieho umelca by bolo najschodnejsiou cestou..
Je to na vas .. Ja sa napr. cez rap (zhodou okolnosti podla mna najnevhodnejsi pre tematiku akcie -nebud ovcou v stade- uz len preto, ze komercia v tomto hud. style je na momentalnom vyslni) prenesiem i ked ho nemusim, iny mozno nie..
Uz aj to, ze sa tu takto na rovinu polemizuje o nevhodnom vybere mnohych v skupine usvedci o amaterizme priprav na akciu.
Mne to je blizke - ked sa jedna uprimne, ale niektori to mozu povazovat za blaboly chalanov, ktory chystaju mega akciu a skusenostami a svojimi prostriedkami by usporiadali akurat tak mensi polovnicky ples.
Davajte si na to pozor. Casu na pripravy je este stale dost.
Doporucujem vam nakontaktovat napr. obc.zdruzenia, ktore by do toho mohli ist s vami a maju nejaku clensku zakladnu / skusenosti i nejaky aspon maly financny potencial.
A vyberajte podla rozumu a vyhybajte sa organizaciam s polit. zaujmamy doma, ci v zahranici.
Ostavam s pozdravom.
Před 9 hodinami

Michal Kulíšek: Dyt v Praze je spousta kapel,ktery nejsou spatny akorat nemaji prilezitost. Jako,jestli tam bude hrat tohle,tak tam nejdu. :D
Před 9 hodinami

Pravda o 11.září 2001: Tak s toho vychází jedno velké ponaučení pro příště dělat výběrové řízení na základě hudebních nahravek. Anebo podle stránek bandzone.cz jinak souhlas z názorem že na takových akci je výběr hudby dost velký problém a ať se vybere co se vybere vždy se to bude líbit jen menšině. Takže by bylo spíš lepší oddělit od proslovu a hudební produkci přesunout do klubu. Kde si lidé mohou zvolit jestli tam půjdou a nebo ne. On Vaškův plac není ideální místem pro zábavu našince. ale to už je věc organizátorů.
Před 5 hodinami

Pravda o 11.září 2001: Michal Kulišek: tak zkus nějakou navrhnout a napsat na nwoo@nwoo.org. Psát o tom tady je jako házet hrách zeď (Libor koláč)

Michal Kulíšek: Já english moc neumim,můžu tam psát i česky? Mám kámoše,kterej by byl schopnej dohodit pár kapel,ale jsou trochu náročný,takže by si všechno zařizovaly sami od podia po zvuk,ale nejspíš gratis. :) Před 4 hodinami


Pravda o 11.září 2001: Michal: Hehe, nwoo.org je česká stránka :-D. Jako můžeš jim napsat i anglicky, taky by to dali, ale určitě bude lepší ta čeština :)...písni jim (J. K.)

bu li: donesli se mi informace o doprovodnem programu 11. zari na Vaclavaku. Zaskocilo mne ze tam ma hrat Sodoma Gomora a Terror Crew. Myslim si ze takove kapely se na podobne akce nehodi a nejsme jediny kdo si to mysli... Myslim si ze by se to melo zvazit...protoze vystoupeni takovych kapel je vic nez nevhodne.... hodi to spatny stin na celou akci. Ne ze bych mel neco proti temto kapelam... ale jejich styl je horror core a je to recese ... rad si to poslechnu ale velmy nevhodne vystoupeni techto kapel...Staci se podivat na Youtube... ale pokud poradatele povazuji za vhodne aby zazneli na teto akci pisnicky typu Udupu tvy dite, Pornokral, Parlamentni jatka, Hovnami zality, tak mne poradatele dost sklamali......

Marek K. (organizátor koncertu v Matrixu):

Vážení přátelé, podpůrci, odpůrci, hledači pravdy, zdá se, že podle toho co píšete v komentářích jste se odchýlili od původní myšlenky akce.

Uniká podstata povahy této akce, pořádáme jí za pravdu a pravda není vždy hezká, co je mluvit oproti hrůzným činům, které se dějí denně po různých koutech planety.
Sledujeme videa, píšeme komentáře a hodnotíme. Snažíme se společně uspořádat akci, která má mnoho cílů. Uctění památky obětí, poukázání na nesrovnalosti o teroristickém útoku ve Spojených státech 11.září 2001, nehledě na důsledky této události, odpovědi na otázky. Denně žijeme, vidíme, slyšíme, čteme články a názory o politice, válkách, ekologii, monitorování, umírajících lidech, masáže mediálního mainstreamu, nezapomeňte až půjdete ráno do práce.

Shromáždění uspořádané na Václavském náměstí tohoto charakteru je řekněme první v historii. Do něčeho takového se pouští lidé, kteří to dotují svým časem, nadšením a prostředky, protože už pochopili některé skutečnosti. Začíná to vypadat, že tam chtějí lidé přijít kvůli hudbě a ne, protože jsou sami sebou. Zřejmě zase budeme mít na shromáždění více policistů nežli účastníků, nebo pochopíme, že každý z nás kdo přijde chce vyjádřit názor a to především řečníci, jejichž přednášky budou k historii a současnosti, jedním dechem děkujeme všem interpretům, kteří přislíbili účast. Snažíme se čistě z úmyslu, že bychom chtěli vidět nejlépe plný Václavák, že na to jako lidé máme. Je mi líto, ale zároveň se posmívám nad tím, jak vlastně sama kontroverze zastánců konspiračních teorií vzbuzuje takový zájem, co vlastně bude. Kdo ví co se ten den vlastně stane a jaké budou následky. Doufáme, že to bude oslava svobody, ale pokud na to ještě lidé nemají a mají neustále předsudky, tak to odložíme na příští rok a můžeme si udělat hitparádu, kdo tam bude hrát a pozveme si i Leoše Mareše.

Ani pořádně nevíme zdali to povolí, možná to bude s hudbou zlé, protože nějaká instituce bude chtít extra poplatky a další zpříjemnění všeho co by tam mohlo být. Shromáždění je povolené, ale to pouze petiční stan a stolek. Pokud někdo chce pomoct nejen tím, že bude přes klávesnici pomlouvat bude to skvělé a tím chci srdečně poděkovat všem, kteří nás podpořili a podpoří v jakémkoli směru. Ti co přijdou, podepíšou petici a pomůžou s dalším odporem proti NWO ať je to kdokoli.

Jestli se povede podium, hudba a online-stream bude to ve své podstatě zázrak.

PS: Zdravim lamy, co jsou placený za tyhle kecy, můžete nás třeba zrušit jako "bojcot BP" skupinu na FB.


Jak vyřešit hudební doprovod k akci 9/11 v Praze?

Pozvat na Václavák i do klubu kohokoliv, kdo umí vzít do ruky mikrofon (Počet hlasů: 5)
(11.11 %)

Pozvat na Václavák i do klubu ty, jejichž tvorba má vztah k tématu, ať už hrají jakýkoliv styl (Počet hlasů: 5)
(11.11 %)

Na Václavák i do klubu jen ty, jejichž tvorba je k věci a kteří jsou přijatelní pro většinu „normálních" lidí. (Počet hlasů: 16)
(35.56 %)

Na Václavák jen ty, jejichž tvorba je k věci a do klubu i ty kteří mají fanoušky mimo mainstream (Počet hlasů: 1)
(2.22 %)

Na Václavák i do klubu všechny, ale stylu horor core zmenšit prostor, aby neodehnali ty, kteří na to nejsou zvědaví (Počet hlasů: 1)
(2.22 %)

Na Václavák nebrat žádný kapely, hudbu jen do klubu (Počet hlasů: 15)
(33.33 %)

Na všechno se vybodnout, nedělat vůbec nic a tupě konzumovat produkci NWO (Počet hlasů: 2)
(4.44 %)



Celkem hlasovalo: 45
| Autor: Jan Koral | Vydáno 23. 07. 2010 | 519 zobrazení | Komentáře: 12 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Novinky
04.09.2010:
Zahájení kampaně
k odmítnutí vojenského
protiraketového
Centra v ČR
Vyjádření nesouhlasu s vybudováním střediska raketového systému v ČR, které má být nyní navíc také z našich peněz a v centru Prahy.
Pořádá: NeZákladnám
sobota 4 září od 14:00
Václavské náměstí, Praha 1
pod sochou Sv. Václava

20.06.2010: Zkoušíme
Petice
Akce
středa 8. září od 20.00
Promítání dokumentu: Blueprinth for Truth: Předáška architekta Richarda Gage (2008) , Kavárna Shakespeare, Krymská 12, Praha 2
Další promítání
----------
11.9.2010 pořádáme akci Shromáždění a pochod za pravdu o 11.září
- Praha Václavské náměstí od 11:09
Obrázek týdne
Spolupracujeme
Video týdne
NWOO visitor
Citát
Začít válku není nic jiného než rozetnout uzel místo toho, abychom ho rozmotali.
Christian Morgenstern:
Info
RSS
 
 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.